![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||||||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Overigens hebben Aboutaleb en Albayrak de Nederlandse nationaliteit, dus zijn ze 100% Nederlands. Ik vind het wel jammer om te zien dat er zoveel xenofoben op het forum zitten. Dat er zoveel xenofoben zijn überhaupt. Waarom mensen bang zijn van alles wat niet blank is, zal ik me wel altijd blijven afvragen. Waar is haat goed voor? Laatst gewijzigd op 16-02-2007 om 16:22. |
![]() |
||
Citaat:
Het mens is populair omdat ze een issue met beide handen aanpakte die te lang is blijven liggen, daarom kan ze bij veel mensen niet meer stuk. Deal with it zou ik zeggen.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Uiteraard is het dan weer de vraag of de kamerleden van de PVV (maar ook van andere partijen) wel altijd "goede" vragen stellen. Wilders zegt dan wel dat hij al over "31 onderwerpen" vragen heeft gesteld, maar als ik hem tegenwoordig hoor of lees heeft hij het alleen nog maar over de islam of asielzoekers en immigranten.
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat is ook wel nodig, want anders kon Maorijnissen, Kant, Dijsselbloem, Samson, Halsema, V.d. Laan etc ook wel inpakken, die stellen met grote regelmaat ook onzinnige vragen die geld kosten. Zie het maar als bijkomende schade van democratie. ![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Niet dat ik daar verder iets mee bedoel, maar het is wel een feit... Laatst gewijzigd op 16-02-2007 om 18:32. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En mensen die zeiken over 'het verlies van onze cultuur' beseffen niet dat er niet zoiets bestaat als een statische cultuur. Mensen veranderen, en culturen veranderen mee. Mja, voor elk soort mens een soort partij - daar is de PVV een sprekend voorbeeld van. |
![]() |
||
Citaat:
Nog meer voorbeelden nodig? Kijk heel leuk als er mensen uit een ander land in ons land komen wonen ik heb zelf bijvoorbeeld een hele mooie surinaamse vriendin maar als er mensen zijn die voornemens zijn de nederlandse cultuur aan te passen aan minderheden ja dan vind ik dat we het die mensen heel lastig moeten gaan maken. Je komt wonen in nederland en dus pas je je aan nederland aan en niet andersom. |
![]() |
||
Citaat:
Je eigen cultuur behouden is allemaal best maar je kunt gewoon niet de cultuur van een land gaan veranderen om bijvoorbeeld eens op het kerst dinnier voorbeeld terug te komen: Kerst is een christelijk feest dat voort komt uit de christelijke cultuur die dit land al honderden jaren kent, ga daar niet van eisen dat het halal wordt. Dat je thuis halal eet vind ik best maar je kan het als minderheid simpelweg niet maken dat je van de meerderheid gaat eisen dat zij zich aan jou gaan aanpassen, doe je dat wel dan krijg je een meerderheid die jou als minderheid begint uit te kotsen, dan staan er mensen op als Geert Wilders die steeds meer draagvlak gaan krijgen en het jou daardoor steeds moeilijker gaan maken totdat de laatste druppel de spreekwoordelijke emmer laat overlopen. Men zegt niet voor niets dat de moslims binnen nu en honderd jaar zeer waarschijnlijk de volgende holocaust over zich heen gaan krijgen, de tolerantie komt gewoon aan zijn einde. Ik denk ook dat moslims in west europa er echt verstandig aan doen zich de komende jaren wat meer in de diepere betekenis van het begrip STFU te verdiepen en zich meer aan te passen anders gaan er echt steeds meer Geert Wilders en Philip de Winter figuren verschijnen en daar wordt niemand beter van. |
![]() |
|
Mark Almighty schreef op 16-02-2007 @ 17:19 :
Ja, deze discussie speelt echt vanwege Amerikanen en Belgen. ![]() Inderdaad, opvallend, niet? Vraag me af wat jij zou vinden als 20% van de kamerleden uit Nederlandse Amerikanen zou gaan bestaan. En deze mensen bijvoorbeeld een grote invloed hebben op het optreden in Irak of Afghanistan. Of wat dacht je zelfs van (teruggekeerde gevluchte) Amerikaanse Irakezen die zich in een ministerstoel in Irak hebben kunnen wurmen en grote invloed gaan uitoefenen op de oliestroom. (maar goed.. dat kunnen ze ook zonder ![]() Discriminatie. (Marokko) Nee, dat heet anders, als Marokko zich in Nederland, uit Nederlandse ouders geboren kinderen, toe-eigent. Dat ligt waarschijnlijk aan de ouders die zo