Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2006, 10:11
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ga straks twee appeltaarten bakken met m'n twee beste vriendinnetjes. Oh, dat wordt leuk! De vorige keer werd 't appeldrap, dus nu gaan we voor een heel mooie taart. Appeltaart, goddelijk!
Advertentie
Oud 27-12-2006, 10:37
Verwijderd
mag ik ook een stukje?

OT:
shit shit, ik los het zelf wel op..
Oud 27-12-2006, 10:42
rare kwast
rare kwast is offline
blegh
Oud 27-12-2006, 11:21
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 27-12-2006 @ 11:42 :
blegh
Oud 27-12-2006, 12:17
Faerie
Faerie is offline
Ik moet nu echt even heel veel leuke dingen gaan doen en met andere mensen omgaan! Dat helpt echt zo. Alleen even kut dat het net kerst is geweest en vakantie. Anders had ik ook nog school gehad voor afleiding. Maarja, heb al een vriendin gebeld om iets leuks te gaan doen en vrijdag weer werken en bovendien heb ik mijn zus ook nog Komt goed. Het is ook nog maar net 'gebeurd' eigenlijk dus ja, logisch dat ik me nu nog niet helemaal geweldig voel. Gewoon die rotgevoelens weg stampen!
Oud 27-12-2006, 12:43
Anetj
Anetj is offline
Ik kan het niet meer aan.
Ik wil gewoon dat het ophoud!!
Oud 27-12-2006, 12:51
Nijn*
Nijn* is offline
*knuff voor sonho*

Gistermiddag om 15.30 naar m'n werk gegaan. Daar eerst met z'n allen de voorbereidingen gedaan en daarna gegeten. Was lekker en gezellig. Toch vind ik het nu moeilijk om normaal tegen L. te doen, omdat ik nog niet helemaal weet wat ik voor hem voel. Maar goed, daarna dan werken. Eerst ging het heel goed, maar om 19.00 barstte de bom, ineens kwamen er vier tafels tegelijk in mijn wijk binnen en ik schoot meteen in de stress.
Gelukkig kreeg ik genoeg hulp, maar het duurde wel even voor ik alles helemaal strak had. Het was zóó druk, en ik maakte echt belachelijke fouten. Toch bleef het gezellig en nam niemand het me kwalijk.

En nu lekker uitgeslapen, zomteen even ontbijten/lunchen en dan kamer opruimen en lekker geen verplichtingen. <3
Oud 27-12-2006, 13:40
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Meinita schreef op 27-12-2006 @ 09:58 :
Ik begrijp je beter dan je denkt Ik zit elke dag in die vreselijk onzekerheid
"Leuk", een lotgenootje.
Ik namelijk ook.
Oud 27-12-2006, 16:40
rare kwast
rare kwast is offline
is er nou al eens iemand die me gewoon even wil vasthouden..

Oud 27-12-2006, 16:48
Hourglass
Hourglass is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 27-12-2006 @ 17:40 :

Kom maar.
Oud 27-12-2006, 17:01
Saarah
Saarah is offline
x10000000000
Oud 27-12-2006, 17:15
Saarah
Saarah is offline
Ik wist het wel: ik kan gewoon nooit eens geluk hebben. Het kan nooit eens gewoon goed gaan.
Oud 27-12-2006, 17:25
Hawahaai
Hawahaai is offline
Wat een rare dag zo. Maar goed, ik vind het prima. Ik hoef er toch niet 100% bij betrokken te zijn. Kerst was wel oke, wel gezellig. En mijn ouders waren kennelijk echt blij dat we daar weer een heel dagje waren samen. Fijn dat ik het goed heb kunnen doen.
En vanaf morgen weer hard aan 't schoolwerk. Vriendje moet toch verplicht werken vanwege dat enorm drukke project. Heb ik ook genoeg tijd om aan school te werken.
Oud 27-12-2006, 18:08
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Saarah schreef op 27-12-2006 @ 18:15 :
Ik wist het wel: ik kan gewoon nooit eens geluk hebben. Het kan nooit eens gewoon goed gaan.
Wat is gebeurd? *knuf*

