Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2007, 23:45
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 30-01-2007 @ 19:12 :
Voor wie het nog niet wisten; Super Mario Galaxy komt op 1 december uit..
Fucking ter)#%(&#% _()#&)%$%, die game is #(*$#)$&)@$ gewoon al af

En dat wario hier voor de meeste 'tegen valt' viel te verwachten. Al ben ik wel blij dat ontdanks het huidige succes van nintendo er studio's zijn binnen nintendo die niet binnen dit plaatje hoeven te vallen(mainstream/aaa)
Advertentie
Oud 01-02-2007, 08:30
freakinaround
freakinaround is offline
Oh, en er komt inderdaad een oplaadstation uit voor de remote.. die komt 15 feb uit Ik zal maandag op me werk wel ff checken wat ie gaat kosten.

Wie weet wat voor spel Wii Kozorinpa is? Hij staat op de releaselijst, maar kan met google echt helemaal niks vinden..

Prince of Persia komt 29 maart uit..

Lan Adpapter 2 april..

Wing Island Flight Sim 23 maart..
Oud 01-02-2007, 09:27
Verwijderd
Ik had ergens gelezen dat dat station rond de 30euri gaat kosten. nou ja, kijk jij dat eens ff na

ik kreeg trouwens ook mailtje van ninty paar dagen terug dat het nieuws kanaal nu operationeel is? heb het nog niet bekeken, iemand al wel?

Het rijtje spellen wat je noemt word ik nou niet echt warm van, denk dat ik nog maar even wacht met eenv olgende aanschaf
Oud 01-02-2007, 10:05
freakinaround
freakinaround is offline
Oh, en mario party 8 op 30 maart

Maarrr, ik ging net dat nieuws kanaal is proberen.. had software geupdated enz.. Ik start dat nieuws kanaal op.. En opeens doet me Wii Remote het niet meer Krijg m niet meer aan.. Als ik op A druk, gaan al die lampjes paar x knipperen en dan gaat hij weer uit.. Zelfde geval trouwens met de andere remote..

Batterijen kunnen niet op zijn, want ik heb ze vorig weekend er in gedaan..

Iemand suggesties?
Oud 01-02-2007, 10:16
Verwijderd
haha, oeps, nu moet ik me denk schuldig voelen, heb je door mij dat nieuws kanaal uitgeprobeerd, en is nu je Wii gesloopt ..

En gewoon Wii helemaal opnieuw opstarten.. alles eruit, stekker, wii remote batt eruit..
en dan weer opstarten? en anders proberen te synchronisen met behulp van die sync knop op de Wii?
Oud 01-02-2007, 10:20
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 01-02-2007 @ 11:16 :
haha, oeps, nu moet ik me denk schuldig voelen, heb je door mij dat nieuws kanaal uitgeprobeerd, en is nu je Wii gesloopt ..

En gewoon Wii helemaal opnieuw opstarten.. alles eruit, stekker, wii remote batt eruit..
en dan weer opstarten? en anders proberen te synchronisen met behulp van die sync knop op de Wii?
nee had t al ervoor geprobeerd

w8 ff proberen..
Oud 01-02-2007, 10:30
freakinaround
freakinaround is offline
synchorniseren helpt niet.. ze gaan wel knipperen, maar ze houden niet op duurt echt veel te lang..
Oud 01-02-2007, 10:41
Verwijderd
Hm, da's idd nogal apart..
en dat komt dus door die update?
Staat er misschien nog iets in de handleiding? over terugdraaien ervan? hoewel dat kan natuurlijk niet zonder remote.
Of iets van een reset..
Oud 01-02-2007, 10:42
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 01-02-2007 @ 11:41 :
Hm, da's idd nogal apart..
en dat komt dus door die update?
Staat er misschien nog iets in de handleiding? over terugdraaien ervan? hoewel dat kan natuurlijk niet zonder remote.
Of iets van een reset..
hmm ik bel strax ninty wel ff op..
Oud 01-02-2007, 10:53
Verwijderd
succes alvast maar

tot die tijd hou je je bezig met je sims?
Oud 01-02-2007, 11:18
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 01-02-2007 @ 11:05 :
Oh, en mario party 8 op 30 maart

Maarrr, ik ging net dat nieuws kanaal is proberen.. had software geupdated enz.. Ik start dat nieuws kanaal op.. En opeens doet me Wii Remote het niet meer Krijg m niet meer aan.. Als ik op A druk, gaan al die lampjes paar x knipperen en dan gaat hij weer uit.. Zelfde geval trouwens met de andere remote..

Batterijen kunnen niet op zijn, want ik heb ze vorig weekend er in gedaan..

Iemand suggesties?
Dat probleem heb ik soms ook.
Ik heb geen idee waar het precies aan ligt, maar het gaat meestal na een uur ofzo weer over. Ik denk dat het iets te maken heeft met de straling in de omgeving die de verbinding verstoren.
Oud 01-02-2007, 15:48
Verwijderd
Werkt die arme Wii alweer?
Oud 01-02-2007, 22:58
Maxic
Maxic is offline
Heb ik ook wel gehad, maar ff de stroom van de Wii af hielp altijd.
Oud 01-02-2007, 23:02
freakinaround
freakinaround is offline
niks helpt
Oud 02-02-2007, 14:06
Verwijderd
Batterijen eruit, stekker uit de Wii, nachtje zo laten staan, dan stekker er weer in, batterijtjes er weer in en kijken of hij het dan wel doet. En bel ook gewoon met de helpdesk, misschien hebben zij nog een goede tip.
Oud 02-02-2007, 17:01
Verwijderd
Ik zie niet helemaal in hoe dat nachtje stroomloos zou helpen, maar wie weet..
Ik trek sowieso alle stekkers uit mn elektronica(computer, consoles) als ik ze uit heb gezet..
Oud 03-02-2007, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 02-02-2007 @ 18:01 :
Ik zie niet helemaal in hoe dat nachtje stroomloos zou helpen, maar wie weet..
Ik trek sowieso alle stekkers uit mn elektronica(computer, consoles) als ik ze uit heb gezet..
Ik weet ook niet waarom het zou helpen, maar een paar mensen heeft het al geholpen. Misschien dat hij zich na een paar uur compleet reset ofzo, dat doet mijn tv ook

Gisteren weer bezoek gehad en weer gespeeld, leuk om te zien hoe fanatiek mensen kunnen worden bij tennis
Oud 04-02-2007, 22:22
freakinaround
freakinaround is offline
hij doet t alweer Heb Nintendo klantenservice gebeld en die vertelde me dat het synchronisatieproces in de handleiding van de Wii verkeerd staat beschreven..

Dus een tip voor men die nog een nieuwe controller gaat aanschaffen;

Je moet de knopjes NIET ingedrukt houden, maar er allebei ÉÉN keer op drukken! Dan is het klaar.

Laatst gewijzigd op 04-02-2007 om 22:40.
Oud 05-02-2007, 09:40
Verwijderd
Ik mep altijd al gewoon een paar x op die knopjes, en na verloop van tijd syncht ie toch wel..
Maar wel lekker handig dat dat verkeerd beschreven is dan..
Oud 05-02-2007, 11:20
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 01-02-2007 @ 09:30 :

Wie weet wat voor spel Wii Kozorinpa is?
''Er is nog niet heel veel bekend over Kororinpa van ontwikkelaar Hudson Soft, maar in deze nieuwe video wordt wel duidelijk wat de bedoeling is. Je zult, net als in Super Monkey Ball, je bal naar het einde van het circuit moeten brengen. In deze game gaat het om knikkers. Je moet de omgeving tilten met de controller, wat wel een beetje afgekeken lijkt van Super Monkey Ball.

Natuurlijk zal, naarmate je verder komt in de game, het een stuk pittiger worden om de knikker naar het einde van het level te brengen. Kororinpa zal verkrijgbaar zijn vanaf 23 februari. ''

Gametrailers.com heeft er een trailer van, laat toch wel het 1 en ander los.
Oud 05-02-2007, 16:24
Verwijderd
Citaat:
freakinaround schreef op 04-02-2007 @ 23:22 :
hij doet t alweer Heb Nintendo klantenservice gebeld en die vertelde me dat het synchronisatieproces in de handleiding van de Wii verkeerd staat beschreven..

Dus een tip voor men die nog een nieuwe controller gaat aanschaffen;

Je moet de knopjes NIET ingedrukt houden, maar er allebei ÉÉN keer op drukken! Dan is het klaar.
Ik vond het al zo onhandig om die knopjes vast te houden, dus ik deed het nooit

Fijn dat het zo'n suffe fout was dan, en dus niets ernstigs
Oud 05-02-2007, 20:47
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 05-02-2007 @ 17:24 :
Ik vond het al zo onhandig om die knopjes vast te houden, dus ik deed het nooit

Fijn dat het zo'n suffe fout was dan, en dus niets ernstigs
jaa idd ben echt blij
Oud 05-02-2007, 20:48
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 01-02-2007 @ 10:27 :
Ik had ergens gelezen dat dat station rond de 30euri gaat kosten. nou ja, kijk jij dat eens ff na

ik kreeg trouwens ook mailtje van ninty paar dagen terug dat het nieuws kanaal nu operationeel is? heb het nog niet bekeken, iemand al wel?

Het rijtje spellen wat je noemt word ik nou niet echt warm van, denk dat ik nog maar even wacht met eenv olgende aanschaf
25 euro gaat ie kosten
Oud 08-02-2007, 13:57
freakinaround
freakinaround is offline
Wie gaat Mario Party 8 kopen?

Ik wel.
Oud 08-02-2007, 14:30
Reynaert
Reynaert is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 08-02-2007 @ 14:57 :
Wie gaat Mario Party 8 kopen?

Ik wel.
Op de dag van release waarschijnlijk. Dat spel is zo tof om met wat vrienden te doen.
Oud 08-02-2007, 14:32
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Reynaert schreef op 08-02-2007 @ 15:30 :
Op de dag van release waarschijnlijk. Dat spel is zo tof om met wat vrienden te doen.
huhuhu.
Oud 08-02-2007, 21:39
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Oh, je hebt em al gespeeld?

Enige game die ik echt definately ga kopen de komende maand is SSX Blur, verder moet ik ff kijken .
Oud 09-02-2007, 13:59
Supreme Dutch
Ik ben er eergisteren een wezen halen. Is opzich wel een prima apparaat, maar ik zie mezelf er niet over een jaar nog op spelen. Heb nu al 2 jaar uiterst veel plezier van mijn playstation 2, maar ik denk dat mijn Wii dat niet halen. Ik heb em gister even neergezet voor een groep van 40 mensen (25 vrouwen, 15 mannen) met een beemer en 4 controllers en dat ding was echt een doorslaand succes. Zelfs meerdere dames die mijn telefoonnummer vroegen om een keer te mogen komen Wii'en (had ik ook wel tijdje leuk mee gepraat hoor)
Een Wii is heel vet, maar het blijft een Nintendo..
Oud 09-02-2007, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 09-02-2007 @ 14:59 :

Een Wii is heel vet, maar het blijft een Nintendo..
En dat is wat de Wii zo goed maakt
Oud 09-02-2007, 14:19
Supreme Dutch
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 09-02-2007 @ 15:08 :
En dat is wat de Wii zo goed maakt
Ik ben zelf niet zo'n grote Nintendo-fan. Ik had liever gewoon wat "realistischere" graphics gezien met Wii-sports, maar er zijn inderdaad ook mensen die dat cartooneske juist prachtig vinden. Verder denk ik dat je bij Playstation en Xbox meer keuze hebt qua games. Een Wii is denk ik meer om sociaal te gamen..
Oud 09-02-2007, 15:59
Verwijderd
Inderdaad, zelf hou ik wel van dat cartoon-achtige gedoe. En ik vind het ook leuk dat de Wii eens niet weer meer van hetzelfde is qua mogelijkheden; 't is echt anders en ook meestal logisch (de besturing bij Sports heb je bijvoorbeeld zo door, voelt heel normaal, iedereen kan het meteen leren om vervolgens goed te kunnen spelen). Vervolgens ben ik ook ineens (sinds de DS) gek op non-games, en daar is Nintendo natuurlijk vrij goed in. Ik hou van Brain Training, Animal Crossing en dat soort spellen, en dan moet ik natuurlijk bij Nintendo zijn. En als laatste vind ik het ook nog eens heel leuk om met meerdere mensen te spelen, en dan vinden die meerdere mensen - vrijwel allemaal mensen die niet gamen - de Wii ook weer leuker, omdat het gewoon wat speelser is, voor mijn gevoel.

Zelf zou ik dus ook nooit een Playstation of X-Box kopen (ook al kan je daar ook samen mee spelen); niet mijn 'stijl' en ik vind ze vervolgens ook nog eens te duur.
Oud 09-02-2007, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Supreme Dutch schreef op 09-02-2007 @ 15:19 :
Ik ben zelf niet zo'n grote Nintendo-fan. Ik had liever gewoon wat "realistischere" graphics gezien met Wii-sports, maar er zijn inderdaad ook mensen die dat cartooneske juist prachtig vinden. Verder denk ik dat je bij Playstation en Xbox meer keuze hebt qua games. Een Wii is denk ik meer om sociaal te gamen..
Ik heb zelf ook de hele reutemeteut, behalve de playstations dan.. En ik ben niet perse overtuigd dat de 360 nou zoveel meer te bieden zal hebben dan de Wii. Tuurlijk, het aanbod games ligt nu vele malen hoger, maar er is ook een jaar voorsprong.
En afgezien van de vettere graphics en sterkere mogelijkheden van de 360, vind ik Gears of War(toch wel de shooter nu) echt niet zo heel veel meer wowie dan ik Halo vond toen ik mn gewone xbox kocht.
Terwijl ik bij de Wii toch echt wel aan mn remote gekluisterd zat bij sports en zelda om alles uit te proberen en te spelen.

Tuurlijk, het hele gebeuren moet zich nog bewijzen, en alleen time will tell, maar ik vind het gewoon een leuke zet van nintendo, mooiere graphics is natuurlijk vet, maar dit is veel vernieuwender.
Trouwens, 'maar het blijft een nintendo', als er een ontwikkelaar is die ervaring heeft, dan is het ninty natuurlijk wel. En opboksen tegen twee financiële grootmachten is ook niet makkelijk.
Oud 09-02-2007, 21:21
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
En met spellen als SSX komen ook de realistischere graphics aan bod .
En de nieuwe metroid vind ik ook niet echt cartoonesk .
Oud 09-02-2007, 22:35
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 09-02-2007 @ 22:09 :
En afgezien van de vettere graphics en sterkere mogelijkheden van de 360, vind ik Gears of War(toch wel de shooter nu) echt niet zo heel veel meer wowie dan ik Halo vond toen ik mn gewone xbox kocht.
Helemaal gelijk in. Maar toch, ik vind Ocarina of Time toch wel beduidend beter dan ALTP. En is Resident Evil 4 niet een van de beste (zo niet de allerbeste) afleveringen uit de reeks? En zie jij Smash Brothers Melee al draaien op een NES? Ik bedoel maar
Oud 11-02-2007, 06:53
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Voor mensen die nog een wii willen, colega van me heeft em besteld via amazone in duitsland, betaal je 7 euro verzend kosten, maar die hebben em wel gewoon op vooraad
Oud 11-02-2007, 11:20
freakinaround
freakinaround is offline
Is Need for speed carbon nou echt 10 x nix op de wii? Zowel qua graphics als gameplay..?
Oud 11-02-2007, 14:46
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Ik ga hem ook kopen!

Maar ik hoop niet dat er teveel Partygames uitkomen..

Maargoed, gelukkig heb ik mn DSje nog. En die gaat hoe dan ook voor.
Oud 13-02-2007, 18:59
freakinaround
freakinaround is offline
Ik heb weer geupdate releaselijst! dus is iemand benieuwd, ask me!!

Oh, en excite truck ligt nu in de winkels, kopen of niet?

Laatst gewijzigd op 13-02-2007 om 19:38.
Oud 14-02-2007, 16:52
Verwijderd
Enquetekanaal is funny
Oud 14-02-2007, 17:50
Verwijderd
Mijn Wii probeert nu al een hele tijd een verbinding te maken met de server van het winkelkanaal, maar 't lukt kennelijk niet. Waarom geeft hij het na 10 minuten niet gewoon op? Kan ik hem gewoon uitdrukken nu? *denkt* Vast wel
Oud 14-02-2007, 19:28
Verwijderd
ja heb ik ook gedaan
Oud 14-02-2007, 19:40
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-02-2007 @ 18:50 :
Mijn Wii probeert nu al een hele tijd een verbinding te maken met de server van het winkelkanaal, maar 't lukt kennelijk niet. Waarom geeft hij het na 10 minuten niet gewoon op? Kan ik hem gewoon uitdrukken nu? *denkt* Vast wel
Ik had gisteren precies hetzelfde. Alleen moest ik de stekker eruit halen, aangezien de knoppen niet reageerden
Oud 14-02-2007, 19:40
freakinaround
freakinaround is offline
okééé om wat nieuwsgierigheid te wekken..

er staat o.a op:

DBZ Tenkaichi 2 23-03-07
Medal of Honor Vanguard 29-03-07
The Godfather Blackhand 29-03-07
Mortal Kombat Armageddon 15-06-07

huhuhuhu
Oud 14-02-2007, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Baron Sengir schreef op 14-02-2007 @ 20:40 :
Ik had gisteren precies hetzelfde. Alleen moest ik de stekker eruit halen, aangezien de knoppen niet reageerden
Eén keer op de aan/uit-knop drukken werkte niet, maar hem even vasthouden wel, toen ging hij helemaal uit (rood lampje ipv oranje) en vervolgens startte hij weer mooi op en kwam ik meteen op het winkelkanaal en nu heb ik dus het enquetekanaal

Ik vind het grappig
Oud 14-02-2007, 20:35
Verwijderd
Ik heb zo'n zin in Mario
Oud 14-02-2007, 22:03
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
DBZ komt mooi 5 dagen voor mijn verjaardag uit. Hoef ik daarover ook niet meer na te denken.
En van het geld dat ik van mijn familie krijg kan ik één dag later The Godfather of MoH: Vanguard kopen.

Maar ik wacht nog steeds op Metroid Prime 3 en Super Smash Brothers: Brawl. Dat zijn de titels die ik echt nog moet hebben.
Maar voorlopig ben ik nog bezig met het (rustig) doorspelen van Zelda voor de tweede keer.
Oud 14-02-2007, 22:36
freakinaround
freakinaround is offline
hmm die staan er nog niet op
Oud 15-02-2007, 09:39
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef op 14-02-2007 @ 23:03 :
Maar ik wacht nog steeds op Metroid Prime 3
Oud 15-02-2007, 10:46
Verwijderd
Citaat:
Baron Sengir schreef op 14-02-2007 @ 23:03 :

Maar ik wacht nog steeds op Metroid Prime 3 en Super Smash Brothers: Brawl. Dat zijn de titels die ik echt nog moet hebben.
Yepz, de rest van de titels doet me persoonlijk ook niet zo heel veel..

En DBZ had een aantal flink slechte recensies gehad, slecht uitgewerkte besturing enzo, dat is wel jammer, dan die remote had mooi gebruikt kunnen worden natuurlijk..

Trouwens, waar staat mario party op je release lijst?
Oud 15-02-2007, 11:46
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
En DBZ had een aantal flink slechte recensies gehad, slecht uitgewerkte besturing enzo, dat is wel jammer, dan die remote had mooi gebruikt kunnen worden natuurlijk..
Het zijn een beetje gemixte reacties die ik lees. Maar aan de andere kant was ik vroeger wel een enorme fan van de serie (ik heb heel Dragonball + Dragonball Z + Dragonball GT nog ergens op een zooi DVD's staan). Dus ik denk dat ik er wel mee uit de voeten kan.

Regels voor berichten