nodig het kind ook een Marokkaans paspoort wilde geven (omdat...?). Wat doet dat ertoe? (M'se NL-er in M'se regering) Ik vroeg het me af, omdat NL altijd roomser dan de paus wil zijn terwijl andere landen er hun reet mee afvegen. Die twee termen zijn niet hetzelfde. Dat klopt, ik gebruik liever optie 2 omdat optie 1 een negatieve klank heeft gekregen. Ook een betere naam is vaderlandsliefde. De loyaliteit tot een land uit zich vooral tijdens voetbalwedstrijden of als men negatief uit over een land (waar betreffende persoon vaak niet eens geboren is) De NSB/NSDAP is al een tijd geleden opgeheven, hoor. Verwacht je van mij dat ik "helaas" zeg? Overigens hebben Aboutaleb en Albayrak de Nederlandse nationaliteit, dus zijn ze 100% Nederlands. Maar ook 100% Turks of Marokkaans... zijn ze 200% mens? Een keuze is toch zo gemaakt? Small price to pay als je vertegenwoordiger van een land wil worden? En als Marokko echt het hete hangijzer is.. ach, die krijgen we wel op de knieën. @Sylph, Inderdaad, culturen veranderen, of worden overgenomen. De richting waar het nu opgaat staan in ieder geval veel mensen niet aan. Actie is reactie, er moet iemand eens op de rem drukken voordat ultra rechts nog meer grond onder de voeten krijgt. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Waar haal jij vandaan dat CDA en CU tegen zijn? Citaat:
Citaat:
Ik denk zelfs als ze nu kabinetsleden zouden gaan selecteren op alleen de Nederlandse nationaliteit dat er best is een rechtzaak zou kunnen komen wegens discriminatie. Mensen met een Nederlandspaspoort zijn burgers van het koningkrijk der Nederlanden en dienen daarbij alle bijbehorende rechten en plichten te hebben. Het onderscheid maken tussen Nederlanders met 1 nationaliteit en met meerdere is rascisme.
|
Om men even uit de Ilusie te helpen:
http://www.ind.nl/nl/inbedrijf/actue...it_mag_dat.asp Regels omtrend Turkije: http://www.ind.nl/nl/algemeen/afstan...naliteit/T.asp Regels omtrend Marokko: http://www.ind.nl/nl/algemeen/afstan...naliteit/M.asp Conclusie: De Nederlandse wet staat dus geen dubbele nationaliteit toe. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://www.ind.nl/NL/verblijfwijzer/...duur=1&lang=nl
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Nederland heeft door de eeuwen heen altijd mensen uit andere culturen opgenomen en deze mensen hebben altijd de cultuur een andere richting opgeduwd. Niemand die daar moeilijk over deed. Cultuur is veranderlijk. In de jaren '50 was de cultuur heel anders in Nederland dan in de jaren '70. Daar heeft geen buitenlander aan meegeholpen. Ook maar zo panisch over doen dan? Dat er figuren zijn als Wilders en andere racisten, ligt aan het feit dat IQ-loze mensen nou eenmaal altijd zullen bestaan. |
![]() |
||||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Geen, inderdaad. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
je wilt dus beweren dat alle mensen in Nederland met een dubbele nationaliteit deze twee nationaliteiten onrechtmatig bezitten? je lijkt net zo veel verstand te hebben van wetgeving als Verdonk
||
Citaat:
Overigens sprak Wouter Bos vorig jaar al zijn vrees uit voor een 'dubbele loyaliteit' onder allochtone volksvertegenwoordigers. Dat deed hij naar aanleiding van de Gemeenteraadsverkiezingen. Toen kraaide er niemand naar. Zijn vrees is niet onterecht gebleken. Aankomend staatssecretaris Albayrak had tijdens de campagne veel moeite met het erkennen van de Armeense genocide. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Uit die regels valt duidelijk te lezen welke uitzonderingen er zijn. Aangezien er voor mevrouw Albayrak geen redenen bestonden om haar turkse nationaliteit niet op te kunnen zeggen is zij dus niet genaturaliseerd. 1+1 is bij mij nog altijd gelijk aan 2 wellicht is het bij jou 5 geworden maar ik interpreteer gewoon wat ik op die website lees. We hebben in Nederland nou eenmaal een wet, die wet daar hebben we ons allemaal aan te houden, hoe links of hoe rechts je ook stemt en zelfs als wordt je staatssecretaris. Ik kan ook niet ergens ongestraft 90 gaan rijden waar je 60 mag rijden omdat ik de 6 en de 9 niet uit elkaar kan houden er is hier gewoon geen discussie over mogelijk de wet is de wet of het je nou bevalt of niet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|