Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2006, 23:54
Verwijderd
haha nou idd
Advertentie
Oud 21-12-2006, 08:27
Heksjuh
Heksjuh is offline
@XQseMe2: dankje
Oud 21-12-2006, 10:13
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Escapism schreef op 20-12-2006 @ 22:40 :
je weet dat het gewoon een serie is he? met acteurs, die spelen.

fictief.

Ja ik weet het, maar het blijft leuk. Lekker meeleven in de serie enzo En anders zou deze hele topic ook overbodig zijn, toch?!

@Heksjuh: you're welcome
Oud 21-12-2006, 14:24
just_me16
just_me16 is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 21-12-2006 @ 11:13 :

Ja ik weet het, maar het blijft leuk. Lekker meeleven in de serie enzo En anders zou deze hele topic ook overbodig zijn, toch?!

@Heksjuh: you're welcome

dat vind ik ook hoor, vind het heerlijk om er helemaal in op te gaan, heb ook gewoon zitten janken bij de laatste aflevering van seizoen 2
Oud 21-12-2006, 15:03
Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Nou dat huilen doe ik niet zo snel, maar ik zit wel mee te leven 'nee niet doen!' of dat soort dingen
Oud 23-12-2006, 10:43
Esther92
Esther92 is offline
Wáárom staan al die spoilers hier.. ik kan de verleiding niet weerstaan

Maar wel echt OMG, Izzy

Ik vind trouwens eigenlijk dat de titel van de serie helemaal niet toepasselijk is, want ik vind dat Izzy meer de hoofdpersoon is dan Meredith. In ieder geval, ik vind Izzy leuker. Meredith lijkt altijd zo depressief, alsof ze elk moment kan gaan huilen..

Vind ik, ik wil geen boze fans op m'n dak
Oud 23-12-2006, 11:31
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Haha nee hoor don't worry bout that

De ene keer is de één wat meer in beeld en de andere keer is de ander wat meer in beeld qua verhaallijn.
Nu de laatste tijd is Izzy ook vaak op de voorgrond ivm het hele Denny-gebeuren enzo.

Maar de titel slaat niet alleen op Meredith Grey, het is ook een begrip in Amerika (in de medische wereld) maar wat precies weet ik niet meer.
Oud 23-12-2006, 11:37
PV
PV is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 23-12-2006 @ 12:31 :
Haha nee hoor don't worry bout that

De ene keer is de één wat meer in beeld en de andere keer is de ander wat meer in beeld qua verhaallijn.
Nu de laatste tijd is Izzy ook vaak op de voorgrond ivm het hele Denny-gebeuren enzo.

Maar de titel slaat niet alleen op Meredith Grey, het is ook een begrip in Amerika (in de medische wereld) maar wat precies weet ik niet meer.
Missch slaat het op de hersenen? Grey (of is het gray) matter zijn toch de hersenen? "There's grey matter all over the floor!"
Oud 23-12-2006, 12:13
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
PV schreef op 23-12-2006 @ 11:37 :
Missch slaat het op de hersenen? Grey (of is het gray) matter zijn toch de hersenen? "There's grey matter all over the floor!"
Dat vind ik een beetje vergezocht

Eigenlijk zijn er meerdere hoofdpersonen en per aflevering krijgt de een meer aandacht dan de ander
Oud 23-12-2006, 13:12
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 23-12-2006 @ 12:31 :
Er bestaat een medische atlas genaamd Gray's Anatomy. Daar is het waarschijnlijk van af geleid.
Oud 23-12-2006, 13:37
Esther92
Esther92 is offline
Citaat:
Qimm schreef op 23-12-2006 @ 13:13 :
Dat vind ik een beetje vergezocht

Eigenlijk zijn er meerdere hoofdpersonen en per aflevering krijgt de een meer aandacht dan de ander

Vind je? Want als je oplet, Meredith is wel degene die de hele tijd het verhaal vertelt zegmaar.. Dus ik denk dat "Grey" in de titel gewoon slaat op Meredith, maar miss heeft het ook wel te maken met haar moeder, omdat zij zo'n beroemd chirurge is.

Nou en, het is gewoon een goede serie
Oud 23-12-2006, 16:10
Arwyn
Arwyn is offline
De titel komt van een medische boek: Gray's anatomy. Wordt ook in Nederland gebruikt als je de studie geneeskunde oid doet!!
En het ziekenhuis in de serie heet Seattle Gray's oid.. Mss heeft dat er ook mee te maken??
En toen de serie begon ging 't wel vooral over Meredith.. Ben blij dat dat nu niet meer zo is!! Ze is zo zeurderrig met dat stemmetje en die oogjes en zo...
Oud 23-12-2006, 17:00
Verwijderd
seattle grace.

meredith is de narrator met de 'wijze les' etc, en idd zo'n boek heet zo, 1+1=2 lijkt me duidelijk
Oud 23-12-2006, 18:18
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Arwyn schreef op 23-12-2006 @ 17:10 :
De titel komt van een medische boek: Gray's anatomy. Wordt ook in Nederland gebruikt als je de studie geneeskunde oid doet!!
Waarom die 2 uitroeptekens?
Alsof er daarvoor iemand beledigd is ofzo.
Oud 23-12-2006, 19:43
Gray's is inderdaad een anatomische/medische atlas...
Oud 25-12-2006, 19:29
Verwijderd
Vandaag was Oprah op de set bij Grey's anatomy. Ik denk "yess vet leuk ", maar had beter niet kunnen kijken. Nu weet ik gvd alle verrassingsdingen van seizoen 3 al. Had ik misschien eerder al kunnen bedenken, maar ik dacht "NL loopt achter met Grey's anatomy, dus waarschijnlijk ook wel met Oprah".

Was dus niet zo maarja, ik was toch al begonnen met kijken dus kon ik net zo goed doorgaan.
Oud 25-12-2006, 22:20
oh... maar je weet nu wel wat voor spannends er gaat gebeuren en ik wacht nog steeds in spanning
Oud 25-12-2006, 22:39
Verwijderd
Ach het is geen Prison Break ofzo. Maar wel stom ja
Oud 26-12-2006, 00:00
Severus
Severus is offline
Citaat:
SENSASIAN schreef op 25-12-2006 @ 20:29 :
Vandaag was Oprah op de set bij Grey's anatomy. Ik denk "yess vet leuk ", maar had beter niet kunnen kijken. Nu weet ik gvd alle verrassingsdingen van seizoen 3 al. Had ik misschien eerder al kunnen bedenken, maar ik dacht "NL loopt achter met Grey's anatomy, dus waarschijnlijk ook wel met Oprah".

Was dus niet zo maarja, ik was toch al begonnen met kijken dus kon ik net zo goed doorgaan.
Ik zag die aflevering van "Oprah" net, de late herhaling.

En ja, godverdomme, nu ben ik wel nieuwsgierig na het zien van die ene promo! *afleveringen downloaden gaat*

Het was wel echt heel erg leuk dat de hele cast er was; ik vond Kate Walsh in het echt een beetje afstandelijk, moet ik zeggen. Maar de rest was heel erg leuk, en ook de actrice die Dr. Bailey speelt leek me een heel erg leuke vrouw in het echt.

Heel leuk om te zien allemaal!
Oud 26-12-2006, 10:11
Verwijderd
wie is kate walsh? Addison?
Oud 26-12-2006, 10:26
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 26-12-2006 @ 11:11 :
wie is kate walsh? Addison?
Ja klopt.
Oud 26-12-2006, 10:28
Velma
Velma is offline
Ik vond het leuk dat bij Oprah en zoveel heb ik toch niet gezien.
Oud 26-12-2006, 19:06
Arwyn
Arwyn is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 23-12-2006 @ 19:18 :
Waarom die 2 uitroeptekens?
Alsof er daarvoor iemand beledigd is ofzo.
Ow, sorry, was helemaal niet zo bedoeld.. Heb eigenlijk geen idee waarom ik er twee uitroeptekens cahter gezet heb! Was iig niet negatief bedoeld hoor, zal in m'n hoofd vast wel de een of andere logica achter gezeten hebben, maar weet zo niet meer welke...

En dat van Oprah was idd irri! Was iig blij dat we 't einde van seizoen2 gehad hebben, anders was dat van Burke ook nog niet bekend en zo, dan heb je wel heel veel spoilers in 1 keer!
En trouwens, dat die Justin/Alex al 5 kinderen heeft! Dat had ik nou echt niet verwacht! Was vet cute though...
Oud 27-12-2006, 16:10
ik had het wel willen zien, maar was te laat... weet iemand of/ hoe/ waar die aflevering te zien is? (pm aub)
Oud 27-12-2006, 21:39
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Arwyn schreef op 26-12-2006 @ 20:06 :
Ow, sorry, was helemaal niet zo bedoeld.. Heb eigenlijk geen idee waarom ik er twee uitroeptekens cahter gezet heb! Was iig niet negatief bedoeld hoor, zal in m'n hoofd vast wel de een of andere logica achter gezeten hebben, maar weet zo niet meer welke...
Oud 27-12-2006, 21:40
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Justin (Alex) is ook al ergens in de 30 Terwijl hij toch iemand speelt in de serie die jonger is. Dacht ik toch wel iig...
Oud 28-12-2006, 10:44
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
Kikkertje schreef op 23-12-2006 @ 20:43 :
Gray's is inderdaad een anatomische/medische atlas...
Die own ik, muhahaha! Nou ja, het is niet heel spannend ofzo maar wel heel interessant. En idd komt daar de titel vandaan, van Gray's Anatomy dus, en ze hebben de 'hoofdpersoon' Meredith Grey genoemd opdat ze Grey's Anatomy als titel konden doen.
Oud 28-12-2006, 12:15
Balance
Balance is offline
Ik wilde die aflevering van Oprah kijken, maar m'n broer wilde iets anders zien en hij kreeg z'n zin. Ben ik nu even blij, als ik lees dat er allemaal spoilers in zaten
Oud 28-12-2006, 14:45
niche
niche is offline
Vandaag gemiste afleveringen van seizoen 1 gezien
Oud 29-12-2006, 14:39
Sasz
Sasz is offline
Citaat:
Balance schreef op 28-12-2006 @ 13:15 :
Ik wilde die aflevering van Oprah kijken, maar m'n broer wilde iets anders zien en hij kreeg z'n zin. Ben ik nu even blij, als ik lees dat er allemaal spoilers in zaten
weet niet of we t over dezelfde afl. hebben, maar die uitzending was al een paar maanden terug op tv. toen heb ik m dus gekeken, bleek het over de seasonfinal van seizoen 2 te gaan! in NL was toen net seizoen 1 afgelopen.... wist dus al dat meredith moest gaan kiezen tussen McDreamy en McVet
ben nu gelukkig weer spoilervrij
Oud 29-12-2006, 16:31
Verwijderd
Wanneer begint seizoen 3 nu weer? (Ja, ik ben te lui om terug te lezen ).
Oud 29-12-2006, 16:43
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Maandag 8 januari om 20.30u
Dus das niet aankomende maandag maar de maandag daarop al
Oud 29-12-2006, 19:21
Balance
Balance is offline
Citaat:
Sasz schreef op 29-12-2006 @ 15:39 :
weet niet of we t over dezelfde afl. hebben, maar die uitzending was al een paar maanden terug op tv. toen heb ik m dus gekeken, bleek het over de seasonfinal van seizoen 2 te gaan! in NL was toen net seizoen 1 afgelopen.... wist dus al dat meredith moest gaan kiezen tussen McDreamy en McVet
ben nu gelukkig weer spoilervrij
Oh. Vandeweek was Grey's Anatomy ook bij Oprah!
Oud 29-12-2006, 19:28
Verwijderd
en komende maandag is een of andere soort van compilatie aflevering.
Oud 29-12-2006, 20:41
Arwyn
Arwyn is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 27-12-2006 @ 22:40 :
Justin (Alex) is ook al ergens in de 30 Terwijl hij toch iemand speelt in de serie die jonger is. Dacht ik toch wel iig...
Jaw, maar dan nog! 5!! Da's best een boel veel kinderen...
Mr tis toch wel cute...
Ik heb nou al zin in de eerste dag na de vakantie...
Oud 29-12-2006, 21:29
Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Ik was ook wel verbaasd dat ie 5 kinderen had. En de oudste was 12 ofzo toch?
Oud 30-12-2006, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 29-12-2006 @ 20:28 :
en komende maandag is een of andere soort van compilatie aflevering.
ow, volgens de gids toch weer niet..
Oud 01-01-2007, 14:04
punkstar
punkstar is offline
volgens de site weer wel.
Oud 01-01-2007, 14:10
Balance
Balance is offline
Vanaf maandag 8 januari om 20.30 uur kun je op NET 5 kijken naar de Grey's Anatomy special 'Grey's Anatomy: Complications of the Heart'. Vanaf maandag 15 januari om 20.30 uur gaat seizoen drie van start.
Oud 01-01-2007, 18:20
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Duidelijkheid boven alles.

De aflevering is trouwens volgens Greys Anatomy zélf een special.
Zou je elke aflevering downen, zou je 'm ook tegenkomen.
Oud 01-01-2007, 20:14
Verwijderd
weet iemand of het dan met of zonder seizoen 3 spoilers is? Want daar heb ik niet zo'n zin in..
Oud 01-01-2007, 23:39
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Geeeen id

Anders neem je het op (of laat je iemand dat voor je doen mocht het zelf niet gaan) en lees erna dan op het forum of er spoilers inzaten.
Zo niet, kun je het alsnog zien En anders kijk je het ná seizoen 3 en heb je alsnog een win-win situation
Oud 02-01-2007, 09:50
*Rupsje*
Complications of the hart:
Another recap episode narrated by Joe the Bartender that covers all that has happened so far. In this case the episode will show the main plotlines from seasons one and two that are relevant to the season three premiere and will include an extended version of the music video for The Fray’s single, “How to Save a Life.” Basically it will be a one-hour previously. Bron: http://epguides.com/GreysAnatomy/

Dit hoeft niet in spoiler toch? Wel raar want volgens de officiele episode-list komt eerst de 1e aflevering van seizoen 3 en dan pas deze special.. ze zullen het bij net5 wel hebben omgedraaid. Maar geen spoilers in deze special denk ik!
Oud 02-01-2007, 10:26
Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
*Rupsje* schreef op 02-01-2007 @ 10:50 :
Another recap episode narrated by Joe the Bartender that covers all that has happened so far. In this case the episode will show the main plotlines from seasons one and two that are relevant to the season three premiere and will include an extended version of the music video for The Fray’s single, “How to Save a Life.” Basically it will be a one-hour previously. Bron: http://epguides.com/GreysAnatomy/

Dit hoeft niet in spoiler toch? Wel raar want volgens de officiele episode-list komt eerst de 1e aflevering van seizoen 3 en dan pas deze special.. ze zullen het bij net5 wel hebben omgedraaid. Maar geen spoilers in deze special denk ik!
Oe The Fray <3

(Echt grappig, ik heb die cd al een tijdje en nou kom ik steeds vaker nummers van ze tegen op tv of radio )
Oud 02-01-2007, 11:47
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
*Rupsje* schreef op 02-01-2007 @ 10:50 :

Nee, het werd ook al gezegd bij Oprah door de spelers zelf dat die special eerst zou komen en dat dan seizoen 3 zou verder gaan.
Ik had ook al gezien dat er in de ep-list daarover nix naar voren kwam, maar goed...weet ook niet waarom.
Oud 02-01-2007, 15:16
Verwijderd
Mooi, kan ik het gewoon kijken
Oud 02-01-2007, 18:22
Verwijderd
Waarom wordt het nou weer op maandag uitgezonden?
Oud 02-01-2007, 18:30
Balance
Balance is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 02-01-2007 @ 19:22 :
Waarom wordt het nou weer op maandag uitgezonden?
Ik denk dat ze dan op meer kijkers voor die nieuwe serie gokken. Iedereen die voorheen op dinsdag GA & GG keek, is toch al gewend aan die dinsdagavond. Dikke kans dat men dan na GG blijft zitten om de nieuwe serie te kijken. En al die mensen zullen tegelijkertijd ook op maandagavond GA gaan kijken, omdat ze toch al weg zijn van die serie.
Oud 02-01-2007, 18:55
Verwijderd
Denk het ook. Nu ga ik die nieuwe serie wel kijken omdat ik toch altijd al op dinsdagavond voor de tv zit. Als die nieuwe op maandag zou worden uitgezonden, weet ik niet of ik het zou gaan volgen. Maar GA blijf ik zeker kijken op maandag!
Oud 02-01-2007, 21:53
Angel on Earth
Angel on Earth is offline
Citaat:
Balance schreef op 02-01-2007 @ 19:30 :
Ik denk dat ze dan op meer kijkers voor die nieuwe serie gokken. Iedereen die voorheen op dinsdag GA & GG keek, is toch al gewend aan die dinsdagavond. Dikke kans dat men dan na GG blijft zitten om de nieuwe serie te kijken. En al die mensen zullen tegelijkertijd ook op maandagavond GA gaan kijken, omdat ze toch al weg zijn van die serie.
nou, het werkt wel...

Regels voor berichten