|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Stel dat vmbo-ers het leuk vinden om onder de flat te staan en voorbijgangers uit te schelden omdat dat 'cool' is. Ik vind dat dus nergens op slaan en het triest als je op die manier cool gevonden wordt. Maar dat snappen ze dan niet. Okee slecht voorbeeld. ;x
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Nee echt, latijn is echt zo handig, het patroon komt overal in voor en veel naamvallen zijn er ook van afgeleid.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() vwo'er, havo-er of havist? en vmbo-er?
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar zoals ik zei, dan doe je weer ene nutteloze studie
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
nou ik vinnet nutteloos en stom en idioot
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Oh en Latijn lijkt me best cool, zou ik best willen leren. Grieks ook, maar dat is te moeilijk.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Maar sowieso is een taal leren als het niet verplicht is gelijk al een stuk leuker. Oh, en deze hele discussie is eigenlijk een beetje nutteloos omdat Tink en Maxwell een andere definitie van dom hebben dan Mephostiles (oid) , Magican en ik. En daardoor ga je langs elkaar praten. Taalbarriere.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Bij Grieks kan je de naamval en geslacht vrijwel altijd afleiden uit het lidwoord, en bij latijn heb je alleen de uitgang om het uit te vogelen. ![]() En ik wil niet weer de discussie aanwakkeren, maar ik denk dat de definitie vmbo'er=>dom/lui/ambitieloos gebruikt wordt omdat dat makkelijker is dan "Vmbo'ers hebben minder grote leercapaciteiten, of geen behoefte hogerop te komen, of ze kunnen niet door problemen thuis. Dit verschilt natuurlijk. En ze kunnen emotioneel geniën zijn maar concentratieproblemen hebben." En omdat veel van ons domweg zeggen dat vmbo'ers dom zijn, zijn we allemaal lui en daar heb ik verder totaal geen problemen mee. Soms moet je dingen niet al te serieus nemen. (granted, dat doe ik zelf ook wel eens, maar dat betekent niet dat het goed is.)
|
|
||
|
Citaat:
Het gaat er niet om of je zestig of dertig uur aan je werk besteed, het gaat er gewoon om hoe goed je het doet. De een heeft daar nu eenmaal langer voor nodig dan de ander. Als je als je klaar bent nog doorgaat verspil je gewoon je tijd.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Dat tweede is precies hetzelfde als het eerste. Dus dat maakt niet uit welk van de twee je zegt.
|
|
||
|
Citaat:
Vorig jaar deed ik VWO5 en 6, waardoor ik dus al dik 40 uur per week op school zat. Als ik al al die tijd besteed zou hebben aan werk, waar had ik dan in godsnaam die andere twintig uur vandaan moeten halen? Vijf op zaterdag, vijf op zondag, en dan nog twee uur op alle doordeweekse dagen? Okee, het is mogelijk, maar ik was gewoon na een uur of minder per week huiswerk wel klaar. En dan deed ik weliswaar het meeste niet, maar ik haalde gewoon cijfers van acht tot tien en was daar tevreden mee.
Laatst gewijzigd op 13-01-2007 om 13:33. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Maar goed, jij als arrogant VWO-ertje zal dat wel niet kunnen begrijpen.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Ik heb niets gezegt over hoogbegaafden (die inderdaad meestal niet op het VMBO terecht komen en die vaak wel lui zijn al dan niet door een verkeerde manier van onderwijs waardoor ze zich gaan vervelen. Trouwens ik heb ook ervaring met hoogbegaafde leerlingen die dus op sociaal gebied heel veel problemen hebben.
|
|
||
|
Citaat:
Als iemand goed kan leren zou die een hoger niveau aan kunnen. Als diegene geen zin heeft om er iets aan te doen (=lui) dan kan die alsnog naar vmbo moeten. Er is nergens gezegd dat wij neerkijken op vmboleerlingen, integendeel ik kijk eerder neer op vwoleerlingen die heel dom overkomen.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
Filmfanaten gezocht voor Pauls Puber Show pubers | 2 | 19-12-2014 12:49 | |
| Wegwijzen & Voorstellen |
Puberruil zoekt enthousiaste pubers met een handicap Puberruil | 2 | 28-11-2009 11:22 | |
| Films, TV & Radio |
Puberruil zoekt enthousiaste pubers met een handicap Puberruil | 0 | 27-11-2009 14:07 | |
| Liefde & Relatie |
Mijn vriendin vindt mij een vervelende puber Pim89 | 29 | 10-02-2006 17:25 | |
| Flora & Fauna |
Puber gedrag van hond! Ingetjuhh | 19 | 28-08-2005 22:27 | |