Advertentie | |
|
![]() |
|
o en een vrije relatie zou ik denk ik nooit kunnen hebben, vind de 'onzekerheid' te erg, daar kan ik niet tegen, en ik zou op een gegeven moment stikjaloers worden, vooral als ik zelf al echt om hem zou beginnen te geven...
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor een vrije relatie ben ik te jaloers ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik zou geen "vrije relatie" willen, maar ik hoef ook niet nu al aan een jongen vast te zitten voor de rest van m'n leven.
Als ik een vriendje heb, moet hij wel echt voor mij kiezen (en ik voor hem uiteraard), dus een vrije relatie is niet echt iets voor mij.
|
Verwijderd
|
dus als ik het goed begrijp zit het met een vrije relatie als volgt:
je hebt officieel wel een vriend/vriendin, maar je mag met andere jongens/meisjes rotzooien? ( *is niet bekend met het begrip* ) nou, ik noem dit pure bullshit. dat is toch geen "relatie"?! als je voor iemand kiest, dan ga je daar toch ook volledig voor?? of ben ik nu zo ouderwets...? xxx |
![]() |
||
Citaat:
|
Een vaste relatie.
HEb er nu zelf ook een dan. Een vrije relatie zoals die als laatst is omschreven vind ik idd ook ech onzin... je hebt iets met eimand.. maar toch ehb je er een ander of meerdere nog verder bij "nodig".... meen dat heet idd niet echt een relatie. Nee ik vind het een vaste relatie veel fijner. Je wordt hechter, goede band.. lol knuffelen enzo ![]()
|
Verwijderd
|
een vrije relatie als in toegestaan zijn met wie je verder nog wilt wat dan ook te doen wil ik nu niet en nooit niet..
Een vaste relatie wil ik nu ook niet... Het is niet zo dat ik nu per definitie geen relatie wil, ik ben alleen gewoon absoluut niet op zoek. Als ik iemand tegenkom op wie ik heel erg verliefd wordt ga ik daar wel een relatie mee aan, maar dan vrij in de zin dat niks vaststaat voor later ofzo. Met de dag, van nu is het leuk etc. Ik wil het in ieder geval niet zoals mn laatste relatie want dat was me te vast.. Ik weet eigenlijk niet wat ik wil ![]() |
![]() |
|
ik zou een vrije relatie, zoals jij dat omschrijft echt niet willen.
Dan zou ik me gewoon gebruikt voelen, of een reserve ofzo. Als het niet wil lukken met een ander dat hij weer nou jou toe kan komen, dat vind ik dus echt niks! Een relatie heb je met iemand omdat je verliefd bent op die ander en omdat je graag bij elkaar wilt zijn enz.. Maar toch niet om naar terug te rennen als je even niemand anders kunt krijgen ofzo...? Als je verliefd bent op iemand dan lijkt mij dat je, qua je liefdesleven, genoeg hebt aan die ene persoon en dan vind je het niet nodig om zo mogelijk met anderen te zoenen ofzo... (mijn visie overigens hoor ![]() maar goed, ik zou dat niet willen, je hebt een relatie voor vast met iemand, of niet.. Als je je vrijgezelle leventje niet op wilt geven en dat belangrijker vindt dan die persoon, dan geef je niet genoeg om die persoon, en lijkt mij een relatie ook niet zinvol.. (dit is gewoon mijn mening hoor ![]()
||
Citaat:
"Doe mij die mening maar, dat vind ik wel een uhhhh goeie mening" ![]()
|
vaste relatie.
Ik ben nooit een typje geweest van Ik ga zoenen voor een avondje of ik wil een vriendje en dat het dan na 2 weken uit was.. Als ik iemand leuk vind dan is ie ook echt heel erg leuk en wil ik heel vaak bij hem zijn.. Ik heb nu zo'n 5 maanden een vriend en we zien elkaar nu natuurlijk wel minder dan in het begin maar ik wil nog steeds graag bij hem zijn en dingen met hem doen.
|
![]() |
|
![]() |
Vaste relatie. Ik ben niet het type voor een one-night-stand of een korte relatie. Wanneer ik een relatie heb geef ik me voor de volle 100%.
Ik wil er altijd gewoon voor zorgen dat ik al het mogelijke doe om een relatie stand te laten houden. Helaas ben ik tot op heden maar weinig lieve meiden tegengekomen die hetzelfde doel hadden ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik verliefd ben op iemand, wil ik een vaste relatie, want ik kan het niet hebben als hij dan iets met iemand anders doet.
Als je elkaar alleen maar leuk vind, echter, is vrij wel een idee... niet dat je echt verkering hebt, maar wel dat er wát is, dat je afspreekt enzo en zoent of sex hebt... Dat heeft mijn broertje nou ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Een vrije relatie zuigt echt dik. Sorry hoor, maar dan denkt hij dus dat ie alleen een relatie heeft voor sex e.d.
Op mij komt het sterk over alsof hij jou dus alleen gebruikt voor de sex en wanneer hem dat te eentonig wordt, gaat ie ff naar een ander om vervolgens als dat weer saai wordt naar jou terug te komen. De mensen die zeggen dat ze nu nog geen vaste relatie willen, wil ik ook ff toespreken. Ik heb zo het idee dat je niet voor een vaste relatie "kiest", dat "overkomt" je. Ik ben nu bijna 2 jaar samen met mijn vriend en had nooit verwacht dat ik een persoon zou zijn die haar vrijgezelle leventje zou opgeven en een vaste relatie zou nemen. Maar het is gebeurd. En trouwens, in een vaste relatie kun je ook heel vrij zijn. Je kunt gewoon je eigen dingen blijven doen, je eigen vrienden blijven behouden. Je mag alleen geen sex of iets dergelijks met anderen hebben. Maar een relatie draait toch ook niet alleen om de seks? Dus het woord "vrije relatie" slaat eigenlijk gewoon nergens op.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
"De mens is egoïstisch" Egoconstructie | 52 | 17-04-2010 13:38 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
geloof, hoop, liefde Gerlinda | 126 | 12-05-2009 06:32 | |
Liefde & Relatie |
Partner laten dansen met ander Frondish | 499 | 04-10-2006 05:15 | |
Liefde & Relatie |
Hoe vaak zie je elkaar in een relatie? Fixion XXL | 79 | 09-03-2005 16:25 | |
Liefde & Relatie |
een open relatie Verwijderd | 39 | 08-01-2004 13:37 | |
Liefde & Relatie |
ben ik de enige die vreemdgaan niet erg vindt? d M@pest@@rt | 34 | 21-02-2003 11:38 |