Kerst is weer voorbij. Het voelde niet anders dan andere dagen. Het was wel anders. Het zijn de weinige dagen dat ons hele gezin beneden zit. Spelletjes gedaan en film gekeken. Mijn oudste zus en haar vriend waren er eerste kerstdag. Tweede kerstdag geen bezoek.
Het was wel gezellig

En nu weer hard aan mijn schoolwerk. Ik ben echt zo'n stresskip. Als ik alleen denk wat ik nog allemaal moet doen. En het is bijna de tweede schoolexamen-week Maar niet druk over maken, gewoon rustig mijn werk doen. Niet te veel vooruit kijken, gewoon werken.

Oja, ook bijna oud&nieuw. Normaal breng ik dat gewoon thuis door. Zo hoort het ook wel. Maar dit jaar ben ik niet thuis, want we gaan met een groepje gourmetten. En daarna uit. Nou, joepie Maar waarom heb ik ja gezegd als ik er geen zin in heb? Ik hoop dat het uitgaan niet doorgaat. We moeten nog kaartjes kopen, en waar we eerst heen zouden gaan zijn al geen kaartjes meer. Van mij hoeft het niet zo. Ja, ik ben heel gezellig wat dat soort dingen betreft.

*kerstknuffels*
Oud 27-12-2006, 18:19
Saffier
Saffier is offline
"Gaan wij samen oud worden?"
"Weet ik niet misschien wel"

-hij stopt een vinger in mijn neus-

"Nou weet ik het zeker hier voel ik me zo gelukkig door... we worden samen oud"

Kerst
Oud 27-12-2006, 18:54
Verwijderd
Ik vind het niet leuk.
Maar ik kan er nu niets meer van zeggen.
Want het gebeurt al, het is al gebeurd, het is nog bezig, het houdt niet op.

*mopper*
Oud 27-12-2006, 19:03
Verwijderd
Lekker een paar dagen vrij...morgen ook niet naar Eindhoven voor school waarschijnlijk, komt wel goed uit. Afgelopen dagen aardig wat gewerkt en door van-alles-en-nog-wat kan ik best wat rust gebruiken.

Citaat:
rare kwast schreef op 26-12-2006 @ 16:25 :
auch mn broertje en andere nichtjes herkende hij wel..
Natuurlijk is het raar, maar verder heeft het echt geen diepere betekenis oid... Mijn oma herkende mij op het laatst ook niet meer, terwijl ze mijn zusjes wel herkende, maar ik voelde voor haar over het algemeen wel 'vertrouwd' en 'eigen' en dat was voor haar het belangrijkste.
Oud 27-12-2006, 19:09
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-12-2006 @ 20:03 :
Lekker een paar dagen vrij...morgen ook niet naar Eindhoven voor school waarschijnlijk, komt wel goed uit. Afgelopen dagen aardig wat gewerkt en door van-alles-en-nog-wat kan ik best wat rust gebruiken.

Natuurlijk is het raar, maar verder heeft het echt geen diepere betekenis oid... Mijn oma herkende mij op het laatst ook niet meer, terwijl ze mijn zusjes wel herkende, maar ik voelde voor haar over het algemeen wel 'vertrouwd' en 'eigen' en dat was voor haar het belangrijkste.
nee ik weet dat t niets betekende het doet alleen pijn hem zo te zien..
Oud 27-12-2006, 19:21
Verwijderd
Ik durf het niet
Oud 27-12-2006, 19:38
Faerie
Faerie is offline
Eigenlijk zou ik wel willen weten of wij niet gewoon kunnen verder gaan waar we waren gebleven, maar dat kan en gaat toch niet en het is stom dat ik hier uberhaupt over nadenk. Zo blijf ik mezelf wel gek maken.. het gaat nu juist net weer beter
Oud 27-12-2006, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Faerie schreef op 27-12-2006 @ 20:38 :
Eigenlijk zou ik wel willen weten of wij niet gewoon kunnen verder gaan waar we waren gebleven, maar dat kan en gaat toch niet en het is stom dat ik hier uberhaupt over nadenk. Zo blijf ik mezelf wel gek maken.. het gaat nu juist net weer beter
Dat ja. :/

