Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Zo, dat was antwoord op je vraag. ![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar dat betekent niet dat je perse verlegen of dik wordt.. het ligt ook aan je omgeving en opvoeding und so!! net als alle aanleg.. zou iedereen misschien aanleg hebben voor alles, maarin meer of mindere mate!?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() @ skilly : nee ik denk het niet. Wat kunst zegt ben ik het gedeeltelijk mee eens. Ik denk dat het idd ligt aan je opvoeding en je omgeving (zoals bij zoveel dingen), maar ik denk niet dat je het met dik zijn/aanleg om dik te worden kan vergelijken. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hoevaak zal dé traan van Máxima zijn uitgezonden?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Waarom duurt het bij de ene online winkel een week voor je bestelling binnen is en bij de andere 2 dagen, terwijl ze allebei aangeven het product op voorraad te hebben? Hoeveel mensen zouden doen zoals die vent uit de Bol-reclame (die op de wc gaat zitten als hij zegt dat hij in het magazijn gaat kijken)? ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ik denk een schuurplek. Maar ik heb verder geen ervaring met vioolspelers. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Mijn inziens is het om de erftoegangswegen, de gebiedsontsluitingswegen en de stroomwegen makkelijk van elkaar te kunnen onderscheiden en beide verlichtingen hebben haar eigen voor- en nadelen die bij deze typen wegen beter tot haar recht komen. @Hanneke, Waarom zijn regenwolken grijs? Als de zon op de aarde schijnt, ontstaan wolken. De lucht vlak boven de grond wordt dan warm en stijgt op. De stijgende lucht koelt daarna weer af en de waterdamp in de lucht condenseert: door afkoeling ontstaan er kleine druppeltjes water uit waterdamp. De druppeltjes zelf kun je niet zien, omdat ze veel te klein zijn. Maar samen vormen ze een wolk. Wolken zijn er in verschillende vormen, maten en kleuren. De kleur wordt vooral bepaald door de dikte van de wolk. Bij erg dikke wolken is de bovenkant, waar veel zonlicht op valt, heel wit. De onderkant, waar veel minder licht op valt, is dan donkergrijs. In dikke wolken zitten veel waterdruppels en als de wolk helemaal volzit, gaat het regenen. Het is dus niet zo dat wolken grijs worden als het gaat regenen, maar dat het uit grijze wolken regent. Zie je alleen maar witte wolken? Dan is de kans groot dat het voorlopig droog blijft. Bron: ZoZitDat
Laatst gewijzigd op 27-02-2007 om 21:19. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Wanneer er meerdere bussen vanaf een 'hub' tegelijk vertrekken biedt dit een veel robuustere aansluiting onderling (bus > bus) en zijn de personeelsroosters makkelijker te maken. Wanneer er een bus telaat aakomt, is de aansluiting voor reizgers niet direct verloren. Chauffeurs kunnen zo makkelijk samen een 'bakkie' doen ![]() Voor Sylph, als je 't echt wil weten, lees dan het artikel knooppuntdienstregeling op Wikipedia, gaat in eerste instantie over de trein, maar is ook voor bus, tram en metro toepasbaar.
Laatst gewijzigd op 28-02-2007 om 17:13. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 deel 2 Yoshimare | 500 | 15-12-2007 15:35 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 Verwijderd | 500 | 01-12-2007 08:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] De mens is niet monogaam, en jongens van 16 al helemaal niet. RedWarrior | 43 | 10-06-2005 20:06 | |
Verhalen & Gedichten |
<fragmentje> MightyMarcel | 1 | 18-12-2003 13:53 |