Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2007, 18:41
Trass
Trass is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 03-01-2007 @ 19:12 :
Ik heb niet echt een directe aanleiding om te denken wat ik nu denk, maar ik denk dat TimSengOng wel eens een weerwolf zou kunnen zijn. Of ik op hem stem weet ik nog niet. Dubieus. Even kijken wat de anderen doen.
Dat dacht ik ook Maar ik had het er maar niet neergezet want het was zomaar een gedachte. Ik denk dat ik ook op Stefanie ga stemmen. Nog niemand is echt verdacht en als ik dan toch iemand moet kiezen dan maar een stille.

en...150
Advertentie
Oud 03-01-2007, 18:43
Heksjuh
Heksjuh is offline
Als jullie mij maar niet de schuld geven als Stefanie geen weerwolf is. Zoals jullie zoemzoem verdachten omdat zij het twee keer fout had.
Oud 03-01-2007, 18:49
VoRaZ
VoRaZ is offline
Ik zal dan ook maar Stefanie stemmen, hoewel de ervaring vaak leert dat je er in zulke gevallen dan naast zit

@Heksjuh: geen zorgen, wanneer we je verdenken zal dat om een betere reden zijn Je heb je naam ook wat ongelukkig gekozen ^^
Oud 03-01-2007, 19:40
Spelleider
Spelleider is offline
‘Mogen we aan land gaan?’ vroeg Yerli aan kapitein TimSengOng. Deze schudde zijn hoofd. ‘We hebben al veel te veel tijd verloren’ ‘Ahh pleaseeee!!’ zei Yerli smekend. ‘Dat eiland staat vol met schapen, en we moeten nog een overwinningsfeest houden omdat we de Romeinen verslagen hebben!’ TimSengOng keek naar het eilandje. Stiekem had hij ook wel trek in een schapenboutje… ‘Nou ok dan’ zei hij. Iedereen begon te juichen en Yerli zoende hem op de wang. ‘Maar alleen vannacht!! Morgenvroeg vragen we door zodra de zon opkomt!’ ‘Aye aye kapitein!’ zei de rest lachend.
Een halfuurtje later waren ze aan land. Light Fighter de kok was al bezig met het bouwen van een spit. ‘Twinkebel!’ zei ze. ‘Ga eens een schaap vangen terwijl ik mijn kokspullen klaarzet.’ Twinkebel pakte zijn zwaard en sloop naar het dichtbijzijnste schaap toe. Maar hij maakte teveel lawaai en het beest ging ervandoor. Daarom sloop hij maar naar een ander schaap toe. Maar ook deze rende weg. Na een uur zei Light Fighter brommend: ‘Kom je nog met een schaap of hoe zit dat?? Ik zit al een uur op je te wachten!’ Twinkebel liep helemaal uitgeput terug naar het kamp. ‘Ik heb er geen gevangen, die beesten zijn veel te snel!’ Flowtje begon te lachen. ‘Je bedoeld dat jij te sloom bent! Je moet laag blijven. Je weet wel, sluipen! Maar dat kan je vast niet omdat je buik dan in de weg hangt.’ ‘Ha ha ha’ zei Twinkebel droog. Al vanaf hun vertrek zat Flowtje grapjes te maken over zijn dikke pens, en hij had er zo langzamerhand een beetje genoeg van. ‘Hou op met zeuren Flowtje’ zei Kleinmeisje ineens. ‘Die kont van jou is namelijk ook wat aan de forse kant! En sluipen is nergens voor nodig, zo kan het ook.’ Ze pakte haar boog en zette nonchalant een pijl op de pees. De pijl zoefde door de lucht en raakte een schaap in zijn hersenpan. Het beest viel om en was op slag dood. ‘Goed schot!’ floot iemand. ‘Vang het bloed op in een schaaltje’ zei @rne tegen Light Fighter. ‘Dan zal ik eens Spartaanse bloedsoep voor jullie maken. ‘Gadverdamme!’ zei Light Fighter. ‘Da’s nog niks’ zei Topdrop. ‘Op de boot heeft ie bloedsoep gemaakt van mensenbloed. Ik zag dat ie aan het aftappen was van één van die Romeinen die ie gedood had!’ ‘Bah! Da’s gewoon ranzig’ zei Light Fighter walgend. ‘Sodemieter op uit mijn keuken, alletwee!’
Die avond zaten ze allemaal rond het kampvuur. Light Fighter had het schaap gebraden en TimSengOng had zelfs toegestaan dat er een vat wijn werd worden opengemaakt. Al vrij snel was het dus een gezellige boel. ‘Ook een glas wijn @rne?’ zei TimSengOng lachend. @rne schudde zijn hoofd. ‘Spartanen drinken geen alcohol’ Hij ging buiten de kring zitten met een kom op zijn schoot, waar een rode vloeistof in zat. TimSengOng hief zijn beker. ‘Op de keizer en de aanstaande overwinning!’ Iedereen hield zijn beker de lucht in. ‘Op onze gevallen kameraden Morri, Neiu en Ske*!’ voegde Zoemzoem er aan toe. ‘Kameraden!’ herhaalde TimSengOng. Iedereen gooide zijn of haar beker achterover (@rne deed hetzelfde met zijn bloedsoep). X-ray begon te hoesten. ‘tering zeg, dit spul is sterk!’ Iedereen moest lachen en Voraz zei: ‘Dit is niks man, dan moet je de wijn uit Kreta eens proeven, daarbij vergeleken is dit moedermelk.’ X-ray veegde zijn mond af en zei: ‘Dan ben ik blij dat ik niet in Kreta woon.’
