Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Postduif-rooksignalen-emailbom-bellen-langsgaan? Meer zou ik ook niet weten.... Succes ermee in ieder geval! En ja hoor: ik begin me weer schuldig te voelen ![]() Maar ik blijf mezelf eraan herinneren dat dit écht beter voor me is. Toch? *zucht* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Grmbl, en nu ben ik moe.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic: alles is hier weer schoon en ik voel me goed en nu ga ik eindelijk aan mijn paper werken.
||
Citaat:
![]() *zucht* Hallo, even actie nu. Niet de hele dag achter het forum hangen. *zelfschop*
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb voor tentamen van vandaag waarschijnlijk een 8. Dus ik heb nu een 8.3 en een 8 gehaald waarschijnlijk en afgerond een 8 en 8.5 voor de vakken dus ik mag écht niet zeuren. Maar ik had voor die van vandaag gewoon een 9 willen hebben. weet ook écht niet wat ik fout heb gedaan ![]() En nu moet ik enorm veel afwassen en eigenlijk heb ik nu zin om even lekker gezellig knus te niksen, maar mn vriend is pas 1 uur thuis en het is hier een bende dus ik moet eerst afwassen stofzuigen boodschappen doen koken en ik heb in geen van dat alles zin. Zeur zeur zeur. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik woon nou sinds zaterdag in het kraakpand. De spullen van de vorige bewoner zijn er bijna allemaal uit, onze spullen zijn er bijne allemaal in. Ik ben maandag en dinsdag behoorlijk somber geweest, weet niet waarom. Maar voor de rest is het geweldig. Veel contacten met de huisgenoten, de vriend van J. die er al woonde helpt steeds met klussen. 's Ochtends, als het binnen nog ijskoud is, wekt J. me steeds met warme chocomelk. Ondertussen warmt de kachel de kamer weer op. Nu even 'thuis' om wat spullen op te halen, als ik zo weer thuis kom heeft J. het eten klaar. ![]()
||
Citaat:
het is moeilijk, kut en je wil het niet.. maar het is zo super als je die kracht kan vinden om aan die noodrem te trekken.. sterkte, je kan het *knuffelt*
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-Hart-Topic #83. Roosje | 2 | 23-01-2007 13:02 |