Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2002, 18:26
MeJulie
MeJulie is offline
Citaat:
bLaCk BiRd schreef:
1) 1.68 m.
2) 55 kg
3) Omdat ik me op dit moment heel vervelend voel in mijn lichaam, en het ook echt nodig is om af te vallen.

Het valt me trouwens op dat zoveel mensen zo slank willen zijn. Ik bedoel, ik zie allemaal mensen die langer zijn dan ik, maar ook lichter willen wegen. Om eerlijk te zijn, zou 55 kg voor mij een hele overwinning zijn. (K'wordt echt superonzeker van dit soort topics..)

Me 2 Me 2.....

MeJulie
Oud 21-09-2002, 13:42
utopian me
utopian me is offline
1 - Hoe lang ben je?
2 - Wat is volgens jou je ideale gewicht?
3 - Waarom? (bijv. omdat je je dan goed voelt, omdat je dan een leuke kledingmaat hebt, omdat je dan breder of juist slanker overkomt, omdat je bij dat gewicht gezond en voldoende kunt eten..)

1 - 1,73
2 - 62 kilo
3 - zit al m'n kleding precies goed en voel ik me echt fijn en redelijk slank enzo toch maar weer ff beetje uitkijken...
Oud 23-09-2002, 17:01
Verwijderd
Waaaaaaaaaaaaaah
Ik heb effe de eerste paar berichten gelezen
"Hoe lang ben je?"
1.68
Hoe veel wil je wegen?
54

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Ik zeg nix
Oud 23-09-2002, 18:45
Yamyam
Yamyam is offline
Joh ik zie meteen 4 pagina's van reacties, ach ja een bekend thema he.

Ik vind mezelf prima zo.
Oud 24-09-2002, 13:39
corduroy
corduroy is offline
jezus, ik wou al zeggen, where are the fat bottomed girls???
het zit bij ons in de familie om mollig te zijn, en nou ben ik wel wat meer dan mollig, maar jezus wat een kutidealen heeft iedereen hier, 55 kilo.. my ass!
met zeventig zou ik eigenlijk al heel blij zijn, maar dan moeten er nog wel tien af. maar ja, wat is moeten? we moeten maar eense en keer tevreden worden met z'n allen. het enige waar ik van baal is mijn buik, voor de rest kan ik echt brest met mezelf leven. en dat zou iedreen eigenlijk moeten zeggen.
de een ziet eruit als een rubens vrouw, de ander als twiggy, who cares. pffr.
Oud 24-09-2002, 17:15
Roos
Roos is offline
Ik ben nu 178 met 62 kilo, en dat vind ik eigenlijk perfect
Oud 24-09-2002, 21:48
Rioto
Citaat:
corduroy schreef:
het zit bij ons in de familie om mollig te zijn, en nou ben ik wel wat meer dan mollig, maar jezus wat een kutidealen heeft iedereen hier, 55 kilo.. my ass!
met zeventig zou ik eigenlijk al heel blij zijn, maar dan moeten er nog wel tien af. maar ja, wat is moeten? we moeten maar eense en keer tevreden worden met z'n allen. het enige waar ik van baal is mijn buik, voor de rest kan ik echt brest met mezelf leven. en dat zou iedreen eigenlijk moeten zeggen.

eindelijk iemand die het begrijpt..

bij sommige mensen zou het gewoon raar staan al zouden ze mager zijn ...dat is bij mij het geval ik weeg veel maar daar ik m,n bouw ook naar dus no problem
Oud 25-09-2002, 13:59
Verwijderd
Citaat:
corduroy schreef:

PRECIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
Oud 26-09-2002, 19:16
$tarlight
$tarlight is offline
hmmmmmz

ben 174 (hoera, centimetertje gegroeid )

wil graag weer 68 kg wegen (is iets meer dan gemiddeld hier, maar daar voel ik me wel prettig bij.

Nou, dat is een gewoon goed gewicht voor mij, ben nooit echt dun geweest en hoef dat ook echt niet te worden. Maar alleen voor de conditie moeten er een paar kilo'tjes (echt maar een paar) af.
Oud 26-09-2002, 21:06
love_forever
love_forever is offline
Ik ben 1.63 en ik zou graag weer 53 kilo wegen!! Omdat ik dan weer lekker in mijn vel zit en misschien durf ik dan weer in mijn bikini
Oud 28-09-2002, 17:27
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
DarkCat schreef:
1 - Hoe lang ben je?
3 - Waarom? (bijv. omdat je je dan goed voelt, omdat je dan een leuke kledingmaat hebt, omdat je dan breder of juist slanker overkomt, omdat je bij dat gewicht gezond en voldoende kunt eten..)

