| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben blij als ik iets leuks of iets nuttigs krijg, hoeveel het gekost heeft interesseert me eigenlijk niet zo veel. Het wokpakket zal niet vreselijk duur zijn geweest (en mijn man werkt 40 uur per week), maar het is wel iets waar we iets mee doen. Of ik een kerstpakket krijg zal ik zaterdag wel zien, dan moet ik weer werken.
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Bron: http://www.pzc.nl/internationaal/bin...icle943524.ece
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En een pakket met 2 handdoeken en washandjes, zeep en douchespul. En er zat ook nog een wekkerradio met cd-speler in. |
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar er zaten ook nog suikerstokjes in. Ik vind vooral de doos mooi en de chocolaatjes erg lekker
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
of iets als handdoeken, badjas enzo.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Aangezien ik in een eigen winkel werk had ik ook een roze pakket, ach het was wel geinig. ,nootjes en koekjes en de rest gaat naar mijn ouders. Drank doet Ah niet aan vanwege de verschillende geloven enzo wel jammer, maar ook begrijpelijk
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Wat ligt er allemaal op je bureau/tafel/werkplek? Miekje* | 38 | 20-12-2010 22:29 | |
| Lifestyle |
nieuwe rommel Verwijderd | 500 | 09-02-2009 22:47 | |
| Werk, Geld & Recht |
Kerstpakket Sommetje | 13 | 20-12-2004 17:59 | |
| Verhalen & Gedichten |
Muziekmagazine Eindejaarswedstrijd Ieke | 0 | 20-12-2003 16:10 | |