Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja het is heel naar en verdrietig maar je moet er toch echt mee om leren gaan op een goede manier, en dat is niet in alles wat ze zegt een teken zien dat ze je terug wil etc. Maar volgens mij wil je het alleen maar horen als we zeggen: jaa ze wil je terug want die nieuwe jongen is echt een sukkel en jij bent zo geweldig en lief en attent en dat ze jou ooit heeft laten lopen zeg ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat je ook probeert, meestal is dat niet goed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
uhm en jij weet spies wat hij doormaakt?????? anyway, ik zit nu in de situatie van liefdes verdriet verwerken, mijn tip: ga leuke dingen doen met andere mensen, negeer haar , gooi haar uit je msn, telefoon en andere adressenlijsten. dit natuurlijk als je haar wilt vergeten. als je haar terug wil dan zou ik dat face 2 face tegen haar zeggen. als ze nee zegt ga dan door naar tip 1 als ze ja tsjah dan weet je zelf wel wat te doen ![]() in ieder geval heel veel suc6
||
Citaat:
works like a charm. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik wil me Ex terug Max078 | 1 | 03-03-2014 07:05 | |
Liefde & Relatie |
help...ik wil men ex trg en ik durf geen contact te make (ik weet niet wat te zegg) jannik | 10 | 06-05-2010 21:23 | |
Liefde & Relatie |
Wil mijn ex terug... (twijfels en libidoprobleem) clef | 11 | 18-03-2010 00:17 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil mijn ex terug! :-( Wie wilt mij troosten, voel mij ellendig! ziglietje | 14 | 13-07-2004 00:15 | |
Liefde & Relatie |
WiL mijn EX terug!!! Shawna | 6 | 08-04-2002 13:32 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil mijn ex terug HipHopSter | 7 | 03-04-2002 21:52 |