| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
de warme chocomel was wel ok, daarna nog wat dingen voor het gala geregeld, een fles wijn gehaald (14,5% huh ) en zometeen ga ik mn kamer opruimen, mn muizenkooi verschonen en daarna chillen.edit: hmm, een 7.0 terwijl ik echt een 3.5 verwacht had? valt best mee.
Laatst gewijzigd op 19-12-2006 om 17:25. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb em ook, 2 jaar geleden op trashfest gekocht |
|
|
|
||
|
Citaat:
Ken de band verder niet
|
|
||
|
Citaat:
ot: Ik organiseer samen met 9 anderen een filmfestival op school, maar de rest doet vrijwel NIKS. Vanaf vandaag konden studenten zich opgeven en OMG ik ging kijken of zich iemand had aangemeld en we hadden wel 100 mailtjes gekregen en die moest ik allemaal verwerken. Ik voelde me net een helpdesk
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
ik liep naar de trein en had nog één minuut, maar daar dacht de machinist anders over. dus hij blies op zijn fluitje en een dikke oude trol drong voor, ging voor de treindeuren staan treuzelen omdat ze dichtgingen, ik riep dat ze op moest schieten, stapte ze eindelijk in, kwam ze vast te zitten tussen de deuren zz volkomen terecht dat wel. maar daardoor kon ik er niet meer bij en moest ik met de stoptrein verdomme.
oh en die jongen die een hondedrol heeft gegeten, zit op de school waar ik vorig jaar stage liep. EN Citaat:
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Wat heb jij vandaag gedaan? Femic | 118 | 10-06-2005 13:11 | |
| Eindexamens 2003 |
11 uur: heb jij vandaag al wat gedaan? alpha | 27 | 16-05-2003 12:21 | |
| De Kantine |
En wat heb jij gedaan deze mooie zomerse dag?? Amidala | 82 | 19-06-2002 20:07 | |