Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2007, 01:55
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
MegaManX schreef op 22-01-2007 @ 23:40 :
Maar qua game houdbaarheid niet.

Ik speel het nu niet meer.
Oud 23-01-2007, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 22-01-2007 @ 21:38 :
Sorry, ik zal geen politiek incorrecte grapjes meer maken.

Even serieus: heeft iemand de laatste PU al gelezen?
Zelda TP is daar het eerste spel ooit dat een 10 heeft gehad. welverdiend IMO...
Ik lees de PU al tijden niet meer, maar als ze Zelda TP een 10 hebben gegeven, vind ik de kwaliteit van het blad aanzienlijk achteruit gegaan..

Tuurlijk, zelda is geweldig, het is leuk, vet, het grijpt je, het verveelt never, maar ik vind het geen 10 waard, het geeft gewoon niet het 'wow' gevoel dat OoT gaf. punt..
En juist ocarina of time hebben ze bij de PU toen jaren geleden(die heb ik nog ergens liggen) een 9,9(geloofik) gegeven, omdat ze het liefst nooit een 10 wilden geven, want dat zou betekenen dat er nooit een spel meer zou kunnen bestaan dat beter was.
En dat ze dan nu dit spel, wat mijn(en meerdere mensen) inziens toch lang niet zo revolutionair is als Oot wel een 10 geven, is een beetje krom. Vroeger waren ze toch een stuk strenger met hun cijfers.
Toen was dat hele blad wat normaler vond ik zelf, maar dat terzijde..
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 10:49
Dinalfos
Dinalfos is offline
De PU was vroeger juist veel minder streng. Mortal Kombat kreeg steevast een 10 en een spel van Beavis & Butthead kreeg ooit eens hoger dan een 10, iets van 13,4 ofzo
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 23-01-2007 @ 10:46 :
Tien!
Ik zie die tien eerder als iets dat je aan een spel geeft wat op dit moment het beste in elkaar zit. En dat is Zelda. Natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 12:48
Verwijderd
Zelda TP heeft ook helemaal geen 10 in de PU, maar een 9,8.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 15:56
Young Predator
Young Predator is offline
Ben bezig met alle poes te verzamelen. Er onbreken er nog 7, en ik zoek me er helemaal ziek aan.
Weet iemand wat je krijgt als je alle 60 poes hebt?
Oud 23-01-2007, 16:16
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Young Predator schreef op 23-01-2007 @ 16:56 :
Ben bezig met alle poes te verzamelen. Er onbreken er nog 7, en ik zoek me er helemaal ziek aan.
Ja, geld .
Oud 23-01-2007, 16:46
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 22-01-2007 @ 21:38 :
Sorry, ik zal geen politiek incorrecte grapjes meer maken.

Even serieus: heeft iemand de laatste PU al gelezen?
Zelda TP is daar het eerste spel ooit dat een 10 heeft gehad. welverdiend IMO...
Je hebt de PU duidelijk niet goed gelezen, het heeft een 9,8.
Oud 23-01-2007, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Young Predator schreef op 23-01-2007 @ 16:56 :
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 23-01-2007, 18:11
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Ieke schreef op 23-01-2007 @ 17:46 :
Oh!
Ehmm.. Dan zal ik wel een ander blad in mijn handen hebben gehad. Sorry voor de verwarring dan.
Als ik weer in de bieb op het station ben (de bruna dus) dan zal ik nog eens kijken, ik weet in ieder geval zeker dat ze ergens een 10 hebben gehad. Waarschijnlijk N-Gamer of zo....
Oud 23-01-2007, 18:12
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Laurens schreef op 23-01-2007 @ 19:01 :
Spoiler
Spoiler
Oud 23-01-2007, 18:27
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Ieke schreef op 23-01-2007 @ 17:46 :
De Ngamer heeft Zelda wel een 10 gegeven.. (ook 1e spel ooit)
Oud 23-01-2007, 18:43
Young Predator
Young Predator is offline
Zelda vandaag uitgespeeld.
60 uur op gedaan, mis alleen 6 poes.

