Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Ah thanks, ik was al aan het zoeken naar andere subbers
![]() edit: ![]() ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-01-2007 om 00:49. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En deze is dus van toryama's world. ![]()
|
C1 gaat door met Death Note, maar ze zijn alleen niet zo vlot.
![]() Edit: Op Tokyotosho vond ik er ook een van Under9000 (die als website 4chan's Yaoi board heeft. xD). De subs zijn in ieder geval echt dus als noodoplossing zou dat ook kunnen. Afhankelijk van hoe lang die 4chan-based groep blijft subben, natuurlijk.
Laatst gewijzigd op 13-01-2007 om 17:55. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik was ergens blijven steken bij ep 47 ofzo ![]() en ik heb nu ineens
Laatst gewijzigd op 14-01-2007 om 11:05. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Was ik Hantsuki aan het kijken en daar ook al geen eps meer. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ben ook al weer klaar met air gear... ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik van de week met een maat over Msn psrak zei hij aan het eind dat hij ff My-Otome ging afkijken.
Daardoor kreeg ik opeens zin Mai-HiME weer eens uit de kast te trekken en te gaan kijken. Al 2 keer gezien, maar het blijft zo'n toffe serie ![]() Voordeel van die 26 ep- series is dat je ze in principe in 2 dagen zo weer helemaal hebt gekeken. 1 dag als je het aankan natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Nou, heel toevallig kijk ik mai-hime nu voor de vierde keer en ik ontdek steeds 'nieuwe' dingen, of beter gezegd, als je (goed) weet hoe het verhaal verder gaat dan zie je eigenlijk steeds beter hoe gaaf het is opgebouwd.
Heb net gister 15 gezien (=einde van Alyssa Sears). Mijn favoriete ep. Zwaar zielig ook. Janken is goed. |
![]() |
|
Bleach 111 viel wat tegen. Hirako Shinji klinkt een stuk minder tof als ik me had ingebeeld. Ik betwijfel of ik aan zijn stem zal wennen. Verder vond ik dat stukje met de modsouls overbodig (tijdrekken). Ik hoop dat ze niet meer filler met canon gaan mixen.
Het grote moment
Spoiler
Laatst gewijzigd op 21-01-2007 om 00:39. |
![]() |
|
Verwijderd
|
<3 de muziek van Mai HiME, top soundtrack.
Als het goed is van dezelfde componist als .hack//roots, wat dan ook meteen het beste van die hele serie is ![]() Edit: Episode 8, dat liedje van Alyssa-chan <3 Toch maar eens kijken op tokyotosho of er een soundtrack van is. Al maanden niet op die site gekeken. Overigens valt me in de eerste episodes wel op dat de vertaling (van Static Subs) af en toe 'raar' is, plus dat Orphen nog als Oufan vertaald werd ![]() Laatst gewijzigd op 21-01-2007 om 13:50. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|