Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wat ik eigelijk wilde vragen, je eet heel gezond en bovendien post je wat je eet waarom let je zo op je eten? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
1 gebakken schol (woog inclusief graten 300 gram, dacht ik te zien bij de viswinkel) 3 stukken stokbrood (1 met niks, 2 met belegen kaas) Toetje ongeveer 200-250ml chocolade vla Later op de avond (begin er net aan) 1 appel 1 glas vers geperst sinasappelsap |
![]() |
||
Citaat:
2 boterhammen aardbeienjam 1 boterham rookvlees thee kwark zilvervliesrijst met muesli chocola, koffie 2 boterhammen gebakken ei cup a soup groente 1 boterham rookvlees appel 1 boterham speculaas en ik kreeg net weer chocola aangeboden. Laatst gewijzigd op 10-02-2007 om 19:26. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vervolg van het lijstje van vandaag nog 2 glazen cola 1 liter water bak frambozen (125 gr) witlof met ham en kaas en puree, uit de oven chocolademoussetaart warme chocolademelk met slagroom straks nog een smoothie denk ik, heb zin in iets gezonds |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() tussendoor: mandarijntje banaan halve liter water 2 glazen cola 2 witte boterhammen met kipfilet en roomboter avondeten: broodje gezond groentekroket kaassoufflee en vanaaf pokeren dus tel er nog maar 5 cola bij op denk ik |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
Wat eten we vandaag? #9 Bloem | 500 | 22-05-2007 14:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote lijntopic #21 MieX | 481 | 18-05-2004 15:07 |