![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De monteur die bij je thuis komt, daar betaal je ook voor en dat is enkel het 1e jaar zo. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
https://www.medionshop.nl/?areaID=43...0000000A00005C
wat vinden jullie van deze jongen? PC-Desktops Artikelinformatie Medion AG LIFE® Multimedia PC 9989 Authentieke Windows® XP Home Edition SP2, Intel® Pentium® 4 640 (3,2 GHz), ATI Radeon X740XL, 1024 MB DDR RAM, 2x 160 GB HDD Art.nr. 10009449 € 699,00 Omschrijving Verzendinformatie en levertijd Verzendkosten: EUR 0,00 Rembourskosten: EUR 3,90* Levertijd 1-3 werkdagen (mits op voorraad) * Bij betaling onder rembours Kenmerken Authentieke Windows® XP Home Edition SP2 Intel® Pentium® 4 640 (3,2 GHz, FSB 800, 2 MB L2 Cache) ATI Radeon X740XL, PCIe, 128 MB 1024 MB DDR RAM, PC3200 (400 MHz), Dual Channel 320 GB harde schijf 2x 160 GB 7200 RPM S-ATA 8 MB Cache Dual Layer DVD-ReWriter 4x DVD+R9(DL) 16x DVD+R 16x DVD-R 4x DVD+RW 40x CD-R 24x CD-RW 16x DVD-ROM WLAN 54 MBit/s, IEEE 802.11g (IEEE 802.11b compatible) 10/100 MBit/s Fast Ethernet LAN poort 56K V.9x PCI Data Fax Modem, inclusief aansluitkabel voor telefoon 8-kanaals Intel® High Definition Audio Geïntegreerde 9-in-1 cardreader Ingebouwde TV-tunerkaart voor analoge radio en TV Bluetooth Fluisterstil door AIR XL Heat Pipe-ventilatortechnologie Aansluitingen Algemeen 6x USB 2.0 3x Firewire (IEEE 1394) 1x LAN (RJ45) 1x Modem (RJ11) 2x PS/2 1x Serieel (LPT1) 1x Parallel (COM1) Audio 1x Line out 1x Front 1x Center / Subwoofer 1x Back / Surround 1x Line in 2x Microfoon in 1x SPDIF in (optisch, caox) 1x SPDIF out (optisch, coax) Video 2x Video in (S-Video, Composite) 3x Video out (S-Video, Composite, Scart-RGB) 1x VGA (D-Sub) out 1x DVI-I out Software (OEM-versies) Authentieke Windows® XP Home Edition SP2 (voorgeïnstalleerd en op Recovery CD) Medion Home Cinema Power Cinema 4 Power Producer 3 Power Director 3 Power DVD 6 Musicmatch Jukebox 10 Nero® Burning ROM 6 Nero® Recode 2SE (DVD-Copy 1:1 Program) eTrust Antivirus (voorgeïnstalleerd, 90 dagen trial versie) Meegeleverde accessoires Draadloos toetsenbord Optische draadloze muis Netsnoer Gebruikershandleiding 3 software CD-ROM's Afstandsbediening Telefoonsnoer met telefoonstekker Afmetingen en gewicht Afmetingen 355 x 180 x 395 mm Gewicht ca. 10 kg Garantie 24 maanden garantie |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En trouwens, ik heb ook nog wel een draadloos modem liggen. Je kan er alleen niet draadloos mee telefoonverbindingen opzetten. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Met: Asus P5LD2-VM DH, i945G, mATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, VGA Kost volgens de T.net Pricewatch rond de 100 euro. Ik zou gewoon die XP legaal kopen en vragen om een Vista upgrade coupon (hoort er gratis bij te zitten). Doe dit dan wel met XP Media Center Edition 2005, dan krijg je de upgrade naar Vista Home Ultimate, als ik het goed onthouden heb. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() als je windows er later bij koopt kan je geen OEM meer kopen, dan ben je al een stuk meer kwijt. |
![]() |
||
Citaat:
Nouja, het zal me verder worst wezen, als ik XP ga gebruiken gebruik ik wel die volume key die ze van microkrak hebben. ![]()
||
![]() |
Citaat:
verder krijg je als je geen OEM versie van xp koopt ook geen vista coupon. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
er zijn meer dan genoeg alternatieven en ook al waren die er niet, blijft hetgeen jij doet strafbaar. het is en blijft gewoon ordinaire diefstal. overigens geldt precies hetzelfde wanneer jij een VLM zou gebruiken van jouw school, hier heb jij niet voor betaald dus mag jij het ook niet gebruiken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarbij meen ik mij een beleid te herinneren dat hier gevoerd zou moeten worden waarbij het bespreken van illegale software of het installeren daarvan c.q. problemen bij het installeren daarvan niet eens toegestaan is. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
muziek downloaden is gewoon legaal ! in nederland dan uploaden is daarintegen illegaal. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|