Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed, zolang het weekend geen week wordt en die week geen maand wordt en die maand geen jaar wordt... valt het wel mee. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Er zijn mensen bij wie ik me echt veeeeeel zorgen maak over hun softdrugs en alcohol consumptie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en waaraan weet je dat hij verslaafd is? |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het effect van alcohol is daarnaast sowieso lang niet zo destructief als de meeste harddrugs. Speed, Coke, Hero et all vernielen je lichaam vele malen sneller en effectiever ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() BTW, wat is dat SOS nou precies? (Ik heb ook wel eens de term sossa gehoord, maar ik was dronken dus ik kan het ook verzonnen hebben).
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Dat weet ik want op mijn twaalfde zat ik eens op de foxkids-chat en toen vertelde iemand dat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het enige wat je kan doen is met hem praten en vertellen dat jij denkt dat het verkeerd is waar hij mee bezig is. Pak dit echter slim aan want ondanks dat je mischien zijn beste vriend bent (dit weet ik niet zeker natuurlijk maar neem ik voor het gemak even aan) zal kritiek op iemands levenswijze al snel gezien worden als overbodig gezeik en dat is wat je absoluut niet wilt. Wijs hem subtiel op de nadelen van veel gebruiken en laat hem zelf inzien dat hij verkeerd bezig is. Het kan natuurlijk ook zijn dat jij het bij het verkeerde eind hebt. Zolang hij niet in de problemen raakt (denk daarbij aan financiele problemen in de zin van te veel geld uitgeven aan wiet en daardoor geen geld meer over houden voor zaken die echt belangrijk zijn zoals het al dan niet op tijd betalen van zijn rekeningen of schulden maar ook aan sociale problemen zoals zich afsluiten van vrienden, alleen nog maar in de shop zitten op tijden dat hij iets anders zou moeten doen zoals school en zo zijn er nog wel veel meer voorbeelden maar dit zijn de meest gebruikelijke) is er vrij weinig aan de hand en hoef je je geen zorgen te maken. De lichamelijke danwel geestelijke schade is natuurlijk geheel zijn verantwoordelijkheid en daar heb jij (hard maar waar) simpelweg niets over te zeggen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 02-02-2007 om 12:22. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gebruik maar eens 15 jaar dagelijks op verslaafbasis coke ![]() Ik zuig dit ook niet uit mijn duim (net als dat ik vermoed dat jij dit ook niet doet, jij zal gerust voor jou betrouwbare bronnen hebben). Ik ben gedeeltelijk 'ervaringsdeskundige' en heb mijn informatie van diverse internisten en oncologen (aangezien alcohol de kans op kanker kan verhogen komt er bij een langdurige alcoholist die in het ziekenhuis komt, even een oncoloog naar de uitslagen van de scans kijken). |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik ben zeer alert. Crocodi1e | 27 | 18-11-2013 18:10 | |
Liefde & Relatie |
'Kort' liefdesverdriet Rerisen Phoenix | 38 | 24-01-2008 19:50 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
beschouwing over pesten 0o-meisje-o0 | 0 | 17-10-2005 19:57 | |
Liefde & Relatie |
dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie Lady_L | 55 | 29-10-2003 19:08 | |
Psychologie |
Gevoel van onheil, angst, onveiligheid... iamre18 | 16 | 24-10-2002 15:44 | |
ARTistiek |
Achter de Werkelijkheid Inemine | 33 | 09-06-2002 20:43 |