Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2006, 13:52
espresso
espresso is offline
mijn wekker ging niet af, en toen kwam de bus weer niet, dus ik was veel te laat voor de early morning shoeshop sessie maar dat was niet zo erg. schoenen gevonden, en ik een jr ewing/tmk split op geel met een mooi tekeningetje. ik kon alleen niet betalen!

nu even snel thuis om m'n nieuwe aanwinst te beluisteren en dan naar coooollegeeee.
Oud 19-12-2006, 14:22
Verwijderd
tmk ?
Oud 19-12-2006, 14:31
Escapism
Escapism is offline
the missing koins.
Oud 19-12-2006, 14:51
botulismf
botulismf is offline
Ik ehhhh.
Oud 19-12-2006, 15:07
Verwijderd
ik ben opgestaan en ben daarna gaan inpakken want ik moet donderdag a.s. verhuizen. En ik dacht dat ik veel zooi had maar dat valt blijkbaar wel mee want ik ben nu al grotendeels klaar
Oud 19-12-2006, 15:21
niña
niña is offline
Ik heb 130 euro betaald voor gebasel over mijn uiterlijk en drie vaccinaties. Stijve armen \o/
Oud 19-12-2006, 15:32
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Mutant schreef op 19-12-2006 @ 13:51 :
Instructies uitgetypt, mijn oude clan gedumpt (of andersom, het maakt me geen ruk uit, stelletjes eikels), mails van Amerikaanse aanbidders gelezen en besloten dat ik niet naar de dokter ga vanavond.
het café?
Oud 19-12-2006, 15:56
capibara
capibara is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 18-12-2006 @ 20:37 :
Ik.....ik.
Arnhem survival points -4.
Oud 19-12-2006, 15:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mutant schreef op 19-12-2006 @ 13:51 :
besloten dat ik niet naar de dokter ga vanavond.
Die dokter klust zwart bij buiten de reguliere werktijden?
Oud 19-12-2006, 15:58
Carn
Carn is offline
Citaat:
Electriq schreef op 19-12-2006 @ 11:09 :
veel water drinken
cranberryjuice!
Oud 19-12-2006, 16:50
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Larry Flint schreef op 19-12-2006 @ 12:14 :
ik leer en zometeen ga ik herkansen, en dan met mn klas gluhwein en warme chocomel drinken.
ehh nou die pta had ik dus niet hoeven te maken want hij was té gemeen want er stonden dingen in die we niet hoefden te leren
de warme chocomel was wel ok, daarna nog wat dingen voor het gala geregeld, een fles wijn gehaald (14,5% huh ) en zometeen ga ik mn kamer opruimen, mn muizenkooi verschonen en daarna chillen.

edit: hmm, een 7.0 terwijl ik echt een 3.5 verwacht had? valt best mee.

Laatst gewijzigd op 19-12-2006 om 17:25.
Oud 19-12-2006, 17:56
Metal
Metal is offline
Ik ben ziek. Nog steeds.
Oud 19-12-2006, 17:57
Verwijderd

Oud 19-12-2006, 18:01
Verwijderd
Tentamen gemaakt,fiets laten repareren en nu voel ik me niet zo lekker en ga ik zo maar even slapen daar ik vanavond moet werken.
Oud 19-12-2006, 18:12
*amélie*
*amélie* is offline
Gewerkt en daarna naar de opticien. Die zit naast de AH en daar moest ik ook heen. Toen ik thuis kwam kwam ik erachter dat ik vergeten was naar de AH te gaan en moest ik terug, want ik had geen eten in huis Nou nou spannend.

