Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2007, 13:45
darkfairy
darkfairy is offline
@Repelsteel groetjes terug je typte nog goed hoor

ot verward en nare gedachtes en angst
Oud 30-01-2007, 13:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 30-01-2007 @ 12:59 :
Heb ik ook wel, sloten maar ik ben toch bang dat ie gestolen wordt (bij het station ofzo... bij de uithof oid ben ik er niet zo bang voor.)
Mijn fiets staat al een hele tijd regelmatig bij het centraal station in Rotterdam en leeft nog steeds Tis wel een vrij oude fiets en met drie sloten maar toch

Ik heb zoiets van, als ik mijn fiets nergens voor gebruik dan heb ik er ook niets aan dus dan maar gewoon het risico lopen
Oud 30-01-2007, 14:08
Verwijderd
Citaat:
lise_smiles schreef op 30-01-2007 @ 14:14 :
Wow, ik had me ingeschreven op een woning, enkel om te kijken hoe ver ik zou komen. Blijkt nu dat ik eerste ben geworden. Wat zal ik nou doen, hem toch nemen Hmm.. ik ga eerst maar eens kijken ofzo en dan maar zien.
Dat had mijn zus ook. Gewoon ingeschreven op één ding wat haar wel aansprak, en vervolgens kreeg ze bericht dat ze nummer 1 was (van de 200-nogwat, loting dus he) en of ze wilde komen kijken. Nu woont ze er

En ik voel me wat suffer worden weer, dus ik ga vandaag maar goed voor m'n lamp. Verder nog geen neerslachtigheid meer gehad, dus daar ben ik écht zeer blij mee. Die lamp had ik vorig jaar al moeten hebben

En nog even zeuren over ons mogelijke huis; morgen krijgen we alle informatie en kunnen we officieel de deal sluiten en dus het huis kopen (het moet nog gebouwd worden, dus het duurt nog even voor we er ook echt kunnen gaan wonen). Zooo spannend

En ik vind mijn moeder lief
Oud 30-01-2007, 14:15
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben gewoon echt te zenuwachtig voor mijn portfoliogesprek zodadelijk... Ik wou dat het 17.00u was...
Oud 30-01-2007, 14:19
Nebel
Nebel is offline
Verdomme, ik wil mijn mamma terug.
Niet in een of andere kliniek waar ze alleen maar 'gekker' wordt...
Oud 30-01-2007, 14:25
Verwijderd
Bah.
Oud 30-01-2007, 14:55
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
De buren zetten heel de tijd muziek keihard.

Het zijn lieve mensen, maar ik ben nu niet zo in een praatbui.. dus heb zelf de muziek maar hard gezet.
Oud 30-01-2007, 15:00
Eend
Eend is offline
Eindelijk bericht van haar gehad. Maakte me zo zorgen en haar ouders wisten ook al niet waar ze uithing. Maar gelukkig weet ik het nu
Oud 30-01-2007, 15:14
da leentjuh
da leentjuh is offline
Is het normaal om een uur bezig te zijn in een supermarkt om boodschappen te doen voor alleen het avondeten? Nee zeker?
Maar ik heb wel een ciabatta met noten gehaald, die ik eerst had teruggelegd omdat ik schrok van het aantal kcal Nou nog opeten natuurlijk (niet dat hele ding, een stukje )
Oud 30-01-2007, 15:30
Verwijderd
Ze hadden twee foutjes gemaakt in de antwoordsleutel en dat waren dus twee vragen die ik nu dus alsnog goed heb dus nu heb ik geen 8.3 maar een 8.9 en lalalala ik ben zo blij want dat is gemiddeld nu net een 8.26 dus een 8.5
Oud 30-01-2007, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 30-01-2007 @ 16:30 :
Ze hadden twee foutjes gemaakt in de antwoordsleutel en dat waren dus twee vragen die ik nu dus alsnog goed heb dus nu heb ik geen 8.3 maar een 8.9 en lalalala ik ben zo blij want dat is gemiddeld nu net een 8.26 dus een 8.5
Zoo! dat zijn nog eens cijfers
Goed man!!
Oud 30-01-2007, 15:44
moon
moon is offline
*knuffels strooit* extra dikke knuff voor redhair (had er tranen van in mijn ogen)

ot: Ik ben verdrietig. Ik heb gesprek gehad bij psycholoog.Ik kon eerst niet met haar praten en nu begint het een beetje te komen. Alleen was dat zwaar want ze gaf aan dat ze meer emotie bij me wilde zien en dat ik niet steeds om de dingen heen moest draaien. Ze zei dat ik alles probeerde over te brengen zonder emtoie, zodra het bij mezelf kwam kaptte ik het af...ze had gelijk. Op een bepaald moment voelde ik dat ik geraakt werd, dat ik emotioneel werd...maar ik heb nog nooit gehuild in therapie dus dat probeerde ik ook deze keer angstvallig te voorkomen. Het gesprek was afgelopen en daarna voelde ik me in zo'n jankstemming. Het is me nog niet gelukt om te huilen, maar van binnen huil ik al een uur. Ik weet niet precies wat er in me gebeurt is maar ik voel me zo verdrietig, ik zou zoveel willen huilen nu.
Oud 30-01-2007, 16:01
Missy
Missy is offline
Aaah, waarom moet ik het altijd oplossen? Haar puinzooi opruimen. En ik heb even nergens zin in. Ik moet nog zoveel doen.. Ik heb zin in morgen. Veel leuke dingen doen.

Ik ga even naar buiten, joggen. Even wat leven er in blazen. Daarna even in bad en rustig aan me huiswerk begin. Dit is echt even een 'niks-doen-dag'. En ik wil hem even spreken.
Oud 30-01-2007, 16:12
Nijn*
Nijn* is offline
Ik heb het weer gered. Zelfs op de fiets naar school gegaan, zelfs met gym meegedaan. Dat was trouwens erg lekker, we waren aan het basketballen en op een gegeven moment struikelde J. en duwde mij, waarna hij over K. heen viel. Door die duw knalde ik eerst tegen de (zachte) muur aan, daarna sloeg ik achterover, knalde tegen T. aan, waarna we samen op de grond vielen, eerst met mijn heup op een pion, daarna op mijn stuitje. Als toppunt viel daarna D. nog over T.'s buik heen. Heb lang niet zo hard gelachen, maar heb nu wel een blauwe heup en een pijnlijk stuitje.

Maar nu weer thuis en proberen zometeen aan m'n poetry te beginnen, want anders krijg ik het nooit af. Moet ook nog een Engels boek lezen en een normaal aantal uren kunnen slapen, anders ben ik morgen helemaal kapot. Pff, zaten er maar 38 uren in een dag.

Oh en ik heb echt een heel lief-mooi-geweldig-cijfer voor Frans een 7.1 voor tekstbegrip, ooh wat is het toch een mooie taal! En ik heb onder Duits geslapen, dat is voor het eerst sinds mijn pfeiffer in de derde klas dat ik in de les écht in slaap ben gevallen.

Laatst gewijzigd op 30-01-2007 om 16:19.
Oud 30-01-2007, 16:15
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ave: vet goed cijfer

Mijn wiskundeleraar geeft me het idee dat ik dom ben. Hij bedoelt het vast allemaal goed en aardig, maar hij kan het ook wel op een andere manier zeggen. Nu ben ik boos en ga ik wiskunde doen om te laten zien dat ik het wel kan.

Goed cijfer voor mijn boekverslag Bio vind ik dan wat minder. Oke, het is een goed cijfer. En met bonuspunten ook. Maar toch. Met het eindexamen tellen die voortgangspunten niet. Dan moet je het helemaal zelf doen.
Ieder ander zou blij geweest zijn met mijn cijfers. Ik ben ook wel blij. Maar niet helemaal.

Vandaag was bijna iedereen met wit op school. Zag er wel leuk uit. Wel een beetje overdreven, maja. Onze school is de tweede genomineerde in de 538 schoolaward, dus kwamen ze vandaag langs.

Enenenen ik ben bijna 18
Oud 30-01-2007, 16:48
rare kwast
rare kwast is offline
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH

*rent rondjes*
*ramt met hoofd tegen muur* (onzichtbaar)
ik word gek, ik kan niet meer.. kut zooi, kut zooi..
Oud 30-01-2007, 16:58
Hawahaai
Hawahaai is offline
En uiteindelijk viel het allemaal wel weer mee. En wat heb ik hier nou van geleerd... Niks, want de volgende keer gaat het weer hetzelfde. Dat ik de volgende keer niet meer zo moet stressen! Een 7 is een goed cijfer, klaar. En een 8,5 voor die toets ook!

Nu ga ik eten klaarmaken voor mij alleen. Vriendje moet weer overwerken, en ik weiger te wachten met eten tot 21u, zoals gisteren. Dan heb ik namelijk echt geen honger meer. En een stukje rookworst en twee happen boerenkoolstamppot is echt niet genoeg avondeten .
Oud 30-01-2007, 17:44
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Mijn zusje gaat misschien alweer verhuizen, Avelijn, oid. En ik hoop dat dat lukt, 't Bouwhuis gaat niet echt lekker.
En vandaag was ik mijn pincode kwijt en en deed ik sociaal met mensen . Ik kan het wel .
Oud 30-01-2007, 17:47
GeleBloem
GeleBloem is offline
Ik ben écht een psychopaat Ik voel me een krankzinnige en ja..ik ben het ook! Wie gaat nu 's nachts eruit om de medicijnen te zoeken die haar moeder heeft verstopt? Ik ben echt gek. Meestal ben ik wel helder en kan ik het relativeren, maar soms lijk ik ineens zo anders te zijn en doe ik lichtelijk gezegd aparte dingen. En ik ben zo bang. Voor alles, inclusief mezelf. Ik hoor een geluidje en ik zat in de hoek van de kamer.. Op het station ben ik bij elke sneltrein bang voor wat ik zal gaan doen. Ik wil het niet zeggen, maar ik kan echt niet meer Ik ging net even aardappels schillen en door de inspanning ging ik zo ontzettend trillen. Dat is toch niet normaal? Waar komt dat uberhaupt vandaan? Ik ben alleen aan het schillen. Doe toch normaal, dom mens!
Oud 30-01-2007, 17:55
Verwijderd
Niemand zit op mij te wachten
Met mijn gedachten

I feel like crying en verdomme, het slaat nergens op.
Oud 30-01-2007, 18:15
Yana
Yana is offline
Ik kan het nog. Ik dacht na al die weken van vreten dat ik het niet meer kon, maar ik kan het nog wel. Doorlopen met een rammelende maag, langs alle bakkers, langs alle kraampjes op het station. Doorlopen en trots zijn. En verdrietig tegelijkertijd. Ik doe mezelf meer aan dan ik zou willen en toch voel ik de kracht niet om het te veranderen. Laat me maar even. Het trekt vanzelf wel weer bij.

Vandaag een flinke wandeling van meer dan een uur gemaakt. (Heb vandaag alles bij elkaar zeker meer dan 1.5 uur gelopen )

