Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-10-2006, 23:21
GerarDina
GerarDina is offline
Ik heb erg veel sproeten, ben roodharig en heb een zeer blanke huid. Nu ben ik al een hele tijd van plan om ze te laten verwijderen. Een paar sproetjes is geen probleem, maar mijn huid is totaal bezaaid met sproeten.

Nu heb ik wat met het Googelen gevonden, waar ik veel interesse in heb, daar verwijderen ze o.a. sproeten.
Heeft iemand een goede ervaring met Studio Esthetique in Maarssen-broek?

Laat het me dan svp weten!
Ik ben die sproeten MEER dan ZAT!

Groeten van Dina
Oud 07-10-2006, 09:08
Tim
Tim is offline
Roodharige mensen met sproeten zijn juist uniek!. Ik zou trots op mezelf zijn . Maarja je kan natuurlijk niet tevreden met jezelf zijn. Ik heb verder geen ervaring met die studio dus ik kan je helaas niet verder helpen ..
Oud 07-10-2006, 14:48
Magican
Magican is offline
Ik heb ze ook en ik zie er best goed uit eigenlijk.
Daarbij, als je ze laat verwijderen blijf je wit, echt wit, over.
Oud 07-10-2006, 16:46
Apomes
Apomes is offline
Ik heb er een paar en ze ergeren me al, dus ik kan me wel voorstellen als heel je gezicht volstaat!
Gewoon hup met die laser en weg zijn ze .

eventueel voor de bleke huid een dagcreme met zelfbruiner ofzo?
Oud 07-10-2006, 17:09
GerarDina
GerarDina is offline
Hallo Apomes, ja als je er zoveel hebt als ik is het zeker niet meer leuk.
Het is geen laser maar fotoflitslicht. Dat moet veiliger zijn ivm de bundel licht. Op hun site www.studio-esthetique.nl lees je ook een goede oplossing om bruin te worden/blijven.

Die spray moet niet vlekken en mooi egaal worden, dat lijkt me wel wat!

Er staat dat de huid die behandeld is niet wit wordt, maar er hetzelfde uit komt te zien, alleen de sproeten zijn weg.
Groetjes Dina
Oud 07-10-2006, 17:12
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
GerarDina schreef op 07-10-2006 @ 18:09 :

Die spray moet niet vlekken en mooi egaal worden, dat lijkt me wel wat!

spray's die je huid mooi egaal bruin maken bestaan helaas niet.
Oud 29-01-2007, 21:23
GerarDina
GerarDina is offline
Hai allemaal,

Inmiddels zijn we een paar maanden verder en heb ik me voor een klein gedeelte laten behandelen en mijn sproeten laten verwijderen. Ben naar die studio Esthetique geweest en bevalt me goed. 1 gedeelte moest 2 behandelingen ondergaan maar de rest 1. Daar ben ik wel blij mee want het is een dure grap maar zeker de moeite waard!

Groetjes van Dina
Oud 29-01-2007, 21:29
Ray
Ray is offline
Tof dat je even reageert, en mooi dat het gelukt is.
Oud 29-01-2007, 21:34
GerarDina
GerarDina is offline
Dank je X-Ray!

Groetjes Dina
Oud 29-01-2007, 22:05
MTpower
MTpower is offline
kost da?
Oud 29-01-2007, 22:08
GerarDina
GerarDina is offline
Hangt er vanaf wat je gedaan wilt hebben. Ik kreeg korting omdat ik veel wil laten doen.
Zie op de site bij tarieven: www.studio-esthetique.nl

groetjes Dina
Oud 29-01-2007, 22:33
luchtballon
luchtballon is offline
zonde

Dat deel wat 2 keer behandeld moest worden, moest je daar dan ook 2 keer voor betalen?
Oud 30-01-2007, 00:28
bamiPoep
bamiPoep is offline
gingerkids are creepy and evil and have no souls

Oud 30-01-2007, 08:32
GerarDina
GerarDina is offline
Ja, moest ik 2 keer betalen, want er zijn om sproeten te verwijderen 1 of 2 behandelingen nodig. Alle prijzen zijn per behandeling.

Groetjes Dina
Oud 30-01-2007, 10:03
Maija
Maija is offline
deed het niet veel pijn? ik zie hier namenlijk een voor-na foto.. en net na de behandeling is de huid ontzettend rood.
Oud 30-01-2007, 10:40
Ceespop
Ceespop is offline
gerardina maakt reclame
Oud 30-01-2007, 11:12
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
jøss_1991 schreef op 30-01-2007 @ 11:40 :
gerardina maakt reclame
Inderdaad, ze is van de instelling zelf en doet dit op elk forum over sproeten!
Oud 30-01-2007, 11:26
GerarDina
GerarDina is offline
Ja het doet best pijn dat wist ik van tevoren heb me heel goed laten informeren via internet en diverse sites. Ben ik van die studio?? Hihihi was dat maar zo!! Dat zou niet gek wezen. Nee helaas moet ik er hard voor sparen en niet op vakantie, geeft niks maar dat is een keuze. Ik schreef alleen het webadres erbij omdat iemand vroeg waar ik het heb laten doen.
En......ja ik ben misschien een beetje over enthousiast zo wat? mag dat ook al niet? Maar ja!

Groetjes Dina
Oud 30-01-2007, 11:38
Verwijderd
Idioot.
Oud 30-01-2007, 12:37
epidemic
epidemic is offline
ik heb me sproetjes verloren toen ik begon te puberen... ik wil ze graag trug
Oud 30-01-2007, 13:56
Verwijderd
Ik heb ook sproetjes. Ik ben blond en word ook heel snel bruin. Ik stoor me er niet aan ofzo.
Je kan ook camouflagespul gebruiken om ze wat minder te laten opvallen als je het echt niet mooi vind. Ik vind sproetjes juist leuk
Oud 30-01-2007, 14:39
Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik heb ook sproetjes, maar zou er echt niet vanaf willen. Denk dat ik een heel 'bloot' hoofd zou hebben zonder ze. Heb je mss een voor- en na-foto van jezelf? Ben toch wel heel benieuwd hoe het eruit ziet!
Oud 30-01-2007, 15:30
Roosje
Roosje is offline
Wat zonde, ik vind sproeten zò leuk.
Oud 30-01-2007, 15:37
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:
TimSengOng schreef op 07-10-2006 @ 10:08 :
Roodharige mensen met sproeten zijn juist uniek!. Ik zou trots op mezelf zijn . Maarja je kan natuurlijk niet tevreden met jezelf zijn. Ik heb verder geen ervaring met die studio dus ik kan je helaas niet verder helpen ..
Oud 31-01-2007, 15:24
Verwijderd
Roodharige mensen met sproeten zijn juist heel gewoon; roodharige mensen zónder sproeten, die zijn veel unieker Maar hoe dan ook, het hoort gewoon bij het 'type', wat een stom idee om dat weg te laten halen...
Oud 31-01-2007, 15:43
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik wil ook sproeten! En sproetjes zijn altijd zo lief om te zien, zelfs een heel gezicht vol. <3
Oud 31-01-2007, 15:49
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 31-01-2007 @ 16:43 :
Ik wil ook sproeten! En sproetjes zijn altijd zo lief om te zien, zelfs een heel gezicht vol. <3
Ik heb ook sproetjes, en toch vinden veel mensen mij niet lief.

Terwijl ik dat wel ben.
Oud 31-01-2007, 16:54
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Cornel schreef op 31-01-2007 @ 16:49 :
Ik heb ook sproetjes, en toch vinden veel mensen mij niet lief.

Terwijl ik dat wel ben.
Lief om te zien. Of die mensen ook echt lief zijn is een tweede.
Oud 31-01-2007, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 31-01-2007 @ 16:24 :
Roodharige mensen met sproeten zijn juist heel gewoon; roodharige mensen zónder sproeten, die zijn veel unieker Maar hoe dan ook, het hoort gewoon bij het 'type', wat een stom idee om dat weg te laten halen...
aan de ene kant wel, aan de andere kant is het een beetje intensieve versie van je haar verven of camouflage erop schmincken. vind het wel jammer dat mensen zo ver gaan om tevreden met hun uiterlijk te zijn... ik vind sproeten juist geweldig en echt heel mooi
Oud 01-02-2007, 13:30
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 31-01-2007 @ 18:47 :
aan de ene kant wel, aan de andere kant is het een beetje intensieve versie van je haar verven of camouflage erop schmincken. vind het wel jammer dat mensen zo ver gaan om tevreden met hun uiterlijk te zijn... ik vind sproeten juist geweldig en echt heel mooi
Ik vind je haar verven of camouflagespul gebruiken ook onzin. Geverfd haar is altijd als zodanig herkenbaar en is altijd minder mooi dan het echte (onnatuurlijke kleuren daargelaten ). En camouflage zie je irl ook altijd (voor foto's, oke, leef je uit) en staat gewoon zo... nep. En onzeker. Beetje puistjes wegwerken, okee, maar plamuren...

Hm, tja, ik hou gewoon van redelijk natuurlijk
Oud 01-02-2007, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 01-02-2007 @ 14:30 :
Ik vind je haar verven of camouflagespul gebruiken ook onzin. Geverfd haar is altijd als zodanig herkenbaar en is altijd minder mooi dan het echte (onnatuurlijke kleuren daargelaten ). En camouflage zie je irl ook altijd (voor foto's, oke, leef je uit) en staat gewoon zo... nep. En onzeker. Beetje puistjes wegwerken, okee, maar plamuren...

Hm, tja, ik hou gewoon van redelijk natuurlijk
en gelijk heb je
Oud 01-02-2007, 16:06
GerarDina
GerarDina is offline
Ik vind een natuurlijke ook het mooiste, alleen een beetje mascara en eventueel een lipgloss is ok voor mij.
Ondanks dat ben ik blij dat ik wel mn sproeten kwijt ben.
Ja ik weet het klinkt dubbel maar zo is het nu eenmaal.

Ik denk dat er wel meer mensen met 1 ding van hun lichaam niet of niet helemaal tevreden zijn, daar ben ik echt geen uitzondering in. Ach ...... ieder zijn meug toch?
doei doei!

Dina
Oud 01-02-2007, 18:57
Ceespop
Ceespop is offline
ok, en nu je huid dicht blijven plamuren en al je problemen zijn de wereld uit. knappe gerda.
Oud 01-02-2007, 20:49
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Ik kan het me goed voorstellen dat je ze zat bent, sommige mensen hebben een huid waarbij je alleen maar sproeten ziet. Ik heb er alleen in een zomer een paar en die vind ik overigens erg leuk staan bij mijn rode haar, maar het hele jaar door heb ik nergens last van.

Ik snap wel dat sommige mensen het zonde vinden maar ik denk dat de TS nogal in grote mate last had van haar sproeten?
Oud 04-02-2007, 17:27
Verwijderd
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 01-02-2007 @ 21:49 :
Ik kan het me goed voorstellen dat je ze zat bent, sommige mensen hebben een huid waarbij je alleen maar sproeten ziet. Ik heb er alleen in een zomer een paar en die vind ik overigens erg leuk staan bij mijn rode haar, maar het hele jaar door heb ik nergens last van.

Ik snap wel dat sommige mensen het zonde vinden maar ik denk dat de TS nogal in grote mate last had van haar sproeten?
Volgens mij kun je zulke problemen beter mentaal oplossen dan fysiek. Waar trek je de grens? Als ik zo kritisch naar m'n lichaam ga kijken, is niks echt goed. Ja, ik ben dan wel dun, maar m'n borsten zijn natuurlijk wel aan de kleine kant. En eigenlijk is m'n neus veel te groot. En god, die billen zijn niet perfect rond. En m'n tanden zijn verkloot. Waar hou je op?
Oud 04-02-2007, 19:02
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Morgan schreef op 04-02-2007 @ 18:27 :
Volgens mij kun je zulke problemen beter mentaal oplossen dan fysiek. Waar trek je de grens? Als ik zo kritisch naar m'n lichaam ga kijken, is niks echt goed. Ja, ik ben dan wel dun, maar m'n borsten zijn natuurlijk wel aan de kleine kant. En eigenlijk is m'n neus veel te groot. En god, die billen zijn niet perfect rond. En m'n tanden zijn verkloot. Waar hou je op?
Je hebt een punt, maar ik heb het eigenlijk meer over de mensen die echt van top tot teen onder de sproeten zitten. Dan kan ik me voorstellen dat je dan zou overwegen om er iets aan te laten doen.
Oud 04-02-2007, 19:13
Verwijderd
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 04-02-2007 @ 20:02 :
Je hebt een punt, maar ik heb het eigenlijk meer over de mensen die echt van top tot teen onder de sproeten zitten. Dan kan ik me voorstellen dat je dan zou overwegen om er iets aan te laten doen.
Ik kan me het wel voorstellen, maar ik vind het gewoon niet zo'n goed idee. Bovendien kende ik een razendknappe jongen wiens gezicht helemaal onder de sproeten zit. Zonder die sproeten zou ik hem er echt minder leuk uit hebben vinden zien, juist de combinatie van zijn huid/haar/ogen maakte hem zo leuk. Terwijl hij zelf misschien altijd wel dacht, goh, ik zie er niet uit... en dat had hij dan gewoon mis. Mja.
Oud 04-02-2007, 19:50
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Morgan schreef op 04-02-2007 @ 20:13 :
Ik kan me het wel voorstellen, maar ik vind het gewoon niet zo'n goed idee. Bovendien kende ik een razendknappe jongen wiens gezicht helemaal onder de sproeten zit. Zonder die sproeten zou ik hem er echt minder leuk uit hebben vinden zien, juist de combinatie van zijn huid/haar/ogen maakte hem zo leuk. Terwijl hij zelf misschien altijd wel dacht, goh, ik zie er niet uit... en dat had hij dan gewoon mis. Mja.
Ik bedoelde ook niet dat mensen met sproeten lelijk zijn . Ik kan het me voorstellen ja, maar ik ben niet per sé voorstander. Maar goed, misschien moet je dit ook bekijken vanuit de persoon zelf?
Oud 04-02-2007, 22:55
Verwijderd
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 04-02-2007 @ 20:50 :
Ik bedoelde ook niet dat mensen met sproeten lelijk zijn . Ik kan het me voorstellen ja, maar ik ben niet per sé voorstander. Maar goed, misschien moet je dit ook bekijken vanuit de persoon zelf?
Ah, ja, dat kan ik ook wel, maar dan nog vind ik het geen goed idee. Maar volgens mij snappen we elkaar prima en zijn we het ook wel eens
Oud 04-02-2007, 22:59
Apomes
Apomes is offline
Mandelic acid de gekste!
Had paar sproeten op neus en op mijn rechter helft van gezicht. Wou ze eerst laten weglaseren maar toen heb ik eerst mandelic acid geprobeerd!
Mandelic acid zorgt voor verdwijning van hyperpimentatie van de zon, verkleint de porien, zwarte puntjes etc.

Na 3 dagen waren de porien op mijn neus zo goed als gesloten en de zwarte puntjes weg.
Nu, na een kleine week heb ik bijna een perfecte neus en wang zonder sproeten, open porien of zwarte puntjes.

Ge kunt het kopen in 15% of 10% (gevoelige huid of huid die in behandeling is met tropicals zoals differin)! Supermiddel!

(enkel te koop via internet)
Oud 05-02-2007, 09:59
Baal
Baal is offline
Hmm, ik wil ook wel van m'n sproeten af
Oud 05-02-2007, 15:31
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Morgan schreef op 04-02-2007 @ 23:55 :
Ah, ja, dat kan ik ook wel, maar dan nog vind ik het geen goed idee. Maar volgens mij snappen we elkaar prima en zijn we het ook wel eens
^^
Oud 09-02-2010, 02:17
GerarDina
GerarDina is offline
Hallo allemaal,

Het is inmiddels alweer 3,5 jaar geleden dat ik mijn sproeten weg heb laten halen en ik ben nog steeds zeer tevreden. Wel ben ik pas geleden even terug gegaan voor de sproeten op mn neus. Door de zon kwamen daar toch enkele terug. Inmiddels is Studio Esthetique verhuisd van Maarssen-broek naar Utrecht. Dat maakte voor mij gelukkig niets uit qua afstand.

Blijf niet met je sproeten zitten dat is echt niet nodig!

Groetjes Dina
Oud 09-02-2010, 10:22
Verwijderd
Ik geloof niet dat een up van ruim 3 jaar de bedoeling is..
Oud 09-02-2010, 10:42
GerarDina
GerarDina is offline
Ik weet niet meer hoe ik een nieuw topic kan starten, kan het nergens vinden. Misschien kan er iemand hierbij helpen?

Groetjes GerarDina
Oud 09-02-2010, 19:07
Verwijderd
Lijkt mij toch reclame, als je het alleen maar over sproeten hebt op dit forum en na 3 jaar eventjes komt melden dat ze verhuisd zijn...
Oud 09-02-2010, 19:11
GerarDina
GerarDina is offline
Ja hoor...............jij hebt natuurlijk geen sproeten en kent het probleem niet.
Tja.... jammer dat mensen anderen gelijk willen beoordelen.
Oud 09-02-2010, 21:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Een bleke huid zonder sproeten is mooi, maar ik zou het ECHT zonde vinden als je dan zelfbruiner ging gebruiken. Dan heb je een oranje huid en rood haar.
Oud 09-02-2010, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor...............jij hebt natuurlijk geen sproeten en kent het probleem niet.
Hoe komt het dat je nu plots aan Scholieren dacht, terwijl je er de afgelopen 3 jaar niets mee te maken hebt gehad en dat nét toevallig als ze verhuisd zijn?

En ik begrijp best dat er mensen zijn die er problemen mee hebben, maar die gaan vanzelf wel op zoek naar oplossingen. Er bestaat nog steeds een zoekfunctie. Dus uppen is nergens voor nodig.
Oud 09-02-2010, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ook sproeten en ik vind het ook reclame
Topic gesloten

Regels voor berichten