Vond het een heerlijk spel. Kan weer niet wachten op de nieuwe Zelda.
Sommige details ( ga er geen noemen, die zullen jullie zelf vast wel een aantal gezien hebben ) zijn erg goed.
De gameplay was leuk, jammer dat er voor mij voorlopig geen degelijke Wii game uitkomt.
Oud 23-01-2007, 22:16
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 23-01-2007 @ 10:46 :
Ik lees de PU al tijden niet meer, maar als ze Zelda TP een 10 hebben gegeven, vind ik de kwaliteit van het blad aanzienlijk achteruit gegaan..

Tuurlijk, zelda is geweldig, het is leuk, vet, het grijpt je, het verveelt never, maar ik vind het geen 10 waard, het geeft gewoon niet het 'wow' gevoel dat OoT gaf. punt..
En juist ocarina of time hebben ze bij de PU toen jaren geleden(die heb ik nog ergens liggen) een 9,9(geloofik) gegeven, omdat ze het liefst nooit een 10 wilden geven, want dat zou betekenen dat er nooit een spel meer zou kunnen bestaan dat beter was.
En dat ze dan nu dit spel, wat mijn(en meerdere mensen) inziens toch lang niet zo revolutionair is als Oot wel een 10 geven, is een beetje krom. Vroeger waren ze toch een stuk strenger met hun cijfers.
Toen was dat hele blad wat normaler vond ik zelf, maar dat terzijde..
Windwaker had ook een 9,7 ofzo. Ook onverdiend in my humble opinion.

OOT was gewoon zwáár het beste zelda spel ever.
Oud 24-01-2007, 11:02
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 23-01-2007 @ 19:27 :
De Ngamer heeft Zelda wel een 10 gegeven.. (ook 1e spel ooit)
Dan was het dat blad dat ik in mijn handen had. Ik lees al die bladen op het station en koop ze dus nooit, ik wist nog wel dat TP een 10 had gehad als 1e spel ooit maar ik was dus vergeten welk blad ik ook al weer in mijn handen had...
Oud 25-01-2007, 16:15
freakinaround
freakinaround is offline
ik kom niet verder, wie helpt me? Ik heb trouwens de Wii! Dus mijn aanwijzingen zijn gespiegeld tov de gamecube he

Spoiler
Oud 25-01-2007, 16:25
Verwijderd
Citaat:
freakinaround schreef op 25-01-2007 @ 17:15 :
ik kom niet verder, wie helpt me? Ik heb trouwens de Wii! Dus mijn aanwijzingen zijn gespiegeld tov de gamecube he

Spoiler
Ik heb geen idee wat je nou precies bedoelt
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 16:28
Verwijderd
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 16:36
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
@rne schreef op 25-01-2007 @ 17:28 :
Spoiler
Spoiler
Oud 25-01-2007, 16:59
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 25-01-2007 @ 17:36 :
Spoiler
gelukt, thx

omg kheb nu volgens mij een bug.. heel irritant iig.. Hij doet alsof ie door dat drijfzand loopt als ie op steen loopt, terwijl ik nu snel moet rennen om door die deur te gaan.. maar dat lukt dus niet
Oud 25-01-2007, 17:05
Verwijderd
haha, dat was iets terug ook al gepost, die persoon dacht ook al dat zn spel kapoet was..
je hebt letterlijk een bug ja, of in ieder geval ongedierte..
ga maar eens in wolf vorm, en gebruik dan je senses, zul je zien wat ervoor zorgt dat je zo langzaam vooruit komt

Kwestie van als een gek om je heen meppen
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 17:17
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 25-01-2007 @ 18:05 :
haha, dat was iets terug ook al gepost, die persoon dacht ook al dat zn spel kapoet was..
ga maar eens in wolf vorm, en gebruik dan je senses, zul je zien wat ervoor zorgt dat je zo langzaam vooruit komt

kut kheb m nu al uit gezet nja geen zin meer volgens mij was k ook verkeerd gelopen..
Oud 25-01-2007, 17:42
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 25-01-2007 @ 18:05 :

Ah ja, ik herinner me waar dat was. Had bij mij ook even geduurd voordat ik het doorhad. Ik kreeg echt de kriebels van die beesten... Dat geluid alleen al... brrr
Zijn wel een stelletje bastards bij nintendo, je krijgt ook geen enkele aanwijzing van tevoren als je in die 'bug-ruimte' komt.
Maar zoals met elk goocheltrucje, als je hem eenmaal door hebt dan trap je er nooit meer in. Dus als je die beesten later weer tegenkomt ben je er zo vanaf.