Ik wilde dat ik alleen maar die blijdschap en dat trotse gevoel kon ervaren, maar ik wéét verdomme gewoon dat het niet goed is. Ik voel me eigenlijk huilerig, wil niemand zien, wil niet eten met andere mensen. Ik kan aardig doen, leuk met smileys terug msnen, "wel ok" of "goed" zeggen, maar van binnen is het een en al chaos. Ik huil alleen van binnen. En nu ik toch moet socializen vanavond.. laat het dan alsjeblieft goed gaan. Ik wil zo graag mijn masker op kunnen doen, zodat ik niet weer alles verpest. Eén keer moet ik toch wel weer gezellig kunnen doen, gewoon omdat het moet?
Oud 30-01-2007, 18:17
Verwijderd
heb ook een tijd gehad dat ik niet in de buurt van een mes durfde te komen uit angst wat ik ging doen. en ik werk praktisch op een slagerij...
ben vandaag alleen maar ontzettend boos en teleurgesteld en op mn tenen getrapt, die kutstagebegeleider vond dat ons onderzoek zo traag verliep, had het over dat we te veel thuis werkten en zei iets over gegevens faken (datamassage)
godverdomme! ik werk alleen maar thuis omdat in de stageruimte voor studenten niemand iets doet en het veel te druk en lawaaiering is! en natuurlijk schiet het onderzoek niet op als hij er nooit is om een vraag te stellen als we vastlopen, als spss het niet doet en ik met nederlandse excel moet werken terwijl ik eindelijk de engelse versie door begon te krijgen. en ik ben nog steeds zo moe... misschien maar naar de huisarts om mn bloed te laten onderzoeken, want het duurt echt te lang nu. en ik heb geen winterdepressie want dat wil ik niet!!
Oud 30-01-2007, 18:41
darkfairy
darkfairy is offline
Oud 30-01-2007, 18:58
Verwijderd
Heksjuh en Queasy: dankje!

heksjuh, bijna gefeliciteerd
wiskundeleraren zijn stom hoor, je moet je niet dom gaan voelen door dat soort figuren. Ik haat leraren die hun leerlingen zich dom laten voelen, hallo hé, leer het ze dan beter, motiveer ze, help ze en hou anders je mond maar.

En bahbahbah ik ben (bijna) ongesteld en ik heb zo'n zin in allerlei eten maar dat mag ik helemaal niet, dat is niet goed! En vriendin komt straks en ik heb voor haar stokbrood en komkommer en tomaatjes en feta en kruidenkaas enzo gekocht, en ik mag van mezelf alleen komkommer en tomaatjes, maar daar heb ik helemaal geen zin in!
ik wil stokbrood met kruidenkaas en chocola en chips en en en lasagne! ik heb zin in lasagne! en pizza! oooh
dit lijnen is echt niets voor mij, ik ben dol op eten.
Oud 30-01-2007, 19:00
darkfairy
darkfairy is offline
een gescheurde enkelband doet zeer
Oud 30-01-2007, 19:08
Verwijderd
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 30-01-2007 @ 00:52 :
En dit is dus precies de reden waarom het bij mij elke keer mis gaat. Ik heb dezelfde gedachtes en raak vervolgens in paniek. Ik kom daar dan niet meer uit..morgen gesprek bij Altrecht, ik wil misschien wel wat extra hulp, maar kan echt niet stoppen met de studie.
Da's echt superk*t, op die manier in paniek raken .
Ik ken het helaas maar al te goed, en probeer het nu maar te bekijken in de trant van: het is leuk als ik er wat van opsteek en als ik het tentamen haal is het mooi meegenomen.
Alleen kan ik die gedachte vaak niet zo heel lang vasthouden...
ik moet het halen

Vandaag van 9 tot 6 in de bieb gezeten, niet gaan sporten en ik ben ontevreden over hoe veel (weinig) ik gedaan heb.
Maar ok, ik blijf mezelf er aan de haren bij sleuren: "Ik kan het best", "Ik heb nog twee dagen, dat is tijd genoeg", "Het komt wel goed", etc
Geloof je het zelf nog?!

*zucht*

Laatst gewijzigd op 30-01-2007 om 19:11.
Oud 30-01-2007, 19:16
duivelaartje
duivelaartje is offline
Morgen natuurkunde en ik ben er echt bang voor. De vorige keer kreeg ik een halve black-out en had toen toch nog een 7. Zul je nu zien, doe ik heel relaxt, heb ik een lager cijfer. Ik moét goed lezen en goed nadenken. Ik kán het wel, nu moet het er nog uit. En ik heb 8 examensommen geoefend en drie keer de examenbundel doorgenomen.
Oud 30-01-2007, 19:17
Yana
Yana is offline
Citaat:
Ave schreef op 30-01-2007 @ 19:58 :
Heksjuh en Queasy: dankje!

heksjuh, bijna gefeliciteerd
wiskundeleraren zijn stom hoor, je moet je niet dom gaan voelen door dat soort figuren. Ik haat leraren die hun leerlingen zich dom laten voelen, hallo hé, leer het ze dan beter, motiveer ze, help ze en hou anders je mond maar.

En bahbahbah ik ben (bijna) ongesteld en ik heb zo'n zin in allerlei eten maar dat mag ik helemaal niet, dat is niet goed! En vriendin komt straks en ik heb voor haar stokbrood en komkommer en tomaatjes en feta en kruidenkaas enzo gekocht, en ik mag van mezelf alleen komkommer en tomaatjes, maar daar heb ik helemaal geen zin in!
ik wil stokbrood met kruidenkaas en chocola en chips en en en lasagne! ik heb zin in lasagne! en pizza! oooh
Sluit dan een compromis met jezelf.. Neem drie stukjes stokbrood met een beetje kruidenkaas of zo. Dan hou je het ook makkelijker vol.
Oud 30-01-2007, 19:26
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 29-01-2007 @ 18:59 :
Saarah: cool als je paard bij je in de buurt komt te staan
Gaat alles nog goed met je oma?
Ja hoor, ze moet nog veel rusten enzo, maar het gaat best goed.

Ehm ik dacht dat hij kwaad was op mij hij deed dan ook raar! Maar goed, hij was niet kwaad, zei hij. Gelukkig.
Hmm vrijdag misschien afspreken. Misschien... Oké, daar reken ik dus niet op. Misschien = waarschijnlijk niet = 90% kans dat het niet doorgaat.
Maar ik kijk nu gewoon uit naar donderdag want dan weet ik of hij kan of niet, en als hij dan niet kan kijk ik uit naar zaterdag want dan zie ik hem sowieso weer. En dan is m'n week weeral voorbij en is het weekend. En zaterdag wil ik sowieso even alleen met hem zijn even kussen! want ik heb me vorige week al ingehouden door braaf te zijn. Maar dat hou ik geen twee weken vol dus dan hoop ik maar dat niemand mijn plannen in de war schopt ofzo.
En hé, het is bijna februari. Rond 14 februari is "het" al twee jaar bezig. Bizar, echt bizar.

Laatst gewijzigd op 30-01-2007 om 19:29.
Oud 30-01-2007, 19:28
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Ave schreef op 30-01-2007 @ 19:58 :

Herkenning. Ik hou ook véél te veel van eten en van lekkere dingen en ben nu op dieet. Het is soms echt zooo moeilijk, maar anderzijds, zaterdag heb ik een paar complimentjes gekregen, en dat motiveert je wel om door te gaan.
Succes nog!

duivelaartje: jij ook succes!
Oud 30-01-2007, 19:36
Roosje
Roosje is offline
Morgen niet naar school en wel paardrijden. En toch heb ik er geen zin in.

Wat een rotdag. Vandaag dan. Morgen wordt alles beter. Morgen maak ik alles zelf weer beter.
Oud 30-01-2007, 19:43
AmiMoi
AmiMoi is offline
mi bida ta un trastorno! mi ta bai kuminsa bai un psycholoog...damn it, mi ta birando loko! mi no sa mes kiko ta pasando ku mi, depressief? mi no ta kere...fada? porta masha bon. Sigun mi mi ta gewoon fada di tur kos den bida. mi no tin un kaminda pa bai den mi bida... of mi tbtin un kaminda pero awo nan ta mustra onmogelijk, onbereikbaar. it sucks! Mi no tin gana di bai skol pasobra yen hende ta, mi no sa. Mi no sa egt kiko ta pasando. Mi no tin niun hende ku mi por pp ku ne dus pauze ta un hel sin fin. Vrije lesuur ta pio ahinda. Mi ta hanando mal punto, anto na luga sierto hende motiva mi nan ta disfruta di e echo ku mi ta, bo por bisa, kayendo den un abismo ku mi no por sali mas for di dje. Mi hanja un 6, nan ta puntra kuantu mi a hanja anto despues bisa ku un smile riba nan ku nan a hana mas altu ku mi. Tin bes nan no tin ni nodi di bisa, nan tin asina un smile riba nan kara. Nan ta gewoonweg disfruta. Ainda tambe ora mi bini kas, mi tin ku tende zundra ta dikon mi a hanja 6, ta kiko ta pasando. Si nan yuda mi, lo mi no a hanja 6. Mi no sa kuantu bes mi a bisa nan ku mi mester pa nan yuda mi traha un planning, pasobra mi ta malu den traha unu i tene mi mes na unu. Of mi a pidi nan pa nan buska un hende pa duna mi bijles. Sigun mi nan ta kere ta superwoman mi ta anto ku mi ta bestaand kontra di tur kos...wel mare nan ke sa ku mi no ta superwoman. Mi no sa kuantu bes mi a pidi pa mi muri, bida egt ta un trastorno! Mi tin kana di bai kaminda no tin niun hende...leu for di akinan...leu for di tur hende...Mi tata ta man na kabes, e no sa ta dikon mi no ke bai hende... leu for di skol. Mi ta yora pasobra mi sa ku mi ta bezig ta desfraudando mi tata, mi stime asina tantu. Tur e tiki desishonnan ku mi a hasi den bida te ahinda, tur ta basa riba loke e ta hanja, riba su opinion. Mi ke hasie e tata di mas orguyoso riba e mundu aki. Pero mi sa sigur ku awor aki mi ta desfraudando e...pesei mi ta yora. Porta masha bo mi mester bai un psycholoog, porta e por yudami. Pa kolmo nos kacho nicolai ta muriendo, e tin un malesa di kacho ku ta mata nan. E ta tur zwak. Normal manera nos habri e porta patras e ta kore bini serka nos. Hiperactief e ta. Bula aki, bula aya. Pero awoki e drumi tur swak. E pober. Ta mane tin un kos riba nos, tur kacho ku nos tbtin lastu tempunan aki ta muri. Fada hende! Nos no por tin un bestia pa mas di tres luna anto e ta muri. Mi ta sinti mi mes rot, mi no tin gana di bai skol mes mayan pero mi tata di ku mayan si mi mester bai. Wak niun hende, keda sera den kas subi riba internet of wak tv of pp koi kens ku mi mamanan. Esei mi ke. Toetsperiode ta kuminsa otro siman tambe. Nos no tin hopi kos di sinja pero e kosnan ku mi mester sinja mes te ahinda mi no a kuminsa sinja. Mi tin dos siman bo por bisa pa sinja nan. Rot! Mayan kiko mi ta bai ganja e muchanan si nan puntra mi, e yufrounan. Mi no tin gana di bai mes. E mucha idiot ei ta bai keda wak mi tur smerig. Mi tin rabia riba e mucha ei. E tbt yama mi su amiga, idiotes! Bo por ta amiga di un hende anto bo ta lastre abou mane panja shushi? Bise yen kos gemeen? Gewoonweg idiotes. E mi sa mas ku sigur ta disfrutando di loke ta pasando ku mi. I effing hate her! El a hasi mi bida eskolar un living hell. Nan ta bisa bo no mester bisa ku ta otro hende ta okashona bo problemanan, pero e i otro hendenan sigur sigur tin un faktor den mi problema. Mi a skibi asina un kos largu, pa kolmo na papiamentu... In het kort, i hate myself so effing much and ppl around me just make it worse...

Sorry dat het niet in het Nederlands kan, ik kan mijn hart beter in het papiaments luchten.... sorry!
Oud 30-01-2007, 19:45
mandygirl15
mandygirl15 is offline
Heey Darkside!
Bedankt voor je reactie!

Ik was eerst bij de huisarts, toen een ziekenhuis, nu een ander ziekenhuis die mij ook weer andere medicijnen hebben gegeven vorige week maandag, k moet alleen maar vaker naar de wc door die medicijnen hoewel het vandaag weer wat minder werd dus misschien slaan ze eindelijk aan... maar dat is nog afwachten.

Het ziekenhuis zegt dat er geen inwendig onderzoek nodig is, ze gaan nu uit van of verstopping/spastische darm of dat het iets psygisch is en ze denken dat mn ongesteldheid er ook mee te maken heeft (ik ben namelijk nog niet ongesteld maar mn moeder werd dat ook pas op haar 16e ongeveer)

donderdag moet ik weer naar de psycholoog, k moet tog elke keer vertellen hoe het met het contact met mn vader gaat dan zal ik haar wel vragen wat we er nog meer aan kunnen doen, maar hij komt morgenavond (omdat er een wc kapot is thuis en hij komt zn post halen)

Ik kan eigenlijk alles vertellen tegen twee heel goede vriendinnen van mij. Alleen de meeste dingen kennen zij niet, hebben ze nog nooit meegemaakt.
ik heb gescheiden ouders, stiefzusjes, met de vriendin van mn vader kunnen ik en mn broer niet echt goed opschieten, waardoor we niet vaak meer naar mn vader gaan in zijn weekenden.
Dat soort dingen, ze willen het wel begrijpen maar op de een of andere manier weten ze nooit hoe ik me bij dat soort dingen voel. Ze laten mij altijd maar praten en het wordt voor hun soms denk ik ook even teveel. Er was namelijk een tijd met alle veranderingen van de scheiding dat ik hen alles vertelde wat me dwars zat. Nu nog steeds maar meestal later.

Een ander punt is dat ik ze niet heel vaak meer zie. Vorig jaar zat ik met K in de klas en die bracht elke dag mn huiswerk langs. Dat vond ik echt super aardig en ik gebruikte dat moment ook om bij te kletsen.
Nu zit ik met K en E in de klas, ze mogen alleen van hun moeders niet meer langskomen om huiswerk te brengen...
En ik wordt aangestaard door die mensen bij hun thuis als ik daarheen kom.
zo van "Kun je nu WEL hiernaartoe komen?"
Daar erger ik me steeds meer aan, maarja...
Groetjes Mandy
Oud 30-01-2007, 20:00
Verwijderd
Ik ben toch wel heel erg aan het twijfelen over dat 'huis'. Ik dacht namelijk eerst dat ik dan wel ruim 80 euro meer per maand kwijt zou zijn aan huur, tot ik ontdekte dat ik dan huurtoeslag krijg en juist 40 euro minder kwijt zal zijn. Ik weet nogniet hoe het eruit ziet, hoe de buurt is etc. Maar het trekt me wel, zo'n zelfstandig iets. Het enige waar ik tegenop zie is dat ik weer moet verven, verhuizen (dit keer heb ik wel een verhuisauto nodig), etc. En ik vrees dat mijn pa ook niet erg voor zal zijn, want die vindt dat ik nogeven daar moet blijven om contactenv op te doen. Wat nou contacten!? Je ziet mensen 1 secondde in de keuken... Naja... Ik ganog maar ff iemand bellen en erover praten.. Moet voor zodag beslissen
Oud 30-01-2007, 20:01
Ann
Ann is offline
Druk dagje! School, fitness, werk. Maar het voelt heerlijk dat ik dit weer allemaal kan (h)
Oud 30-01-2007, 20:09
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
AmiMoi schreef op 30-01-2007 @ 20:43 :
mi In het kort, i hate myself so effing much and ppl around me just make it worse...

Sorry dat het niet in het Nederlands kan, ik kan mijn hart beter in het papiaments luchten.... sorry!
Nice. Hoop dat 't opgelucht heeft.
Oud 30-01-2007, 20:19
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Saarah schreef op 30-01-2007 @ 20:26 :

En hé, het is bijna februari. Rond 14 februari is "het" al twee jaar bezig. Bizar, echt bizar.
Raar gevoel is dat he..? Het lijkt zo kort, maar toch zo lang. En afkappen na zo'n tijd, neen..

Dank je ook, voor het succes.
Oud 30-01-2007, 20:30
Verwijderd
Mn buik doet nog een beetje raar, ook totaal geen zin in eten gehad, maar nu wel. Zou wel een eetbui willen hebben, maar dat mag en wil ik niet (hoezo tegenstrijdig?).
Soms komen er zoveel dingen tegelijk, met studie, werk, therapie dat ik niet meer weet hoe ik het allemaal moet combineren. Pfft, zo lastig, ik hoop maar dat het goed komt. Ik ga nu nog eventjes schrijven en dan slapen.
Oud 30-01-2007, 20:34
Miracle
Miracle is offline
Bleegh, ik heb er echt genoeg van voor vandaag. Ik ben helemaal op.

Helaas moet ik nog wat dingetjes doen... en het wil maar niet lukken. (Gek hé, als je steeds andere dingen aan het doen bent. )
Oud 30-01-2007, 20:44
Gothic
Gothic is offline
Ik wil zo graag contact, al is het maar een klein beetje en heel even. Ik voel me eenzaam. Komende tijd ook alleen thuis, bah.

Trainen ging echt lekker, was leuk en gezellig, maar nu zit ik weer alleen achter de computer. Ik moet naar bed, maar wil niet. Misschien toch maar doen, hopelijk val ik snel in slaap ...
Oud 30-01-2007, 21:08
kroot
kroot is offline
was al om 16,30 terug van ziekenhuis, operatie ging best goed. Ik werd tenminste niet kotsmisselijk wakker. Nu ben ik wel een beetje misselijk en dizzy, maar dat is normaal. Elleboog doet wel pijn, maar ik moet ook gewoon pijnstillers innemen. Mijn specialist belde me nog om 20.00 om te vragen hoe het mijn zijn patiente ging. Echt zo lief, hij was gewoon thuis en wilde weten hoe het ging.

Knuffel voor iedereen, ik ga gauw slapen
Oud 30-01-2007, 21:32
Roosje
Roosje is offline
Hoi, ik ben te moe om te slapen en ik wist niet dat dat ook al kon. ;x
Oud 30-01-2007, 21:48
Verwijderd
Ik ben moe en ik wil niet moe zijn, want ik heb een leuk boek en ik wil Latijn leren en slapen is zo nutteloos. En ik heb me sinds november en NaNoWriMo niet zo gevoeld, zo gefocused, en... eigenlijk gaat het dus gewoon heel goed. Alleen, ja, moet nu wel gaan slapen. Morgen weer een nieuwe dag, experiment afronden en 's avonds met vrienden eten <3. En donderdag verslag maken en met mijn broer eten, en dan vrijdag waarschijnlijk toch maar winterschool alhoewel ik dat best wel eng vind. Dapper zijn.

Oh, en deze zomervakantie wordt echt helemaal geweldig denk ik. <3
Oud 30-01-2007, 22:12
Verwijderd
Ooh wat is het heerlijk om een vrienje te hebben en in zijn armen te liggen en te kletsen. Ik ken hem pas 3 dagen maar het voelt zó vertrouwd! Het is bizar. Zo heb ik me nog nooit bij iemand gevoeld. En het leuke is: hij ook niet! Het is nog zo pril, maar volgens mij gaat het nog heel lang duren! love love love
Oud 30-01-2007, 22:19
Verwijderd
hihi

mijn buurvrouw is liev
en ze is zo geweldig op dr eigen manier heeeeerlijk
beetje commanderen alsof de wereld van haar is, en het niet doorhebben (L)

i made a friend dus das echt fijn. iemand om voor te leven
En sterkte df knuffel!
ik heb chips omg echt lang geleden
Oud 30-01-2007, 22:19
Roosje
Roosje is offline
Oh bijna vol! En leuk om te horen lentekriebel.
Oud 30-01-2007, 22:20
Roosje
Roosje is offline
Correctie, vol. ;x

Regels voor berichten