Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2007, 22:15
Velma
Velma is offline
Gadverdamme wat is Alex toch een enge galbak. Dick was gaaf ja, ben blij dat ie er nog inzit.
Oud 26-01-2007, 07:37
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 25-01-2007 @ 22:42 :
oh wat een kostelijke aflevering! ik verdenk nu iedereen, maar aan Paul vind ik toch nog het meeste een stankje zitten... check zijn mouwen bij de executie, daar schijnt iets interessants op te staan...
Ja, wat dan?
Oud 26-01-2007, 08:45
pino123
pino123 is offline
ik vond de veiling echt leuk, moeten ze vaker doen!
Oud 26-01-2007, 10:04
Verwijderd
Wat zat Renate toch veel haar lach in te houden zeg.
Oud 26-01-2007, 14:28
Verwijderd
Er is in ieder geval één iemand gelukkig vandaag! Of twee, dat ligt eraan wie jij denkt dat ik ben.
Maar vijf jokers en een vrijstelling bemachtigen is een hele prestatie. En de pot is dus helemaal leeg! Prachtig! Daar word ik dus echt blij van. Ik had er stiekem wel een beetje rekening mee gehouden en was er vrijwel zeker van dat een flinke hap geld zou verdwijnen, maar zoveel!
Als het om persoonlijke belangen gaat, is alles geoorloofd, zo blijkt maar weer. Zelfs als daarmee een extra kandidaat in het spel gehaald wordt. Maar ook daar had ik rekening mee gehouden.
Ik vraag me wel af wat er gaat gebeuren met de molboekjes. Hoe persoonlijk zijn ze en is er daadwerkelijk nuttige informatie in te vinden?
Al met al was dit een enerverende aflevering voor mij. Het liep weer op rolletjes.

maar nadja heeft het aan niemand verteld dat zij de jokers en de vrijstelling had
Oud 26-01-2007, 16:12
*gaapt*
*gaapt* is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 26-01-2007 @ 15:28 :

maar nadja heeft het aan niemand verteld dat zij de jokers en de vrijstelling had
Ik denk dat ze dat de mol wel verteld zouden hebben.

Citaat:
Ik vraag me wel af wat er gaat gebeuren met de molboekjes. Hoe persoonlijk zijn ze en is er daadwerkelijk nuttige informatie in te vinden?
Hieruit zou je weer kunnen halen dat het Nadja niet is, aangezien zij zelf die mollenboekjes in haar bezit heeft.
Oud 26-01-2007, 16:17
Balance
Balance is offline
Gisteren stond op tvgids.nl trouwens een interview met de persoonlijke coach van WIDM. Alle kandidaten kunnen gedurende de opnames bij hem terecht om te praten, als ze even iemand nodig hebben. Ook nu na de opnames kunnen ze nog met hem bellen als ze even wat kwijt moeten aan iemand, aangezien ze natuurlijk nog steeds zwijgplicht hebben.

En ook vertelde hij dat er gedurende de opnames van de hele groep medewerkers maar 3 mensen weten wie de mol is.
Oud 26-01-2007, 16:58
Flijn
Flijn is offline
Eindelijk iemand eruit die ik verdacht, het werd tijd dat ik mensen kon wegstrepen.
Niet dat ik er veel mee opschiet, want er komen andere verdachten voor in de plaats...
En wat is er met Pauls mouwen?
Oud 26-01-2007, 16:59
Roos
Roos is offline
Eva had toch hoogtevrees? Waarom wilde ze dan in dat vliegtuigje?

Daar klopt iets niet
Oud 26-01-2007, 17:11
Verwijderd
Citaat:
*gaapt* schreef op 26-01-2007 @ 17:12 :
Ik denk dat ze dat de mol wel verteld zouden hebben.

Hieruit zou je weer kunnen halen dat het Nadja niet is, aangezien zij zelf die mollenboekjes in haar bezit heeft.
ze kan toch benieuwd zijn naar de boekjes.... misschien dat ze die nog niet heeft gelezen, en er staat ook ligt eraan wie je denkt dat ik ben.
naja iig het zal wel niet te makkelijk zijn om het te raden.
en renate had ook nog in een tas gekeken bij iemand of hij jokers had, misschien heeft ze dat ook wel bij nadja gedaan en is zij de mol.
Oud 26-01-2007, 17:17
Arwyn
Arwyn is offline
Dick -> respect! Ik vond het zooo stom dat iedereen maar 'n beetje die hele pot leeg ging bieden! Hij was iig de enige die zoiets heeft van, ik wil zelf winnen. Vonk wel goed!

