Advertentie | |
|
![]() |
|
Ah, je bent dus op zoek naar leuke Adventure games.
Ik speel ze ook graag. Heb speel nu veel Full throttle, Day of the Tentacle, Flight of the Amazon Queen en monkey island op mijn pda en windows, dankzij ScummVM. Die meteen ook dikke aanraders zijn. Het is een onwijse zonde dat je monkey island 3 nog niet gespeelt hebt. Ook al heb je de vorige delen nog niet gespeelt, red je hiermee prima.
||
![]() |
Citaat:
![]() en ik zal ook die andere games die je noemde even opzoeken ( reviews en screens enzo )... Wel heel slecht dat ToonStruck niet bij het rijtje games op wiki stond... 1 van de games van vroeger die me echt bijgebleven is omdat het zo geniaal is.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Neem nou ToonStruck, het is onmogelijk om dit spel uit te spelen omdat het spel te snel gaat. Nou zijn er vast wel weer allemaal programma's om procesor snelheid etc naar beneden tebrengen, maar daarheb ik allemaal geen zin in. Ik geef niet heel veel om graphics, maar het kan natuurlijk te ver gaan. Als spellen totaal opgebouwd zijn uit vierkantjes ( zoals dat plaatje ) dan gaatde speelbaarheid ook al snel naar een te laag niveau.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
en Leisure suit Larry ook Beide vond ik ze wel leuk maar niet boeiend genoeg om uit te spelen. En op dit moment zijn die games zo achterhaald dat ik het iig niet meer leuk zou vinden om te spelen. HEt topic gaat nu wel ergens heen waar ik eigenlijk niet heen wou met dit topic. Lijsten van oude goede games, die waarschijnlijk allemaal geweldig zijn maar tegenwoordig toch achterhaald ( ook al werden er vroeger veel betere adventures gemaakt dan nu ). Als er nou enkele games dermate geniaal zijn dat ik ze toch gespeeld moet hebben, dan hoor ik het graag alsnog, ik kan altijd nog even gaan kijken, maar dus alleen de echte geniale games die nu ook nog echt leuk zijn. Maar ik wil dus vooral nieuwere games horen die dezelfde genialiteit hebben als games van vroeger.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Veel van de spellen die hier genoemd zijn, zijn écht nog gaaf om te spelen hoor. Gobliins 1 en 2 bijvoorbeeld heb ik een jaar of 3 geleden pas gespeeld bijvoorbeeld, terwijl ze toen al 10 jaar oud waren ofzo. Nog een aanrader, niet zo bekend: Inca 1 en 2. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik wacht op 3 ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
de grote game quiz Eye of Sauron | 40 | 27-10-2005 20:42 | |
Games |
adventure games ala monkey island, larry en kings quest Verwijderd | 18 | 20-02-2004 12:55 | |
Games |
Welke GBA adventure game? Bart | 1 | 11-06-2003 20:00 | |
Games |
Recente adventure Games SaturdayNightFever | 10 | 17-04-2003 20:55 | |
Games |
weet iemand nog leuke nieuwe adventure games of een beetje schieten moi21 | 4 | 01-08-2002 14:58 | |
Games |
Adventure Games Verwijderd | 4 | 29-05-2002 11:55 |