Oja en op mn werk heb ik kerstpakketten uitgedeeld en nu heb ik stiekem een beetje spijt dat ik de mijne aan een goed doel geschonken heb
Oud 19-12-2006, 18:23
espresso
espresso is offline
Citaat:
G-Lo schreef op 19-12-2006 @ 14:22 :
tmk ?
this machine kills
Oud 19-12-2006, 18:32
Luna
Luna is offline
gister eerst college en toen eten met een vriendinnetje bij mij thuis en daarna drinken in utrecht. daarna moest ik met de trein naar amsterdam en toen kwam ik een studiegenoot tegen en hij moest in dezelfde trein en toen gingen we plannen smeden en gingen we opeens naar zandvoort om half11 savonds in de mist
maargoed toen waren we op t strand opeens en dat was eigenlijk bestwel leuk en daarna gingen we maar vodka drinken in een kansloze tent om warm te worden en dat was gelukt
toen moest ik weer terug naar amsterdam want ik moest om 8u op mn werk zijn en ik was om half3 thuis dus nu heb ik een slaaptekort whats new.
Oud 19-12-2006, 18:59
Ceespop
Ceespop is offline
-> Naar school geweest.
-> Geleerd.
-> Gitaar spelen
-> Avondeten.
-> Computeren.

Done
Oud 19-12-2006, 19:01
Verwijderd
Citaat:
espresso schreef op 19-12-2006 @ 18:23 :
this machine kills

heb em ook, 2 jaar geleden op trashfest gekocht
Oud 19-12-2006, 19:25
Lychee
Lychee is offline
geleerd, geleerd, en gelezen.
wat een saai leven heb ik toch

Oud 19-12-2006, 19:55
Metal
Metal is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 19-12-2006 @ 19:01 :
[afbeelding]

Zou wel een goede naam zijn voor een hardcore/grind crossover
Ken de band verder niet
Oud 19-12-2006, 20:27
Haligh
Haligh is offline
ik ben gevraagd om een (post)hardcore band te komen bassen.
dus hell eyah dta ik dat ga doen !
Oud 19-12-2006, 20:34
Metal
Metal is offline
cool
Oud 19-12-2006, 20:45
Haligh
Haligh is offline
vooral omdat ik er 2 leden van ken (zaten bij last sunset) en die zijn waanzinnig goed .
Oud 19-12-2006, 20:52
Verwijderd
Als ze dit keer maar niet zo'n gaye naam kiezen dan.
Oud 19-12-2006, 20:59
Verwijderd
ik ging naar de start van serious request en dat was vooral heel koud net moest ik werken en twee mensen kregen ruzie en toen duwde de een de ander en zij raakte bewusteloos en toen begon ze ineens hartverscheurend te huilen en toen kwam de ambulance en nu hoop ik maar dat ze niet dood gaat want het was mijn favoriete omaatje
oh en nu moet ik nog een column schrijven over verschillende godsdiensten en een artikel afmaken.
Oud 19-12-2006, 21:04
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Haligh schreef op 19-12-2006 @ 20:27 :
ik ben gevraagd om een (post)hardcore band te komen bassen.
dus hell eyah dta ik dat ga doen !
pm me voor meer details

ot:
Ik organiseer samen met 9 anderen een filmfestival op school, maar de rest doet vrijwel NIKS. Vanaf vandaag konden studenten zich opgeven en OMG ik ging kijken of zich iemand had aangemeld en we hadden wel 100 mailtjes gekregen en die moest ik allemaal verwerken. Ik voelde me net een helpdesk
Oud 19-12-2006, 22:13
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
gisteren wilden we dus die aktie uit gaan halen bij de anti abortus demo maar het grappige was dat nog minder anti abortus demonstranten waren dan wij. 4 ofzo, dus zouden we het punt van het filmpje mis lopen en zijn we maar in het kraakpand waar we voorverzamelden blijven hangen en hebben we lekker bij een houtkachel zitten stoken, zuipen en smoken. was erg gezellig vandaag brak wakker geworden en wezen werken alwaar ik een nieuwe collega ontmoette die exact hetzelfde gevoel voior humor had als ik, wat erg opvallend was. ze begon zelfs uit het niks over lepra dus dat was erg weird. voor de rest de laatste drie kwartier niks gedaan omdat ik met een collega en mijn supervisor over allemaal vette films heb zitten lullen.
Oud 19-12-2006, 22:16
espresso
espresso is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 19-12-2006 @ 19:01 :
[afbeelding]

heb je de cd? ik was superblij dat ik hem op 12" vond, dacht dat er alleen cdtjes en 7's van waren.
Oud 19-12-2006, 22:29
Metal
Metal is offline
Schurk shared team america via het netwerk en die film heb ik te lang niet meer gezien dus die ga ik mooi even "uitchecken". Glaasje wijn, en daarna SLAPEN.
Oud 19-12-2006, 22:43
pollewop
pollewop is offline
Alle dingen waar ik vandaag of gisteren of eergisteren of vorige maand aan moest beginnen uitgeschoven naar morgen.
Oud 19-12-2006, 22:59
Verwijderd
Citaat:
espresso schreef op 19-12-2006 @ 22:16 :
heb je de cd? ik was superblij dat ik hem op 12" vond, dacht dat er alleen cdtjes en 7's van waren.
7"
Oud 19-12-2006, 23:15
Broeder
Broeder is offline
Ik heb mijn besef van tijd op straat laten liggen
Oud 19-12-2006, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Craig Rogen schreef op 19-12-2006 @ 22:13 :
vandaag brak wakker geworden en wezen werken alwaar ik een nieuwe collega ontmoette die exact hetzelfde gevoel voior humor had als ik, wat erg opvallend was. ze begon zelfs uit het niks over lepra dus dat was erg weird.
voorkennis via s.com, een hoopvolle flirt
Oud 19-12-2006, 23:59
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
tja je weet als blijkt dat er meerderen met een lepra obsessie rondlopen dan mot ik dat hier wel delen!
Oud 20-12-2006, 09:20
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
met lepra moet je wel oppassen, dat je er niet mee onder de trein komt.
Oud 20-12-2006, 11:12
Verwijderd
Hoera ziektes.

Ik ben net wakker, dat betekent dat ik mijn duitse les heb gemist. Maar dat geeft niks want iedereen denkt vast dat ik ziek ben, want gisteren en eergisteren was ik ook niet op school Ondertussen heb ik wel een 7 voor een Duitse brief die 4x meetelt, dus dat is wel hip.

Verder droomde ik vandaag over lijken en over een donkere put met een grond waarvan de vloer bestond uit platgelopen dode mensen en soms nog levende. Iedereen wilde naar boven maar dat kon niet, want ze hadden honger en dat is funest voor je reflexen. Toen was er een wenteltrap gemaakt van heel grote schouderbladen en ruggegraten, naar boven en ging een heel leuke chick in een gaaf jurkje er maar op lopen. Er scheen maanlicht op maar het klopt niet want het was niet eens nacht, maar 't kwam doordat dat meisje vrienden was met een of andere godin van de maan ofzo. Hoe dan ook, typerend voor vrouwen, ze ging zeiken over de inrichting van die put en de ladder vond ze ook al niet mooi, maar toen riep er iemand van beneden dat er mensen waren die wel meer te klagen hadden. Dat was waar dus hield ze haar mond en gooide ze een kippenpoot naar beneden, voor de hongerenden, maar die werd opgegeten door een blije hond. En toen was ze boven en dacht ze 'ok leuk' maar toen zat ze opeens beneden want mijn droom was slecht gescript. LOLPWNED.

Nu ga ik maar kleren zoeken anders kom ik te laat voor de drie lesuren die ik nog heb vandaag.
Oud 20-12-2006, 12:05
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik heb net het laatste kaartje voor the haunted in tivoli gehaald en nu moet ik leren maar ik wil niet. echt niet
Oud 20-12-2006, 12:30
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 20-12-2006 @ 11:12 :
Hoera ziektes.

Ik ben net wakker, dat betekent dat ik mijn duitse les heb gemist. Maar dat geeft niks want iedereen denkt vast dat ik ziek ben, want gisteren en eergisteren was ik ook niet op school Ondertussen heb ik wel een 7 voor een Duitse brief die 4x meetelt, dus dat is wel hip.
Mijn rechterarm voor een weekje middelbare school
Oud 20-12-2006, 12:35
Larry Flint
Larry Flint is offline
vanochtend club versierd voor het gala, daarna o.a. een nieuw tasje gehaald waar mn camera wél in past zodat ik die mee kan nemen en nu lunch ik en zometeen ga ik als een malle krulspelden zetten, opruimen, naar een vriendin die zingt op de kerst-in, daarna indrinken en dan feest
Oud 20-12-2006, 13:56
Carn
Carn is offline
ik heb momenteel een schijtverjaardag want een halfdode granny vind dat ik niet meer kan drummen; dus doegdoegband en mogelijkerwijs verkassen naar de kelder waar ik amper mn armen kan bewegen.
Oud 20-12-2006, 14:07
Verwijderd
ik ben nog steeds al mijn zooi aan het inpakken. ben blij als die kkverhuizing achter de rug is..

ow en gefeliciteerd carn
Oud 20-12-2006, 14:08
Verwijderd
Ja congrats mikkel.

Maaaaar. Wat bedoel je?

[edit] sucks [/edit]

Laatst gewijzigd op 20-12-2006 om 14:15.
Oud 20-12-2006, 17:28
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Bardamu schreef op 19-12-2006 @ 20:52 :
Als ze dit keer maar niet zo'n gaye naam kiezen dan.
haha daar zal ik voor zorgen.
Oud 20-12-2006, 17:32
Verwijderd
ik zit al vanaf 9uur op school en heb duizend dingen ingeleverd en een vriendinnetje en ik zitten nu chocomel te drinken en dan hebben we vakantie. hoera !
Oud 20-12-2006, 17:34
Haligh
Haligh is offline
owja!
ik heb vakantie !
Oud 20-12-2006, 17:45
Verwijderd
ik liep naar de trein en had nog één minuut, maar daar dacht de machinist anders over. dus hij blies op zijn fluitje en een dikke oude trol drong voor, ging voor de treindeuren staan treuzelen omdat ze dichtgingen, ik riep dat ze op moest schieten, stapte ze eindelijk in, kwam ze vast te zitten tussen de deuren zz volkomen terecht dat wel. maar daardoor kon ik er niet meer bij en moest ik met de stoptrein verdomme.

oh en die jongen die een hondedrol heeft gegeten, zit op de school waar ik vorig jaar stage liep.

EN
Citaat:
Haligh schreef op 20-12-2006 @ 17:34 :
ik heb vakantie !
Oud 20-12-2006, 18:08
Electriq
Electriq is offline
Vanmorgen langs de dokter (Drion, zo'n geruststellende naam), daarna naar mn stage gezellig doen met de patiënten en mn kerstpakket collecteren. Op tijd weer weg want naar mn nwe apotheek en nu fijn een hele avond niks doen hmm
Oud 20-12-2006, 19:28
Verwijderd
vandaag ging ik naar een vriendin in groningen, en daar gingen we de hele dag winkelen, en dat was gezellig. daarna zat ik in de bus terug naar emmen, en toen reed de bus een HERT aan, en toen ging het KLABAM KGGG BAM BAM BAM BAM BAM, en toen zat er bloed op het raam. bah nu eet ik pizza, en vanavond ga ik NIETS doen.
Oud 20-12-2006, 19:28
ZerO
ZerO is offline
Carn en Paranoide van HARTE

ot:

Ik heb BIJNA vakantie, morgen is het zover alleen moet ik wel om half 9 op school zijn BOEHOE.
Vandaag heb ik op school twee films gekeken en dat was best vermoeiend want die stoelen zitten niet lekker. Tevens heb ik weer 50 mailtjes beantwoord en ga ik zometeen mijn klerenkast opruimen en vervolgens janken omdat ik vrijwel niks leuks meer in mijn kast heb hangen.

Regels voor berichten