En ik ben de beroerdste niet dus ik begin wel

1 - Ongeveer 1.73
2 - 52 kilo
3 - Omdat ik dan niet te mager en niet te dik ben, normaal kan eten (niet te weinig en niet teveel) en me goed voel in mn kleren.
[/B]
Het kan ook aan mij liggen, maar is 52 kilo als je 1.73 bent niet erg weinig?

Ik ben ook ongeveer 1.73m en het ideale gewicht daarbij vind ik rond de 62/63 kilo ofzo. Je hebt dan maat 36/38 volgens mij = netjes
Oud 28-09-2002, 17:47
DarkRaven
DarkRaven is offline
Dikkie Dik
Oud 28-09-2002, 21:05
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
Ik ben nu 178 met 62 kilo, en dat vind ik eigenlijk perfect
Ik ben nu 178 met 74 kilo, dat vind ik wel goed eigenlijk

(Ik maak me alleen nogal zorgen over de gewichtstóename. Nu ziet het er goed uit, maar ik ben bang dat het over een jaar in de buurt van de 80 zal zitten, als ik in dit tempo doorga. Misschien wel erboven. )
Oud 28-09-2002, 22:10
Roozie
Roozie is offline
Ik ben iets van 1,78 en weeg nu 56/57/58

60 kilo is mijn streefgewicht

achja het is nu perfect, ben niet zo dun als ik altijd was ook al vinden veel mensen me nog steeds te dun. Ik vind het prima!
Oud 28-09-2002, 23:48
Mephisto
Mephisto is offline
Wie heeft hier volgens de Quetelet index overgewicht terwijl je niet dik bent?
Oud 29-09-2002, 07:52
Dwarfie
Dwarfie is offline
Ik ben 1,85m ofzo, ik weeg ongeveer 63kg. Zelf vind ik het wel prima zo, maar volgens:
http://www.weightwatchers.com/intern...bmi_index.html

heb ik dan een "BMI" van 18. Dat betekent ondergewicht...

Volgens mij kan er alleen niet veel van kloppen, er wordt helemaal geen onderscheid gemaakt tussen mannen en vrouwen daar...

Ik drink in elk geval gerust een biertje extra!
Oud 30-09-2002, 09:57
mystress-darqyr
mystress-darqyr is offline
1: 1.72
2: 50 kg(maar dan moet ik nog een hoop afvallen...)
3: omdat ik dan mooi slank ben en gelukkiger
Oud 30-09-2002, 10:06
Verwijderd
Citaat:
corduroy schreef:
maar jezus wat een kutidealen heeft iedereen hier
Die durven niet meer te reageren met al die sprieten hier.
Maar het is wel waar wat je zegt, ik ben het er iig mee eens.
En of je er nou echt gelukkiger wordt van jezelf uithongeren? Of het nou werkelijk je problemen oplost? Ik weet eigenlijk wel zeker van niet.
Oud 30-09-2002, 16:17
Black Bird
Black Bird is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Die durven niet meer te reageren met al die sprieten hier. Maar het is wel waar wat je zegt, ik ben het er iig mee eens.
En of je er nou echt gelukkiger wordt van jezelf uithongeren? Of het nou werkelijk je problemen oplost? Ik weet eigenlijk wel zeker van niet.
Ik denk wel dat ik me er wat zekerder bij zou voelen.. Maar gelukkiger? Misschien.. Ik heb iig nog een lange weg te gaan.
Oud 30-09-2002, 22:00
Mephisto
Mephisto is offline
Nou een vraag: wie is hier eigelijk wél tevreden met zijn/haar gewicht? Vooral bij de vrouwen merk ik dat er niet echt tevredenheid heerst.

In elk geval ben ík tevreden met m'n gewicht.
Oud 02-10-2002, 16:09
_-Sloffie-_
_-Sloffie-_ is offline
ben 1.69 en weeg 50 a 52 kilo..... Wil 48 wegen.....weet niet waarom , maar ik vind mezelf te dik........
Oud 03-10-2002, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Mephisto schreef:
Nou een vraag: wie is hier eigelijk wél tevreden met zijn/haar gewicht? Vooral bij de vrouwen merk ik dat er niet echt tevredenheid heerst.
'kdenk dat het oa door het 'mode beeld' komt...als je al die magere etalage popjes ed ziet... Bij mij mag er wel wat af, maar ik kan ook wel leven met wat ik nu weeg, ik ben en blijf toch dezelfde persoon en daar gaat het om, niet om die paar kilo meer of minder.
Oud 03-10-2002, 18:23
ff raad nodig
ff raad nodig is offline
(1) Ik ben 1.85 (errug lang voor een meid)

(2) Ideale gewicht zo rond de 60-65 kg

(3) Zo weeg ik op dit moment ook ongeveer en zo voel ik mij gewoon lekker niet te dik niet te dun gewoon net als een ieder ander ik ben niet zo dat ik zit te zeuren over me gewicht
Oud 03-10-2002, 20:53
Communiceer A*
Communiceer A* is offline
nou zeggen erg veel mensen niet te snappen waarom er zoveel zo licht willen zijn...
nou, het kan dan wel niet normaal zijn, een streefgewicht van 45 kg maar ik denk dat je beter je streefgewicht kan bereiken dan altijd maar denken: "Ik ben te dik, ik ben te zwaar"
Als ik mn streefgewicht heb gehaald hoop ik beter in mn vel te zitten.
Ik zeg hoop, omdat ik dondersgoed weet dat te veel lijnen anorexia kan opleveren maartoch wil ik mn streefgewicht halen omdat ik dan sterker ben dan die vervelende wil van me die me telkens laat snoepen en ongezond laat eten.

En veel mensen zullen dan zeggen: "snoepen is niet slecht"
Maar als je zoals ik alleen: wat drinkt 's ochtends, jezelf de hele dag uithongerd en thuis wat fruit eet en gematigd met de pot mee eet 's avonds, dan zit je dus veel sneller aan de snoep en dan snoep je ook veel meer omdat je denkt: ik heb toch niks gegeten vandaag.
snoepen is in mijn ogen dus wel slecht.
ik zou het het liefst uitkotsen omdat ik me verschrikkelijk vol voel, ik heb liever honger omdat ik dan weet dat ik nog niks gegeten heb en dat vind ik goed.
Kotsen komt er waarschijnelijk niet van, het is hier te druk in huis en mn ouders zouden het te snel doorhebben.

mn ouders lopen wel eens te zeuren dat ik anorexia heb maar dat is gewoon niet zo.
Vriendinnen lopen te zeuren dat ik meer moet eten, ik weiger dat.
ik wil geen brood eten, ik wil geen tussendoortjes eten
MAAR WAAROM SNAPT NIEMAND MIJ?
dat is het ergste, dan denk ik dat ik gek ben ofzo, dat ik de enigste ben die zo denkt.
ik wou dat we allemaal hetzelfde uitzagen en niet beter wisten dus dan zou dat gedoe over afvallen nooit hebbe bestaan......
Oud 03-10-2002, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Communiceer A* schreef:

ik wou dat we allemaal hetzelfde uitzagen en niet beter wisten dus dan zou dat gedoe over afvallen nooit hebbe bestaan......
Ik denk dat veel mensen dat wel zouden willen. Ik iig wel. Om niet al die mensen te zien lijden... Let goed op jezelf ajb.
Oud 03-10-2002, 20:56
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Communiceer A* schreef:
Als dat altijd al zo geweest was: prima

Maar ik ben nu wel blij met mijn individualiteit; wetende dat er geen 6 miljard anderen zijn die precies zoals mij zijn. Lijkt me nogal saai weet je...
Oud 04-10-2002, 18:51
FireCracker
FireCracker is offline
1 - Hoe lang ben je?
iets langer dan 1.70
55 kilo ofzow
omdat ik dan slanker zou zijn (het gewicht mag dan wel vna mn bovenbenen af... haha)
Oud 04-10-2002, 18:52
FireCracker
FireCracker is offline
Citaat:
_-Sloffie-_ schreef:
ben 1.69 en weeg 50 a 52 kilo..... Wil 48 wegen.....weet niet waarom , maar ik vind mezelf te dik........
waaaaaat??????? jij bent mager man! (denk ik zo, aan je lengte en gewicht te zien) ik ben iets vna 5cm langer en 10!! ja 10!! kilo zwaarder, en ik ben niet dik...
Oud 05-10-2002, 12:37
ssjpan
ssjpan is offline
ik ben 1.67 ofzo en ik wil iets van 48 wegen enzo veel weeg ik ook duz maar sommigen van jullie willen wel errug dun wezen...
Oud 25-11-2002, 19:54
mood indigow
mood indigow is offline
ik ben 1.75
en ik wil 55 kilo wegen.. das 10 kilo eraf..

ik wil het best graag. dan voel ik me mooier enzow..
tis gewoon ook mooier.
Oud 25-11-2002, 21:25
Iduna
Iduna is offline
1. ik ben ong. 1.60m
2. tussen de 55-60kg
3 geen idee waarom eigenlijk. eigenlijk gaat t niet om de kilo's maar hoe het geheel eruit ziet.
Oud 25-11-2002, 21:36
Snow White
Snow White is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:
1. ik ben ong. 1.60m
2. tussen de 55-60kg
3 geen idee waarom eigenlijk. eigenlijk gaat t niet om de kilo's maar hoe het geheel eruit ziet.
ben jij 1.60??
volgens mij ben je langer....maarja....
Oud 26-11-2002, 06:06
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
1 - Hoe lang ben je? 160 cm
2 - Wat is volgens jou je ideale gewicht? Ongeveer 50 kg, maar dat ergens ver in de toekomst, om te beginnen 45 kg, dat wordt al moeilijk genoeg om te halen en er mee te leren leven.
3 - Waarom? (bijv. omdat je je dan goed voelt, omdat je dan een leuke kledingmaat hebt, omdat je dan breder of juist slanker overkomt, omdat je bij dat gewicht gezond en voldoende kunt eten..) Omdat ik dan mijn lichaam minder schade aanricht en ik hopelijk niet meer flauwvalt en van de kou doodga, en omdat het een gezond gewicht is voor die lengte
Oud 26-11-2002, 07:01
Juliah
Juliah is offline
'k ben ongeveer 1.75m en met mijn gewicht kan ik het redelijk vinden de laatste tijd ('t zou wel minder mogen wezen, maar dat is het niet, en dit is nog gezond), met m'n lijf wat minder (vette buik, nog vettere bovenbenen en -armen, enz.). Maar goed, hoeveel je ook afvalt, wat er in je lichaam zit blijft toch hetzelfde, dat is niet makkelijk te veranderen, 'k denk dat ik er dus beter mee kan beginnen dan te accepteren, en dan weer verder te kijken naar de rest. En voorlopig heb ik het daar druk zat mee. (Al blijf ik lekker wel op m'n gewicht en wat ik eet letten.) 'k wil idd niet flauw vallen, dus moet ik wel eten...koud hebben doe ik het toch wel, volgens mij ligt dat bij mij niet aan m'n gewicht (dat is ook niet te laag).
Oud 26-11-2002, 08:34
Snow White
Snow White is offline
Citaat:
Juliah schreef:
'k ben ongeveer 1.75m en met mijn gewicht kan ik het redelijk vinden de laatste tijd ('t zou wel minder mogen wezen, maar dat is het niet, en dit is nog gezond), met m'n lijf wat minder (vette buik, nog vettere bovenbenen en -armen, enz.). Maar goed, hoeveel je ook afvalt, wat er in je lichaam zit blijft toch hetzelfde, dat is niet makkelijk te veranderen, 'k denk dat ik er dus beter mee kan beginnen dan te accepteren, en dan weer verder te kijken naar de rest. En voorlopig heb ik het daar druk zat mee. (Al blijf ik lekker wel op m'n gewicht en wat ik eet letten.) 'k wil idd niet flauw vallen, dus moet ik wel eten...koud hebben doe ik het toch wel, volgens mij ligt dat bij mij niet aan m'n gewicht (dat is ook niet te laag).
that's the spirit girl!

(L)
Oud 26-11-2002, 13:21
shaya
shaya is offline
Citaat:
danique2 schreef:
[B]b]

1. ongeveer 1.65m
2. 56/57 kg
3. dat was mijn gewicht 1 jaar geleden en dat vond ik een prima gewicht+figuur. en dan kan ik pas weer echt tevreden zijn met mn lichaam, leuke kleren kopen die ook leuk staan.
beetje hetzelfde eigenlijk wel. ik vind mezelf dus echt te zwaar. als ik nog iets aankom ben ik ook echt te zwaar en ik voel me gewoon echt niet lekker in me vel.
Oud 26-11-2002, 14:07
sublime
sublime is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
Die durven niet meer te reageren met al die sprieten hier.
Maar het is wel waar wat je zegt, ik ben het er iig mee eens.
ja vind ut ook erg gek; ga bijna aan mezelf twijfelen ben 1m72 ongeveer en streef naar de 68 kilo... en dan zijn er meisjes die langer zijn dan ik en 50kg willen wegen; das toch niet gezond, of wel??? vergis ik me nou zo?
Oud 26-11-2002, 15:28
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik ben 1.63 lang

En de ene dag zou ik dolgraag 40 kg willen wegen, en de andere dag wil ik 50 wegen.

De ene dag voel ik me dik en eet ik niets, de andere dag vind ik juist dat ik moet aankomen omdat ik te licht ben. Dus over het algemeen blijf ik hangen op hetzelfde gewicht, maar goed.
Oud 26-11-2002, 15:53
Imir
Imir is offline
Ik ben 1.73 en mijn ideale gewicht ligt rond de 60-62 kilo. Iig niet ONDER de 58 kg (passen mijn kleren niet meer en ga ik me heel beroerd van voelen, duizelig e.d.) en liever ook niet boven de 65 kg (ik denk dat mijn kleren dan ook niet meer passen) . Ik weeg nu 61 en ben dus heel tevreden. Alleen af en toe let ik niet op wat ik eet oid en begin ik opeens af te vallen. Niet leuk...
Oud 26-11-2002, 16:19
Juliah
Juliah is offline
Citaat:
sublime schreef:
ja vind ut ook erg gek; ga bijna aan mezelf twijfelen ben 1m72 ongeveer en streef naar de 68 kilo... en dan zijn er meisjes die langer zijn dan ik en 50kg willen wegen; das toch niet gezond, of wel??? vergis ik me nou zo?
Je vergist je niet, in tegendeel zelfs.
Oud 26-11-2002, 16:51
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Snow White schreef:
ben jij 1.60??
volgens mij ben je langer....maarja....
ik wel, maar ik ben een andere Juliah, sorry

Toevoegsel: ik denk niet dat het iets zou uitmaken als ik 55 kg zou wegen, zou ik dan niet ook gewoon hetzelfde uitzien als nu?
Okay, ik ben niet tevreden met een buikje, maar dat is gewoon een kwestie van wegtrainen..
Oud 26-11-2002, 20:15
K-Cobain
K-Cobain is offline
- 1.85

- 70-75 kg

- Omdat ik nogal brede bouw heb, en toen ik zoiets woog, zag ik er gewoon goed/normaal uit.
Nog even een ding: HOE KUNNEN MENSEN HIER 47 WILLEN WEGEN?? Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
Oud 26-11-2002, 20:18
N*A*Shezbaernon.temp
N*A*Shezbaernon.temp is offline
Citaat:
K-Cobain schreef:
Nog even een ding: HOE KUNNEN MENSEN HIER 47 WILLEN WEGEN?? Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
Eh ... makkelijk ...
Oud 27-11-2002, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
ik weeg nu ongeveer 52 kg bij 1.63 m. M'n streefgewicht is 55 kg ofzo....
okee dat was onzin....ik weeg nu 55 kg.
M'n streefgewicht is 58 kg ofzo...misschien wel 60

waarom? Ik vind het mooi om wat vetter te zijn...vooral op bepaalde plaatsen.
Oud 27-11-2002, 18:07
steentje
steentje is offline
1. 170 cm
2. 58 kg
3. omdat mn buikje dan hopelijk weg is. Weeg nu 62 en t enigste wak kwijt wil is mn buik. Voor de rest benk tevreden.
Oud 27-11-2002, 18:27
the tourist
the tourist is offline
Ik heb hier geloof ik al een keer geantwoord... geen zin om te kijken:

1. 175 cm
2. 60 kg
3. Ik weeg nu ong 61/62 kilo, vind ik op zich ook wel goed, maar 1 kilo minder is nog beter
Oud 27-11-2002, 19:11
ratsja
ratsja is offline
kdacht dat ik licht was

kben 194 cm
en 81 kilo
wil er nog 5 bij
Oud 27-11-2002, 19:18
Snow White
Snow White is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:
ik wel, maar ik ben een andere Juliah, sorry

foutje!!!
Oud 28-11-2002, 09:52
Verwijderd
1 - Hoe lang ben je? 176CM 2 - Wat is volgens jou je ideale gewicht? 70 kg 3 - Waarom? (bijv. omdat je je dan goed voelt, omdat je dan een leuke kledingmaat hebt, omdat je dan breder of juist slanker overkomt, omdat je bij dat gewicht gezond en voldoende kunt eten..) omdat ik hele brede heupen en schouders heb en omdat als ik minder ga wegen mijn ribben uit gaan steken en ik dat heel lelij vind! ik vind wel dat je op moet passen met lengte en gewicht met elkaar te vergelijken want mijn vriendin is even lang als mij maar heeft een hele ranke bouw en weegt dus maar 49 kilo dus daar moet je wel mee oppaasen
Oud 28-11-2002, 13:42
Verwijderd
1 - Hoe lang ben je?
1.73
Ong. 52 kg
Dat heb ik nu ook, en het bevalt me goed. Een goeie kledingmaat, niet te dik, niet te dun. Alleen ik zou wel wat minder snel willen aankomen. Dat ik gewoon altijd op dit gewicht bleef
Topic gesloten

Regels voor berichten