En Eva is toch echt nog steeds verdacht bij mij... Het slaat toch nergens op dat ze moet huilen als ze moet abseilen en wel zelf leuk gezellig in zo'n vlieguigje wil gaan zitten... Ik vertrouw haar nie.. Maar ja, op dit moment is Paul de enige van wie ik zeker weet dat-ie de mol niet is...
Oud 26-01-2007, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Arwyn schreef op 26-01-2007 @ 18:17 :
Dick -> respect! Ik vond het zooo stom dat iedereen maar 'n beetje die hele pot leeg ging bieden! Hij was iig de enige die zoiets heeft van, ik wil zelf winnen. Vonk wel goed!

En Eva is toch echt nog steeds verdacht bij mij... Het slaat toch nergens op dat ze moet huilen als ze moet abseilen en wel zelf leuk gezellig in zo'n vlieguigje wil gaan zitten... Ik vertrouw haar nie.. Maar ja, op dit moment is Paul de enige van wie ik zeker weet dat-ie de mol niet is...
nou ik vind abseilen ook niet fijn en in zo'n vliegtuig lijkt me wel tof.
Oud 26-01-2007, 22:55
Roos
Roos is offline
Weet iemand of je eerdere seizoenen via internet kunt bekijken?
Via uitzendinggemist vind ik alleen dit seizoen, en het vorig seizoen.

Ik zou zo graag de eerdere seizoenen met onbekende mensen eens kijken, heb ik nooit gezien namelijk
Oud 26-01-2007, 22:57
RodeKrab
RodeKrab is offline
Citaat:
Roos schreef op 26-01-2007 @ 23:55 :
Weet iemand of je eerdere seizoenen via internet kunt bekijken?
Via uitzendinggemist vind ik alleen dit seizoen, en het vorig seizoen.

Ik zou zo graag de eerdere seizoenen met onbekende mensen eens kijken, heb ik nooit gezien namelijk
Is wel het aanraden waard!
Als iemand iets gevonden heeft, licht mij dan ook even in

In series in Canada en Australië (de 1e WIDM) waren zo gaaf
Oud 28-01-2007, 19:40
Arwyn
Arwyn is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 26-01-2007 @ 18:45 :
nou ik vind abseilen ook niet fijn en in zo'n vliegtuig lijkt me wel tof.
Mr ik vind het toch vreemd.. Bij dat abseilen zit je iig nog goed veranker zeg maar, maar dat vliegtuigje was aan de zijkant toch helemaal open?? Mss heb ik dat dan verkeerd gezien, maar dat lijkt mij ig veel enger dan..
Oud 02-02-2007, 11:33
Roadrunner
Roadrunner is offline
Nu weet ik het niet meer hoor. Nadja is me toch veel te duidelijk bezig met de mol te spelen. Alex vond ik verdacht maar die is weg. Dick Jol vindt ik wel erg fanatiek en ik had dat groene vat waarschijnlijk ook over het hoofd gezien. Eva vindt ik wel verdachter worden. En Paul...dacht dat Alex de mol was en die is er uit, en de mol blijft er altijd in ookal maakt die de test helemaal fout.
Oud 02-02-2007, 13:10
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
Roadrunner schreef op 02-02-2007 @ 12:33 :
En Paul...dacht dat Alex de mol was en die is er uit, en de mol blijft er altijd in ookal maakt die de test helemaal fout.
Dat was idd wel raar.....Maar waarom is hij dan de 1ste keer wel eruit gevlogen?! Ze zouden de kans niet kunnen lopen dat hij niet 4 boekjes zou kunnen krijgen en dat hij niet werd truggekocht.....
Oud 02-02-2007, 13:57
Verwijderd
Citaat:
TwistedJunkie schreef op 02-02-2007 @ 14:10 :
Dat was idd wel raar.....Maar waarom is hij dan de 1ste keer wel eruit gevlogen?! Ze zouden de kans niet kunnen lopen dat hij niet 4 boekjes zou kunnen krijgen en dat hij niet werd truggekocht.....
Inge had sowieso wel geboden, zij wilde echt te graag haar boekje terug. Daarmee toont ze meteen dat zij de Mol iig niet is, door aan Karel bijna panisch haar boekje te vragen

Ik heb zwaar het idee dat Nadja de Mol is. Wat vervelend is, want nu ga je alles van haar als een mollenstreek zien. Je gaat toch niet op zo'n olifant zitten als iedereen anders hard aan t werk is? En verder dat hele gekloot op die rivier.
Oud 02-02-2007, 14:04
Konijn
Konijn is offline
Als Nadja de Mol is, zou ik dat heel erg jammer vinden.
Véél te duidelijk en opzichtig allemaal.
Zelfde als Renate de Mol is: dan is het uitlekken waar geweest!

Als Dick of Inge de Mol zouden zijn, dan hebben ze het erg goed gedaan (vind ik).
Oud 02-02-2007, 14:07
duivelaartje
duivelaartje is offline
Stiekem ga ik ook Paul verdenken. Heeft hij het niet op een of andere manier voor elkaar gekregen dat hij toen rood kreeg?
Oud 02-02-2007, 14:35
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 02-02-2007 @ 15:07 :
Stiekem ga ik ook Paul verdenken. Heeft hij het niet op een of andere manier voor elkaar gekregen dat hij toen rood kreeg?
Maar hoe had hij dan moeten weten dat hij die vier boekjes zou krijgen? Het had ook niet kunnen lukken.
Oud 02-02-2007, 14:53
Verwijderd
die jol is ook vervelend jol=mol

nee maar ik zat echt zo...paull huh hij verdenkt alex en alex is er uit, maarja misschien had alex meer vragen fout
Oud 02-02-2007, 14:58
Roadrunner
Roadrunner is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 02-02-2007 @ 15:35 :
Maar hoe had hij dan moeten weten dat hij die vier boekjes zou krijgen? Het had ook niet kunnen lukken.
ja dat is ook weer zo
Ik hoop echt niet dat Nadja het is want dan zou ze eigenlijk best een slechte mol zijn.
Oud 02-02-2007, 15:14
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Lilith schreef op 02-02-2007 @ 14:57 :
Inge had sowieso wel geboden, zij wilde echt te graag haar boekje terug. Daarmee toont ze meteen dat zij de Mol iig niet is, door aan Karel bijna panisch haar boekje te vragen
Ze kan goed acteren.

Ik denk dat Inge de mol is
Oud 02-02-2007, 15:44
Verwijderd
Ik heb een heel erg vergezochte hint:

Toen Nadja de boekjes terug ging geven, zette ze op de ene brief: Kus, Nadja

Maar op de andere stond: XXX

Dat kunnen kusjes zijn, maar het kan ook zijn dat het MOL betekent! (De letters)

Haha, het is vast niet zo, maar het viel me op.
Oud 02-02-2007, 16:23
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 02-02-2007 @ 15:35 :
Dat is waar, en bij de veiling had ook niet op hem geboden hoeven worden en lag hij er dus alsnog uit. Maar hoe kan het dat hij nog in het spel zit, terwijl hij duidelijk zei dat hij voor één mol wilde gaan: Alex. En toen lag Alex eruit. Dit valt echter ook weer te ontkrachten; Alex ging op teveel mensen tegelijk en maakte dus meer fouten dan Paul, waardoor het misschien weinig verschilde...
Oud 02-02-2007, 17:48
Verwijderd
Ik heb totaal geen vaste mol
Oud 02-02-2007, 19:57
Verwijderd
Het is gewoon nog steeds en altijd Renate.

Oud 03-02-2007, 10:23
just_me16
just_me16 is offline
Citaat:
TwistedJunkie schreef op 02-02-2007 @ 14:10 :
Dat hoeft natuurlijk niet, ze konden niet van elkaar zien wie er bood, dus karel had gewoon kunnen doen alsof er op paul geboden werd
Oud 03-02-2007, 10:34
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
_Mosquito_ schreef op 02-02-2007 @ 18:48 :
Ik heb totaal geen vaste mol
Maar als het Renate of Nadja is dan ga ik gillen. Dan zou het wéér zo overduidelijk zijn. Ik hou meer van subtiele mollen. Bovendien, na twee jaar achter elkaar van die overduidelijke mollen is het leuker wanneer het een ander soort mol zou zijn.
Oud 03-02-2007, 11:56
Konijn
Konijn is offline
Citaat:
just_me16 schreef op 03-02-2007 @ 11:23 :
Dat hoeft natuurlijk niet, ze konden niet van elkaar zien wie er bood, dus karel had gewoon kunnen doen alsof er op paul geboden werd
Karel weet zelf ook niet wie de mol is.
Daar moet je altijd aan blijven denken.
Er gebeurt dus niks in het spel waar Karel aan 'meewerkt'.
Wat jij hierboven beschrijft (even als mensen die denken dat Paul niet echt een rood scherm had, maar deed alsof) kan dus niet.
Oud 03-02-2007, 12:54
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
Konijn schreef op 03-02-2007 @ 12:56 :
Wat jij hierboven beschrijft (even als mensen die denken dat Paul niet echt een rood scherm had, maar deed alsof) kan dus niet.
Volgens mij dus ook niet. En niemand in het spel verdenkt hem ook. Ze verdenken vooral Nadja, Eva of Renate.

Het is idd wel jammer als Nadja de mol is, want dan is het te doorzichtig. Ik begin Eva steeds meer te verdenken. Ze doet een beetje vaag. Vooral toen ze begon over dat ze wilde zien hoe Nadja zich gedraagde op het vlot......Door zelf niks uit te voeren en dan kijken hoe Nadja zou reageren. Het leek mij meer dat ze het als excuus gebruikte om zelf niks te doen, omdat ze de mol is
Oud 03-02-2007, 15:17
Fleurop
Fleurop is offline
Als Paul of Dick de mol is, zijn ze echt super goed.
Ik denk dat Eva de mol is. Ze valt niet zo op, maar op de een of andere manier heeft ze nooit echt iets positiefs bijgedragen aan het spel.
Renate heb ik wel in mijn top 3 staan, maar ik zou het niet leuk vinden als ze de mol is. Daarbij vind ik haar persoonlijkheid gewoon niet leuk.
Als Nadja de mol is zou ik dat echt achterlijk vinden. Zo overduidelijk, en dat heb ik nu wel een beetje gehad.. niet erg origineel meer. Wel tactisch om verdenkingen naar haar toe te trekken, als ze de mol niet is i.i.g

Oh , ik was Inge helemaal vergeten. Zij zou ook een hele goede mol zijn, want haar verdenk ik totaal niet. Ze komt zo echt over.
Maar alles kan
Oud 03-02-2007, 15:44
just_me16
just_me16 is offline
Citaat:
Konijn schreef op 03-02-2007 @ 12:56 :
weet je zeker dat karel het niet weet, ze hebben toch ook de hint gehad: karel heeft het voor elkaar.
Dus misschien weet hij het juist dit jaar wel
Oud 04-02-2007, 11:35
TwistedJunkie
TwistedJunkie is offline
Citaat:
just_me16 schreef op 03-02-2007 @ 16:44 :
weet je zeker dat karel het niet weet, ze hebben toch ook de hint gehad: karel heeft het voor elkaar.
Dus misschien weet hij het juist dit jaar wel
Zou kunnen, maar het lijkt me niet leuk voor het spel..
Oud 04-02-2007, 13:10
Verwijderd
Op de mouwen van Paul stond 'Le Mod'.
Oud 05-02-2007, 08:36
just_me16
just_me16 is offline
echt?? das wel een echte d mol hint,

Vanaf nu is paul mijn mol
Oud 05-02-2007, 10:49
Flijn
Flijn is offline
Nu weet ik het nog minder dan hiervoor

Paul is verdacht, maarja dat rode scherm hè... maar dit risico maakt hem alleen maar een betere mol.
Eva is nog steeds wel verdacht. Dick is gaaf en ik hoop dat hij de mol is maar ik ga niet op hem stemmen zodat ik straks 0 punten heb en kan zeggen dat ik het ècht niet gedacht had

En Renate en Nadja... Nadja is het volgens mij gewoon niet. En Renate vind ik helemaal niet zo overduidelijk? Nouja, één van de twee is iig onschuldig.
Oud 05-02-2007, 15:23
Knots
Knots is offline
Citaat:
Goede Fee schreef op 03-02-2007 @ 11:34 :
Maar als het Renate of Nadja is dan ga ik gillen. Dan zou het wéér zo overduidelijk zijn. Ik hou meer van subtiele mollen. Bovendien, na twee jaar achter elkaar van die overduidelijke mollen is het leuker wanneer het een ander soort mol zou zijn.
Dan gil ik mee.

Ookal ben ik, nu Alex weg is, wel bang dat Renate de mol is. Nadja is inderdaad té duidelijk aan het mollen. Maar de rest zie ik ook nog niet zo als mol.

Inge misschien, ook niet écht. Ik kan ook tegen mn wil in op Renate gaan stemmen natuurlijk..

Als het wel Eva, Dick, Inge of Paul is: chapeau!
Oud 05-02-2007, 16:07
Signy
Signy is offline
Citaat:
Fleurop schreef op 03-02-2007 @ 16:17 :
Renate heb ik wel in mijn top 3 staan, maar ik zou het niet leuk vinden als ze de mol is. Daarbij vind ik haar persoonlijkheid gewoon niet leuk.
Euhmm....... vorig jaar won dat donkere meisje (weet dr naam niet meer), en niemand verdacht haar omdat het werd toegeschreven aan haar persoonlijkheid.

Ik verdenk Renate echt heel erg.
Nadja en Paul ook wel.... Eva in minder mate, en Dick en Inge helemaal niet.
Oud 05-02-2007, 17:21
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 02-02-2007 @ 16:14 :
Ze kan goed acteren.

Ik denk dat Inge de mol is
Nee.. De Mol zou nooit achter een vlot hebben aangerend met een ton om die nog op het vlot te krijgen.
Oud 05-02-2007, 20:30
Donald Duck
Donald Duck is offline
Ik ga voor Paul
Niet iets specifieks maar hij droeg tijdens de executie waar Alex eruit ging had hij een shirt aan met een tekst in de trant van geld nog wat...
dat klopt volgens mij niet

En anders Nadja, Eva of Renate
Oud 05-02-2007, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 04-02-2007 @ 14:10 :
Op de mouwen van Paul stond 'Le Mod'.
pictuuur pliezah
Oud 05-02-2007, 21:25
Konijn
Konijn is offline
Enige (niet erg duidelijke) plaatje wat ik er van kon vinden:

Oud 05-02-2007, 21:27
Konijn
Konijn is offline
En er staat btw JEMOD, niet LEMOD. Geen anagram dus.
Oud 06-02-2007, 10:18
Moustache
Moustache is offline
Voor de liefhebber is het hierrr duideljiker te zien. Even naar beneden scrollen.
Ik denk niet dat Nadja de mol is, ik denk eerder dat ze het vuil speelt en mensen wil laten denken dat zij het is. Als ze het wel is dan vind ik haar als actrice niet meer geloofwaardig, dan ligt het er wel dik bovenop. Ik zet mijn geld op dit moment op dick, maar dat is echt meer gevoel dan wijsheid.
Oud 06-02-2007, 10:49
Konijn
Konijn is offline
Ow, van dat forum had ik het plaatje ook gehaald, had niet gezien dat er ook al een duidelijkere stond.

Hier ook even het plaatje van de link van Moustache:

Oud 07-02-2007, 12:02
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik ga echt 100% voor Nadja, al legt ze het er wel superdik boven op. Bij dat doolhof, dat ze doodleuk rechtdoor loopt, terwijl ze weet dat ze er dan uit ligt. Bij die opdracht met die olifanten, gaat ze op een olifant zitten en zich niet met de opdracht bemoeien. Op dat vlot heeft ze ook niks uitgevoerd. Maar zij is dan wel weer degene die de vrijstelling krijgt en 5 jokers en de mollenboekjes. Zij bleef ook maar gewoon bieden tijdens die veiling, net alsof het geld haar niks kon schelen.

Verder ben ik blij dat Alex eruit is, die vond ik echt tien keer niks. En Renate mag ook wel gauw ophoepelen.
Oud 07-02-2007, 14:37
Moustache
Moustache is offline
Ik vind Renate leuk. Van mij mag ze nog wel even blijven. Ik vind die dikke (ik vergeet haar naam constant) irritant.
Oud 07-02-2007, 14:57
Verwijderd
Staat er niet jemod
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten