![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Boukhari lijkt me niet de speler die AZ nodig heeft ![]() |
![]() |
|
Haha, Herpes naar twente.
Ik hoop voor je dat hij het goed doet maar volgens mij heeft Twente er een slechte aankoop. Grote bek, weinig wol. Vette sig heb je trouwens ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Willem II heeft wel succes bij spits Cristiano
18/1/2007 8 :05 Na het mislopen van Romano Denneboom en Glen Salmon heeft Willem II de pijlen met meer succes gericht op Cristiano als een impuls voor de Tilburgse aanval. Geleerd van de ervaringen met Denneboom en Salmon, die beiden ondanks Tilburgs optimisme op het laatste moment niet naar Tilburg kwamen, wilde Willem II niet te zeer vooruitlopen op de komst van Cristiano. Maar de Tilburgse club heeft met de Braziliaan meer succes. Woensdagavond bereikten de partijen een mondeling akkoord. Als de medische keuring geen problemen oplevert wordt de overeenkomst vandaag met handtekeningen bezegeld. Cristiano verhuisde afgelopen zomer van Roda JC naar FC Basel, waar hij tot nu toe tot maar zeven competitiewedstrijden is gekomen. De 25-jarige aanvaller is in Zwitserland niet helemaal naar de achtergrond verdwenen. In het oefenduel met FC Wohlen kwam de Braziliaan woensdag de tweede helft in het veld om twee keer te scoren. ----- Cristiano zal beter combineren met Boutahar dan Redan (ja nu neem ik klakkeloos de mening van de VI van gisteren over ![]() ![]() |
![]() |
|
Goede spits hoor, dat NEC daar naast grijpt, snap ik oprecht niet. Boutahar en Eagles zijn samen toch duurder dan Beerens en Cristiano? Hopen dat ze Hoogendorp o.i.d. presenteren in de komende dagen
![]()
|
![]() |
'ArenA naar 60.000 zitplaatsen’
Volgens het radioprogramma NOS Langs de Lijn zal de het stadion van Ajax, de Amsterdam Arena, worden uitgebreid met 10.000 extra plaatsen. Het dak van het stadion zou dan op een nieuwe derde ring geplaatst gaan worden. Met de extra bezoekersruimte zou de totale capaciteit van het stadion op 60.000 zitplaatsen komen, het grootste in Nederland. Ingenieursbedrijf Arcadis bevestigde dat er al diverse tekeningen zijn gemaakt voor het plan. Een woordvoerder van het bedrijf liet tevens weten dat het beslissingsproces zo’n vijf jaar in beslag zal gaan nemen. De mogelijke uitbreiding van de Arena zou wel eens te maken kunnen hebben met de op handen zijnde kandidatuur van Nederland en België voor het WK van 2018. |
![]() |
|
Ik vreesde het ergste voor Willem II dit jaar, maar ik denk dat ze toch redelijk hebben versterkt in de winterstop. DIt is geen garantie voor erin blijven, maar gezien de mogelijkheden, en de huidige spelers, zijn Hill en Christiano geen slechte spelers. Beide hebben laatste tijd wel weinig gespeeld dus tis nog altijd afwachten.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik denk dat 10.000 erbij nog wel vol zou kunnen gaan. Maar als het naar 80.000 gaat word het wel erg veel, bovendien zit je dan wel erg ver van het veld af. En Ajax is helaas geen barcelona. En met al die successupporters ben ik helemaal angstig. Nu s er nog ieder jaar hoop dat we het goed gaan doen, vervolgens valt het steeds tegen. Als we straks in een echte dip komen zou het wel eens vervelend kunnen worden. Maar aan de andere kant, UEFA CUP/CL winnen en een paar kamioenschappen en de Arena zit zeker vol. Al gaat het naar 90.000 ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit is geen poging een discussie over de sfeer in of van de ArenA op te starten overigens, ik geef gewoon mijn mening. ![]() ![]() [edit] dat is niet echt een antwoord op je vraag, maar mij boeit het dus niet zo heel veel of Ajax dat iedere twee weken gevuld krijgt. Als ze bovenin meedraaien moet het lukken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Namen die bij mij opkomen: Westerveld? Gentenaar? (lijkt me sterk, maar goed) Aerts? (AUB niet!) Van Dijk? (Zou helemaal wat zijn... ![]() Kortom, ik kan niet echt een geschikte (beschikbare) ervaren Nederlandse kandidaat verzinnen... Nouja, Westerveld wellicht. Iemand betere namen?
|
"AZ heeft bijna een nieuwe keeper
Nog voor 31 januari, de deadline voor tussentijdse transfers, wil AZ een nieuwe keeper presenteren.Onderhandelingen zijn gaande met twee kandidaten, een Nederlander en een buitenlander. De voorkeur gaat uit naar een ervaren kracht die voor de rest van het seizoen wordt gehuurd met een optie tot koop. Het keepersprobleem dat voor de winterstop een climax bereikte toen Ronald Waterreus zelfs voor zes wedstrijden als uitzendkracht moest worden ingezet, lijkt voorlopig bezworen. Vanavond bij de hervatting van de competitie tegen ADO Den Haag staat Khalid Sinouh onder de lat. De blessuregevoelige Marokkaan is helemaal fit. In tegenstelling tot eerste keus Joey Didulica die zeker nog tot maart is uitgeschakeld. Trainer Louis van Gaal heeft alleen jeugdinternational Job Bulters achter de hand en vindt dat een te smalle basis." Haha blessuregevoelige Marokkaan Sinouh, jeugdinternational Bulters achter de hand. Wat een gezwets zeg. Het probleem is echt niet dat ze blessures hebben hoor. Het probleem is dat ze gwoon drie P R U T S E R S in de goal hebben, want die Didulica is ook gewoon een clown. Daarom moet er natuurlijk een nieuwe komen. Westerveld is wel een goeie, waar speelt die eigenlijk tegenwoordig. Salaris is toch niet zo'n probleem? Dan trekt Dirk toch wel even de beurs?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Kuyt is daar al erg populair heb ik het idee. Maar dat is echt een speler die overal waar hij speelt binnen de kortste keren een publiekslieveling is...
|
Hij doet het wel goed bij de fans geloof ik, als ik dit zo lees.
|
Babos wordt genoemd als opvolger van Gentenaar bij Ajax. Dat is nou één van de weinige spelers die ik koste wat kost zou willen vasthouden.
||
Citaat:
|
Timmer is al twee seizoenen veel en veel te wisselvallig. Ik denk dat Feyenoord best eens een vervanger zou kunnen halen.
Weet een Ajacied trouwens of Gentenaar inderdaad transfervrij weg mag? Hij heeft nog tweeëneenhalf jaar op de klok staan, namelijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|