Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2007, 07:09
Verwijderd
om de spanning en omdat je maar nooit weet wat er van kan komen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2007, 07:10
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 21-02-2007 @ 08:09 :
om de spanning en omdat je maar nooit weet wat er van kan komen
koortslip!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 07:27
Estar
Estar is offline
Citaat:
Maarten schreef op 21-02-2007 @ 08:10 :
koortslip!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Maarten schreef op 21-02-2007 @ 08:10 :
koortslip!

nog nooit gehad hoor

k zoen geen mensen met een koortslip
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Kristaco schreef op 21-02-2007 @ 14:22 :
nog nooit gehad hoor

k zoen geen mensen met een koortslip
Herpes kan je ook overdragen als het niet zichtbaar is, en sommige mensen weten niet eens dat ze herpes hebben omdat er nooit een echte 'koortslip' is geweest. Het virus zit wel al in de zenuwen en ze hébben het dus wel, maar weten het zelf niet. En dan kan je 't gewoon overdragen. Dus dat je geen mensen met een koortslip zoent kan je niet echt met zekerheid zeggen.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 13:49
Nienna*
Nienna* is offline
Volgens mij is het alleen overdraagbaar als je een blaasje hebt? Alleen dan is het besmettelijk, dacht ik.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 13:56
Verwijderd
Je kan 't ook overdragen zonder blaasjes, alleen is de kans minimaal. Maar 't kan wel.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 15:50
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Myuki schreef op 06-02-2007 @ 10:19 :
jeetje, ik wist niet dat er mensen zijn die hier zo heftig over zijn.
Frustraties waarschijnlijk.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 15:54
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-02-2007 @ 11:01 :
Waarschijnlijk omdat die daar zin aan hebben. Niet echt mijn cup of tea, maar ieder zijn meug. Ik vind het vooral iets voor 15-16 jarigen eigenlijk.
Moet je eens in een cafe komen waar mensen tussen de 22 en 30 zijn ongeveer...
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 19:44
Verwijderd
een virus in je zenuwen??
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 19:52
Ray
Ray is offline
One hell of an übervirus
Oud 21-02-2007, 19:55
Verwijderd
zoenen is lekker.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2007, 21:15
nps
nps is offline
je tong in de mond van een wildvreemde steken is iets totaal anders dan zoenen met je vriend. zolang beide partijen maar hetzelfde idee erachter hebben maakt het toch geen reet uit?
Oud 22-02-2007, 11:14
Miss.Jazz.
Miss.Jazz. is offline
het is niet goedkoop.
Het is heus niet van...eej wat zie ik daar in de verte een lekkerding staan joh...*rent er op af* * pakt hem/haar op de bek*..
Eerst beetje in de buurt staan..oogcontact...langer oogcontact..er op af...en áls het dan goed klikt en het is gezellig waarom niet.

Meestal gebeurt het toch wel met iemand die je al vaag kent..tenminste in mijn omgeving wel.

Ik denk wel dat het iets is van de leeftijd 14 t/m 17 ofzoo..maar sommige mensen blijven er gewoon in hangen..who cares..als je het maar leuk hebt.
En als dat zwakte is...uhh..dan denk ik eerder [ lét op!! éérder ] dat masturbatie een zwakte is.
Oud 22-02-2007, 15:17
Verwijderd
Je moet je vriend toch ook ooit voor de eerste keer zoenen?
Met citaat reageren
Oud 22-02-2007, 15:18
Bloem
Bloem is offline
Niet voor het huwelijk!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 10:11
Geisha
Geisha is offline
ik vind nog steeds dat dit moet kunnen.

Argumenten, dat het niet kan omdat het iets heel intiems is vind ik overdreven. Je zoent toch ook in het openbaar, maar je sext niet in het openbaar, daaraan merk je het verschil al
Met citaat reageren
Oud 23-02-2007, 13:39
Verwijderd
Zoenen <3

Ik zoen eigenlijk nooit 'zomaar', omdat ik het gewoon niet lekker vind om te zoenen met iemand waar ik niets voor voel.
Ik snap alleen niet waarom het niet zou kunnen of niet zou 'mogen'. Mijn keus zou het ook zijn om heel Eindhoven af te werken, maar goed, als iemand daar zin in heeft...
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 09:33
Poffertje
Poffertje is offline
Citaat:
Reverend schreef op 06-02-2007 @ 01:33 :
Ik denk dat mensen die dat zielig vinden zielige mensen zijn.
dan ben ik vast ook zielig.

Waarom zou je iemand vol op de bek pakken als je geen gevoelens voor de gene hebt.
Ik kan me dan alleen mensen voorstellen die een heel sneu en alleen bestaan hebben die vinden dat de wereld om hun draaid.
Oud 01-03-2007, 09:41
Verwijderd
Citaat:
Poffertje schreef op 01-03-2007 @ 10:33 :

Waarom zou je iemand vol op de bek pakken als je geen gevoelens voor de gene hebt.
Ik kan me dan alleen mensen voorstellen die een heel sneu en alleen bestaan hebben die vinden dat de wereld om hun draaid.
er zit natuurlijk wel een hele wereld tussen verliefd op iemand zijn en geen gevoelens voor iemand hebben.
Iemand ongelooflijk heet en lekker vinden is toch ook een gevoel?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 09:41
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:

de wereld draaiD niet, sorry ik maak fouten, maar deze is stom!

waarom zou je alleen zoenen als je verliefd bent?
ik heb nog steeds geen goede reden

Dat het een seksueel iets is, naja je hebt geen sex in het openbaar maar je zoent wel dus er is wel verschil tussen sex en zoenen!
Oud 01-03-2007, 09:51
Verwijderd
Citaat:

waarschijnlijk.

Waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 10:02
Gothic
Gothic is offline
er moet toch wel minstens iets van seksuele spanning zijn moet ik zoenen met een 'vreemde' echt boeiend vinden...
Oud 01-03-2007, 10:54
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik vind zoenen ook pas boeiend als er een bepaalde spanning bij komt kijken. Ik moet die gene echt aantrekkelijk vinden, zowel qua uiterlijk als qua innerlijk. Een oetlul vind ik niet aantrekkelijk. En als ik die persoon niet bijzonder vind, dan vind ik dat gezoen ook echt vreselijk. Totaal niet spannend.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 11:35
Johnny88
Johnny88 is offline
Je gaat toch niet zomaar iemand zoenen??

Dat vind ik echt dom
Oud 01-03-2007, 11:54
Volk
Volk is offline
Citaat:
kunst schreef op 01-03-2007 @ 10:41 :
waarom zou je alleen zoenen als je verliefd bent?
ik heb nog steeds geen goede reden
Omdat er heel veel mensen zijn die wel alleen zoenen als ze iets verder met je willen. Ik heb het vaak zat meegemaakt dat iemand helemaal kapot was omdat ie de persoon die hij/zij had staan zoenen totaal geen interesse in die persoon had maar alleen maar wou zoenen om te zoenen. Of dat je de persoon die je hebt gezoend niet al te veel later iemand anders ziet zoenen. Mensen doen daar onbewust anderen pijn mee.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2007, 12:08
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Volk schreef op 01-03-2007 @ 12:54 :
Omdat er heel veel mensen zijn die wel alleen zoenen als ze iets verder met je willen. Ik heb het vaak zat meegemaakt dat iemand helemaal kapot was omdat ie de persoon die hij/zij had staan zoenen totaal geen interesse in die persoon had maar alleen maar wou zoenen om te zoenen. Of dat je de persoon die je hebt gezoend niet al te veel later iemand anders ziet zoenen. Mensen doen daar onbewust anderen pijn mee.
oké je moet weten hoe de ander er over denkt, maar dat is voor mij logisch.. maar als je het allebei voor de lol doet..?

Citaat:
Johnny88 schreef op 01-03-2007 @ 12:35 :
Je gaat toch niet zomaar iemand zoenen??

Dat vind ik echt dom
dat is echt geen reden
Oud 03-03-2007, 02:12
DusterBoy
DusterBoy is offline
Het trekt mij totaal niet. Snap ook niet echt de toegevoegde waarde ervan op bijvoorbeeld een avondje stappen. Denkt dat het ook vooral met je persoonlijkheid te maken heeft. Sommige mensen kunnen er blijkbaar wel echt van genieten. Good for them.
Oud 03-03-2007, 02:18
DusterBoy
DusterBoy is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 22-02-2007 @ 16:17 :
Je moet je vriend toch ook ooit voor de eerste keer zoenen?
Maar dat hoeft toch niet gelijk de eerste keer dat je hem/haar ziet. En dat is juist wat ik niet snap aan sommige mensen. Die zoenen vaak in een discotheek, met iemand waar ze nog geen woord mee gewisseld hebben. Als het meezit kennen ze de naam. In mijn ogen is dat wel vreemd.
Oud 03-03-2007, 09:24
Verwijderd
Citaat:
DusterBoy schreef op 03-03-2007 @ 03:18 :
Maar dat hoeft toch niet gelijk de eerste keer dat je hem/haar ziet. En dat is juist wat ik niet snap aan sommige mensen. Die zoenen vaak in een discotheek, met iemand waar ze nog geen woord mee gewisseld hebben. Als het meezit kennen ze de naam. In mijn ogen is dat wel vreemd.
Dat is wat anders, maar als je al een uur lang een leuk gesprek met diegene hebt en je hebt ook nog met hem gedanst, dan heb ik echt wel een goeie indruk of ik die persoon een leuke jongen vind of niet.. en als je wat vaker in dezelfde discotheek komt kan het ook zijn dat die jongen je allang vaker is opgevallen..
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 10:14
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
DusterBoy schreef op 03-03-2007 @ 03:12 :
Het trekt mij totaal niet. Snap ook niet echt de toegevoegde waarde ervan op bijvoorbeeld een avondje stappen. Denkt dat het ook vooral met je persoonlijkheid te maken heeft. Sommige mensen kunnen er blijkbaar wel echt van genieten. Good for them.
Inderdaad, je zou het zelf niet doen zeg je maar je hebt er geen roblemen mee als anderen het doen

stel je voor je bent uit, ziet een leuk meisje begint een gesprek en na een kwartier zoent ze je? Zoen je dan niet terug?
Oud 03-03-2007, 23:30
Verwijderd
Ik ben zelf helemaal geen rondzoener, maar ik begrijp best waarom mensen dat doen - gewoon omdat ze iemand wel aantrekkelijk vinden maar meer niet en zin in zoenen hebben. Hoe ze dat op dat moment in het gesprek inpassen, nouja, het zal wel gewoon net zoiets zijn als wanneer je besluit om je vriend (of man ) te gaan zoenen. Dat doe je toch ook niet altijd uitsluitend uit diepe gevoelens van tederheid en liefde, maar ook wel eens gewoon omdat je er zin in hebt. Op die manier kan het (na een flirtgesprekje) ook met een onbekende of minder bekende.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 10:53
Verwijderd
Als er maar een bepaalde aantrekkingskracht aanwezig is.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 15:46
blondaapje
blondaapje is offline
het is leuk, lekker, af en toe goed voor je ego. soms heb je er gewoon zin in. drank kan nog wel eens helpen dat gevoel op te wekken wekelijks vind ik wat te ver gaan, maar als je het incidenteel houdt, ach, who cares, leuk toch
Met citaat reageren
Oud 04-03-2007, 15:47
Bongalientje
Bongalientje is offline
een topic dat hier bij aansluit en waar ik nieuwsgierig ben naar jullie reacties

http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1551040

sorry voor als dit niet mag :$
Oud 04-03-2007, 15:49
blondaapje
blondaapje is offline
Citaat:
Volk schreef op 01-03-2007 @ 12:54 :
maar dat vind ik toch een beetje nep. want als je iemand zoent in zo'n setting (discotheek), waar iedereen voor de lol aan het dansen is, gezellig aan het doen is, en je zoent daar, vind ik niet dat je kunt verwachten dat die ander daar meer mee bedoelt. het kán, maar je kunt er niet vanuit gaan. tuurlijk is het wel lullig als je de persoon die jij leuk vind dan 'verovert hebt, denk je' en hij/zij deed het gewoon voor de lol. maar dat vind ik wel het 'risico' van op die manier zoenen. als je wilt dat diegene er serieus tegenaan kijkt moet je hem/haar maar mee uitvragen ofzo..
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 15:33
x!x!eef!x!x
x!x!eef!x!x is offline
Citaat:
Dvine schreef op 06-02-2007 @ 02:27 :
Ik deed het om mezelf beter te voelen Een soort van egoboost.. Voor mij was het een sport, ik ben er niet trots op maarja.

Ook merk ik dat ik na een break-up heel snel met anderen zoen om me wat beter te voelen

Trouwens, door te zoenen wekt je lichaam een stofje op dat je vrolijk maakt. Dus dat kan ook een reden zijn
idd
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 16:15
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
x!x!eef!x!x schreef op 08-03-2007 @ 16:33 :
idd
het zelfde stofje zit in chocolade eten..
dat maakt het zomaar zoenen toch niet beter, of het zomaar chocolade eten
Oud 08-03-2007, 20:57
Volk
Volk is offline
Citaat:
blondaapje schreef op 04-03-2007 @ 16:49 :
maar dat vind ik toch een beetje nep. want als je iemand zoent in zo'n setting (discotheek), waar iedereen voor de lol aan het dansen is, gezellig aan het doen is, en je zoent daar, vind ik niet dat je kunt verwachten dat die ander daar meer mee bedoelt. het kán, maar je kunt er niet vanuit gaan. tuurlijk is het wel lullig als je de persoon die jij leuk vind dan 'verovert hebt, denk je' en hij/zij deed het gewoon voor de lol. maar dat vind ik wel het 'risico' van op die manier zoenen. als je wilt dat diegene er serieus tegenaan kijkt moet je hem/haar maar mee uitvragen ofzo..
Ik vind niet dat de betekenis van een zoen afhangt van waar je zoent, maar met wie je zoent
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 21:37
leenjte
leenjte is offline
Citaat:
Ave schreef op 01-03-2007 @ 10:41 :
er zit natuurlijk wel een hele wereld tussen verliefd op iemand zijn en geen gevoelens voor iemand hebben.
Iemand ongelooflijk heet en lekker vinden is toch ook een gevoel?
Helemaal mee eens. Er is altijd sprake van een zekere spanning voordat je gaat zoenen lijkt me.
Het is niet van ik wil zoenen... kijk rond.. zie een mannelijk persoon.. en ga bezig! Dat vind ik zomaar zoenen.

zoenen om de spanning is leuk, lekker en ik kan niet bedenken waarom je het niet zou doen als je er beide hetzelfde overdenkt.
Reageren

Regels voor berichten