Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Voor een ruiterbewijs moet je kunnen stappen, draven en galoperen en een oxer van 60cm kunnen springen. Niet te vergeten dat je ook een theorie examen moet doen. Wil je moet goed fatsoen dit kunnen behalen en je hebt aanleg voor paardrijden ben je toch zeker een half jaar bezig. Het ruiterbewijs kost zeker rond de 100 euro. Ik geloof dat er bij markelo buitenritten in westernstijl worden verzorgd. Ik kan wel even kijken hoe of wat, maar dat is een rit van 2 uur en dat kostte rond de 50 euro (pp) http://www.ropersranch.nl/
||
![]() |
Citaat:
![]() Paardrijden is meer dan schoppen om gas te geven, en aan twee touwtjes trekken om te remmen. Met 1 les heb je dus nog onvoldoende ervaring, met een les of 15 a 20 ben je misschien een klein beetje op weg om stap en een drafje aan te kunnen onder begeleiding door het bos of over duinen. Google anders even naar wat westernstallen die ook feestjes organiseren; Eventueel kunnen jullie dan overdag een lesje in western-stijl mee maken, en het daarna gezellig hebben in westernsferen. Dat lijkt mij persoonlijk een beter plan. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Huis uit, paar financiële vraagjes Verwijderd | 34 | 20-03-2013 08:26 | |
Werk, Geld & Recht |
Kosten op jezelf wonen DG | 28 | 08-01-2007 21:13 | |
Liefde & Relatie |