PS: je shadow aura rekent in één keer met allemaal af.
Oud 25-01-2007, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 25-01-2007 @ 18:42
Zijn wel een stelletje bastards bij nintendo, je krijgt ook geen enkele aanwijzing van tevoren als je in die 'bug-ruimte' komt.
[/B]
Ze maken hetzelfde geluid als die onzichtbare ratten, dus je kón het eigenlijk wel weten he
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 18:44
Verwijderd
Ze is ws nog bij die ratten, dus als je die nog niet hebt gezien, dan kan je het niet weten he
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 19:41
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Laurens schreef op 25-01-2007 @ 19:28 :
Ze maken hetzelfde geluid als die onzichtbare ratten, dus je kón het eigenlijk wel weten he
wakker worden slimmeke, ik had het dus over die onzichtbare ratten... tok tok
Oud 25-01-2007, 20:21
freakinaround
freakinaround is offline
kuttt batterijen van mn remote zijn op en kheb geen batterijen meer in huis
Oud 25-01-2007, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 25-01-2007 @ 19:44 :
Ze is ws nog bij die ratten, dus als je die nog niet hebt gezien, dan kan je het niet weten he
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 25-01-2007 @ 20:41 :
wakker worden slimmeke, ik had het dus over die onzichtbare ratten... tok tok
Die ratten kwam je toch al tegen in het begin van het spel, waar je met Midna kennismaakt en door de kerkers van Hyrule Castle naar Zelda toe gaat? Of vergis ik me nou heel erg; ik zou zweren dat je daar onzichtbare ratten had die hetzelfde geluid als die 'plakratten' maken
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 20:37
Verwijderd
Citaat:
freakinaround schreef op 25-01-2007 @ 21:21 :
kuttt batterijen van mn remote zijn op en kheb geen batterijen meer in huis
Hoe lang doe je eigenlijk met zo'n setje batterijen?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2007, 20:41
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Laurens schreef op 25-01-2007 @ 21:37 :
Hoe lang doe je eigenlijk met zo'n setje batterijen?
hm, dit zijn batterijen die ik uit de keukenla heb gepakt, kunnen dus al gebruikt zijn.. waren ook 2 verschillende trouwens.. Maar heb er paar weken mee gedaan.. Maar ook best wel veel gespeeld.. Morgen ofzo maar eens duracell kopen gaan wat langer mee..
Oud 25-01-2007, 21:35
Verwijderd
Citaat:
freakinaround schreef op 25-01-2007 @ 21:41 :
hm, dit zijn batterijen die ik uit de keukenla heb gepakt, kunnen dus al gebruikt zijn.. waren ook 2 verschillende trouwens.. Maar heb er paar weken mee gedaan.. Maar ook best wel veel gespeeld.. Morgen ofzo maar eens duracell kopen gaan wat langer mee..
Dat valt gelukkig nog wel mee. Hopelijk brengen ze nog een Wiimote met accupack ofzo uit, met bijbehorende oplader/standaard. Het liefste tegen de tijd dat ik 'm koop natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 20:43
Reynaert
Reynaert is offline
Uitgespeeld. 45 uur, maar dat was vast omdat het mijn eerste echte Zelda game was. Één van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Reynaert schreef op 27-01-2007 @ 21:43 :
Uitgespeeld. 45 uur, maar dat was vast omdat het mijn eerste echte Zelda game was. Één van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld.
Zeker als je nog nooit echt Zelda hebt gespeeld is 45 uur best netjes. Ik zat toen ik 'm uitspeelde op 50 uur, en dat terwijl ik echt door die kerkers heen ben gewandeld, gewoon omdat je veel dingen 'als eens eerder hebt gezien' in andere delen, hetzij in een ander jasje.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 12:21
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Laurens schreef op 28-01-2007 @ 01:07 :
Zeker als je nog nooit echt Zelda hebt gespeeld is 45 uur best netjes. Ik zat toen ik 'm uitspeelde op 50 uur, en dat terwijl ik echt door die kerkers heen ben gewandeld, gewoon omdat je veel dingen 'als eens eerder hebt gezien' in andere delen, hetzij in een ander jasje.
Ik zit nu op de 35 en moet nu net die besneeuwde berg op. Maar ik vind het gewoon ook leuk om veel rond te wandelen, met mijn paardje te reizen ipv de warpen en om zo veel mogelijk te zien. (en dan de 'geheime' gangetjes overal te vinden, insecten te verzamelen etc. Alleen vissen is niet mijn ding)
Oud 28-01-2007, 12:26
Reynaert
Reynaert is offline
Ik heb geen sidequests gedaan. Maar ik moet wel zeggen dat de Wii 2x een aantal uur heeft aangestaan toen ik weg was, naar de film ofzo, dus ik denk dat ik feitelijk 40 uur gespeeld heb.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 14:01
Verwijderd
Vissen trekt mij eigenlijk ook niet echt.. dat deed het al niet in OoT. Maar nu ook niet, die 3x dat ik ging hengelen was het leuk omdat je je remote fijn gebruikt als hengel, dat is grappig, maar geestdodend wachten op die vis die maar niet bijt.
Zoiets is natuurlijk puur persoonlijk, want vissen in het echt vind ik ook totaal niet boeiend, maar ik snap niet dat mensen dat leukv inden.

Beetje jammer, mn broertje heeft nu Gears of War gekregen, en dat moeten we dus fijn met zn 2'en spelen, en dat gaat weer van mn vrije tijd af die ik heb om zelda uit te spelen.. snif, de luxe-problemen van tegenwoordig.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 17:48
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Vissen doe ik eigenlijk alleen maar in de visvijver, want anders vang je toch alleen maar van die saaie greengills.
En vissen in dat bootje is leuker dan met de dobber, maar dan alleen maar om de hyrule louch te vangen.
Oud 29-01-2007, 18:46
freakinaround
freakinaround is offline
vraagje:

Spoiler
Oud 29-01-2007, 19:06
Verwijderd
Citaat:
freakinaround schreef op 29-01-2007 @ 19:46 :
vraagje:

Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 29-01-2007, 19:40
freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Laurens schreef op 29-01-2007 @ 20:06 :
Spoiler
Spoiler
Oud 29-01-2007, 20:03
Verwijderd
gewoon je spinner gebruiken(zoals je alles gebruikt), en dan richting de muur skaten(spinnen, whatever).. dan hapt die spinner zichzelf wel in de rails en rolt ie verder..
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 20:30
Verwijderd
Zo, we gaan maar eens
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 02-02-2007, 21:50
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 02-02-2007 @ 21:30 :
Zo, we gaan maar eens
Spoiler
Spoiler
Oud 05-02-2007, 09:43
Verwijderd
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 07-02-2007, 18:29
foefighter
foefighter is offline
Spoiler
Oud 07-02-2007, 19:54
Verwijderd
Dat van die berichtjes bij die rupees is inderdaad overdreven. ik kan me niet herinneren dat dat bij andere zelda's ook zo was.

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 07-02-2007, 22:25
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dat met die rupees is een bug, gok ik. Bij andere zeldaspellen was het zo dat de eerste keer dat je rupees vond boven 1 rupee (dus 5, 10 enz. ) je een melding kreeg om je te vertellen wat het inhield. Nu hebben ze er, vervelend genoeg, elke keer als je de game cube opstart van gemaakt. Annoying.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 17:18
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik ben nu al weer bezig met mijn derde playthough, maar ik blijf me irriteren aan het feit dat er geen sun's song/song of passing in dit spel zit. Heel irritant dat wachten tot het nacht wordt als je net lekker op spokenjacht bent...
Ook irritant is dat je een grasje moet gaan zoeken als je je paard nodig hebt. Die rotdingen staan nooit waar je wil.
Spoiler
Oud 12-02-2007, 18:53
Verwijderd
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 12-02-2007, 20:17
Verwijderd
Viel dacht ik wel mee. Ik gebruikte regelmatig Epona, gewoon omdat je dan vaak niet zo'n eind moet lopen van warppunt naar bestemming. En omdat je natuurlijk onderweg de nodige spoken/bugs tegenkwam. En omdat het allemaal heel erg mooi was. En omdat Epona gewoon cool is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten