30-01-2007, 01:02 | ||
Citaat:
Bij het bevolkingsonderzoek was niks gevonden, maar ze had toch het gevoel dat er iets was. Toen is er een echo gemaakt en bleek er toch *iets* te zien, maar niet zo groot. Later bleek dat het door de hele borst verweven zat en een vorm was die op foto's niet te zien is. Als ze bij de dokter iets te horen kreeg zocht ze dat op internet op zodat ze wist wat het precies inhield enzo. De pruik werd meteen uitgezocht nadat ze te horen kreeg dat ze chemo kreeg en na de 1e x begonnen haren uit te vallen en heeft ze meteen de rest weg laten halen. Ze heeft ook gewerkt tijdens de chemo-periode terwijl iedereen haar voor gek verklaarde, maar ze werd knettergek van het thuiszitten (want toen zat ze al zo'n 2 maanden thuis) Haar motto was, als je jezelf ziek & zielig vindt dan voel je je ook zieker en zieliger dus daar begin ik niet aan Wat ikzelf het engste aan de situatie vond was dat ik me realiseerde dat m'n ouders ook niet onsterfelijk zijn. Ik hoop voor jullie dat het niks ergs is, maar in ieder geval sterkte!
02-02-2007, 12:23 | ||
Citaat:
Mijn moeder heeft ook zo lang mogelijk doorgewerkt en is ook zodra het kon weer begonnen. Ze vond het verschrikkelijk om thuis te zitten, terwijl ze zich niet echt 'ziek' voelde (wat je natuurlijk wel bent!). Ik ben in die periode ook erg bang geweest om mijn ouders kwijt te raken. Gelukkig hebben we daar thuis over kunnen praten met zn allen. Ze zijn inderdaad niet onsterfelijk, realiseerde ik mij. Dat heeft er wel voor gezorgd dat ik nu anders met dingen omga. Het leven is vaak veel korter dan je denkt..
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
DES-kleindochters nu ook meer kans op borstkanker? Wuftie | 6 | 08-10-2006 19:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borstkanker Femme-Fatale | 6 | 01-03-2004 16:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
Borstkanker Fladdergeval | 24 | 10-02-2004 16:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
borstkanker Verwijderd | 13 | 08-04-2002 16:14 | |
Psychologie |
ouder met borstkanker??? me_myself | 13 | 26-02-2002 11:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
borstkanker Deugenietje | 12 | 31-12-2001 19:07 |