Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2007, 17:51
Supreme Dutch
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 12-01-2007 @ 18:21 :
Dat is het al jaren. Voetbal is in de VS een onderdeel van de opleiding tot sporter, de voetballers stoppen er echter op een bepaalde leeftijd mee om daarna een " echte" sport te gaan beoefenen.

Om even terug te komen op "geen winnaar bij sommige wedstrijden." Ik heb er wat over nagedacht en mij lijkt het geen slecht idee om na een competitie wedstrijd penalty's ( geen verlenging ) te nemen voor een winnaar. Mij spreekt het wel aan.

Wat jullie?
Het is opzich wel een idee, maar je maakt het nemen van penalties wel super belangrijk dan.. V. Gaal had toen toch zo'n idee om in de verlenging om de zoveel tijd een speler van het veld te halen? Dus in de 95e minuut 10 tegen 10, 100e 9 tegen 9 etcetera.. dus uiteindelijk eindig je met 6 tegen 6..
Advertentie
Oud 12-01-2007, 19:40
Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 12-01-2007 @ 18:51 :
Het is opzich wel een idee, maar je maakt het nemen van penalties wel super belangrijk dan.. V. Gaal had toen toch zo'n idee om in de verlenging om de zoveel tijd een speler van het veld te halen? Dus in de 95e minuut 10 tegen 10, 100e 9 tegen 9 etcetera.. dus uiteindelijk eindig je met 6 tegen 6..
En dan zeker gaan zeuren over dat spelers overbelast worden...
Oud 13-01-2007, 00:04
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik ben fel tegen het principe van "iedere wedstrijd kent een winnaar". Buiten het feit dat ik een gelijkspel mooi vind, omdat het soms de beste afspiegeling van een wedstrijd is, levert het kunstmatig creëeren van zulk een spanning geen mooiere wedstrijden op. Een overwinning na penalties ís geen overwinning en zéker niet in een competitiewedstrijd. Ik wil overigens niet zeggen dat het in bekerwedstrijden een noodzakelijk kwaad is, omdt het iets toevoegt aan het "bekergevoel" en bijzondere ontladingen teweeg kan brengen (hè, Brain-Damage ).

Daarnaast vind ik het winnen van een wedstrijd waarin je marginaal gepresteerd hebt na een goede penaltyserie ook een lelijk en onaangenaam vooruitzicht.

Maar dit is eigenlijk het verkeerde topic
Oud 14-01-2007, 11:50
Verwijderd
Bovendien krijg je dan nog meer dat ploegen tegen een veel sterkere tegenstander enkel gaan verdedigen in de hoop die penaltyserie te halen. Al is dat niet zo'n ramp voor de Nederlandse competitie: aangezien we niet kunnen verdedigen werkt dat toch niet.
Oud 14-01-2007, 18:12
Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Blatter: 'Replay bij gelijke WK-finale'
Geschreven door Pieter Hanson op zondag, 14 januari om 15:59

FIFA-voorzitter Sepp Blatter wil niet langer dat WK-finales worden beslist door strafschoppen. De Zwitser stelt voor om een replay te gaan spelen als de eindstrijd van een wereldkampioenschap gelijk eindigt.

Volgens Blatter is voetbal een teamsport en is het verkeerd dat een individueel onderdeel de belangrijkste voetbalwedstrijd ter wereld beslist. "Voetbal is in essentie een teamsport en om een beslissing te forceren met een individuele prestatie, zoals bij een penaltyserie, voelt bij mij vreemd aan," aldus de FIFA-preses.

"Misschien is het wel beter om de WK-finale over twee dagen te laten spelen. Dit zal dan echter alleen gelden voor de finale. De overige duels op een WK kunnen nog wel door strafschoppen worden beslist."

Tijdens de afgelopen vier WK's werden twee finales beslist door het nemen van strafschoppen. In 1994 waren de Brazilianen na het nemen van penalty's te sterk voor Italië. Datzelfde Italië won afgelopen zomer de wereldtitel door Frankrijk vanaf de strafschopstip te kloppen.
Oud 14-01-2007, 18:23
Gimme more beer
Blatter

Ik blijf erbij.
Oud 14-01-2007, 19:05
WolterB
WolterB is offline
Wat kansloos zeg

Laat ze dan doorvoetballen tot er een doelpunt valt
Oud 14-01-2007, 19:27
kalinho
kalinho is offline
Wat een hansworst.

Wedstrijden worden toch áltijd beslist door individuele spelers? Tis toch niet adt je met zn 11en de bal over de doellijn schiet ofwat?

hoewel het met deze WK niet slecht was geweest. Kwas nog zo kapot en brak van de avond ervoor dat ik dwars door de finale ben heengeslapen
Oud 14-01-2007, 20:04
PV
PV is offline
Wat een idioot indd. Penalty's zijn juist gaaf
Oud 14-01-2007, 20:50
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Had er in '74 en '78 meegekomen

Het idee is kut. Klaar.
Oud 14-01-2007, 21:15
kalinho
kalinho is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 14-01-2007 @ 21:50 :
Had er in '74 en '78 meegekomen

Het idee is kut. Klaar.
in 74 had je m dan alsnog verloren hoor
Oud 15-01-2007, 17:37
Verwijderd
Sibum en Niemeyer zijn weg bij FC Twente

15/1/2007 16:27

Bas Sibum en Peter Niemeyer spelen niet langer bij FC Twente. Niemeyer verhuist naar Werder Bremen, Roda JC neemt Sibum over.
Sibum (foto) zette in Kerkrade zijn handtekening onder een contract tot de zomer van 2011. De 24-jarige middenvelder meldt zich dinsdag voor zijn eerste training bij de selectie van coach Huub Stevens.

Dit seizoen speelde Sibum dertien duels namens Twente, zes keer startte hij in de basis. Volgens technisch directeur én coach Fred Rutten was een vertrek de beste optie. 'In de situatie waarin Bas Sibum zich bij FC Twente bevond, is deze oplossing het beste voor beide partijen', legde Rutten uit op de website van de Tukkers.

Sibum heeft er drieënhalf seizoen opzitten bij de Enschedese club, waarvoor hij 87 wedstrijden speelde en geen enkele keer scoorde. Na dit seizoen zou zijn contract aflopen. Hij begon zijn loopbaan bij Emmen.

FC Twente maakte tevens bekend dat de club tot een akkoord is gekomen met Werder Bremen over de transfer van Niemeyer. De 23-jarige Duitser vertrekt per direct naar de koploper van de Bundesliga. Net als Sibum tekende hij tot medio 2011 bij zijn nieuwe club.

---------

Grappig dat ze weer als duo vertrekken (al is het naar verschillende clubs), op de één of andere manier koppel ik ze altijd aan elkaar, en ik niet alleen, VI doet het dus ook en ze ondertekenden ergens vorig jaar ook tegelijk een nieuw contract.

Vind Sibum trouwens een heel matige speler.
Oud 15-01-2007, 22:34
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Sibum

Ik vind het wel een beetje zonde, het is na Heubach dé publiekslieveling denk ik. En een jongen die nooit klaagt, altijd voor 200% erin knalt en als hij er in wordt gebracht ook áltijd iets forceert. Beetje een Van Halst die misschien wel de pech heeft dat Twente tegenwoordig geen boerenkoolvoetbal meer speelt. De jaren dat het vechten tegen nacompetitie was kon je hem niet missen, wil je structureel de subtop in dan komt hij pure handelingssnelheid te kort. Ik snap overigens niet waarom hij naar Roda gaat want die hebben met Meeuwis toch al een zelfde type speler daar rondlopen. Maar voor zijn eigen ontwikkeling was een vertrek natuurlijk logisch, en een populaire speler als hij moet je dan ook niet tegenhouden als het zijn eigen wens is.

Achja en Niemeyer, niet voor de basis gehaald maar ik denk dat hij er ontzettend veel kan leren. Bij Twente stond hij nu stil, bij Werder kan hij nog veel doorgroeien zelfs als hij zelden speelt.
Oud 17-01-2007, 09:47
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
AZ volgt Vandenbergh en Pocognoli van RC Genk

AZ volgt met argusogen de prestaties van Kevin Vandenbergh en Sebastien Pocognoli. Een delegadatie van de club uit Alkmaar zat zaterdagavond tijdens de bekerwedstrijd tegen Moeskroen in de tribune om het duo te volgen, met het oog op volgend seizoen.

De 23-jarige Vandenbergh kwam wel niet tot scoren maar kreeg toch een positief rapport mee. Ook zou AZ belangstelling hebben voor Sebastien Pocognoli. De talentvolle linksback, die eveneens onder contract staat bij Racing Genk, trok vorig seizoen ook al de aandacht van Feyenoord en Ajax.

Vandenbergh ligt nog tot 2009 onder contract bij Genk, maar er kan, zoals bij elke speler, gepraat worden over een transfer.
Waarom ook niet... Een stand in voor De Cler, daar zoekt AZ al 3 jaar naar, en een extra spits is nooit weg...

Citaat:
AZ aast op Nourdin Boukhari

AZ heeft zijn oog laten vallen op Nourdin Boukhari. De Alkmaarse club kan binnenkort ongeveer anderhalve maand niet over linkermiddenvelder Stijn Schaars beschikken, omdat hij volgende week woensdag aan zijn enkel geopereerd wordt.

AZ ziet in Boukhari een alternatief voor international Schaars. Boukhari (26), voormalig speler van Sparta, Ajax en NAC, speelt momenteel bij FC Nantes, maar heeft het sportief gezien niet naar zijn zin in Frankrijk.

Hij sprak onlangs met FC Twente over een overgang, maar kwam niet tot een akkoord. De Tukkers verplaatsten hun aandacht naar andere spelers.

Vorige week was de Georgiër Levan Tskitishvili enkele dagen op proef bij AZ. De 30-jarige international werd getest als linkermiddenvelder, maar kon niet overtuigen.
Dit zie ik toch een stuk minder zitten... Ok, Schaars ligt er strax voor 2 maanden uit, en Molhoek is eigenlijk een maatje te klein. Maar of Boukhari de ideale oplossing is? Veel te wisselvallig als je t mij vraagt...
Oud 17-01-2007, 10:07
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 17-01-2007 @ 10:47 :
Waarom ook niet... Een stand in voor De Cler, daar zoekt AZ al 3 jaar naar, en een extra spits is nooit weg...

Dit zie ik toch een stuk minder zitten... Ok, Schaars ligt er strax voor 2 maanden uit, en Molhoek is eigenlijk een maatje te klein. Maar of Boukhari de ideale oplossing is? Veel te wisselvallig als je t mij vraagt...
VandenBergh heb ik erg hoog zitten. Heeft momenteel wel wat privéproblemen, maar goed. Die andere kerel ken ik niet.

Boukhari lijkt me niet de speler die AZ nodig heeft
Oud 17-01-2007, 11:02
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik wil Boukhari echt graag bij Twente, liever dan Hersi en Aissatti
Oud 17-01-2007, 11:29
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Haha, Herpes naar twente.

Ik hoop voor je dat hij het goed doet maar volgens mij heeft Twente er een slechte aankoop. Grote bek, weinig wol.

Vette sig heb je trouwens
Oud 17-01-2007, 14:54
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ertur schreef op 17-01-2007 @ 11:07 :
VandenBergh heb ik erg hoog zitten. Heeft momenteel wel wat privéproblemen, maar goed. Die andere kerel ken ik niet.

Boukhari lijkt me niet de speler die AZ nodig heeft
Ergens snap ik het wel... Boukhari kan op de plek van Schaars spelen en is inzetbaar als linksbuiten. Niet dat ik hem hoog heb zitten op die posities, maar blijkbaar ziet Van Gaal het in hem zitten. Ik denk dat hij dan ook als tijdelijke vervanger van Schaars gehaald wordt, en op lange termijn als optie op de linksbuitenpositie wordt gezien.
Oud 17-01-2007, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 17-01-2007 @ 15:54 :
Ergens snap ik het wel... Boukhari kan op de plek van Schaars spelen en is inzetbaar als linksbuiten. Niet dat ik hem hoog heb zitten op die posities, maar blijkbaar ziet Van Gaal het in hem zitten. Ik denk dat hij dan ook als tijdelijke vervanger van Schaars gehaald wordt, en op lange termijn als optie op de linksbuitenpositie wordt gezien.
Dat zou best dom zijn, dan gaat heel duidelijk de kwaliteit achteruit om per sé 4-3-3 te kunnen spelen
Oud 17-01-2007, 15:10
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Ertur schreef op 17-01-2007 @ 16:04 :
Dat zou best dom zijn, dan gaat heel duidelijk de kwaliteit achteruit om per sé 4-3-3 te kunnen spelen
Het gaat er meer om dat er in een wedstrijd te kunnen switchen van 4-4-2 naar 4-3-3. Nu is dat lastig omdat Martens de enige is die als linkerspits kan spelen, en dat heeft ie tot nu toe nog niet geweldig gedaan. Van Gaal wil in die situaties Martens achter de spitsen kunnen laten staan vermoed ik.
Oud 18-01-2007, 08:56
Verwijderd
Willem II heeft wel succes bij spits Cristiano

18/1/2007 8 :05

Na het mislopen van Romano Denneboom en Glen Salmon heeft Willem II de pijlen met meer succes gericht op Cristiano als een impuls voor de Tilburgse aanval.
Geleerd van de ervaringen met Denneboom en Salmon, die beiden ondanks Tilburgs optimisme op het laatste moment niet naar Tilburg kwamen, wilde Willem II niet te zeer vooruitlopen op de komst van Cristiano.

Maar de Tilburgse club heeft met de Braziliaan meer succes. Woensdagavond bereikten de partijen een mondeling akkoord. Als de medische keuring geen problemen oplevert wordt de overeenkomst vandaag met handtekeningen bezegeld.

Cristiano verhuisde afgelopen zomer van Roda JC naar FC Basel, waar hij tot nu toe tot maar zeven competitiewedstrijden is gekomen. De 25-jarige aanvaller is in Zwitserland niet helemaal naar de achtergrond verdwenen. In het oefenduel met FC Wohlen kwam de Braziliaan woensdag de tweede helft in het veld om twee keer te scoren.

-----

Cristiano zal beter combineren met Boutahar dan Redan (ja nu neem ik klakkeloos de mening van de VI van gisteren over ), maar verder is het niet echt een speler die de kar kan trekken bij een degradatiekandidaat. Echt, ik zie Willem II er uit vliegen dit jaar.
Oud 18-01-2007, 10:32
Gimme more beer
Goede spits hoor, dat NEC daar naast grijpt, snap ik oprecht niet. Boutahar en Eagles zijn samen toch duurder dan Beerens en Cristiano? Hopen dat ze Hoogendorp o.i.d. presenteren in de komende dagen
Oud 18-01-2007, 12:54
Fides
Fides is offline
'ArenA naar 60.000 zitplaatsen’

Volgens het radioprogramma NOS Langs de Lijn zal de het stadion van Ajax, de Amsterdam Arena, worden uitgebreid met 10.000 extra plaatsen. Het dak van het stadion zou dan op een nieuwe derde ring geplaatst gaan worden.

Met de extra bezoekersruimte zou de totale capaciteit van het stadion op 60.000 zitplaatsen komen, het grootste in Nederland. Ingenieursbedrijf Arcadis bevestigde dat er al diverse tekeningen zijn gemaakt voor het plan.

Een woordvoerder van het bedrijf liet tevens weten dat het beslissingsproces zo’n vijf jaar in beslag zal gaan nemen. De mogelijke uitbreiding van de Arena zou wel eens te maken kunnen hebben met de op handen zijnde kandidatuur van Nederland en België voor het WK van 2018.
Oud 18-01-2007, 12:56
Fides
Fides is offline
Ferry de Haan is gestopt met voetballen.

Delano Hill ook naar Willem II
Oud 18-01-2007, 14:14
baas
baas is offline
Ik vreesde het ergste voor Willem II dit jaar, maar ik denk dat ze toch redelijk hebben versterkt in de winterstop. DIt is geen garantie voor erin blijven, maar gezien de mogelijkheden, en de huidige spelers, zijn Hill en Christiano geen slechte spelers. Beide hebben laatste tijd wel weinig gespeeld dus tis nog altijd afwachten.
Oud 18-01-2007, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Fides schreef op 18-01-2007 @ 13:54 :
'ArenA naar 60.000 zitplaatsen’

Volgens het radioprogramma NOS Langs de Lijn zal de het stadion van Ajax, de Amsterdam Arena, worden uitgebreid met 10.000 extra plaatsen. Het dak van het stadion zou dan op een nieuwe derde ring geplaatst gaan worden.

Met de extra bezoekersruimte zou de totale capaciteit van het stadion op 60.000 zitplaatsen komen, het grootste in Nederland. Ingenieursbedrijf Arcadis bevestigde dat er al diverse tekeningen zijn gemaakt voor het plan.

Een woordvoerder van het bedrijf liet tevens weten dat het beslissingsproces zo’n vijf jaar in beslag zal gaan nemen. De mogelijke uitbreiding van de Arena zou wel eens te maken kunnen hebben met de op handen zijnde kandidatuur van Nederland en België voor het WK van 2018.
Gaaf. Maar volgens mij kost het erg veel geld, is het dan niet rendabeler meteen naar 70000 plaatsen ofzo te gaan?
Citaat:
baas schreef op 18-01-2007 @ 15:14 :
Ik vreesde het ergste voor Willem II dit jaar, maar ik denk dat ze toch redelijk hebben versterkt in de winterstop. DIt is geen garantie voor erin blijven, maar gezien de mogelijkheden, en de huidige spelers, zijn Hill en Christiano geen slechte spelers. Beide hebben laatste tijd wel weinig gespeeld dus tis nog altijd afwachten.
Is Delano Hill terug naar Willem II? Dat wist ik niet, heb dat altijd een erg goede speler gevonden
Oud 18-01-2007, 15:59
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
Ertur schreef op 18-01-2007 @ 16:16 :
Gaaf. Maar volgens mij kost het erg veel geld, is het dan niet rendabeler meteen naar 70000 plaatsen ofzo te gaan?
Denk jij dat dat vol gaat?

Ik denk dat 10.000 erbij nog wel vol zou kunnen gaan. Maar als het naar 80.000 gaat word het wel erg veel, bovendien zit je dan wel erg ver van het veld af. En Ajax is helaas geen barcelona.

En met al die successupporters ben ik helemaal angstig. Nu s er nog ieder jaar hoop dat we het goed gaan doen, vervolgens valt het steeds tegen. Als we straks in een echte dip komen zou het wel eens vervelend kunnen worden.

Maar aan de andere kant, UEFA CUP/CL winnen en een paar kamioenschappen en de Arena zit zeker vol. Al gaat het naar 90.000
Oud 18-01-2007, 16:14
Verwijderd
Citaat:
knijtert schreef op 18-01-2007 @ 16:59 :
Denk jij dat dat vol gaat?

Ik denk dat 10.000 erbij nog wel vol zou kunnen gaan. Maar als het naar 80.000 gaat word het wel erg veel, bovendien zit je dan wel erg ver van het veld af. En Ajax is helaas geen barcelona.

En met al die successupporters ben ik helemaal angstig. Nu s er nog ieder jaar hoop dat we het goed gaan doen, vervolgens valt het steeds tegen. Als we straks in een echte dip komen zou het wel eens vervelend kunnen worden.

Maar aan de andere kant, UEFA CUP/CL winnen en een paar kamioenschappen en de Arena zit zeker vol. Al gaat het naar 90.000
Aan de ArenA kan qua sfeer etc naar mijn mening weinig verpest worden, dus doe dan maar zo groot mogelijk, gewoon omdat dat gaaf is en omdat dat handig is ivm eventueel WK.

Dit is geen poging een discussie over de sfeer in of van de ArenA op te starten overigens, ik geef gewoon mijn mening. Er zijn stadions waar uitbreiding wellicht zonde zou zijn. Ooit werd genoemd dat De Kuip richting 70000 zou gaan, en een schuifdak erop. Dat zou denk ik wél zonde zijn.

[edit] dat is niet echt een antwoord op je vraag, maar mij boeit het dus niet zo heel veel of Ajax dat iedere twee weken gevuld krijgt. Als ze bovenin meedraaien moet het lukken.
Oud 18-01-2007, 16:35
knijtert
knijtert is offline
Citaat:
Ertur schreef op 18-01-2007 @ 17:14 :
Aan de ArenA kan qua sfeer etc naar mijn mening weinig verpest worden, dus doe dan maar zo groot mogelijk, gewoon omdat dat gaaf is en omdat dat handig is ivm eventueel WK.

Dit is geen poging een discussie over de sfeer in of van de ArenA op te starten overigens, ik geef gewoon mijn mening. Er zijn stadions waar uitbreiding wellicht zonde zou zijn. Ooit werd genoemd dat De Kuip richting 70000 zou gaan, en een schuifdak erop. Dat zou denk ik wél zonde zijn.

[edit] dat is niet echt een antwoord op je vraag, maar mij boeit het dus niet zo heel veel of Ajax dat iedere twee weken gevuld krijgt. Als ze bovenin meedraaien moet het lukken.
Ik vind het antwoord genoeg. Het maakt iig duidelijk waarom je er enthousiast over was
Oud 18-01-2007, 17:01
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ertur schreef op 18-01-2007 @ 17:14 :

De Kuip verbouw je niet, ze laten het ook gewoon staan als Feyenoord straks een nieuw stadion krijgt..
Oud 18-01-2007, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 18-01-2007 @ 18:01 :
De Kuip verbouw je niet, ze laten het ook gewoon staan als Feyenoord straks een nieuw stadion krijgt..
Klopt, is een rijksmonument. Vandaar ook dat dat verbouwplan snel afgeschoten werd.
Oud 19-01-2007, 13:54
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
AZ heeft bijna een nieuwe keeper

Nog voor 31 januari, de deadline voor tussentijdse transfers, wil AZ een nieuwe keeper presenteren.Onderhandelingen zijn gaande met twee kandidaten, een Nederlander en een buitenlander. De voorkeur gaat uit naar een ervaren kracht die voor de rest van het seizoen wordt gehuurd met een optie tot koop.

Het keepersprobleem dat voor de winterstop een climax bereikte toen Ronald Waterreus zelfs voor zes wedstrijden als uitzendkracht moest worden ingezet, lijkt voorlopig bezworen. Vanavond bij de hervatting van de competitie tegen ADO Den Haag staat Khalid Sinouh onder de lat. De blessuregevoelige Marokkaan is helemaal fit. In tegenstelling tot eerste keus Joey Didulica die zeker nog tot maart is uitgeschakeld. Trainer Louis van Gaal heeft alleen jeugdinternational Job Bulters achter de hand en vindt dat een te smalle basis.
2 Potentiele nieuwe keepers dus voor AZ... Die buitenlander moet haast Andrey Nazario Afonso zijn, maar wie die Nederlander is, ik zou het niet weten.
Namen die bij mij opkomen: Westerveld? Gentenaar? (lijkt me sterk, maar goed) Aerts? (AUB niet!) Van Dijk? (Zou helemaal wat zijn... )
Kortom, ik kan niet echt een geschikte (beschikbare) ervaren Nederlandse kandidaat verzinnen... Nouja, Westerveld wellicht. Iemand betere namen?
Oud 19-01-2007, 15:01
Verwijderd
Westerveld zou een goede zijn, maar die is wel een bepaald salaarisniveau gewend...
Oud 19-01-2007, 15:07
baas
baas is offline
"AZ heeft bijna een nieuwe keeper

Nog voor 31 januari, de deadline voor tussentijdse transfers, wil AZ een nieuwe keeper presenteren.Onderhandelingen zijn gaande met twee kandidaten, een Nederlander en een buitenlander. De voorkeur gaat uit naar een ervaren kracht die voor de rest van het seizoen wordt gehuurd met een optie tot koop.

Het keepersprobleem dat voor de winterstop een climax bereikte toen Ronald Waterreus zelfs voor zes wedstrijden als uitzendkracht moest worden ingezet, lijkt voorlopig bezworen. Vanavond bij de hervatting van de competitie tegen ADO Den Haag staat Khalid Sinouh onder de lat. De blessuregevoelige Marokkaan is helemaal fit. In tegenstelling tot eerste keus Joey Didulica die zeker nog tot maart is uitgeschakeld. Trainer Louis van Gaal heeft alleen jeugdinternational Job Bulters achter de hand en vindt dat een te smalle basis."

Haha blessuregevoelige Marokkaan Sinouh, jeugdinternational Bulters achter de hand. Wat een gezwets zeg. Het probleem is echt niet dat ze blessures hebben hoor. Het probleem is dat ze gwoon drie P R U T S E R S in de goal hebben, want die Didulica is ook gewoon een clown. Daarom moet er natuurlijk een nieuwe komen. Westerveld is wel een goeie, waar speelt die eigenlijk tegenwoordig. Salaris is toch niet zo'n probleem? Dan trekt Dirk toch wel even de beurs?
Oud 19-01-2007, 15:15
Strever
Strever is offline

Voetbalzone.nl
Oud 19-01-2007, 16:45
Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
baas schreef op 19-01-2007 @ 16:07 :

Westerveld is wel een goeie, waar speelt die eigenlijk tegenwoordig. Salaris is toch niet zo'n probleem? Dan trekt Dirk toch wel even de beurs?
Zit bij Almeira in Spanje (2e Divisie), salaris is misschien geen probleem, maar ook andere zaken spelen bij Westerveld een rol. Hij heeft het naar zn zin in Spanje (en als ie in NL komt, denk ik alleen bij Twente of Vitesse)
Oud 19-01-2007, 21:02
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Twente in gesprek met Denneboom

FC Twente is in gesprek met Romano Denneboom. Aangezien NEC de hoofdprijs vraagt voor de huidige topscorer wiens contract dit seizoen afloopt, wil Twente de aanvaller pas deze zomer inlijven. Vraag en aanbod zouden overigens nog iets uit elkaar liggen.

Ook de naam van Utrechter Edson Braafheid wordt nog steeds genoemd in het geruchtencircuit, de laatste dagen echter weer wat nadrukkelijker. Hier zou het wel gaan om een directe overgang.
Oud 20-01-2007, 15:14
Supreme Dutch
Hoe doet Kuyt het eigenlijk bij Liverpool? Ik weet dat hij regelmatig scoort enzo, maar zit hij ook bij de favorieten van de supporters enzo? Ik kan er namelijk niet echt een beeld van krijgen..
Oud 20-01-2007, 15:45
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 20-01-2007 @ 16:14 :
Hoe doet Kuyt het eigenlijk bij Liverpool? Ik weet dat hij regelmatig scoort enzo, maar zit hij ook bij de favorieten van de supporters enzo? Ik kan er namelijk niet echt een beeld van krijgen..
Kuyt scoorde vanmiddag de eerste van de 2 goals tegen Chelsea... Liverpool won met 2-0.
Kuyt is daar al erg populair heb ik het idee. Maar dat is echt een speler die overal waar hij speelt binnen de kortste keren een publiekslieveling is...
Oud 20-01-2007, 15:45
Escapism
Escapism is offline
hij is ook clubtopscorer geloof ik?
Oud 20-01-2007, 16:07
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Hij doet het wel goed bij de fans geloof ik, als ik dit zo lees.
Oud 20-01-2007, 16:36
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Hij is een publiekslieveling geworden in een korte tijd
Oud 20-01-2007, 17:33
Gimme more beer
En terecht. Een spits zoals een Engelse spits hoort te zijn.
Oud 20-01-2007, 18:33
Gimme more beer
Babos wordt genoemd als opvolger van Gentenaar bij Ajax. Dat is nou één van de weinige spelers die ik koste wat kost zou willen vasthouden.
Oud 21-01-2007, 19:18
Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
'Gudjónsson vertrekt naar Burnley'

Joey Gudjónsson zal vandaag zo goed als zeker een contract tekenenen bij Burnley, de huidige nummer dertien in het Championship. Volgens De Telegraaf heeft AZ gisteren al een mondeling akkoord bereikt met de Engelsen over de transfersom van vierhonderdduizend euro.

De 25-jarige middenvelder werd deze zomer in Alkmaar als een grote aankoop gepresenteerd, maar de international van IJsland genoot nooit het vertrouwen van trainer Louis van Gaal. Eergisteren maakte hij ook geen deel uit van de selectie voor het duel bij ADO Den Haag (1-3 winst).

Van Gaal gaf aan het begin van het seizoen aan dat de IJslander, die bovendien met een blessure kampte, fysiek niet in orde was. Na een periode bij de beloftes te hebben doorgebracht, werd Gudjónsson weer bij selectie gehaald om vervolgens sporadisch in actie te komen. Na zijn periode in Nederland bij RKC Waalwijk was hij op Britse bodem actief voor Aston Villa, Wolverhampton Wanderers en Leicester City. Ook stond hij tussendoor op de loonlijst bij Real Betis.
Sja, daar gaat ie weer, naar zijn zoveelste club... Zijn verblijf hier in Alkmaar was iig zwaar teleurstellend. Had veel meer van die jongen verwacht.
Oud 21-01-2007, 22:29
WolterB
WolterB is offline
Timmer naar Villareal volgens Studio Voetbal.

Hopelijk raakt Lodewijks weer fit, dan boeit het me niet zo
Oud 22-01-2007, 00:14
Gimme more beer
Timmer is al twee seizoenen veel en veel te wisselvallig. Ik denk dat Feyenoord best eens een vervanger zou kunnen halen.

Weet een Ajacied trouwens of Gentenaar inderdaad transfervrij weg mag? Hij heeft nog tweeëneenhalf jaar op de klok staan, namelijk.
Oud 22-01-2007, 08:34
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik wil Ekramy wel eens zien
Oud 22-01-2007, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Brain-Damage schreef op 21-01-2007 @ 20:18 :
Sja, daar gaat ie weer, naar zijn zoveelste club... Zijn verblijf hier in Alkmaar was iig zwaar teleurstellend. Had veel meer van die jongen verwacht.
Zonde, hij kán zo goed voetballen, had ook echt veel meer van hem verwacht.
Oud 22-01-2007, 11:34
Verwijderd
Everton huurt Portugees international (21 jaar) Fernandes voor de rest van het seizoen van Benfica, met optie tot koop (€9 miljoen naar verluid). Goede middenvelder, goede zet dus
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten