Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Onderstaande zegt iets over de 1 februari regeling Ik wil in mijn eerste jaar stoppen met mijn HO-studie, wat moet ik doen? Wil je in het eerste jaar stoppen met je studie in het hoger onderwijs en wil je geen studiefinanciering meer, dan moet je dat doorgeven via Mijn IB-Groep of via de wijzigingsapplicatie. Klik hiervoor in het rechtermenu op 'DIRECT REGELEN'. Als je in het eerste jaar vóór 1 februari stopt, wordt je prestatiebeurs (basisbeurs en aanvullende beurs) omgezet in een gift. Stop je later in het jaar, dan is het omzetten van je prestatiebeurs afhankelijk geworden van het behalen van een diploma (bachelor of master). Haal je geen diploma binnen 10 jaar, dan worden deze maanden omgezet in een lening en moet je de basisbeurs van het eerste jaar terugbetalen. Heb je een aanvullende beurs gehad? De aanvullende beurs van het eerste jaar zetten wij altijd om in een gift.
||
Verwijderd
|
Citaat:
O, ik zie dat je naar de uni gaat. Dan is het zeker 1 september, want dat is het begin van het academisch jaar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Edit: het mag wel. Ik heb ff in die folder gekeken en daar staat dit: Citaat:
![]()
|
![]() |
Ouders
Voor je aanvullende beurs wordt gekeken naar de gegevens van je natuurlijke vader en moeder. Dit zijn de vader en moeder die bij de burgerlijke stand als jouw ouders geregistreerd staan. Ook een adoptieouder geldt als natuurlijke ouder. Een pleeg- of stiefouder geldt niet als natuurlijke ouder. Hier staat nog een foldertje over de ouderbijdrage en verder: http://www.ib-groep.nl |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Het grote IBG-/DUO-topic (alles over stufi en OV-studentenkaarten enz.) #5 number9 | 413 | 23-01-2017 20:15 | |
Studeren |
Studiefinanciering Steelpan | 7 | 26-02-2011 19:48 | |
Studeren |
Het grote IBG/DUO-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #4 Verwijderd | 500 | 25-06-2010 15:44 | |
Studeren |
Het grote IBG-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #3 Adore | 500 | 14-12-2008 19:26 | |
Studeren |
HELP!- Stoppen met de opleiding?? Ici-Paris_# | 8 | 11-01-2008 13:49 | |
Studeren |
Het grote IBG-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #2 Verwijderd | 500 | 11-01-2008 10:51 |