| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Bush - The Science of Things
ik bied 5 euro als da nie genoeg is ofzo mail me maar agressivemidget@hotmail.com
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() nofxrulezzz@hotmail.com [edit] ik zag net op je cu2 site dat je NOFX niet lief vind ga je schamen [/edit]
Laatst gewijzigd op 19-09-2002 om 23:51. |
||
|
|
||
|
Citaat:
ik hou gewoon helemaal niet van (Amerikaanse) pretpunk. Ik mail jullie allemaal even. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Oja, het is geen gekopieerde cd he? Met het echte hoesje? |
||
|
|
||
|
Citaat:
t'is een klotecd maar past bij mn collectie...
|
|
|
|
supposed former infatuation junkie is al verkocht..
sorry dudes ben een tijdje niet op scholieren forum geweest uhm ik ben dus riOtgrrl he, nieuwe account want die andere flipte. evilsmiley: greenlizard = 6 euro incl battlestar: ratm = 6 euro incl. en vaag dat die s'chair cd nu beswel goedkoop is, maja het is ook een klote cd leratluciano: my vitriol heb ik nog. 6 euro incl. hmm ik zie dat er nog meer mensen geinteresseerd zijn in ratm en my vitriol, maar ik verkoop de cd's gewoon aan diegene die het eerste was, en als diegenen het teveel geld vinden, dan ehh hebben ze pech? en gaat ie naar iemand anders. kijk als ik 4 euro voor een cd vraag, inclusief verzend kosten, dan hou ik zelf nog niet eens 2 euro over.
|
|
|
|
ow ja, evilsmiley en al die mensjes die ik genoemd heb, als jullie echt interesse hebben kunnen jullie dan even mailen? dan kan ik alles een beetje beter bijhouden. thanks.
littlethingsofvenom@fuckhotmail.com add me desnoods op msn: boysforpele911@hotmail.com
|
|
|
|
Kwil evil empire van rage wel hebben, hoeveel wil je ervoor hebben?
Laat het ff weten op me meel plz... Greeeetzzzzz
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Muziek |
cd's te koop snowstar | 10 | 12-09-2005 17:12 | |
| Software & Hardware |
waar zijn goedkope CD-r's te koop op internet?? langejongen | 11 | 03-09-2003 04:30 | |
| Software & Hardware |
Cd-brander vraagje Verwijderd | 12 | 02-06-2002 22:27 | |
| Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Zijn cd's te duur? (schoolopdracht) Rareman2 | 20 | 16-04-2002 17:18 | |
| Algemene schoolzaken |
Zijn cd's te duur? (schoolopdracht) Rareman2 | 11 | 02-04-2002 18:02 | |