![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
de ene jonge komt gewoon sneller als de andere ennu niets voele als je rustiger aan doet is bullshit.. mischien voelt ie minder maar toch laat hem eerst klaarkomen en dan gewoon nog een keer.. dan duurt het welff voor ie klaarkomt.. maar als ie gewoon doorgaat nadat ie klaar is gekome zie ik het probleem niet.. of is het zon pummel die denk dat als hij klaar is gekomen het ook goed is voor jouw ?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Nee serieus: maakt het uit welk standje je doet? Je zou na de 1e keer klaarkomen een erg prikkelend standje kunnen doen, of voor de 1e keer klaarkomen juist een die niet zo prikkelend is.
|
rustiger aandoen... mijn vriend stelt t nl tegenwoordig ook altijd uit. *jammie
![]() ![]()
|
hmz als ik nog niet klaar wil komen en het komt toch bijna
dan laat ik haar gewoon stoppen en concentreer ik mezelf alleen op haar.. werkt wel hoor, kan je zelf een beetje afkoelen
|
Mijn vriend is werkelijk een KEI in het uitstellen (lucky me) en ik zal es proberen uit te leggen hoe hij dat doet.
Ten eerste kan het alleen als hij het tempo bepaald, dus als ik on top zit lukt het niet en is het in 5 minuten ook al gebeurd. Als hij in me aan het stoten is dan stopt hij af en toe (dus niet pas als hij het al bijna voelt komen, want dan is het te laat), hij trekt zich dan terug en komt dan heel langzaam heel diep in me, daarna gaat hij gewoon weer verder. Volgens mij is het de kunst om dit vrij vaak te doen en ook al op het begin. Dus niet als hij denkt dat hij het écht niet meer houdt, want dan komt het al. Op het begin al. Bij mijn vriend werkt het... *einde technisch verhaal*
|
je moet hem gewoon niet zo opwinden
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vragenlijst masturberen Verwijderd | 80 | 15-03-2018 21:19 | |
Seksualiteit |
te snel klaarkomen urjenn | 18 | 15-03-2013 08:51 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #105 x-spekkie-x | 488 | 26-01-2010 14:03 | |
Seksualiteit |
pijpen, graag tips Verwijderd | 51 | 12-04-2004 13:48 | |
Seksualiteit |
voor de jongens...te snel klaarkomen Ruby_temp | 30 | 23-09-2002 06:40 | |
Seksualiteit |
Je heftigste orgasme? )Vampje( | 22 | 27-04-2002 16:27 |