Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2007, 19:12
Saarah
Saarah is offline
Voor ik ga slapen moet ik m'n wiskunde nog even nakijken, en ik hoop echt dat de toets dan lukt. Ik weet het niet goed, enerzijds denk ik dat ik het wel redelijk goed beheers, anderzijds lijkt het alsof ik bijna niets gedaan/geleerd heb. Mja, we'll see.

Morgen nog één dagje school en dan een dagje verlof, pedagogische studiedag!! Morgen wordt echt wel een klotedag, maar ja. Normaal gezien werd het een leuke dag, de eerste twee uur 100-dagen, een uur studie + een uur film kijken. Maar die uren studie en film kijken worden vervangen, net als nog een ander uur, plus dat 100-dagen maar één uur blijkt te zijn (hopelijk loopt het uit!).
Onze rooster morgen is dus: 100-dagen, godsdienst, frans, duits, wiskunde, duits, wiskunde, aardrijkskunde. Tot half 5 op school, twee uur wiskunde, twee uur duits, én een extra uur Frans (dat we normaal niet hadden). Bah!!
Ik haat onze leerkracht Frans echt. Ik hou van Frans, meer zelfs dan van Engels denk ik, maar nu kijk ik echt op tegen de lessen. Het is een hatelijk mens, dat nooit eens rekening kan houden met ons, en bovenal niet eens Frans kan! *Dat moest er even uit*

Maar goed, morgenavond wordt wél leuk. En vrijdag uitslapen en niks doen, zalig!
Advertentie
Oud 24-01-2007, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 24-01-2007 @ 17:26 :
Jaaaaa, moet ik dr eerst bereiken.

Sms.
Dat is ook wel makkelijk te negeren .

Postduif-rooksignalen-emailbom-bellen-langsgaan?
Meer zou ik ook niet weten....
Succes ermee in ieder geval!

En ja hoor: ik begin me weer schuldig te voelen .
Maar ik blijf mezelf eraan herinneren dat dit écht beter voor me is. Toch?

*zucht*
Oud 24-01-2007, 19:18
rare kwast
rare kwast is offline
morgen naar de (enge) arts voor de uitslag van de bloedtest..
zal wel niets uitgekomen zijn..
Oud 24-01-2007, 19:30
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Urgh!
Het is zo vervelend dat het lijkt alsof ik niet gelukkig mag zijn als zij erbij is omdat het voor haar niet zo lukt. Zo vaak ben ik niet gelukkig! Ik zou het graag willen uitbuiten!
Waarom denkt ze niet ooit eens aan zichzelf! Waarom blijft ze niet een tijdje thuis zitten en niet zichzelf naar school slepen! Waarom gooit ze niet voor een keer die verwachtingen in de wind omdat haar gezondheid en geluk WEL voorgaat? Ik hoop niet dat ze boos wordt omdat ik haar de waarheid zei. Ik weet niet wat haar boos maakt. Ik weet niet hoe ze ruzie maakt met iemand, we maken namelijk nooit ruzie.
Ik wil niet mijn geluk inperken omdat zij niet gelukkig is! Dat komt doordat ze niet te druk bezig is met haar ouders plezieren door alles te doen dat ze kan zonder dood te gaan! Wanneer houdt ze nou op? Zo wordt ze nooit beter. Zo gaat ze zich nooit beter voelen. Zouden haar ouders niet gelukkiger zijn met een 5 op een rapport en een oprecht lachende dochter dan een 9.8 en een dochter die daar de energie niet voor op kan brengen?
Stomme pessimisten overal!
Oud 24-01-2007, 19:40
Verwijderd
Godverrrr, ik ben ook zó stom en ik baal van mezelf. Ik weet dat ik moet veranderen, alles, maar het lukt me gewoon niet.
Oud 24-01-2007, 20:15
Nijn*
Nijn* is offline
AAHRG KUTWIJF! Heeft ze nog het lef ook om te zeggen dat ze niets van de bijeenkomst wist, nee het is vast en zeker toeval dat je bij beide bijeenkomsten niet aanwezig was. Hoezo geen inzet tonen. Ik heb geen zin om door dat asociale kutkind een lager cijfer te halen dus ze zorgt maar dat ze het goed doet. GRR.

En verdomme, niets wil lukken en ik moet nog zoveel doen maar ik heb zo weinig energie.. Pff.
Oud 24-01-2007, 20:33
Verwijderd
Te gaaf. Ik dacht nog "ik moet iemand te eten uitnodigen" maar ik had eigenlijk geen tijd omdat ik een afspraak met een vriend had. Toen kwam ik mijn huisgenoot tegen en die wilde wel mee-eten en die vriend belde op of ie wat eerder kon komen en toen vroeg ik of hij al gegeten had en dat was niet zo dus toen had ik ineens twee mee-eters (). Hartstikke gezellig. Samen met die vriend de Taizéliederen uitgezocht en nog wat vette filmpjes op youtube gekeken van mensen die heeeel erg goed zijn in finger-picking.
Oud 24-01-2007, 20:54
Heksjuh
Heksjuh is offline
Morgen bio en het is zoveel. Ik heb pas net alle stof afgekregen. Morgen vroeg opstaan, douchen en alles nog een keertje doornemen. Nouja, overzicht en Test Jezelf uit het boek dan maar.
Sommige onderwerpen zijn makkelijk, maar het is zoveel. En ik weet echt niet wat voor vragen ik kan krijgen. Als ze maar geen feitjes vragen, want met zoveel tekst kan ik echt geen feietn onthouden.

maar mijn natuurkunde proefwerk maakt de hele week wel een beetje goed.

Nu niet meer zeuren, slapen en niet piekeren.
Ik moet leren om me niet zo druk te maken over dingen.
Oud 24-01-2007, 21:18
Verwijderd
...fuck. Volgens mij heb ik een hele domme fout gemaakt. Echt, vertel me alsjeblieft dat ik niet die hele proef heb gedaan en daarna ben vergeten mijn gegevens uit te printen. Waar zijn die fucking gegevens heen? Foetsie, weg, voor eeuwig verdwenen?

Dit kan ook echt alleen mij gebeuren, he.

Edit: He, misschien valt het toch nog mee! Haha.

Laatst gewijzigd op 24-01-2007 om 21:20.
Oud 24-01-2007, 21:20
moon
moon is offline
shit, ja nu gaat het dus weer echt ff niet goed. Het is zooooo te veel, het blijft te veel. Ik heb me vandaag geveolt alsof ik op een andere planeet leefde en het leek net alsof er niks binnenkwam.Ik ben echt van de wereld af gewoon. Ik heb vandaag iedereen heel wazig aan gekeken. Die gezichten waren allemaal vermoeiend, ik kon er niet naar kijken. Ik kon er niet meer communiceren. Het leek wel alsof ik iets geslikt had of weet ik wat, ik was echt afwezig, van de wereld af. Nog steeds hoor, waar, wie, wat? Het is dat ik niet psychotisch ben maar anders had ik gedacht dat mensen allemaal rare dingen in mijn eten en drinken stoptte, zo raar als ik me de laatste tijd voel. Heel wisselend maar het grootste deel van deze tijd leef ik een beetje buiten deze wereld. Ik maak me er best wel zorgen over, ik heb ook veel black-outs, veel dissociatie, veel leegte, veel identiteitsproblemen...wat is dit? waar ben ik mee bezig? is dit de manier waarop ik zou moeten leven? gewoon leven zonder te leven? dat alles zo wazig aan je voorbij gaat? hoe kan dat nou? ik snap het niet?
Oud 24-01-2007, 21:31
Mara
Mara is offline
Ik ga hier maar weer 's wat vaker posten, misschien lucht het wat op

Ik wacht momenteel het psychologisch onderzoek af, waarna ze gaan kijken wat er met me gebeurt. M'n psycholoog gaat weg, ergens anders werken. Waarschijnlijk word ik toch doorgestuurd naar een psychiater, dus dat maakt dan ook al niet uit.

Deze week tentamens, het gaat ongelofelijk slecht. Ik kan me helemaal níet concentreren en dus ook niet leren. Voel me er al de hele week slecht over
Oud 24-01-2007, 21:49
Gothic
Gothic is offline
Vandaag topdag! Lekker geslapen, alleen wat kort.

Heerlijk met vriendin weggeweest. Bodies was super . Daarna lekker de stad in, heerlijk, alleen beetje koud. Marc Marie was helemaal geweldig !!!!!

En nu krijg ik net een brief dat ik €150 gewonnen heb met een fotowedstrijd . Ik geloof het nog niet helemaal ...
Oud 24-01-2007, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 24-01-2007 @ 22:49 :
Vandaag topdag! Lekker geslapen, alleen wat kort.

Heerlijk met vriendin weggeweest. Bodies was super . Daarna lekker de stad in, heerlijk, alleen beetje koud. Marc Marie was helemaal geweldig !!!!!

En nu krijg ik net een brief dat ik €150 gewonnen heb met een fotowedstrijd . Ik geloof het nog niet helemaal ...
Gaaf! Die wil ik wel eens zien!
Oud 24-01-2007, 22:10
Nona
Nona is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 24-01-2007 @ 20:13 :
Dat is ook wel makkelijk te negeren .

Postduif-rooksignalen-emailbom-bellen-langsgaan?
Meer zou ik ook niet weten....
Succes ermee in ieder geval!
Hmm, ze heeft al gereageerd. Ze is ziek. Maar wel degene die het minst initiatief toont, dus de volgende keer mag zij even vet veel doen in plaats van ikkes. ;p

Grmbl, en nu ben ik moe.
Oud 24-01-2007, 23:21
Verwijderd
Bah, ik heb veel te weinig gedaan vandaag. Maar ik was ook weer te laat wakker enzo. En ik kon natuurlijk weer aan niets anders denken dan aan hem.. Waarom hoor ik nou nix van hem.. Bah, ik haat dit! Maar ik moet nog maar even doorzetten en misschien straks nog eventjes op internet, maar eerst hard leren!
Oud 24-01-2007, 23:44
__
__ is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 25-01-2007 @ 00:21 :
Bah, ik heb veel te weinig gedaan vandaag. Maar ik was ook weer te laat wakker enzo.
ja dat dus. en nu moet ik weer eens 's nachts alles afraffelen. ik verander ook nooit.
Oud 25-01-2007, 01:20
dwight88
dwight88 is offline
M. d'r stem even gehoord. Maakt gelijk zoveel goed.

Maar over iets meer dan 3 weken ga ik weer studeren. Ben halverwege gestopt, pak dan de draad weer op. met m'n oude groep. Als ik meega in alle rituelen (het zijn wel vrienden), dan word ik weer een die-hard student. En dat kan niet, want M. werkt al en ik nog niet. dus dat gaat niet samen. Afgelopen halfjaar werkte ik ook, dus ging prima samen. Maar nu ? Zoveel plannen die al vaststaan, maar wat als ik ze niet kan waarmaken, op wat voor manier dan ook?

Ben ik aan iets begonnen wat ik eigenlijk niet kan? De wil is er, dat is misschien wel het belangrijkste. Maar ze heeft zoveel voor mij gedaan en gelaten, puur om er volledig voor mij te zijn. En dat wil ik terugdoen. No matter what.
Oud 25-01-2007, 07:50
Verwijderd
Bah ik had iets langer willen slapen want ben nog erg moe. Maar nu kan ik wel weer meer doen voor het tentamen van vandaag, want ik ken het nog niet goed genoeg geloof ik.

En vandaag ga ik niet eten zoals gister. Heb echt te veel gegeten gister, voor tijdens en na het tentamen echt allerlei chocola en koekjes gegeten. Niet doen. Niet doen. Maar ik vind eten zo ontspannend, en ja daar moet ik aan werken en dat moet ik afleren, maar nu met die tentamens is het echt heel vervelend.
Oud 25-01-2007, 08:59
Gothic
Gothic is offline
Wat is het toch heerlijk om even vakantie te hebben. Het was zo ontzettend nodig, maar ik geniet elke minuut met volle teugen. Alleen kan ik niet niets doen, dus elke dag is zo ongeveer volgepland, maar ja. Vandaag weer werken, eigenlijk niet echt zin, maar als ik eenmaal op die info markt sta, is het vast leuk, hopelijk zijn die andere mensen ook leuk.

Ik kreeg net m'n brief voor m'n slib-cursus, ben benieuwd, hopelijk kan ik volgende week nog ergens, maar ik vrees dat ik echt vol zit . Kut, naja, het is in de avond, dus dat is lastig, maar ja, ik zie wel.

Ik kan ook nog steeds niet geloven dat ik gewoon 150 euro krijg voor 6 foto's die geplaatst zijn. (en het waren niet eens echt mooie en ze zijn klein geplaatst, maar toch). Tis toch mooi verdiend. Ga nu dit jaar weer een mooi dvdtje sturen .

En ik heb gelukkig weer een smsje van hem gehad, was alweer bijna een week geleden, maar hij is me nog niet vergeten dus . Ik heb gister in Amsterdam voor hem wietlollies gekocht. Thee durfde ik toch niet aan in het vliegtuig. Hij heeft het steeds over dat iedereen in NL drugs gebruikt, dus ja, hopelijk vindt ie het leuk.
Verder voor haar een beker met een koe en Holland erop gekocht. Verder zit er nog een koe in de beker zelf, wel grappig. Hopelijk vindt ze het niet stom ofzo...
Hij heeft mij 2x verslagen met schaken, terwijl ik vroeger toch echt heel goed was, zelfs een keertje beste van Gouda. Dat wist hij, dus hij riep nu steeds dat hij nu de beste van Gouda was . Dus ik ga nu voor hem zo'n klein bekertje laten maken met die tekst erop. Vindt ie toch wel leuk toch?
Voor dat schattige jongetje neem ik een hoe,wat, wie ed boekje van Engels naar Nederlands, als dat bestaat?
En dan voor zijn moeder een bosje tulpen als dat in het vliegtuig mee mag en misschien nog wat kaarsen en voor zijn vader échte Goudse stroopwafels. Dus dat moet vast voldoende zijn . Hopelijk vindt iedereen het leuk, damn waarom doe ik daar zo onzeker ove?

Straks ga ik hopelijk als ik nog tijd heb even de stad in om leuke kleren te kopen. Hoezo ik wil indruk op hem maken daar . Ja ik wil daar gewoon onweerstaanbaar aankomen, allemaal de 1e indruk en die moet zo zijn. Zul je zien dat ie straks toch niet thuis kan komen ...

Ik moet echt nog wel bijslapen, vannacht weer slecht geslapen, vanavond wordt het weer echt laat, maar morgen uitslapen. Toch maar m'n wekker zetten in de hoop dat ik een soort van ritme behoud. Naja ik zie wel.
Oud 25-01-2007, 09:34
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik ben zenuwachtig
Biologie en natuurkunde practicum straks. Ik zit gewoon te trillen van de zenuwen. En dit zijn nog maar schoolexamens. Ik ben benieuwd hoe ik er aan toe ben bij de eindexamens.
Gelukkig laatste leerproefwerken. Engels is essay schrijven, en dan maandag nog een luistertoets. Lekker niet meer leren
Oud 25-01-2007, 10:01
Verwijderd
Om 8 uur zat ik al bij de tandarts, maar na tien minuutjes stond ik alweer buiten. Gelukkig geen gaatjes. Voor de gevoeligheid van mn gebit heb ik een laklaagje gekregen op mn ondertanden. Het is een soort oranje vies goedje wat er nu op zit, ziet er heel vies uit. Ik mag zo lang mogelijk niet eten want dan slijt het eraf (nu brokkelt het ook al langzaam af), maar ja wat is zo lang mogelijk? Ik kan het best één week volhouden, maar dat zal wel niet de bedoeling zijn. Heb wel enorme honger inmiddels... Als ik volhoud eet ik wel na mn tentamen (13.45 uur). Dat heeft het er ook vast lang genoeg op gezeten.
De ex van mn zusje blijft maar contact zoeken. Ze heeft al een ander nummer maar nu mailt hij en belt hij de huistelefoon. Hij wil een rede. Als hij nou een beetje nadenkt weet hij allang wat die rede is. Pffft, gezeur...
Oud 25-01-2007, 10:02
Nona
Nona is offline
Joechei, ik heb wel bijna 3 uur geslapen. Nou ja, ik werd in ieder geval wakker toen het moest en heb nu de tijd om dingen te doen.
Oud 25-01-2007, 10:16
Ann
Ann is offline
Fijn... wekker niet afgegaan tentamen gemist ik had zo hard geleerd gewoon.
Oud 25-01-2007, 10:27
IcedEarth
IcedEarth is offline
OMG dadelijk een toets van 30 studiepunten . Ik krijg wel meteen te horen of ik 'm gehaald heb of niet, dat scheelt.
Ik begin nu wel een beetje zenuwachtig te raken moet ik zeggen
Oud 25-01-2007, 10:29
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 25-01-2007 @ 11:27 :
OMG dadelijk een toets van 30 studiepunten . Ik krijg wel meteen te horen of ik 'm gehaald heb of niet, dat scheelt.
Ik begin nu wel een beetje zenuwachtig te raken moet ik zeggen
Wát? Dat is de helft van een heel studiejaar!
Ontopic: alles is hier weer schoon en ik voel me goed en nu ga ik eindelijk aan mijn paper werken.
Oud 25-01-2007, 10:47
Verwijderd
Jaa eindelijk m'n boek uit en vanavond ga en ik ben vrolijk
Oud 25-01-2007, 10:52
Verwijderd
Ik werd vannacht wakker van mensen die op een nogal asociale manier thuiskwamen en voelde me zó naar.
Ben wel weer in slaap gevallen (met oordopjes) maar kon het vanochtend niet voor elkaar krijgen om mezelf om 8 uur uit bed te schoppen. Echt een k**gevoel.
Ik wilde alleen maar de deken over m'n hoofd trekken en slapen, al weet ik dat het geen oplossing is.
Uiteindelijk pas om 10 uur opgestaan, slecht ontbeten en toen toch maar besloten om nog iets te maken van m'n dag.
Maar ik baal er zo ontzettend van dat ik zo gespannen ben en dat ik er zo weinig mee kan, terwijl het een gigantische invloed op me heeft.
Alles lijkt zo ontzettend te moeilijk, groot en eng dat ik eigenlijk liever in een hoekje zou kruipen.

Vanmiddag een studieafspraak, dus dan hoop ik voor mijn gevoel de 'schade' van vanochtend enigzins in te kunnen halen.

En oja, vraagje: ik ben uitgenodigd voor een afscheidsborrel van een studiegenoot die ik niet zo goed ken. Hij gaat een half jaar naar het buitenland.
Nou wou ik niet helemaal met lege handen aankomen, maar ik weet niet zo goed wat ik zal kopen...
Juist iets typisch Nederlands? Of juist niet?
Suggesties?
Oud 25-01-2007, 11:03
Nona
Nona is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 25-01-2007 @ 11:52 :
Ik werd vannacht wakker van mensen die op een nogal asociale manier thuiskwamen
Goh, woon je naast mij?

*zucht* Hallo, even actie nu. Niet de hele dag achter het forum hangen.
*zelfschop*
Oud 25-01-2007, 11:30
Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo. Ik heb bewezen dat ik het kon, in ieder geval een aantal dagen. Phuh.

Verder heb ik al veel gepoetst deze week, en een berg vacatures gezocht. Maar dat laatste schiet nog niet echt op. Ik weet wel wat ik zou willen, maar weet niet of ik dan het beste kan bellen of een brief kan schrijven.
Mijn portfolio is bijna af en ik ben bezig met opdrachten die ik al lang af zou moeten hebben, maar die ik een half jaartje verschoven heb. Was echt beter voor mezelf, maar aangezien ik nu tijd heb, wil ik ze nu wel maken. En ik wil dat die mensen van het stagebureau opschieten, ik wil weten waar ik stage ga lopen komende periode!
Oud 25-01-2007, 11:41
IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Lilium schreef op 25-01-2007 @ 11:29 :
Wát? Dat is de helft van een heel studiejaar!
Ontopic: alles is hier weer schoon en ik voel me goed en nu ga ik eindelijk aan mijn paper werken.
Ja, dat doen ze hier op de HAN dan krijg je de studiepunten van een half jaar in een keer. Ter bevordering van de stress denk ik.
Oud 25-01-2007, 11:47
Moustache
Moustache is offline
Anders ga ik me nu ff kut voelen
Ik heb iets nodig om te dóén, ik verveel me ontzettend en heb daarom veelsteveel tijd om me zorgen te maken over dingen. Nouja dat is na deze week als het goed is voorbij. Vanavond eerst maar even feest vieren, hopen dat t zo leuk word als ik denk.
Oud 25-01-2007, 12:08
Verwijderd
Jippie, jahoe, yeahyeahyeah !!!
Het blijkt dat één van mijn docenten mijn cijfer verkeerd had berekend waardoor ik uitkwam op een onvoldoende, maar eigenlijk heb ik een voldoende!!! Dus nu heb ik een herkansing minder . Wow ik heb opeens nog zeeën van tijd
Oud 25-01-2007, 12:11
Verwijderd
waarom ben ik zo verdomd lui?
Oud 25-01-2007, 12:45
Verwijderd
Ik zit weer in de open leerplaats. Net heel hard gewerkt aan wiskunde en ik ga zo nog even door want ik moet nog heel veel. *zucht* ja, het komt wel goed, even doorzetten. Het zou mooi zijn als ik deze week alles van week 3 af zou krijgen, maar dat gaat me nooit lukken volgens mij. Zo blijf ik steeds 2 weken achter lopen. Ik doe wel veel, maar ik moet méér doen. En natuurkunde, maar dat begint al op te schieten. Bio hoef ik maar 1x door te lezen dnek ik en de diagnostische toets maken. Scheikunde gaat ook wel ok, dit weekend nog maar eens een hoofdstuk met mijn pa doorwerken.
Oud 25-01-2007, 12:51
Verwijderd
Soms moet ik moeite doen om opmerkingen binnen te houden waarvan ik beter weet dat ik ze niet kan maken...niet omdat ze anderen zouden kwetsen, maar omdat ze een discussie op gang zetten die geen zin heeft... Daarom houd ik het nu maar even bij iemand in mezelf flink uitlachen.

Vanmorgen heel hard gewerkt aan de opdracht voor statistiek...hij is nu volgens mij wel af...al moet mijn groepsgenootje er nog even naar kijken, maar die zal niet al te veel op- en aanmerkingen er op hebben, denk ik. En zo wel, dan gaat ze het zelf maar lekker aanpassen.

Nu moet ik eigenlijk nog opdrachten maken, ook van statistiek, maar daar heb ik geen zin in... En ik moet nog iets afmaken van een ander vak en een presentatie daarvoor maken, maar ook daar heb ik geen zin in... Verder moet ik m'n portfolio nog maken, de zin die ik daar in heb gaat nog, maar eigenlijk moeten die andere dingen eerst...maar misschien dat ik zo toch maar aan m'n portfolio begin, dan doe ik iig iets en dat is beter dan niets. Vanavond kan ik dan nog wel iets aan die opdrachten doen.

Maar misschien is het nog wel het beste idee als ik me nu eerst gewoon eens aan ga kleden en even op de fiets naar de supermarkt ga om wat te drinken te halen. Dan ben ik er even uit en wie weet heb ik daarna wel vreselijk veel zin in alles.
Oud 25-01-2007, 13:51
kroot
kroot is offline
Ik word dinsdag geopeerd. Het is nu zeker. Onder algehele narcose, maar ik kan nog 5 minuten van tevoren zeggen dat ik het toch plaatselijk wil. Ik vind het wel heel eng, ik wil niet weer zo misselijk worden als de vorige keer dat ik geopereerd werd. Maar daar gingen ze ook wat tegen geven. Dus ik moet niet zo stresskippen, het komt allemaal wel goed
Oud 25-01-2007, 14:14
IcedEarth
IcedEarth is offline
YES YES YES YES YES. De toets gehaald! 30 studiepunten! met als beoordeling twee negens!
Oud 25-01-2007, 14:30
Verwijderd
Ik moet niet meer tot 1.00 uur msn-nen. Nu ben ik moe.
Tentamens zijn nu klaar. Morgen nog één presentatie en dan nog twee reflectieversalgjes inleveren. Maandag buikonderzoek en de week erna intake. Het gaat ineens heel snel allemaal...

Kroot; wat goed dat het al zo snel kan, ik ga dit weekend pmmen!
Oud 25-01-2007, 14:36
Flip!
Flip! is offline
Op dit moment voel ik me kut over van alles.
Morgen zal het beter zijn.
Oud 25-01-2007, 15:18
farai
farai is offline
aaaaaaaaaaaaaah ik moet binnekort iq-testen gaan doen....brrr zenuwen gieren nu al door mn lijf.
Oud 25-01-2007, 15:20
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik moet me minder aan gaan trekken van andere mensen.
Oud 25-01-2007, 15:40
Verwijderd
Citaat:
IcedEarth schreef op 25-01-2007 @ 15:14 :
YES YES YES YES YES. De toets gehaald! 30 studiepunten! met als beoordeling twee negens!
Goed man!!

Ik heb voor tentamen van vandaag waarschijnlijk een 8. Dus ik heb nu een 8.3 en een 8 gehaald waarschijnlijk en afgerond een 8 en 8.5 voor de vakken dus ik mag écht niet zeuren. Maar ik had voor die van vandaag gewoon een 9 willen hebben. weet ook écht niet wat ik fout heb gedaan

En nu moet ik enorm veel afwassen en eigenlijk heb ik nu zin om even lekker gezellig knus te niksen, maar mn vriend is pas 1 uur thuis en het is hier een bende dus ik moet eerst afwassen stofzuigen boodschappen doen koken en ik heb in geen van dat alles zin. Zeur zeur zeur.
Oud 25-01-2007, 15:49
Verwijderd
Samenzijn is echt ongelofelijk fijn, zoals het hoort natuurlijk. Maar ik voel me echt heel veel beter en heel veel meer mezelf en heel veel meer op mijn gemak dan anders. Daarnet ging ze weer met de trein en nu vind ik het iets minder stom wánt ik zie haar morgen weer maartoch. En ze heeft mn iPod bij zich dus ze hoeft nu niet weer muziekloos te treinen OH en wat een trieste zooi, die NS af en toe. Ze proberen de trein naar Enschede zo ongelofelijk vol te krijgen ofzo, er kon daarnet echt niemand meer bij en de helft van de mensen moest wachten op het station tot de volgende trein? Achja, niet mijn zaak ook.

Zometeen maar eens bezig met mijn tentamen van morgen maar eerst nog iets aan mijn weblog doen.

OH en ik kreeg daarnet een erge bloedneus en nu liggen overal grote bloeddruppels in mn kamer
Oud 25-01-2007, 15:57
Verwijderd
"Je bent gewoon heel labiel en kunt niks hebben". En bedankt! Ze heeft me 2 keer gesproken en in die twee keer heb ik toch laten zien dat ik echt zo zwak niet ben? Waarom beoordelen therapeuten je alleen maar op wat ze gelezen hebben? Gelukkig verving ze alleen maar mijn eigen therapeut die op vakantie is en kan ik volgende week weer naar hem toe, ipv naar haar. Bah.
Oud 25-01-2007, 16:05
Redhair
Redhair is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 25-01-2007 @ 15:14 :

Ik woon nou sinds zaterdag in het kraakpand. De spullen van de vorige bewoner zijn er bijna allemaal uit, onze spullen zijn er bijne allemaal in. Ik ben maandag en dinsdag behoorlijk somber geweest, weet niet waarom. Maar voor de rest is het geweldig. Veel contacten met de huisgenoten, de vriend van J. die er al woonde helpt steeds met klussen. 's Ochtends, als het binnen nog ijskoud is, wekt J. me steeds met warme chocomelk. Ondertussen warmt de kachel de kamer weer op. Nu even 'thuis' om wat spullen op te halen, als ik zo weer thuis kom heeft J. het eten klaar.
Oud 25-01-2007, 16:19
rare kwast
rare kwast is offline
uit t bloedonderzoek is niets gekomen.. (verbaasd me niets) nu ben ik nog eens geprikt op schildklierwerking.. was die andere arts vergeten
(yes weer een keer prikken)

vandaag weer hard gewerkt.. op mn afdeling willen ze me allemaal houden en omdat ik afgelopen week hard gewerkt heb brengt de man van mn collega me morgen om 12 uur al naar t station
normaal moet ik om 3 uur met de bus en dan om half 4 (4 uur) de trein.. nu heb ik dus de trein van half 2 (moet dan wel overstappen en heb dan op t volgende station alsnog de trein van 2 uur maar t scheeld 2 hele uren!
Oud 25-01-2007, 16:48
Verwijderd
Ik kan niet tegen mensen die over alle vragen op het tentamen gaan zeuren. tuurlijk, het is balen als je het fout hebt en ik wil ook best hoger hoor, maar ga niet zeuren over dingen die niet zo zijn.

'ja maar dat stond helemaal niet in de stof'
jawel, daar en daar en het was nog een simpele vraag ook.
'nietes'
WEL.
Zucht.
Oud 25-01-2007, 16:49
Nijn*
Nijn* is offline
Duizend tranen en zo erg de neiging om mezelf iets aan te doen. Ik denk dat ik nu één van de moeilijkste dingen uit m'n leven moet gaan doen. Het gaat zo slecht met me, en ik moet het gaan toegeven. Ik moet naar mijn mentor en coördinator toe om om hulp te gaan vragen. Ik moet gaan toegeven dat ik niet perfect ben. En hoe graag ik ook wil doorzetten, doorgaan, ik kan niet meer. Ik ben helemaal op en moet nu aan de alarmklok gaan hangen voor ik nog erger instort. Ik durf niet toe te geven dat het ontzettend slecht gaat, maar als ik dat niet doe, ga ik kapot. Ik moet toegeven dat ik niet perfect ben. En dat is het zwaarste wat ik tot nu toe heb moeten doen. Want waar blijft mijn hele wereld dan, waar blijf ik dan? Ik kan alleen nog maar huilen.

If I don't say this now I will surely break
As I'm leaving the one I want to take
Forgive the urgency but hurry up and wait
My heart has started to separate
Oud 25-01-2007, 16:51
Verwijderd
Fijn, een familielid heeft zeer waarschijnlijk niet lang meer te leven. Worden dadelijk gebeld en krijgen dan meer informatie. :/
Oud 25-01-2007, 16:58
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 25-01-2007 @ 17:49 :
*knip*
niemand is perfect.. als je nu de hulp vraagt zegt dat alleen maar dat je sterk bent en een mens! je durft hulp te vragen!
het is moeilijk, kut en je wil het niet.. maar het is zo super als je die kracht kan vinden om aan die noodrem te trekken..

sterkte, je kan het
*knuffelt*

Regels voor berichten