En ik mis je, ik mis de liefde.
Oud 27-12-2006, 20:14
Meissiej
Meissiej is offline
Ik voelde me goed. Ik was gelukkig, dacht even niet aan het verleden, alleen maar hier&nu, plezier hebben, genieten. Totdat ik me ineens zonder reden minder fijn begon te voelen en wat afwezig raakte. Waar het vandaan kwam weet ik niet. Het was goed, het ging goed. Er was niets aan de hand. Waarom dan?!
Oud 27-12-2006, 20:54
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 27-12-2006 @ 17:40 :

een knuffel is ook goed

of even naast me liggen tot ik slaap..
Oud 27-12-2006, 21:03
Heksjuh
Heksjuh is offline
Knuffel voor rare kwast ({)
Oud 27-12-2006, 21:08
darkfairy
darkfairy is offline
weinig adem weer hopelijk geen hyperventilatie voor de zoveelste keer
Oud 27-12-2006, 21:11
Smurfelicious
Smurfelicious is offline
Ik ben heel erg blij. ^^
Oud 27-12-2006, 21:25
Verwijderd
mentaal gaat het wel goed, alleen lichamelijk wat minder. De pijn in mijn knie is nog steeds niet over en nu heb ik daarbij ook nog rugpijn gekregen doordat ik en het verkeerde bed slaap bij mijn ouders. nouja, vannacht een ander bed en dan is het hopelijk weer over. Alleen die gewrichten, wat moet ik daar nou mee? Misschien toch eens naar een alternatieve arts gaan...
Oud 27-12-2006, 21:51
Volk
Volk is offline
Ik kan niet wachten tot het morgen is! En al helemaal niet tot het vrijdag is!!!
Oud 28-12-2006, 01:06
Verwijderd
ja, het spookt toch echt nu. nu heb ik 2 getuigen. er worden hier voetstappen gehoord als ik er niet ben, maar alle deuren zitten standaard dicht + slot. en mijn oud-papierdoos is van de aardbodem verdwnen, en er zweven zwarte flarden over de kaarsen heen in de gemeenschappelijke ruimte.

en iedereen heeft vrij oid? wtf. wát een drukke dag in de bediening was tvandaag zeg, net een zaterdag en dat zal tto vrijdag wel zo blijven

mijn gezicht bestaat uit miljoenen chocoladevlokjes. dat word stofzuigen geblazen morgen mijn ogen tranen van de pijn, maar het pijn-gevoel komt niet door
de ketting maakt me kapot, laat de spoken zien, pijnigt en vermoord me. en tóch heb ik hem nodig .. ik mag niet zwichten, ik doe hem níet af
er verschijnt nu een bult op mijn wenkbrauw. mijn rechteroog ziet aan de bovenkant niks meer nu. ik ga maar op bed. ik spoor niet. alles om me heen is abnormaal
Oud 28-12-2006, 05:01
coopergirl
coopergirl is offline
ik ga nog naar bed... denk ik!
Oud 28-12-2006, 05:07
coopergirl
coopergirl is offline
ik ga nog naar bed... denk ik!
Oud 28-12-2006, 08:13
rare kwast
rare kwast is offline
ik wil slapen
Oud 28-12-2006, 10:13
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Faerie schreef op 27-12-2006 @ 20:38 :
Ik heb zo de drang om dit aan hem te vragen in een mail..pff...
Ik wil het gewoon niet weggooien dat ik iemand zo leuk vind. Het gaat nu écht beter met mij, dat wel. Maar ik vraag me wel vaak af het tóch niet iets zou kunnen worden. Het is duidelijk voor mij dat hij geen relatie wil nu. Maar wat als we dan gewoon verder gaan waar we gebleven waren, gewoon bij afspreken e.d. Zou daar nog toekomst in zitten? Misschien kan ik het beter gewoon echt aan hem vragen, ik denk dat het dan meer tot me doordringt en dat ik het dan écht kan afsluiten. Ik denk dat ik het antwoord waarschijnlijk ook wel weet van hem. Dat zal zijn dat hij er toch niks meer in ziet. Maar toch wil ik het van hem horen. Dus..een mailtje sturen of niet... ik moet het mailtje in ieder geval niet sturen met een gedachte dat het misschien daardoor allemaal goed komt. Nee, dan moet ik denken dat het alleen voor mijzelf is, dat alles duidelijk wordt, en ik het eindelijk eens kan loslaten.
Oud 28-12-2006, 10:28
Meissiej
Meissiej is offline
Oud 28-12-2006, 10:29
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 28-12-2006 @ 11:02 :
Bwuh, aan wie moet ik nou vertellen hoe ik me nu voel? Mijn moeder voelt het aan, maar ik heb geen zin om het er uitgebreid over te hebben. Ze zou het uiteindelijk toch niet begrijpen en oplossen kan ze het al helemaal niet.
ongeveer herkenning..

*knuffelt*
Oud 28-12-2006, 11:00
kroot
kroot is offline
bleh wat een weer. Vanavond personeelsuitje!
Oud 28-12-2006, 11:28
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Faerie schreef op 28-12-2006 @ 11:13 :
Ik heb zo de drang om dit aan hem te vragen in een mail..pff...
Omg, ik heb gewoon echt gemaild. Lucht wel enorm op, het is echt een lange mail geworden. Heb gewoon alles gezegd en gevraagd waar ik mee zit. Hopelijk stuurt hij iets terug, ik denk dat het dan wel eindelijk eens goed doordringt!
Oud 28-12-2006, 11:29
Volk
Volk is offline
Lieve *,
Anderhalf jaar geleden zei je tegen mij dat ik er 1 keer over mocht praten, en daarna nooit meer. Ik heb er nooit meer over gepraat, ik was bang dat als ik dat zou doen ik er nooit meer over zou mogen praten, zelfs niet als de nood heel hoog was. Ik was bang dat ik dat niet zou aankunnen. Dus heb ik gezwegen. Terwijl het me als een zuur van binnenuit wegvrat.
Nu moet ik zeggen dat ik je heel egoïstisch vind, dat je niet naar me hebt willen luisteren, niet toen ik erom vroeg. Dat je me alle hulp weigerde. En nu ga ik erover praten, niet 1 keer, niet 2 keer. Ik ga erover praten tot ik een litteken heb, en geen ravijn meer als wond. Ik heb dat recht, ook al vind je dat ik dat niet heb omdat ik "anders" ben. Ik ben uiteindelijk ook een mens.

Ik hoop dat je naar me wilt luisteren.

xxx
Volk
Oud 28-12-2006, 11:37
duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh jongen, stik dan maar.
Oud 28-12-2006, 11:52
Meissiej
Meissiej is offline
Blegh
Oud 28-12-2006, 12:02
Verwijderd
Ben fucking aangekomen. Ik heb zo mn best gedaan. En nee, niet genoeg gegeten en kleine eetbuitjes gehad en gebraakt en daar raakt mn lichaam van slag van en dat is logisch, dus het kon miss ook niet anders. Maar het doet me zo'n verdriet als ik dat getal zie en het vet over mn hele lichaam voel, het doet me zo'n verdriet dat ik niet zonder mn eetstoornis kan.

*Knuffel voor rare kwast* Sms of bel je als je dat wil? (Je hoeft niks te zeggen dan, ik klets wel.)
Oud 28-12-2006, 12:37
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ook maar weer eens luchten, want internet heeft er hier een week uitgelegen

Ik vind het zo moeilijk om te zeggen dat het niet echt goed gaat, want dan lijkt het meteen zo definitief en erger dan het misschien is. Maar ik heb constant nergens zin in, ik moet keihard een tentamen leren maar ik doe het niet of heel weinig, ik zie nergens het nut van in, ik slaap te lang, ik moet me inhouden om niet in huilen uit te barsten en alles wat iedereen zegt associeer ik met mezelf en negativiteit. Ik zit met m'n studie in m'n maag, ik moet nog vanalles regelen met de studieadviseur, maar ik weet nog niet eens wat ik wil met de rest van het jaar, wat invulling betreft, dus dat regelt niet zo makkelijk.

Alleen bij m'n vriend heb ik genoeg afleiding om niet aan al deze zooi te denken en dus lijkt het alsof er niks aan de hand is. Daar kan ik me ook nuttig maken omdat hij aan het verhuizen en klussen is. Ik wil zo graag nuttig zijn voor mezelf of anderen. Morgen ga ik me inschrijven bij een paar uitzendbureaus. Morgen ga ik dat gewoon doen, ook al durf ik eigenlijk niet, ik had me voorgenomen dat dít jaar nog te doen, dus morgen is de laatste kans. En daarna m'n rijbewijs halen, dan ga ik misschien toch nog een beetje blij 2006 uit.
Oud 28-12-2006, 12:41
Baka-san
Baka-san is offline
ik voel me terrible eenzaam
Oud 28-12-2006, 12:47
Verwijderd
Jezus, zeg het dan gewoon recht in m'n gezicht. Dit is zó triest.
Oud 28-12-2006, 12:54
Verwijderd
Ik moet lachen en huilen tegelijk
Oud 28-12-2006, 13:08
Gothic
Gothic is offline
Wat ben ik toch blij dat mijn leven niet meer kut is en dat ik ervoor gekozen heb om al het gezeik opzij te zetten en lekker gelukkig te worden. Heerlijk. Kerst was heerlijk, geen gezeik, gewoon gezellig en genieten.
Werken gister was lekker rustig . Dus vanavond weer. Beter. En morgen lekker naar ikea en dan m'n tas in pakken want ik ga zaterdag om 7 uur al op vakantie !!!

Ben al bezig met m'n reis naar sri lanka van de zomer. Hopelijk gaat ze niet afzeggen... Ik verheug me er toch wel op. Maar anders ga ik met m'n vader, ook leuk .

En heerlijk dat ik straks all inclusive kan eten wat ik wil. Wat heerlijk dat ik kan genieten van eten. En heerlijk dat ik daar gewoon zelf voor gekozen heb. Ik kon nu in een eetkliniek zitten, maar ik heb voor mezelf gekozen. Heerlijk.

Zondagavond meteen een galadiner. Ik pas m'n jurk nog zag ik . Hij zat niet heel mooi, maar ja, ik ben moe en ik had er nog een broek onderaan. Komt vast goed. We hebben voor m'n broertje een mooi wit overhemd gekocht en een strikje . Dus wordt bijzonder. Iig foto's maken, want dat gebeurt nooit meer . Hopelijk is m'n droomprins er ook, in pak, maar vakantieflirt zou nog beter zijn. Kost wat minder tijd, want ik weet bij god niet hoe ik ooit een jongen in m'n leven moet inpassen ...
Oud 28-12-2006, 13:23
darkfairy
darkfairy is offline
nog steeds weinig adem
Oud 28-12-2006, 13:29
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik had me nog voorgenomen om vroeg te slapen, zodat ik vroeg mijn bed uit zou komen. Eerst tot twaalf uur wakker gelegen, daarna om half vijf wakker geworden van de buikpijn
En nu is het alweer donderdag. Boekverslag bijna af, nog even doorwerken. Maar ik word gek van dat citeren uit boeken.

@Gothic: alvast een hele fijne vakantie!
Oud 28-12-2006, 13:47
moon
moon is offline
leuke kerst gehad maar nu gaat het weer wat minder. Ik ben boos om heel veel dingen. Boos vooral op hem maar ook boos in het niets, op niets. Ik kan mijn boosheid niet uiten en er zit zoveel in me nu. Ik zou willen dat ik allerlei dingen kapot mocht gooien, af mocht breken,met de grond gelijk mocht maken. Maar ik wil eigenlijk vooral gewoon heel hard scheeuwen en....ik wil die boosheid gewoon kwijt. Het drukt zo op me, het voelt als een zware last die ik mee neem.
Oud 28-12-2006, 13:47
Verwijderd
Ik voel me verward..
zo maar gaan winkelen, waar ik zo geen zin aan heb
maar het is al afgesproken dus..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten