Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2007, 14:04
loveless
loveless is offline
ik en mijn ex hadden een relatie van 1.5 jaar maar op het eind heeft ze me verlaten voor een ander dat vind ik ik nog steeds zwaar kut... zij en dr nieuwe vriend zitten in de zelfde klas..ze zien elkaar elke dag en toen wij hadden niet we zagen elkaar 3-4 dagen..

het is nu al 2+ maanden uit.. ik heb nog steeds liefdes verdriet .. ik wil dr nog steeds terug.. ik doe al heel lief tegen dr.. we zijn gewoon goeie vrienden we praten wwel vaak op msn.. en ze belt me wanneer ze bang is.. maar ze haatte sommige dingen die ik deed.. maar daar ben ik mee gestopt.. ben helemaal veranderd voor haar, voel me wel lekker nu zo.. mjaa.. ik denk dat ze stapel verliefd is op die jongen.. en die jongen ja ik weet niet.. ze zegt zo van bij jou had ik het gevoel dat je echt van me hield..bij hem heb ik dat niet.. ze zegt hij belt me ook niet elke dag jij wel.. je stuurde lieve smsjes..hij ook wel..

maar ik denk dat ze me al vergeten is..dr gevoel wat ze voor me had is al weg.. ze vind me denk ik ook niet meer leuk.. ik weet het allemaal niet meer

en ja.. ik mis dr zo.. ik wil dr terug.. of moet ik dr laten gaan? mensen zeg me wat ik moet doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2007, 14:08
Verwijderd
Afwachten en geen contact meer met haar zoeken. Hoe moeilijk dat ook is.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 14:11
loveless
loveless is offline
waarom altijd stoppen met contact houden ? .. ik bel dr niet ik sms dr niet meer.. ik spreek dr heel kort alleen op msn.. leuke gesprekken.. als ik dr negeer.. wat gebeurd er dan? gaat ze me dan missen ? mist ze dan de tijden met mij.... misschien als ik dr met rust laat.. hoe verder ik sta.. dat ik helemaal niks meer beteken..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 14:11
Verwijderd
Vervelend, en waarschijnlijk komt het niet meer goed.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 14:16
loveless
loveless is offline
maar ze praat niet altijd positeif over hem.. ze zegt, jaa we doen nooit wat leuks..alleen op de bank zitten.. en ja laatst had ik ruzie met hem voor niks hij was beetje saggo.. maar als hij nog een keer zo doet.. heb ik totaal geen zin mmeer in
hij si ook ttoaal anders dan ik.. wat ik leuk vind, vind hij niet zo leuk.. en toen ik met jou had..vonden wij alles van elkaar leuk ( want wel ijken op elkaar innerlijk)
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 14:36
Verwijderd
relaties gaan niet voor niets uit.. kapot is kapot.. hoeveel jullie ook op elkaar leken kennelijk waren jullie ook niet 'meant to be'.

probeer haar uit je hoofd te zetten, het feit dat ze niet tevreden is over haar nieuwe vriend is hoeft helemaal niet te betekenen dat ze terug komt huppelen in jouw armen..

Laatst gewijzigd op 24-01-2007 om 14:42.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 14:41
Verwijderd
Oh sorry, ik had deze topic verkeerd begrepen. Je wilt van ons horen dat het weer goed komt? Ze houdt van jou, het komt weer goed, waarschijnlijk vandaag of morgen.

Jongen, je moet door met je leven. Natuurlijk ben je daar nu nog niet aan toe en blijf je hopen, maar de realiteit is dat dat waarschijnlijk onterecht is.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 14:42
WolterB
WolterB is offline
Get over her. Probeer te accepteren dat het echt uit is en dat je daar niets aan kunt veranderen.
Als je eeuwig aan haar blijft denken en hopen dat ze ooit terugkomt, ben je begonnen aan een zinloze missie. Je kan beter verdergaan met je eigen leven en daar het beste van proberen te maken
Verwijderd
Citaat:
Ertur schreef op 24-01-2007 @ 15:41 :
Oh sorry, ik had deze topic verkeerd begrepen. Je wilt van ons horen dat het weer goed komt? Ze houdt van jou, het komt weer goed, waarschijnlijk vandaag of morgen.

Met citaat reageren
Verwijderd
Wat een uh.. stom meisje

Eerst het uitmaken terwijl ze weet dat jij nog gek op haar bent. direct heeft ze een nieuw vriendje, maar gaat ze vervolgens tegen jou lopen zeggen dat hij niks en en jullie waren zo goed samen.
ze kan niet kiezen of ze vindt je alleen maar interessant omdat je nu niet bij haar bent. in ieder geval, lekker laten.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 17:02
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Ave schreef op 24-01-2007 @ 15:42 :
Wat een uh.. stom meisje

Eerst het uitmaken terwijl ze weet dat jij nog gek op haar bent. direct heeft ze een nieuw vriendje, maar gaat ze vervolgens tegen jou lopen zeggen dat hij niks en en jullie waren zo goed samen.
ze kan niet kiezen of ze vindt je alleen maar interessant omdat je nu niet bij haar bent. in ieder geval, lekker laten.

Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 17:06
loveless
loveless is offline
hmm.. iedereen zegt dus laten gaan... moet het maar proberen haar vergeten is moeilijk
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 17:09
Verwijderd
Citaat:
loveless schreef op 24-01-2007 @ 18:06 :
hmm.. iedereen zegt dus laten gaan... moet het maar proberen haar vergeten is moeilijk
ah joh, je kan er altijd mee vreemdgaan
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 17:31
Magican
Magican is offline
Ander zoeken
Oud 24-01-2007, 17:34
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
loveless schreef op 24-01-2007 @ 15:04 :
ik en mijn ex hadden een relatie van 1.5 jaar maar op het eind heeft ze me verlaten voor een ander dat vind ik ik nog steeds zwaar kut... zij en dr nieuwe vriend zitten in de zelfde klas..ze zien elkaar elke dag en toen wij hadden niet we zagen elkaar 3-4 dagen..

het is nu al 2+ maanden uit.. ik heb nog steeds liefdes verdriet .. ik wil dr nog steeds terug.. ik doe al heel lief tegen dr.. we zijn gewoon goeie vrienden we praten wwel vaak op msn.. en ze belt me wanneer ze bang is.. maar ze haatte sommige dingen die ik deed.. maar daar ben ik mee gestopt.. ben helemaal veranderd voor haar, voel me wel lekker nu zo.. mjaa.. ik denk dat ze stapel verliefd is op die jongen.. en die jongen ja ik weet niet.. ze zegt zo van bij jou had ik het gevoel dat je echt van me hield..bij hem heb ik dat niet.. ze zegt hij belt me ook niet elke dag jij wel.. je stuurde lieve smsjes..hij ook wel..

maar ik denk dat ze me al vergeten is..dr gevoel wat ze voor me had is al weg.. ze vind me denk ik ook niet meer leuk.. ik weet het allemaal niet meer

en ja.. ik mis dr zo.. ik wil dr terug.. of moet ik dr laten gaan? mensen zeg me wat ik moet doen
Ik zet er mijn geld op in dat je veel te lief voor haar was. Die andere gast is een uitdaging, jij bent te lief. Heb je je vriendin vaak vertelt dat je van haar hield? Dat ze speciaal was? Tuurlijk. Heb je het vaker vertelt dan dat zij het tegen jou zei? Waarschijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 17:36
Roosje
Roosje is offline
D'oh, natuurlijk is vergeten moeilijk, maar tijd heelt alle wonden. Je kunt het nu nog zò moeilijk vinden, uiteindelijk vergeet je het wel. En later als je groot bent kun je erop terugkijken en lachen, waarschijnlijk.

Oh, en vergeten is makkelijker als je haar minder spreekt en je je minder afvraagt Wat als dit wat als dat.
Oud 24-01-2007, 18:26
loveless
loveless is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 24-01-2007 @ 18:34 :
Ik zet er mijn geld op in dat je veel te lief voor haar was. Die andere gast is een uitdaging, jij bent te lief. Heb je je vriendin vaak vertelt dat je van haar hield? Dat ze speciaal was? Tuurlijk. Heb je het vaker vertelt dan dat zij het tegen jou zei? Waarschijnlijk.
zij zei het vaker dan dat ik het zei.. zij zei altijd dat ik dr wereld en leven was dat ze me nooit kwijt wil raken..ze belde me elke dag..mailde me elke dag...schreef mij brieven
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 18:28
Verwijderd
Citaat:
loveless schreef op 24-01-2007 @ 19:26 :
zij zei het vaker dan dat ik het zei.. zij zei altijd dat ik dr wereld en leven was dat ze me nooit kwijt wil raken..ze belde me elke dag..mailde me elke dag...schreef mij brieven
en toch is het nu uit. dat soort dingen gebeuren. dat soort dingen gebeuren vaak.
En ja het is heel naar en verdrietig maar je moet er toch echt mee om leren gaan op een goede manier, en dat is niet in alles wat ze zegt een teken zien dat ze je terug wil etc.

Maar volgens mij wil je het alleen maar horen als we zeggen:
jaa ze wil je terug want die nieuwe jongen is echt een sukkel en jij bent zo geweldig en lief en attent en dat ze jou ooit heeft laten lopen zeg dus om jou een plezier te doen wilde ik dat best even zeggen hoor
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 18:29
juno
juno is offline
Vraag het aan haar, recht op de man, inplaats van aan het forum.

Zeg haar: "ik wil je terug, wil jij mij terug?'.

Het ergste wat ze kan doen is nee zeggen, maar ach, nu heb je haar toch ook niet?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 21:31
Chasin'
Chasin' is offline
ey, snap wat je bedoelt ..
Naja je kunt dat hier beter niet vragen.. waarom niet?

Al deze mensen hier kennen dat meisje persoonlijk niet..
Al deze mensen weten niet hoe jullie relatie is geweest precies.. (jullie leuke momenten, jullie nare momenten en noem maar op)
Al deze mensen weten niet wat er wel en niet goed was aan jullie relatie..
Al deze mensen weten niet wat er gebeurt is precies tot in de details..
Al deze mensen weten niet hoe zij in elkaar zit..
...etc...

Ik heb hetzelfde.. en ik weet wat je doormaakt.. alleen heeft de mijne geen nieuwe vriend..

Je kunt het beter op msn of iets dergelijks met een (hele) goede vriendin van je erover hebben, die haar ook kent, van school ofzo, of omdat ze vroeger vriendinnen waren en nu ook nog wel eens contact hebben. Dat helpt, een goede tip vind ik persoonlijk!!

Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.. Het is gewoon niet zo slim om dit hier te vragen, want ze weten niet hoe zij in elkaar zit en hoe jij in elkaar zit, en ze weten niet hoe jullie liefde was.. naja lees nog maar eens wat ik hierboven zei.

naja sterkte ermee!!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 21:36
loveless
loveless is offline
ik laat haar maar nu, ze toont geen enkel reactie wat ik zeg..alles wat ze ziet is hij..
ik laat het maar ff rusten.. ik had dr een mail gestuurd met een gedicht.. mjaa ze heeft het gewoon weggegooit..en geen antwoord terug gestuurd..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 22:05
Metal
Metal is offline
Hoe weet je nou weer dat ze 't gedicht heeft weggegooid? Controleer je haar inbox soms ofzo?

En als het zo is; vergeet haar dan. Jou een beetje bellen als ze zich kut voelt/aandacht te kort komt, en ondertussen je wel negeren wanneer jij contact met haar zoekt, dat is gemeen. En egoïstisch.

Weet je wat je moet doen? Een lijstje maken met al haar negatieve kanten. Want waarschijnlijk zie je die nog niet, en het is de kunst om die nou net wèl te zien. Dan gaat het waarschijnlijk iets makkelijker.

Succes ermee, dude.
Oud 24-01-2007, 22:11
Volk
Volk is offline
Laat het inderdaad rusten. Wees blij dat ze gelukkig is en probeer door te gaan met het leven.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 24-01-2007 @ 23:05 :

Weet je wat je moet doen? Een lijstje maken met al haar negatieve kanten.
je bedoelt het vast goed, maar dit is wel erg tina-verantwoord
Met citaat reageren
Oud 24-01-2007, 22:43
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Het verdriet kan nog wel even duren.

Stop met alle vormen van contact met haar, zo vergeet je haar het snelste. Als je zo wanhopig achter haar aan blijft lopen zal je echt niet aantrekkelijker voor haar worden.
Dus recht je rug en ga door naar start, u ontvangt geen liefde meer terug.
Oud 25-01-2007, 09:01
Verwijderd
Jeetje, get over it. Vergeet haar, zoek vrienden en ga wat leuks doen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 10:19
pcv
pcv is offline
1 tip: maak jezelf onbereikbaar, juist door je afhankelijk op te stellen kan ze het alleen maar nog benauwder krijgen en nog afstandelijker naar jou doen.. ik weet ook echt niks van jullie relatie af, maar het is hoe dan ook nooit verkeerd om te proberen met andere dingen bezig te zijn, laat haar merken dat zij niet het enigste is waar jou wereld uit bestaat, dat bedoel ik te zeggen met jezelf onbereikbaar te maken, zodra ze ziet dat jij haar niet nodig hebt om gelukkig te zijn, of om een goede tijd te hebben, dan zal ze vanzelf bij je terug komen (let op: dit is alleen als jullie relatie uberhaupt ooit de kans heeft gehad weer goed te komen).

Geef haar wat minder aandacht en kijk hoe ze daarop reageerd, dwing haar initiatief te nemen, als ze dit op den duur niet doet... dan vrees ik dat het echt over is, hoe dan ook, het kan 2 kanten op, de goede en de goede, alleen 1 van de 2 is van een langere en pijnlijkere duur

Oud 25-01-2007, 21:02
Verwijderd
Kijk trouwens wel een beetje uit, toen ik het had ben ik een keer bijna frontaal op een andere auto ingereden omdat ik niet oplette.

Laatst gewijzigd op 25-01-2007 om 21:18.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 21:25
Optima
Optima is offline
Op jouw leeftijd wenste ik ook dat ik mijn ex terug kreeg, en ik kreeg hem terug.....

Toen het uit was voelde ik me leeg, eenzaam en kapot van binnen. Ik dacht dat ik nooit meer zo'n relatie zou krijgen en mijn enige wens was dat het weer goed zou komen.

Ondanks dat we weer bij elkaar kwamen, was het niet de relatie die het geweest was, en het ging alsnog ( wel na een paar jaar) stuk.

Mijn advies: ga geen oude wonden openmaken, ookal denk je nu dat dit de enige manier is om van je verdriet af te komen. De leegte wordt vanzelf kleiner, en als je een andere leuke meid ontmoet kun je vol frisse hoop je weer in een relatie storten, of niet, en gewoon van het single leven genieten.
Oud 25-01-2007, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 25-01-2007 @ 22:25 :

Mijn advies: ga geen oude wonden openmaken, ook al denk je nu dat dit de enige manier is om van je verdriet af te komen.
Dat vind ik wel weer persoonlijk gebonden. Wat het allerbeste is om te doen, dat kan je pas over een paar jaar overzien.

En wat je ook probeert, meestal is dat niet goed.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 22:16
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
loveless schreef op 24-01-2007 @ 19:26 :
Je hebt in ieder geval een hoop verkeerd gedaan, anders was het nu niet uit. Maar dat willen de meeste lui niet weten.. ze bedenken een ingewikkelde constructie waarbij de echte oorzaken vermeden worden. Maar de waarheid is simpel. Veel lui veranderen naarmate de tijd verstrijkt hun gedrag waardoor ze niet meer uitdagende en aantrekkelijke kwaliteiten tentoon spreiden waar dit eerst wel het geval was. Vervolgens daalt de interesse van het meisje gestaag..een proces van maanden. De man heeft niks door omdat hij kleine veranderingen in het gedrag van zijn vriendin wegrationaliseert. maakt zijn vriendin het dan op den duur uit dan probeert de man haar met hopeloze smeekbedes terug te winnen, hetgeen totaal contraproductief is.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2007, 10:23
Kapoen
Kapoen is offline
Citaat:
Urm schreef op 24-01-2007 @ 23:25 :
Oud 26-01-2007, 10:27
Kapoen
Kapoen is offline
Citaat:
Chasin' schreef op 24-01-2007 @ 22:31 :
ey, snap wat je bedoelt ..
Naja je kunt dat hier beter niet vragen.. waarom niet?

Al deze mensen hier kennen dat meisje persoonlijk niet..
Al deze mensen weten niet hoe jullie relatie is geweest precies.. (jullie leuke momenten, jullie nare momenten en noem maar op)
Al deze mensen weten niet wat er wel en niet goed was aan jullie relatie..
Al deze mensen weten niet wat er gebeurt is precies tot in de details..
Al deze mensen weten niet hoe zij in elkaar zit..
...etc...

Ik heb hetzelfde.. en ik weet wat je doormaakt.. alleen heeft de mijne geen nieuwe vriend..

Je kunt het beter op msn of iets dergelijks met een (hele) goede vriendin van je erover hebben, die haar ook kent, van school ofzo, of omdat ze vroeger vriendinnen waren en nu ook nog wel eens contact hebben. Dat helpt, een goede tip vind ik persoonlijk!!

Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.. Het is gewoon niet zo slim om dit hier te vragen, want ze weten niet hoe zij in elkaar zit en hoe jij in elkaar zit, en ze weten niet hoe jullie liefde was.. naja lees nog maar eens wat ik hierboven zei.

naja sterkte ermee!!

uhm en jij weet spies wat hij doormaakt??????

anyway, ik zit nu in de situatie van liefdes verdriet verwerken, mijn tip:
ga leuke dingen doen met andere mensen, negeer haar , gooi haar uit je msn, telefoon en andere adressenlijsten. dit natuurlijk als je haar wilt vergeten.

als je haar terug wil dan zou ik dat face 2 face tegen haar zeggen.
als ze nee zegt ga dan door naar tip 1 als ze ja tsjah dan weet je zelf wel wat te doen

in ieder geval heel veel suc6
Oud 26-01-2007, 10:55
lennuzz
lennuzz is offline
Citaat:
Urm schreef op 24-01-2007 @ 23:25 :
heb je t ooit geprobeerd?

works like a charm.
Oud 26-01-2007, 12:21
Metal
Metal is offline
Pff, het gaat erom dat je het duidelijk hebt voor jezelf. Dus niet letterlijk "een lijstje maken".

En ik las Mennuzz. Haha.
Oud 26-01-2007, 18:57
loveless
loveless is offline
kut man, kreeg vandaag een berichtje van haar :
for all those times u stood by
me, for all the truth that u
made me see, for all the wrong
that u made right, for every
dream u made come true, for
all the love i found in u,
i'll be forever thankful, u're
the one who held me up, u're
the one who saw me through it
all, u were my strength when i
was weak, u were my voice when
i couldn't speak, u were my
eyes when i couldn't see, u
gave me faith cause u believed
in me..
-----------------------------------------
is wel van een liedje.. maar toch, ze bedankt me en denk dat ze wil doorzetten met dr nieuwe vriend..dus een nieuw leven zonder mij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten