Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2007, 15:43
Jones
Citaat:
Bartezz schreef op 26-01-2007 @ 15:41 :
ik doelde op onze forumster met een geheime relatie
Volgens mij neem jij mijn voorgaande 5 posts iets te serieus Je moet ze allemaal nemen met een hele grote knipoog.
Advertentie
Oud 26-01-2007, 15:49
groovy
groovy is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 26-01-2007 @ 11:42 :

En barst nu maar los met jullie speculaties
Hehe, ik weet het lekker alllll
maar Chloe mag het zelf vertellen

Laatst gewijzigd op 26-01-2007 om 15:58.
Oud 26-01-2007, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 26-01-2007 @ 15:43 :
Je moet ze allemaal nemen met een hele grote knipoog.
haha duhuh!
Oud 26-01-2007, 15:55
Jones
Citaat:
Bartezz schreef op 26-01-2007 @ 15:49 :
haha duhuh!
Ik dek me vast in voordat ik een boze Verdonk, Rutte en Chloe achter me aan heb..
Oud 26-01-2007, 15:59
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 26-01-2007 @ 11:42 :
Omdat het een onbeschreven regel is dat het eigenlijk niet geoorloofd is dat hij met mij gaat, in het geval hij misbruik zou maken van zijn machtspositie. Dat doet ie niet in dit geval, maar dat moet ie ze wel eerst uitleggen. Alleen ging dat tot nu toe niet omdat hij aan het solliciteren is naar een andere functie en het gewoon niet zo slim zou zijn om het nu te vertellen. Maar nu iedereen er zo bovenop zit, gaan we het waarschijnlijk toch maar volgende week al tegen wat mensen zeggen.

En barst nu maar los met jullie speculaties
Klinkt spannend Maar wat zijn de gevolgen als die ongeschreven regel gebroken wordt? Alleen scheve blikken, of zijn er serieuzere gevolgen aan verbonden?
Oud 26-01-2007, 16:47
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
miekmuis schreef op 26-01-2007 @ 15:59 :
Klinkt spannend Maar wat zijn de gevolgen als die ongeschreven regel gebroken wordt? Alleen scheve blikken, of zijn er serieuzere gevolgen aan verbonden?
In ons geval waarschijnlijk geen. Er zullen wel mensen zijn die het in het begin gaan afkeuren en het is geweldig roddelmateriaal.
Oud 26-01-2007, 17:03
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 26-01-2007 @ 16:47 :
In ons geval waarschijnlijk geen. Er zullen wel mensen zijn die het in het begin gaan afkeuren en het is geweldig roddelmateriaal.
Je maakt ons nu wel erg nieuwsgierig

Valentijn zuigt. Misschien moet ik maar een scharrel zoeken.
Okee, dat meende ik niet
Oud 26-01-2007, 17:22
Missy
Missy is offline
Als die maar niks gaat denken ofzo.

Mijn eigen fout, door een indruk te geven. Het is een lieve jongen. Ach..

Verder dit weekend van alles doen met vrienden <3.
Oud 26-01-2007, 17:40
Thee Muts
Thee Muts is offline
Bwuh, ik ben nu al een hele week verkouden en ben het ondertussen best wel zat Maar oke, ik heb het vandaag altijd nog beter dan vriendlief, want die heeft straks een nachthike en slaat dus gewoon een hele nacht over en zit buiten in de vrieskou... En hij blijft maar beweren dat hij morgenochtend niet in bed duikt als hij thuis komt 'om zijn normale ritme te behouden', maar ik weet zeker dat hij het niet kan weerstaan om tegen me aan te kruipen in bed als hij morgenochtend vroeg weer thuis komt

Verder houden we het weekend wel lekker rustig (hij vanwege die hike, ik omdat ik ziekig ben): met een dekentje op de bank alle afleveringen van 'lost' kijken en samen WoWen
Oud 26-01-2007, 17:45
Roosje
Roosje is offline
Jezus, mijn ene zusje vindt mijn vriendje volgens mij nog leuker dan ik maar het is schattig. Met haar brieven en hartjes en tekeningen die ze mijn kamer ingooit. <3 Oh maar ik vind het echt te lief om te zien.
Oud 26-01-2007, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 26-01-2007 @ 17:45 :
Jezus, mijn ene zusje vindt mijn vriendje volgens mij nog leuker dan ik maar het is schattig. Met haar brieven en hartjes en tekeningen die ze mijn kamer ingooit. <3 Oh maar ik vind het echt te lief om te zien.

hoe oud is ze?
Oud 26-01-2007, 17:57
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Sarah schreef op 26-01-2007 @ 17:47 :

hoe oud is ze?
Acht. <3 En ze gaat altijd heel hard gillen als mijn vriendje binnenkomt en zo en het is echt liev.
Oud 26-01-2007, 18:25
ST*R
ST*R is offline
Ik snap de ene jongen niet meer. Hij zegt dat hij me graag weer wil zien, en dat ie in het weekend tijd heeft. Sms ik of ie nog wat wil afspreken morgen is het stil, eh ja
Oud 26-01-2007, 18:43
Li
Li is offline
Citaat:
Roosje schreef op 26-01-2007 @ 17:45 :
Het zusje van mijn vriendje heeft ook een tijdje zoiets gehad. Dan had ze allemaal knuffelberen op zijn kamer gezet, allemaal hartjes met I love you erop gemaakt en in de handen van die knuffelberen gestopt. Als we dan naar z'n kamer liepen hoorde je zo'n giechelend meisje achter die deur Nu is ze net een jaartje ouder en "te oud" voor dat soort dingen zoals ze het zelf zo mooi zegt. Ik kom niet vaak bij hem thuis (woont niet meer bij z'n ouders), maar ik moet altijd zo lachen om dat kind

OT: morgen mooi feestje bij hem, heb er zin, gaat vast mooi worden
Oud 26-01-2007, 18:45
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 26-01-2007 @ 17:40 :

Verder houden we het weekend wel lekker rustig (hij vanwege die hike, ik omdat ik ziekig ben): met een dekentje op de bank alle afleveringen van 'lost' kijken en samen WoWen
Wil je mijn leven ajb niet jatten?

OT: Crematie was droevig en intiem. Napraten bij van der valk weer eens wat anders. We zouden vanavond naar Apocalyptica maar toch maar niet. Morgen naar het boekenfestijn, leuk, en verder zien we het wel.
Oud 26-01-2007, 19:14
ironflower
ironflower is offline

Toen ik hem voor het eerst weer knuffelde wist ik al meteen dat ik me niet aan mijn goede voornemen kon houden om hem niet te zoenen. En het is idd ook meerdere keren gebeurd.
Ik dacht dat hij het echt niet zou willen, maar hij zei ook dat hij de eerste seconde dat hij me zag meteen spijt had dat ik zn vriendinnetje niet meer ben. Het komt er gewoon op neer dat we elkaar nog heel leuk, lief, lekker etc etc vinden. Maar we weten ook allebei dat een lange relatie er gewoon niet meer in zit.
Maar het voelt ontzettend tegenstrijdig om niet aan dat gevoel toe te geven. Twee mensen die van elkaar houden, maar niet meer bij elkaar kunnen zijn op die manier.
We hebben besloten om elkaar echt een tijd niet te zien.
En nu voel ik me echt kut
Oud 26-01-2007, 19:32
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Scatterheart schreef op 26-01-2007 @ 18:45 :
Wil je mijn leven ajb niet jatten?
Zelfde weekendindeling? Das wel bizar En we gaan blijkbaar ook al naar dezelfde sauna

Citaat:
ironflower schreef op 26-01-2007 @ 19:14 :

Toen ik hem voor het eerst weer knuffelde wist ik al meteen dat ik me niet aan mijn goede voornemen kon houden om hem niet te zoenen. En het is idd ook meerdere keren gebeurd.
Ik dacht dat hij het echt niet zou willen, maar hij zei ook dat hij de eerste seconde dat hij me zag meteen spijt had dat ik zn vriendinnetje niet meer ben. Het komt er gewoon op neer dat we elkaar nog heel leuk, lief, lekker etc etc vinden. Maar we weten ook allebei dat een lange relatie er gewoon niet meer in zit.
Maar het voelt ontzettend tegenstrijdig om niet aan dat gevoel toe te geven. Twee mensen die van elkaar houden, maar niet meer bij elkaar kunnen zijn op die manier.
En als jullie elkaar nou inderdaad eens wat tijd en ruimte geven, maar wel af en toe af blijven spreken en dan vanzelf zien wat daarvan komt? Want als jullie beiden spijt hebben van de beslissing en het samenzijn zo goed voelt, waarom kan het dan niet? Dat het nu niet gelijk weer kan, hoeft niet altijd te betekenen dat het niet langzaam weer kan groeien?
Oud 26-01-2007, 19:40
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
ironflower schreef op 26-01-2007 @ 19:14 :

Ik weet niet waarom het uit is gegaan, maar zo als het nu overkomt lijkt me het best wel fijn om het nog een keer te proberen

Al riepen mensen dat ook tegen mij, nu het uit is met mijn ex (sinds 2 weken), terwijl ik zeker weet dat we (hoeveel we ook van elkaar houden) niet bij elkaar passen en samen geen fijne toekomst hebben.
Oud 26-01-2007, 19:52
ironflower
ironflower is offline
@ Spekkie en Thee Muts

Het is al een keer eerder uitgeweest, en konden we niet echt afstand van elkaar nemen. Toen was het uitgegaan omdat het gewoon niet zo lekker liep, we zagen elkaar niet zo vaak en het leuke was er een beetje af.
Dit keer is het uitgegaan omdat hij voor 5 mnd naar het buitenland ging, en het daar na 2 mnd met mij uitmaakte. Ondanks dat hij mij nog steeds heel erg lief vond (vind) en leuk etc, voelde het op dat moment gewoon niet als een relatie voor hem omdat we elkaar dus niet zagen en niet vaak spraken.

Ik weet zelf ook niet zo goed wat ik wil. Ik denk dat we zeker nog een hele leuke tijd zouden kunnen hebben. Maar aan de andere kant is het niet voor niets 2 keer uitgeweest en ik wil ook geen vriendje die mij niet meer wil zodra hij me wat langer niet ziet.

Waar ik het meest bang voor ben, is dat we weer het hele gebeuren krijgen als de vorige keer toen het uitging. Steeds als we elkaar weer zagen was die ontzettende klik er weer en werd het te leuk. En konden we elkaar niet loslaten.

Maar na een relatie van 5 jaar is het besef dat ik hem nu echt moet loslaten echt rot.
Zeker omdat het loslaten gepaard gaat met elkaar niet zien en weinig contact hebben.
Oud 26-01-2007, 19:54
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 26-01-2007 @ 19:32 :
Zelfde weekendindeling? Das wel bizar En we gaan blijkbaar ook al naar dezelfde sauna

Ja, vaste prik; onder een deken Lost kijken en WoW'en. Bizar inderdaad.
Oud 26-01-2007, 21:35
Orpheo
Orpheo is offline
ik word zo moe van mn ex. ze snapt echt niet dat 'rot eens effe lekker een eind op' zoiets betekent als 'rot eens effe lekker een eind op'.
Oud 26-01-2007, 21:57
I C U
I C U is offline
Het is fijn om met hem op stap te gaan. Hij wordt echt alleen maar leuker. Gisteravond zat hij tegenover me en eigenlijk was het enige wat ik kon denken: "Damn, dude, een paar weken terug vond ik je al leuk, maar nu... Oh lala!"
Verder is ie echt super geduldig met me en ik ben dol op de gesprekken die je in het donker voert... Oh God, zou het me dan toch overkomen?
Oud 26-01-2007, 23:16
Luna
Luna is offline
ik heb al bijna 6 jaar een zwak voor de jongen die mn eerste vriendje was. en laatst vertelde hij me dat hij dat ook bij mij heeft. we draaien al zooo lang om elkaar heen(dan heeft hij weer n vriendin, dan ik weer n vriend, soms gaan we met elkaar als we beiden geen relatie hebben) en eigenlijk zou hij de ideale jongen voor mij zijn. maar als hij te dichtbij komt dan kap ik het af. ik had heb eergister aan de telefoon en zie hem komende week weer en het is altijd zoo leuk. ik begrijp mezelf echt niet.
en ik voel me zwaar kut nu
Oud 26-01-2007, 23:17
Dvine
Dvine is offline
Gisteren was het echt net zoals een jaar geleden <3 helemaal verliefd en knuffelig.. Was wel fijn na paar keer bekvechten en minder goede sfeer het is nu gewoon weer volkomen top
Oud 27-01-2007, 06:47
Metal
Metal is offline
Dat meisje was wel heet. En ze zocht oogcontact. Maar ze was veeeeeels te oud hehe. Wel gaaf.

-random area 51 chick aan de bar-
Oud 27-01-2007, 07:19
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Luna schreef op 26-01-2007 @ 23:16 :
ik heb al bijna 6 jaar een zwak voor de jongen die mn eerste vriendje was. en laatst vertelde hij me dat hij dat ook bij mij heeft. we draaien al zooo lang om elkaar heen(dan heeft hij weer n vriendin, dan ik weer n vriend, soms gaan we met elkaar als we beiden geen relatie hebben) en eigenlijk zou hij de ideale jongen voor mij zijn. maar als hij te dichtbij komt dan kap ik het af. ik had heb eergister aan de telefoon en zie hem komende week weer en het is altijd zoo leuk. ik begrijp mezelf echt niet.
en ik voel me zwaar kut nu
Je hebt op dit moment toch een superleuke vriend?
Oud 27-01-2007, 09:52
Verwijderd
Citaat:
Metal schreef op 27-01-2007 @ 06:47 :
Dat meisje was wel heet. En ze zocht oogcontact. Maar ze was veeeeeels te oud hehe. Wel gaaf.

-random area 51 chick aan de bar-
Ach, wat maakt leeftijd uit als ze lekker is?
Oud 27-01-2007, 09:55
Verwijderd
Gisteravond was kut. Had haar de halve week niet gesproken en toen ik belde bleek ze de film interessanter te vinden. Nou ja, ik werd vannacht om een uur of 3 wakker, zag ik dat ze tegen 12 uur toen ik al lang en breed lag te slapen een smsje had gestuurd dat het niet leuk van haar was hoe ze deed. Maakt ze toch wel een hoop goed mee. Ze is niet zo makkelijk in toegeven dat ze fout zit, dus dat smsje betekende wel wat voor me.
Oud 27-01-2007, 10:40
Luna
Luna is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 27-01-2007 @ 07:19 :
Je hebt op dit moment toch een superleuke vriend?
nee
Oud 27-01-2007, 11:30
Verwijderd
Volgensmij weet ze niet half hoe erg ze mijn humeur op krikt.
Soms zijn vrienden gewoon heel tof. Ze snapt gewoon dat ik niet mee wil/ga naar stofpop, en ze gaat niet meer met D lopen kutten en dat vind ik heel goed van haar. En ik mis hem, en ik kan hem waarschijnlijk nog lang niet zien en daar word ik minder vrolijk want hij is zo verschrikkelijk lief en ik wil hem knuffelen en kusjes geven en weeetikveelwat.<3
Oud 27-01-2007, 12:33
Verwijderd
Bah, net met haar gebeld. Ze twijfelt nog steeds over ons. Dat terwijl dat ik dacht dat we een oplossing hadden gevonden en het dan nog maar even aan zouden zien.

Bovendien loopt ze erover te zeiken dat ik na 4 jaar studie nog niet eens m'n propedeuse heb en zegt ze dat ik gewoon harder moet studeren. Ten eerste: Ik dacht dat dat mijn probleem was, niet de hare. Ten tweede: Ze weet hoe moeilijk ik het de afgelopen jaren heb gehad, waardoor ik eigenlijk niet goed aan studeren toe kwam. Het scheelde dan ook niet veel toen ze dat zei of ik had weer een woedeuitbarsting gehad. In plaats daarvan heb ik maar gezegd dat ik op dat moment even niet meer met haar wilde praten en opgehangen.

Ze weet al sinds het begin van onze relatie dat ik asperger heb en daarom moeiljkheden heb en me op een moeilijke manier uit tegenover haar. En nu is ze ineens op me uitgekeken omdat het nog niet over is. Gek hè, dat Asperger niet overgaat?
Oud 27-01-2007, 12:36
Verwijderd
Er mag wel weer wat actie komen, het wordt een beetje saai
Oud 27-01-2007, 12:53
Qimm
Qimm is offline
Pfff ik ben een beetje dippig en dat heeft niet echt een positieve invloed op mijn relationele gevoel
Ben mopperig en lusteloos, niks aan.

Laatst gewijzigd op 27-01-2007 om 17:07.
Oud 27-01-2007, 13:00
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 27-01-2007 @ 12:36 :
Hier ook.
Oud 27-01-2007, 13:14
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Hetzelfde.
Oud 27-01-2007, 13:29
Methuselah
Methuselah is offline
Vandaag 9 maanden samen.
Oud 27-01-2007, 16:50
Verwijderd
goed! ik was eerst erg pikkelbaar door m'n stage, omdat ik die niet leuk vond, en omdat ik er niets nuttigs deed etc. vrijdag was m'n laatste dag, en ik heb me in lange tijd niet zo goed gevoeld. hij merkt het ook, en heeft nu al door dat dat pikkelbare van me echt door m'n kutstage kwam, en niet door hem.
Oud 27-01-2007, 16:53
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 27-01-2007 @ 13:29 :
Vandaag 31 maanden samen.
Oud 27-01-2007, 16:57
ST*R
ST*R is offline
Vanavond zouden we miss/waarschijnijk iets doen, maar ik heb niet zoveel zin om er moeite voor te doen, het mag wel wat meer ook van zijn kant komen.. Hm nouja.
Oud 27-01-2007, 17:26
Verwijderd
Citaat:
vanavond maar op zoek naar wat actie..
Oud 27-01-2007, 17:53
Kali
Kali is offline
Gisteren hem na een heel stresserend examen even gezien,
2 weken ongenietbaar, lastig gestresseerd geweest omdat het een heel belangrijk examen was, maar bon ben met 17/20 buitengekomen, dus hebben we gisteren beetje gevierd.
Maandagavond gedaan met examens eindelijk en dan hopelijk/normaal veel tijd met elkaar doorbrengen.
Verder is hij zo lief , knap en perfect.
Hij verstopt lieve dingen in mijn kamer, zoals gisteren een studeerpakket met iets te knabbelen en een moed en succesgevend kaartje <3
Oh en maandag onofficieel 5 maanden :
Oud 27-01-2007, 18:10
luchtballon
luchtballon is offline
Jaaa, gaat wel goed . Alleen waarom moest ik nou weer belleenn. Ik vind dat stom, maar ik heb ook geen zin om er boos over te worden en dan te gaan wachten totdat hij belt.

Ik heb me woensdag wel een beetje misdragen. Ik was uit met twee huisgenotes. De ene heeft half een vriendin en heeft dat voor het eerst, de ander is bi en heeft nu een vriend, en ik heb een vriend en ik doe geen uitspraken over het al dan niet bi zijn.
Maar we waren nu wel redelijk 'serieus' met elkaar aan het flirten, en we waren heel dronken en gingen samen dansen en dat was heel sexy... Als ik van mijn vriend met een meisje mocht zoenen was dat zeker gebeurd die avond..
Maargoed, verder niks ergs, al had mn vriend het denk ik niet leuk gevonden om ons zo te zien dansen.
Oud 27-01-2007, 18:27
Verwijderd
Citaat:
luchtballon schreef op 27-01-2007 @ 18:10 :
ik doe geen uitspraken over het al dan niet bi zijn.
het valt ook niet op te maken uit je post..
Oud 27-01-2007, 18:30
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 27-01-2007 @ 17:10 :
al had mn vriend het denk ik niet leuk gevonden om ons zo te zien dansen.
Of wel
Oud 27-01-2007, 18:37
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 27-01-2007 @ 18:27 :
het valt ook niet op te maken uit je post..
Hehe, nee, ik weet niet . ik ben nog nooit verliefd geweest op een meisje ofzo. Meisjes zijn wel sexy

en @ Qimm: Hij zegt dat hij het niet zo interessant vindt....(maar hij zegt ook dat hij geen porno kijkt ) En als hij nou ook spontaan die kroeg zou komen binnenwandelen zonder te weten dat ik daar ben zou hij het vast niet leuk gevonden hebben
Oud 27-01-2007, 18:39
Verwijderd
whehehehe whehe. ja man.
Oud 27-01-2007, 18:49
Verwijderd
ggrr k wil em!!k wil em! k wil em! k WIL EM!
Oud 27-01-2007, 18:54
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Luna schreef op 27-01-2007 @ 10:40 :
nee
Dan ben ik in de war
Oud 27-01-2007, 19:05
Crimson
Crimson is offline
super zoals gewoonlijk, vandaag gewinkeld, allebei nieuwe gsus broek
vriend van beste vriendinnetje zat in amerika voor een week en heeft gewoon 5 dagen niks van zich laten horen, terwijl ie van te voren zei jaa kga je elke dag smsen, bellen etc
en hij is vanochtend geland en ze heeft gewoon nog niks van hem gehoord, echt wat een kneus. en zelf kan ze niks laten horen, want zn telefoonabo is verlopen ofzo, en hij mailt ook niet terug, terwijl ie zn laptop bij zich zat.. ben benieuwd hoe hij en zij op elkaar gaan reageren als er straks weer contact is!
Oud 27-01-2007, 19:11
Crimson
Crimson is offline
oja; ga met 6 vriendinnetjes 10 dagen naar Kreta!!!!

als eindexamenreis, vond ie (vriend) alleen niet zo leuk, 'gaan al die jongens achter je aan lopen en aan je zitten bah', sterker nog hij vond het helemaal niet leuk, maar goed, salouachtigeboeren doen me weinig dus ja
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten