Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2007, 16:38
IcedEarth
IcedEarth is offline
we zijn deze maand ook al 2 jaar samen en gaan daarom naar theater, en toevallig in de voorjaarsvakantie samen een weekje weg dus het zal vast niet heel speciaal worden, we doen er eigenlijk ook nooit aan maar het lijkt me wel grappig om n kaartje te sturen dat overdreven rose is met te veel hartjes ed.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2007, 17:01
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 03-02-2007 @ 20:17 :
idd dat gezeik over valentijnsdag komt alleen van mensen die single zijn bijna, omdat ze jaloers zijn en zich achtergesteld voelen... ze schamen zich voor hun single zijn..
mek mek mek..
Valt wel mee denk ik.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 17:06
deoxyribose
deoxyribose is offline
Ja idd, vorig valentijnsdag had ik een vriend en toen deden we er ook niets aan.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 02-02-2007 @ 14:30 :
Ik ga mijn vriendin ten huwelijk vragen
Als ik op valentijnsdag werd gevraagd, zei ik uit principe nee Dan toch liever op een jubileumdag, geloof ik. Of helemaal geen dag. Of uberhaupt niet vragen, maar gewoon samen op het idee komen of zoiets.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 17:46
Bongalientje
Bongalientje is offline
echt he./..
.

maar mensen met een relatie die besluit dat ze niet aan valentijnsdag doen zeuren er niet zo over ,vind ik..

die gaat niet gillen huilen schreeuwen zeggen dat ze het haten en zich een dag opsluiten..
die doen gewoon niet mee

alleen single mensen reageren zo overdreven...
van mij hoeven mensen niet mee te doen.. maar ik vind het raar dat mensen niet willen dat andere mee doen..
Oud 04-02-2007, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Poggy schreef op 04-02-2007 @ 18:01 :
Valt wel mee denk ik.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 17:55
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
idd dat gezeik over valentijnsdag komt alleen van mensen die single zijn bijna, omdat ze jaloers zijn en zich achtergesteld voelen... ze schamen zich voor hun single zijn..
mek mek mek..
grapjas
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 18:35
Verwijderd
Ik vind valentijn klote, eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 18:52
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Starsailorr schreef op 04-02-2007 @ 19:35 :
Ik vind valentijn klote, eigenlijk.
je bent 13 : WAAROM>>>
Oud 04-02-2007, 19:07
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 04-02-2007 @ 18:46 :

van mij hoeven mensen niet mee te doen.. maar ik vind het raar dat mensen niet willen dat andere mee doen..
Jij reageert ook aardig overdreven in dit topic anders
Wat vindt je er nou zo ontzettend geweldig aan dan?
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 19:15
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
mek mek mek..

pff ik geef mss wel een feestje stooooeeeerrrr
Ik heb er ook met vriendin nooit behoefte aan gehad. Tis gewoon niet mijn ding
Oud 04-02-2007, 19:18
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Poggy schreef op 04-02-2007 @ 20:07 :
Jij reageert ook aardig overdreven in dit topic anders
Wat vindt je er nou zo ontzettend geweldig aan dan?
ik vind het niet zo ontzettend geweldig
Oud 04-02-2007, 19:21
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Moustache schreef op 04-02-2007 @ 20:15 :
Ik heb er ook met vriendin nooit behoefte aan gehad. Tis gewoon niet mijn ding
kijk dat kan dat mag..(alles mag)

maar mensen willen het afschaffen enzo..dat vidn k zo overdreven
Oud 04-02-2007, 19:25
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
kunst schreef op 04-02-2007 @ 18:46 :
echt he./..
.

maar mensen met een relatie die besluit dat ze niet aan valentijnsdag doen zeuren er niet zo over ,vind ik..

die gaat niet gillen huilen schreeuwen zeggen dat ze het haten en zich een dag opsluiten..
die doen gewoon niet mee

Ik vind juist mensen met een relatie óf overenthousiast óf krampachtig NIETS met valentijn te maken willen hebben ivm niet-spontaan. Maar hm er zijn ook singles die klagen dat ze niets krijgen oid.

Buiten dat het bijna een morele verplichting lijkt (bah) om er iets aan te doen, vind ik het één grote farce. Sowieso is er geen bal aan om bovenstaande redenen. Ik werk dus niet mee.
Oud 04-02-2007, 19:32
Bongalientje
Bongalientje is offline
ik vind dat mensen die dat willen vooral mee moeten doen..
de dag is bedoelt voor liefde en vrolijkheid
maar mensen maken er met hun gezeur alleen maar saggerijnigheid en krampachtigheid (heidheidheid)

!!

dus ik zeg: mensen zeur niet, het is leuk en als je dat niet vind doe je lekker niet mee..
Oud 04-02-2007, 20:20
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 04-02-2007 @ 19:52 :
je bent 13 : WAAROM>>>
Wat heeft 't dr nou mee te maken dat ik 13 ben? Dus als ik een paar jaar ouder was geweest had je niet zo extreem gereageerd op mijn subtiele haat jegens valentijn? Ach. Naja, ik zal 't je uitleggen ; ik vind 't abnormaal zielig dat mensen een speciale dag nodig hebben om iemand te vertellen dat je van die gene houdt en/ of cadeautjes te geven. Kvind 't gewoon nutteloos enzo.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 20:22
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Starsailorr schreef op 04-02-2007 @ 21:20 :
Wat heeft 't dr nou mee te maken dat ik 13 ben? Dus als ik een paar jaar ouder was geweest had je niet zo extreem gereageerd op mijn subtiele haat jegens valentijn? Ach. Naja, ik zal 't je uitleggen ; ik vind 't abnormaal zielig dat mensen een speciale dag nodig hebben om iemand te vertellen dat je van die gene houdt en/ of cadeautjes te geven. Kvind 't gewoon nutteloos enzo.
nergens staat geschreven dat mensen deze dat speciaal nodig hebben..
Oud 04-02-2007, 20:25
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
kunst schreef op 04-02-2007 @ 21:22 :
nergens staat geschreven dat mensen deze dat speciaal nodig hebben..
Blijkbaar is het nodig om mensen eraan te herinneren dat je best eens zomaar een cadeautje aan elkaar mag geven oid. Anders werd het niet gevierd, lijkt me vrij logisch
Oud 04-02-2007, 20:28
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Electriq schreef op 04-02-2007 @ 21:25 :
Blijkbaar is het nodig om mensen eraan te herinneren dat je best eens zomaar een cadeautje aan elkaar mag geven oid. Anders werd het niet gevierd, lijkt me vrij logisch
als je het zo ziet is het idd stom
ikzie het als een leuke dag waarop mensen iets (extra) liefsvoor elkaar doen.. het is niet verplicht het is geen herinnering
het is gewoon leuk..
iedereen is dan wat vrolijker en ik hoop altijd dat mensen langer in zo'n sfeer blijven

deze dat moet niet bijzonder zijn, de dagen waarom mensen niet zo leif zijn moeten bijzonder zijn
Oud 04-02-2007, 20:32
Crimson
Crimson is offline
Ik vind het altijd zo zeikerig als mensen zeuren dat Valentijn commercieel is.. Alsof kerst dat niet is.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 20:37
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Crimson schreef op 04-02-2007 @ 21:32 :
Ik vind het altijd zo zeikerig als mensen zeuren dat Valentijn commercieel is.. Alsof kerst dat niet is.
ik vier ook geen kerst, dus gelukkig ben ik niet hypocriet...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 20:39
Verwijderd
Citaat:
het verschil is wel dat kerst zo gegroeid is en niet 'bedacht' is vanuit een commercieel oogpunt.

overigens vind ik ook kerst verschrikkelijk
Met citaat reageren
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
kunst schreef op 04-02-2007 @ 21:28 :
als je het zo ziet is het idd stom
Dat is wel mijn visie idd, een verplicht nummertje en een manier om mensen wat meer uit te laten geven.
Ik snap jouw visie ook wel, maar merk in mijn omgeving vooral dat het gaat van 'Oh ja valentijn, nou dan ga ik maar even een kaartje kopen', lijkt me niet helemaal de juiste insteek moreel gezien.

Verders: have fun.
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
dat klinkt krom
alsof Valentijn minder commercieel wordt doordat Kerstmis het ook is..
Oud 04-02-2007, 21:03
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
kunst schreef op 04-02-2007 @ 21:39 :
dat klinkt krom
alsof Valentijn minder commercieel wordt doordat Kerstmis het ook is..
Praktisch iedereen viert kerst, maar ik kan zeker zeggen dat de helft van de mensen die ik ken en de helft van de mensen die in dit topic reageert Valentijn afzeikt. Vandaar.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2007, 21:06
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Crimson schreef op 04-02-2007 @ 22:03 :
Praktisch iedereen viert kerst, maar ik kan zeker zeggen dat de helft van de mensen die ik ken en de helft van de mensen die in dit topic reageert Valentijn afzeikt. Vandaar.
hahaha dat is waar..
maar bij Kerstmis is de oorsprong makkelijker te vinden
Oud 04-02-2007, 22:01
Roos
Roos is offline
Nou ik heb een deal gemaakt met m'n vriend
Gezien ik zijn verjaardag, kerstmis EN oud en nieuw niet met hem kon vieren wilde we valentijnsdag wel vieren, gewoon omdat 't leuk is.

Echter, ik heb die dag tentamen, en dan ga ik altijd met vriendinnen de stad in, bovendien viert een vriendin dan haar verjaardag. Ik zat dus een beetje met dubbele afspraken (dat heb je snel met single vriendinnen )

Nu is de deal ik ga op valentijnsdag lekker met m'n vriendinnen uit, en we houden dat weekend een heel valentijnsweekend
Dan gaan we uit eten en ff wandelen op het strand en verder zien we wel, gewoon een chill-weekend dus.
Oud 04-02-2007, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 04-02-2007 @ 23:01 :
Nou ik heb een deal gemaakt met m'n vriend
Gezien ik zijn verjaardag, kerstmis EN oud en nieuw niet met hem kon vieren wilde we valentijnsdag wel vieren, gewoon omdat 't leuk is.

Echter, ik heb die dag tentamen, en dan ga ik altijd met vriendinnen de stad in, bovendien viert een vriendin dan haar verjaardag. Ik zat dus een beetje met dubbele afspraken (dat heb je snel met single vriendinnen )

Nu is de deal ik ga op valentijnsdag lekker met m'n vriendinnen uit, en we houden dat weekend een heel valentijnsweekend
Dan gaan we uit eten en ff wandelen op het strand en verder zien we wel, gewoon een chill-weekend dus.
Ik snap niet wat single vriendinnen met dubbele afspraken te maken heeft? Met mijn bezette vriendinnen ga ik ook altijd de stad in en zij vieren hun verjaardagen net zo goed?

Maar zo'n weekend klinkt erg relaxt. Ook tijdens de rest van het jaar, trouwens.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 08:42
snoopy
snoopy is offline
Ik vind Valentijnsdag WEL leuk, maar eigenlijk alleen als je geen relatie hebt.
Dus dat je iemand stiekem leuk vindt en dan een kaartje stuurt en maar hoopt dat je een kaartje terug krijgt en dat hij weet dat die ene van jou is...
Als ik nu een kaartje naar m'n vriend stuur op valentijnsdag dan is dat idd gewoon eenzelfde soort kaartje als wat ik een keer of 5 per jaar zomaar stuur.

ik heb trouwens m'n ex 3 anonieme valentijnskaarten gestuurd. Was supergrappig om zijn hoofd te zien
Oud 05-02-2007, 08:54
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 04-02-2007 @ 23:22 :
Ik snap niet wat single vriendinnen met dubbele afspraken te maken heeft? Met mijn bezette vriendinnen ga ik ook altijd de stad in en zij vieren hun verjaardagen net zo goed?
single vriendinnen hoeven hun tijd niet te verdelen over vriend en vriendinnen en zij dus wel, denk ik?
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Ave schreef op 05-02-2007 @ 09:54 :
single vriendinnen hoeven hun tijd niet te verdelen over vriend en vriendinnen en zij dus wel, denk ik?
single vriendinnen hebben geen vriendjes om rekening mee te houden op valentijnsdag
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 10:27
Gevederde
Gevederde is offline
Ik ga lekker sporten en wss gezellig 's avonds met huisgenoten tv kijken
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 11:04
Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
dext0r schreef op 01-02-2007 @ 23:23 :
oh, haha eigenlijk niet speciaal iets.. maar ook weer wel, ik ben de dag erna jarig namelijk..leek ons leuk om te combineren

dus gaan we op 14 feb naar een ENORM tropisch zwemparadijs in een oude zeppelin fabriek wat around the clock open is en dan daar overnachten in een tentje op t strand o.i.d
Ja dat is echt enorm gaaf! Ik zag dat ooit eens in de Rails staan, altijd al eens naar toe gewild.

OT: niks denk ik, gewoon een kaartje voor hem kopen en een zak Jelly Beans. Hij ook weer blij.

Laatst gewijzigd op 05-02-2007 om 11:10.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 14:45
Crimson
Crimson is offline
Ik heb hem inmiddels een chocotelegram(.nl) gestuurd
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 14:47
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Crimson schreef op 05-02-2007 @ 15:45 :
Ik heb hem inmiddels een chocotelegram(.nl) gestuurd
wauw

dat ga ik doen
Oud 05-02-2007, 15:07
June bug
June bug is offline
ik denk dat ik de hele dag bij de brievenbus ga vertoeven, al wachtend op de lading valentijnskaarten die ik ga krijgen
nee ik vind het eigenlijk wel geinig want de afgelopen 2 jaren kreeg ik een kaart, en weet van alletwee de kaarten nog steeds niet van wie ze kwamen dus ik ben erg benieuwd of ik er dit jaar weer 1 krijg
Oud 05-02-2007, 15:10
Bongalientje
Bongalientje is offline
wat grappig

een vriendinnetje van mij krijgt al 5 jaar kaarten (ze is nu 18) van de zelfde persoon maar ze weet niet wie het is..
heel raar
(we verdachten haar zusje maar die houdt het dan heel goe dverborgen.. en het is een jongenshandschrift)
Oud 05-02-2007, 15:16
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
kunst schreef op 05-02-2007 @ 15:47 :
wauw

dat ga ik doen
wil je mijn adres? kan je 'm naar mij sturen
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 15:19
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Crimson schreef op 05-02-2007 @ 16:16 :
wil je mijn adres? kan je 'm naar mij sturen
hahaha graag..?

ik weet het nog niet, ik wil wel echt iets leuks doen die dag
Oud 05-02-2007, 15:43
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
kunst schreef op 05-02-2007 @ 16:19 :
hahaha graag..?

ik weet het nog niet, ik wil wel echt iets leuks doen die dag
ja graag??
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 15:45
Bongalientje
Bongalientje is offline
natuurlijk is het jagraag
nee graag is slecht nederlands.!

huilen!
Oud 05-02-2007, 15:47
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
kunst schreef op 05-02-2007 @ 16:45 :
natuurlijk is het jagraag
nee graag is slecht nederlands.!

huilen!
hahahaha dat bedoelde ik niet, stuur mij maar gewoon een telegram of ben je een meisje??
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 15:47
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Crimson schreef op 05-02-2007 @ 16:47 :
ben je een meisje??
op het moment wel
Oud 05-02-2007, 17:25
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
kunst schreef op 05-02-2007 @ 16:47 :
op het moment wel
darn.. ik denk ik ga mn vriend jaloers maken met een telegram van een andere dude, maar nee hoor..
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 17:27
Bongalientje
Bongalientje is offline
hahahaha jammer he..
waarom wil je hem jaloers maken?
ik kan er alsnog eentje sturen zonder naam
Oud 05-02-2007, 18:38
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
kunst schreef op 05-02-2007 @ 18:27 :
hahahaha jammer he..
waarom wil je hem jaloers maken?
ik kan er alsnog eentje sturen zonder naam
was maar een grapje hoor, ben erg tevreden met mn relatie
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 18:43
Bongalientje
Bongalientje is offline
You never know..
Oud 05-02-2007, 18:59
Verwijderd
Ik ga mijn oma een kaart sturen dat doen wij altijd elk jaar. Verder als ik een vriendje zou hebben (wat misschien nog mogelijk is ) denk ik dat we niet aan grote cadeau's zouden doen, maar eerder gewoon lekker samen zouden zijn. Vorig jaar met valentijn had ik een vriendje en toen hebben er gewoon een hele leuke dag van gemaakt en elkaar een klein cadeautje gegeven. We hebben samen ontbeten (toen zaten we nog op school en hadden we het eerste uur vrij ofzo) en 's avonds zijn we naar de film geweest... Was een hele mooie dag!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2007, 19:01
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 05-02-2007 @ 19:59 :
Ik ga mijn oma een kaart sturen dat doen wij altijd elk jaar. Verder als ik een vriendje zou hebben (wat misschien nog mogelijk is ) denk ik dat we niet aan grote cadeau's zouden doen, maar eerder gewoon lekker samen zouden zijn. Vorig jaar met valentijn had ik een vriendje en toen hebben er gewoon een hele leuke dag van gemaakt en elkaar een klein cadeautje gegeven. We hebben samen ontbeten (toen zaten we nog op school en hadden we het eerste uur vrij ofzo) en 's avonds zijn we naar de film geweest... Was een hele mooie dag!
klinkt goed, ik sluit me bij jou aan denk ik
Oud 06-02-2007, 15:43
Mephisto
Mephisto is offline
ik ga de mensheid vervloeken en mezelf bezatten ofzo
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten