Advertentie | |
|
![]() |
|
Vreemd. Ik ken dat niet.
Maar goed. De laatste keer dat ik echt bang was was toen een hele goede vriendin van me echt serieus zei dat ze zelfmoord wilde plegen. (herkennen meer mensen dat overigens. Dat je eigen dood je niks uitmaakt maar je je wel zorgen maakt over anderen?) Toen stond ik wel op springen. Maar ergens anders ben ik niet bang voor.
|
Gisteren wilde ik opeens weer klein zijn en in een warm hoekje kruipen en er niet meer uit komen... toen sprak ik een oudklasgenootje van de basisschool sinds 6 jaar weer en ze vertelde dat haar zus de dag daarvoor was overleden.
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
*Knuff*
||
![]() |
Citaat:
Jah idd. Het lijkt, tenminste dat gevoel heb ik ook, dat het uit het niets komt. Maar ik denk, dat er onbewust toch dingen meespelen en dat dan doorwerken in die angsten ofzo. Maar goed, dat weet ik ook niet zeker. Misschien een idee, om je aandacht proberen te focussen op iets anders(lukt bij mij soms wel, al blijft dat moeilijk)...
|
Nou meis, ik heb precies hetzelfde. ik heb ook wel eens een topic geopend met titel ' verlangen naar klein zijn' Daar heb je toen ook veel op reageert. Ik denk inderdaad dat het te maken heeft met verantwoordelijkheden voor jezelf en anderen nemen en je proberen in het leven van alledag in te passen als volwassen wordende. Heimwee naar mijn klein zijn, heb ik heel sterk gehad maar is op dit moment weer een beetje minder geworden. maar vaak als ik in bed lig, heb ik van die ' piekermomenten' en dan gaat er van alles in mijn hoofd om.
||
![]() |
Citaat:
Dat topic kan ik mij nog goed herinneren ![]() Ja, piekermomenten, das bij mij ook vaak t geval s'avonds. Heb je dan ook dat je van alles in je hoofd gaat halen, wat eigenlijk best irreeël en onwerkelijk is?(dat heb ik vaak). X
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Als ik bang ben als ik bijv. alleen thuis ben en naar boven moet, pak ik altijd mn mobiel en zet er het nr. van de politie in. Ws. haalt het geen bal uit, maar het geeft me een veilig gevoel
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Volwassen ADHD sickboy | 26 | 29-04-2005 16:29 |