Toen kwam Topdrop naast Flowtje zitten. ‘Zeg, we zijn nu al vier dagen onderweg en we hebben nog steeds niet gezoend’ zei hij. Flowtje zei lacherig: ‘volgens mij heb ik nog niet genoeg wijn op om dit soort praat toe te laten meneertje!’ ‘Daar is wat aan te doen’ zei Topdrop en hij vulde haar beker weer bij. Flowtje sloeg de beker achterover en zei toen: ‘Was jij niet getrouwd?’ ‘Ja’ zei Topdrop. ‘Maar mijn vrouw is niet hier en jij wel.’ ‘Nou ok, één zoentje dan’ zei Flowtje. Ze gaf hem een kusje op de wang. ‘Is dat alles?’ zei Topdrop. Hij duwde haar op de grond en begon haar hevig te zoenen. ‘He doe dat ergens anders!’ zei TimSengOng lachend terwijl hij een hap van zijn schapenbout nam. ‘Ok!’ zei Topdrop, die Flowtje optilde en haar wegdroeg. Flowtje giechelde alleen maar, het was duidelijk dat ze behoorlijk dronken was. X-ray keek grijnzend naar het tafereel totdat Tink* ineens naast hem kwam zitten. Ze duwde hem een beker wijn in de hand. ‘Ik heb je nog niet gezegd dat ik je heel dapper vond op dat Romeinse schip’ X-ray werd rood. Zat ze met hem te flirten?? Maar voordat hij iets terug kon zeggen kwam Saarah ineens bij hem op schoot zitten en begon ze hem te zoenen! Vanuit zijn ooghoeken zag X-ray dat Tink* opstond en wegliep. Niemand zag echter dat er dikke tranen over haar wangen biggelden…
X-ray viel van zijn stoel af met Saarah bovenop hem. Zijn gezicht landde op haar grote boezem. Twinkebel begon X-ray’s naam te scanderen. ‘Goed zo jongen, laat haar alle hoeken van de kamer zien!’ lalde hij. Zoemzoem mepte hem tegen zijn achterhoofd. ‘We zitten in de open lucht mafkees.’ ‘Hij krijgt praatjes’ zei iemand anders. ‘en thuis durft hij nooit iets te zeggen! Volgens mij komt dat omdat zijn vrouw er niet bij is’ zei TimSengOng. ‘Het word tijd dat we weer naar huis gaan voordat Twinkebel nog meer praatjes krijgt.’ Nu moest iedereen lachen. Voraz sloeg zijn glas weer achterover en viel toen op de grond. Hij bleef stil liggen en begon luid te snurken. Iedereen lachte nog harder.
Op dat moment kwamen Topdrop en Flowtje terug. Topdrop liep in zijn blote bast en Flowtje’s haar zat flink door de war. ‘We hebben een grot vol met spullen gevonden!’ zei hij hijgend. ‘Er woont hier iemand!’ TimSengOng stond op en gordde zijn zwaard om. ‘Laten we maar eens gaan kijken’ Iedereen stond op. ‘Waar is Tink* nou weer?’ zei Zoemzoem. ‘Ze is volgens mij het bos ingerend’ zei iemand. ‘T!ne en Heksjuh, blijf bij het kamp en let een beetje op die zatlap van een Voraz. Als Tink* terugkomt zeg dan dat ze hier blijft. De rest, kom met mij mee’ beval TimSengOng.
TimSengOng en de rest liepen achter Topdrop en Flowtje aan. ‘Deze kant op’ wees Topdrop. Hij liep een grot in waar allemaal wijnflessen opgestapeld waren. Ook stonden er kisten. Toen iemand een kist openmaakte bleek deze vol te zitten met goud en kostbaarheden! Toen hoorden ze een geluid. Er kwam ineens een hele kudde schapen de grot ingelopen! En achter de kudde kwam een heel vreemd wezen. Hij was groot en gespierd, minstens drie keer zo groot als een normaal mens. Maar het vreemdste was dat ie maar één oog had!! Toen de reus zag dat ie bezoek had schoof hij onmiddellijk een grote steen voor de ingang van de grot. ‘He wat moet dat!’ zei TimSengOng. De cycloop draaide zich om. ‘Mensen…ik vind mensen lekker!!’ Hij stapte op de groep af. Iedereen deinsde achteruit. Hij greep Stefanie en tilde haar op. Het meisje gilde toen ze in de bek van de cycloop verdween. Er klonk een krakend geluid toen hij haar doormidden beet. ‘Zalig!’ zei de cycloop. Hij ging op de grond zitten. ‘Morgen zal ik weer iemand opeten’ zei hij.

Deelnemers:
1. zoemzoem
2. Heksjuh
3. X-Ray™
4. kleinmeisje
5. Saarah
6. Trass
7. twinkebel
8. Voraz
9. Morri (tovenaar)
10. T!ne
11. Flowtje
12. Neiu (dorpeling)
13. Ske* (dorpeling)
14. Yerli
15. Tink*
16. TopDrop
17. light fighter
18. TimSengOng
19. @rne
20. Stefanie (dorpeling)

Blauw = gedood
Rood = opgegeten

Nadat Stefanie is gereduceerd tot borrelhapje is de beurt weer bij de weerwolven. Kunnen onze dappere helden optsnappen aan de hongerige cycloop? Dat lezen we morgen...

Laatst gewijzigd op 03-01-2007 om 21:53.
Oud 03-01-2007, 19:52
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
VoRaZ schreef op 03-01-2007 @ 19:49 :
Ik zal dan ook maar Stefanie stemmen, hoewel de ervaring vaak leert dat je er in zulke gevallen dan naast zit

@Heksjuh: geen zorgen, wanneer we je verdenken zal dat om een betere reden zijn Je heb je naam ook wat ongelukkig gekozen ^^

En weer een dorpeling kwijt
Maar beter dan de tovenaar of ziener.
Oud 03-01-2007, 19:58
twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 03-01-2007 @ 20:52 :

En weer een dorpeling kwijt
Maar beter dan de tovenaar of ziener.
idd, en ze was sowieso nogal stil dus, maar blijft jammer dat we nog geen weerwolf te pakkuh hebben.
Oud 03-01-2007, 20:08
VoRaZ
VoRaZ is offline
Achteraf gezien had ze waarschijnlijk wel iets gezegd na de beschuldiging als ze expres stil was geweest om niet op te vallen. Maar goed, hebben we nu niks meer aan
Oud 03-01-2007, 20:09
Tim
Tim is offline
Ja , en waarom zou ze zo stil zijn geweest als ze toch geen weerwolf was
Oud 03-01-2007, 20:10
kleinmeisje
kleinmeisje is offline
Weer verkeerd gestemd
Oud 03-01-2007, 20:59
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 03-01-2007 @ 20:40 :
[..] Zeg, we zijn nu al vier dagen onderweg en we hebben nog steeds niet gezoend [..]

ot: Helaas Even kijken wat de wolfjes gaan doen morgen..
Oud 03-01-2007, 21:56
Trass
Trass is offline
Het verhaal met de cycloop <3 Ben benieuwd wie de rol van Odysseus op zich gaat nemen.

Citaat:
TimSengOng schreef op 03-01-2007 @ 21:09 :
Ja , en waarom zou ze zo stil zijn geweest als ze toch geen weerwolf was
De vorige keer pikten de weerwolven er iedere keer degenen uit die het meeste postten ;(
Oud 03-01-2007, 22:12
Ray
Ray is offline
Wtf @ het verhaal
Oud 04-01-2007, 00:02
Verwijderd
Ik drink geen bloed. ;(
Oud 04-01-2007, 18:38
zoemzoem
zoemzoem is offline
up
Jammer voor Stefanie, maar ze had nog nooit in dit topic gereageerd... Ben benieuwd wat de weerwolven straks gaan doen.
Oud 04-01-2007, 18:45
Verwijderd
Ja, ik ook.
Jammer genoeg weten we dat alleen wat later aangezien de spelleiders er allebei niet zijn.
Oud 04-01-2007, 19:32
Tim
Tim is offline
Waar zijn ze dan ?
Oud 04-01-2007, 19:44
Flowtje
Flowtje is offline
Omg, het verhaal.
Oud 04-01-2007, 19:55
Verwijderd
Citaat:
TimSengOng schreef op 04-01-2007 @ 20:32 :
Waar zijn ze dan ?
Citaat:
Biertank 52 schreef op 03-01-2007 @ 19:13 :
Het verhaal van vandaag zal er gewoon op de gebruikelijke tijd staan, maar de eetronde van morgen zal pas morgenavond laat er op komen, dit aangezien EoS en ik morgen beide afwezig zijn.
Oud 04-01-2007, 20:21
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Flowtje schreef op 04-01-2007 @ 20:44 :
Omg, het verhaal.
Citaat:
Ik geloof dat we nog geen stap verder zijn nu. M'n redenering tegen twink is flinterdun, en zo verdacht is X-Ray ook niet. Het ligt op dit moment nog meer voor de hand dat de weerwolven expres hun mond houden, om niet op te vallen, zoals eerder al werd opgemerkt.
Dan zouden:

Saarah
Flowtje
light fighter
Stefanie

het meest verdacht zijn
Voel je je bedreigd?
Oud 04-01-2007, 20:51
Tim
Tim is offline
Thanks @ @rne
Oud 04-01-2007, 22:15
TopDrop
TopDrop is offline
*nieuwsgierig is!!*
Oud 04-01-2007, 22:25
VoRaZ
VoRaZ is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 04-01-2007 @ 23:15 :
*nieuwsgierig is!!*
seconded
Oud 04-01-2007, 22:39
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 04-01-2007 @ 23:15 :
*nieuwsgierig is!!*

ik niet
Oud 05-01-2007, 00:36
TopDrop
TopDrop is offline
Zijn de spelleiders doodgeknepen door de cycloop??
Oud 05-01-2007, 00:40
VoRaZ
VoRaZ is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 05-01-2007 @ 01:36 :
Zijn de spelleiders doodgeknepen door de cycloop??
Lol, ik wil het nou ook wel es weten, dan kan ik naar bed
Oud 05-01-2007, 00:42
Spelleider
Spelleider is offline
Biertank is er weer, helaas moet ik nog wel eerst even het verhaal schrijven, dus het kan nog een half uur à een uur duren. Sorry jongens.
Oud 05-01-2007, 00:43
zoemzoem
zoemzoem is offline
Nou ja, dan wachten we toch gewoon nog even, het is toch vakantie
Oud 05-01-2007, 00:43
Verwijderd
Citaat:
Spelleider schreef op 05-01-2007 @ 01:42 :
Biertank is er weer, helaas moet ik nog wel eerst even het verhaal schrijven, dus het kan nog een half uur à een uur duren. Sorry jongens.
anders nemen jullie er een reserve spelleider bij :')
Oud 05-01-2007, 00:44
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Mr Soija schreef op 05-01-2007 @ 01:43 :
anders nemen jullie er een reserve spelleider bij :')
Drie spelleiders is volgens mij ook wel weer een beetje teveel van het goede, lijkt je niet? En als ik het goed heb, is dit een sollicitatie, of niet Soija?
Oud 05-01-2007, 00:47
Verwijderd
Citaat:
Spelleider schreef op 05-01-2007 @ 01:44 :
Drie spelleiders is volgens mij ook wel weer een beetje teveel van het goede, lijkt je niet? En als ik het goed heb, is dit een sollicitatie, of niet Soija?
slechts als substituut

maar grapje hoor
Oud 05-01-2007, 00:48
TopDrop
TopDrop is offline
*Houdt zich aanbevolen als vervangend-reserve-assistent-spelleider*
Oud 05-01-2007, 00:57
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 05-01-2007 @ 01:44 :
Ga je verhaal eens schrijven
Oud 05-01-2007, 01:41
Spelleider
Spelleider is offline
De cycloop was moe geworden na zijn maaltijd en ging een dutje doen. Het geluid van het vermorzelde lichaam van Stefanie was angstaanjagend. De schrik zat er goed in bij de bemanningsleden. Niemand durfde zich ook maar te bewegen. Ineens kreeg @rne een geweldig idee en fluisterde iedereen bij zich. “Jongens, ik zie dat de cycloop genoeg wijn heeft en ik heb daarmee een plan. We zullen er eerst voor moeten zorgen dat <fluister> <fluister> <fluister>...
Iedereen vond het een geweldig idee. Als ze @rne toch niet hadden...

Light fighter en TopDrop haalden 2 vaten met wijn uit het rek en zetten deze bij @rne neer. @rne maakte de cycloop wakker. “Meneer de cycloop, mogen we u wat aanbieden?” De cycloop keek blij, hij hield namelijk wel van verrassingen. “De kans om hier te ontsnappen is nihil. We willen het ons zo aangenaam mogelijk maken hier. Daarom willen we u dit aanbieden.” zei @rne TopDrop had een beker wijn ingeschonken en gaf deze aan @rne. “Zou u deze wijn van ons aan willen nemen, een teken van respect aan u.” De cycloop antwoordde bevestigend en pakte de beker aan. Voordat @rne ook maar iets kon zeggen, was de beker alweer leeg. “Toe maar, meneer de cycloop heeft dorst” sprak @rne. Hij vulde snel de beker weer bij. Ook de tweede beker was binnen no-time leeg. Deze handeling herhaalde zich meerdere malen. Op een gegeven moment was de cycloop stomdronken. Hij kon nog net een woord van dank uitspreken. “Heel hartuluk bdankt voor disse wijn. Ik zou graag je naam wille wete.” @rne antwoordde: “Meneer de cycloop, mijn naam is Niemand.” “Aangenaam Niemand, ik heet Polyphemos.” zei de cycloop. “Als je me nu zou wille excusere, ik ben moe en ga naar bed.” Dit was het moment waar @rne op zat te wachten. Alleen een slapende cycloop was niet voldoende, hij moest ook geen reactievermogen meer hebben. Dit was nu gelukt. @rne gaf Yerli de opdracht om de scherpste stok te zoeken in de grot. Trass en twinkebel moesten een vuur maken. Toen deze drie personen klaar met hun opdracht waren, pakte @rne de stok en hield deze in het vuur. Toen de stok goed brandde, liet @rne naar de slapende Polyphemos toe en stak met een krachtige beweging het oog van de cycloop uit.

Woedend van de pijn werd de cycloop wakker, maar kon de mannen en vrouwen op de tast niet vinden tussen zijn 15 schapen. Hij ging bij de ingang van de grot staan wetende dat zijn schapen 's ochtends naar de weide zouden gaan. Om toch te kunnen ontsnappen bond @rne de bemanningsleden onder de schapen. Er waren op dat moment nog 16 bemanningsleden over. Iemand moest zich opofferen. Op dat moment stapte TopDrop naar voren en zei dat hij de cycloop wel even bezig zou kunnen houden, zodat de rest genoeg tijd had om te kunnen ontsnappen. “Dank je wel, je zult geroemd worden door heel Griekenland!” Dat was het laatste wat ze tegen elkaar zeiden. @rne als enige overgeblevene kon zichzelf niet vastbinden, maar hield zich vast aan de haren van de grootste ram. Als de schapen 's ochtends de grot verlaten praat Polyphemos tegen zijn lievelingsram, niet wetende dat @rne zich vasthoudt onder de buik. "Waarom ben je zo stil? Je hebt zeker medelijden met je arme baasje, hè?"

Als Polyphemos later merkt dat de mannen zich niet meer in de grot bevinden ontsteekt hij in woede. Hij begint te springen op de grond, waar net TopDrop onderdoor rende in een uiterste poging te ontsnappen. Hij was op slag dood. Andere Cyclopen die op het kabaal afkomen vragen hem wat er aan de hand is. Polyphemos antwoordt: "Niemand heeft mijn oog uitgestoken en Niemand is ontsnapt. Ik ben op Niemand boos!" Alleen deze hier heb ik nog te pakken kunnen krijgen.

De Cyclopen denken dat Polyphemos gek is geworden en gaan weer slapen. Toen de bemanningsleden wegvoeren riep @rne de reus na, waarop Polyphemos een rotsblok naar het schip gooide, maar daarna hield @rne zich nog niet stil en noemde zijn echte naam. Het rotsblok dat achter het schip belandde geeft het schip een grote snelheid, weg van het eiland. Polyphemos bad echter tot zijn vader Poseidon om hem te wreken. Poseidon zou de bemanningsleden gedurende de rest van zijn lange reis tegenwerken waar hij kon...

Deelnemers:
1. zoemzoem
2. Heksjuh
3. X-Ray™
4. kleinmeisje
5. Saarah
6. Trass
7. twinkebel
8. Voraz
9. Morri (tovenaar)
10. T!ne
11. Flowtje
12. Neiu (dorpeling)
13. Ske* (dorpeling)
14. Yerli
15. Tink*
16. TopDrop (dorpeling)
17. light fighter
18. TimSengOng
19. @rne
20. Stefanie (dorpeling)

Blauw = gedood
Rood = opgegeten

De dood van TopDrop is alweer de vijfde begrafenis of crematie waar jullie heen zullen moeten. Hoogstwaarschijnlijk komt er 5 januari om 20:30 uur een zesde slachtoffer bij. De dorpelingen mogen namelijk weer stemmen.
Oud 05-01-2007, 01:43
TopDrop
TopDrop is offline
Godverdomme

edit: verhaal gelezen
Citaat:
Spelleider schreef op 05-01-2007 @ 02:41 :
“Dank je wel, je zult geroemd worden door heel Griekenland!” Dat was het laatste wat ze tegen elkaar zeiden. @rne als enige overgeblevene kon zichzelf niet vastbinden, maar hield zich vast aan de haren van de grootste ram.
Ok, maar wel een heldhaftige dood!!

Trouwens, ik kon @rne toch vastbinden aan een schaap/ram?

Laatst gewijzigd op 05-01-2007 om 01:49.
Oud 05-01-2007, 01:55
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 05-01-2007 @ 02:43 :
Godverdomme

edit: verhaal gelezenOk, maar wel een heldhaftige dood!!

Trouwens, ik kon @rne toch vastbinden aan een schaap/ram?
Uum ja, maar jij had het te druk met de cycloop waarschijnlijk.
Oud 05-01-2007, 10:26
twinkebel
twinkebel is offline
jammer van Topdrop.
maar gelukkig niet de ziener of tovenaar.
Oud 05-01-2007, 12:24
Trass
Trass is offline
Is maar goed dat ik gisteren niet meer op het verhaal gewacht heb

En vanavond gaat er hopelijk eindelijk een weerwolf uit. Ik moet alleen al vroeg stemmen want vanavond ben ik weg en ik weet nog steeds niet op wie...
Oud 05-01-2007, 13:17
VoRaZ
VoRaZ is offline
Mijn stem gaat naar twinkebel. Kheb de hele boel nog es nagelezen en vind de dingen die ie zegt en niet zegt verdacht. Kga vandaag toch maar op m'n intuïtie af.
Oud 05-01-2007, 13:18
zoemzoem
zoemzoem is offline
Met de kans van 3/14 dat het deze keer wel een weerwolf is, stem ik op Heksjuh.
Oud 05-01-2007, 13:39
twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 05-01-2007 @ 14:18 :
Met de kans van 3/14 dat het deze keer wel een weerwolf is, stem ik op Heksjuh.
ik ga met je mee.
Oud 05-01-2007, 13:46
Trass
Trass is offline
Ik volg mijn intuïtie deze keer...ik ga voor TimSengOng.

En als iedereen op iemand anders gaat stemmen ga ik daar ook best voor mee
Oud 05-01-2007, 13:47
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Spelleider schreef op 05-01-2007 @ 02:55 :
Uum ja, maar jij had het te druk met de cycloop waarschijnlijk.
Ja vast
Citaat:
Trass schreef op 05-01-2007 @ 14:46 :
Ik volg mijn intuïtie deze keer...ik ga voor TimSengOng.

En als iedereen op iemand anders gaat stemmen ga ik daar ook best voor mee
Dat was ook mijn intuitie overigens
Oud 05-01-2007, 13:51
VoRaZ
VoRaZ is offline

TimSengOng it is.
Oud 05-01-2007, 13:52
twinkebel
twinkebel is offline
Citaat:
VoRaZ schreef op 05-01-2007 @ 14:51 :

TimSengOng it is.
hmm dan verander ik me stem naar timsengong
minder kans op gelijkspel.
Oud 05-01-2007, 14:07
Verwijderd
Ik ga ook voor Heksjuh.
Oud 05-01-2007, 14:15
Tim
Tim is offline
Ik stem dan maar ook op Heksjuh
Oud 05-01-2007, 14:24
twinkebel
twinkebel is offline
Zou @rne soms verrader zijn want hij heeft zonet de kans op gelijkspel vergroot.
Oud 05-01-2007, 14:36
VoRaZ
VoRaZ is offline
Ik vertrouw jullie allebei niet
Oud 05-01-2007, 14:37
zoemzoem
zoemzoem is offline
TimSengOng[list=a][*]Trass[*]twinkebel[*]VoRaZ[/list=a]

Heksjuh[list=a][*]zoemzoem[*]@rne[*]TimSengOng[/list=a]
Gelijkspel Maar er zit vast ergens een weerwolf tussen.
Oud 05-01-2007, 14:44
Verwijderd
Citaat:
twinkebel schreef op 05-01-2007 @ 15:24 :
Zou @rne soms verrader zijn want hij heeft zonet de kans op gelijkspel vergroot.
Zit niet gelijk voorbarige conclusies te trekken.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten