Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- blauwe trui met muts, zo'n merkloos ding. Dat superbekende merkloze merk zegmaar, als je het ziet ken je het wel
![]() - zwart t-shirt daaronder - halfwijde spijkerbroek (van quiksilver! ![]() - zwarte boxer van de hema, maat 5 (normaal zes maar deze zit eigenlijk prettiger ![]() - en ik heb net mijn vasn oldschool schoenen (ben er echt trots op ![]() - oh ja en witte sokken Dit heb ik vrijwel altijd aan, alleen dan weer schoon of in een andere kleur. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Mirl draagt: - witte trainingsbroek van Mexx (Alfi) - blauw boxershort (Dwaynemans) - rode sloffen (Marskramer) - roze vest (Only) Waarschijnlijk zou Mirl het niet zo koud hebben als ze meer kleren aan zou doen :/
|
heeeej benk weer!! *is tijduh nie op di forum geweest*
ike heb aan: - een bruine ribbroek (pverzeas) - donkerblauwe dc's ![]() - 1 of andere wolle trui met grote kraag (miss sixty) - sokkuh (hema) - veel sieraden - spijkerstof string ennemm gekleurde bh dirkjuh langs mij heeft aan: - skoentjuhs die grijs zijn - paars achtige trui met poppetjuh erop - donkerblauwe skatebroek (overzeas) - zwarte sokkuh (markt) - blauwe boxer met kikkertjuhs ![]() |
![]() |
|
![]() |
- zwarte Ésjes (Émotion)
- donkerblauw met lichtblauw geruite kniekousen (V&D) - zwarte broek (Only) - ondergoed (H&M) - verschriiiiiikkelijke trui, ziet e rniet uit, durf er ook het huis niet mee uit ![]() ![]() Ik moet maar eens fatsoenlijke winterkleren gaan kopen :/
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() en roze powerpuff girls sokken |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ga. Uit eten met de klas ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() - groen shirtje met olifant (Zeeman) - felgroen vestje (Only)
|
eehm...zullen we beginnen bij ....mn underbroek..........!
oeeeeeeh...dar staat dat vogeltje van SNoopy op!hahahaha en dan een Jinxbroek en daarboven een vage trui oeh en kisten met een rode en een zwarte veter
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat voor kleertjez heb jij aan vandaag? TopDrop | 293 | 15-06-2007 17:12 | |
Lifestyle |
Wat heb je NIET aan? S | 16 | 12-09-2004 10:40 | |
Lifestyle |
Ey sma, welke jeans zitten om je bootie, en wat voor slutty topje heb je aan? Verwijderd | 499 | 29-05-2004 13:37 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? - Fototopic Verwijderd | 497 | 07-01-2004 13:39 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? rodina | 496 | 05-07-2003 21:28 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? Black Sugar | 461 | 08-11-2002 19:31 |