Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik namelijk ook. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Kerst is weer voorbij. Het voelde niet anders dan andere dagen. Het was wel anders. Het zijn de weinige dagen dat ons hele gezin beneden zit. Spelletjes gedaan en film gekeken. Mijn oudste zus en haar vriend waren er eerste kerstdag. Tweede kerstdag geen bezoek. Het was wel gezellig ![]() En nu weer hard aan mijn schoolwerk. Ik ben echt zo'n stresskip. Als ik alleen denk wat ik nog allemaal moet doen. En het is bijna de tweede schoolexamen-week ![]() Oja, ook bijna oud&nieuw. Normaal breng ik dat gewoon thuis door. Zo hoort het ook wel. Maar dit jaar ben ik niet thuis, want we gaan met een groepje gourmetten. En daarna uit. Nou, joepie ![]() *kerstknuffels*
||
Verwijderd
|
Lekker een paar dagen vrij...morgen ook niet naar Eindhoven voor school waarschijnlijk, komt wel goed uit. Afgelopen dagen aardig wat gewerkt en door van-alles-en-nog-wat kan ik best wat rust gebruiken.
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik mis je, ik mis de liefde. |
![]() |
||
Citaat:
![]() of even naast me liggen tot ik slaap..
||
Citaat:
Ik wil het gewoon niet weggooien dat ik iemand zo leuk vind. Het gaat nu écht beter met mij, dat wel. Maar ik vraag me wel vaak af het tóch niet iets zou kunnen worden. Het is duidelijk voor mij dat hij geen relatie wil nu. Maar wat als we dan gewoon verder gaan waar we gebleven waren, gewoon bij afspreken e.d. Zou daar nog toekomst in zitten? Misschien kan ik het beter gewoon echt aan hem vragen, ik denk dat het dan meer tot me doordringt en dat ik het dan écht kan afsluiten. Ik denk dat ik het antwoord waarschijnlijk ook wel weet van hem. Dat zal zijn dat hij er toch niks meer in ziet. Maar toch wil ik het van hem horen. Dus..een mailtje sturen of niet... ik moet het mailtje in ieder geval niet sturen met een gedachte dat het misschien daardoor allemaal goed komt. Nee, dan moet ik denken dat het alleen voor mijzelf is, dat alles duidelijk wordt, en ik het eindelijk eens kan loslaten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() *knuffelt*
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||