Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2007, 16:00
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
Citaat:
Chimera schreef op 20-02-2007 @ 13:32 :
Ik zeg toch net dat ik geen paladin speel kansloze rukker. Je lult gewoon uit je nek, dat is het probleem. Blizzard heeft alle classes zo gebalanceerd dat ze, over een periode van X tijd, ongeveer allemaal evenveel damage doen mits damage specced, de paladin is daarin geen uitzondering.

Het verschil tussen primaire DPS classes en andere classes is dat DPS classes 2 of 3 DPS specs hebben, healer classes hebben er maar 1 of 2 (paladins = retri, priests = shadow, druids = feral/balance). Je hebt als niet DPS class minder opties, maar dat boeit verder geen ruk, damage doe je wel zeker mits je de spec en de gear er voor hebt. Het maakt geen ruk uit met welke kansloze en ononderbouwde meningen je nu weer aankomt, dit is een vaststaand feit. Kansloos nalullen van meningen is iets voor een 13-jarige, niet voor een 23-jarige.
xD jij gedraagt je hier als een 13 jarige, met je 'kansloze rukker'. Waarom zegt Blizzard dan letterlijk dat mages in hun EIGEN tests altijd op nummer 1 staan en dat dit 'working als intended' is?

edit: ik baseer mijn meningen steeds op feiten...

Laatst gewijzigd op 21-02-2007 om 16:02.
Advertentie
Oud 21-02-2007, 16:11
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 21-02-2007 @ 17:00 :
xD jij gedraagt je hier als een 13 jarige, met je 'kansloze rukker'. Waarom zegt Blizzard dan letterlijk dat mages in hun EIGEN tests altijd op nummer 1 staan en dat dit 'working als intended' is?
Ik zeg niet dat paladins altijd op 1 staan. Jij beweert dat paladins niet mee kunnen komen, en geen DPS doen, en dat mensen die dat beweren 'fanbois' zijn. Op tegenargumenten reageer je weer met hetzelfde 'fabboi' geblaat. En dat maakt je een kansloze rukker ja.

Citaat:

Ik baseer m'n meningen op 't feit dat jij een kansloze rukker bent.

Einde discussie wat mij betreft, je bent toch hopeloos.
Oud 21-02-2007, 16:18
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 20-02-2007 @ 12:42 :
dat zeg ik... grappig dat alle nubs hier ook pally spelen

8)
Oud 21-02-2007, 17:36
StijnSpoortNiet
Citaat:
Chimera schreef op 21-02-2007 @ 17:11 :
Ik zeg niet dat paladins altijd op 1 staan. Jij beweert dat paladins niet mee kunnen komen, en geen DPS doen, en dat mensen die dat beweren 'fanbois' zijn. Op tegenargumenten reageer je weer met hetzelfde 'fabboi' geblaat. En dat maakt je een kansloze rukker ja.

Ik baseer m'n meningen op 't feit dat jij een kansloze rukker bent.

Einde discussie wat mij betreft, je bent toch hopeloos.
ga lekker failen dan als dps fappadin, alsof mij het uitmaakt
Oud 21-02-2007, 21:03
maximeus
maximeus is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 21-02-2007 @ 18:36 :
ga lekker failen dan als dps fappadin, alsof mij het uitmaakt

Zoals ik al eerder heb aangegeven:
2 paladins die wel kunnen DPS-en, vooral de 2e en 3e vind ik echt vet!(is dezelfde paladin: Dernos)

http://www.youtube.com/watch?v=msOcBP24aRs

http://www.youtube.com/watch?v=pUEgg2he7yQ

http://www.youtube.com/watch?v=wEcPk...elated&search=

ik vind dus dat ze wel kunnen Dps-en
Oud 22-02-2007, 07:20
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
@kitten:

dungeon set 1 (geen tier maar oke) ken je wel.
dungeon set 2 was de upgrade lijn ervan
tier 1 =mc
tier 2= bwl mc ony
tier "2.5" aq40
tier 3 naxx
dungeon set 3 zijn de blauwe lvl 68/70 sets
tier 4: kara/gruul's/(magitherdon?)
tier5: tempest keep: the eye, serpentshire lair/(hiyall?)
"tier 5.5" "zul'aman" (niet bevestigd/implented)
"tier6" "black temple " (niet bevestigd/implented)
Oud 22-02-2007, 07:54
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 22-02-2007 @ 08:20 :
@kitten:

dungeon set 1 (geen tier maar oke) ken je wel.
dungeon set 2 was de upgrade lijn ervan
tier 1 =mc
tier 2= bwl mc ony
tier "2.5" aq40
tier 3 naxx
dungeon set 3 zijn de blauwe lvl 68/70 sets
tier 4: kara/gruul's/(magitherdon?)
tier5: tempest keep: the eye, serpentshire lair/(hiyall?)
"tier 5.5" "zul'aman" (niet bevestigd/implented)
"tier6" "black temple " (niet bevestigd/implented)
Yep, lijkt wel ongeveer op hoe ik dacht dat het was. Ik doelde op die nieuwe dungeon set 3 volgens mij.
Oud 22-02-2007, 10:47
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 21-02-2007 @ 12:34 :
Karazhan cleared.

xDxD
Ja ja, maar jij telt niet.
Oud 22-02-2007, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 21-02-2007 @ 13:30 :
Je hebt standaard class roles, healers, DPSers en tanks, maar elke class heeft een DPS/solo tree waarmee je erg behoorlijk kunt DPSen. En het potentieel van een healer/tank class ligt weinig lager dan dat van een DPS class.
Oh, maar dat ontken ik niet. Een paladin kan best, zeg 80% van de damage van een rogue halen (afhankelijk van de situatie etc.), en dat is heel behoorlijk. Maar in een raid instance heb je toch liever die 100% lijkt me.
Oud 22-02-2007, 13:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-02-2007 @ 11:53 :
Oh, maar dat ontken ik niet. Een paladin kan best, zeg 80% van de damage van een rogue halen (afhankelijk van de situatie etc.), en dat is heel behoorlijk. Maar in een raid instance heb je toch liever die 100% lijkt me.
Weet ik niet. Die paladin kan namelijk, als blijkt dat er een stuk healing mist, overschakelen. Daarnaast betwijfel ik sterk of dat verschil die 80% is, want wa tik gezien heb, is dat die marge een heel stuk kleiner is. Maargoed, dit begint een beetje te verzanden in theorycrafting
Oud 22-02-2007, 13:55
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Chimera schreef op 22-02-2007 @ 14:53 :
Weet ik niet. Die paladin kan namelijk, als blijkt dat er een stuk healing mist, overschakelen. Daarnaast betwijfel ik sterk of dat verschil die 80% is, want wa tik gezien heb, is dat die marge een heel stuk kleiner is. Maargoed, dit begint een beetje te verzanden in theorycrafting
Eens, want uiteindelijk kan je niet zien of het vaardigheid of classe is, zelfs als zijn spelers bijna net zo goed. Je kan een off-day hebben.
Oud 22-02-2007, 15:56
Verwijderd
Nu halverwege level 66 (human mage) en officer geworden in mn guild. Als ik 70 ben ga ik mn alts levelen.
Oud 22-02-2007, 17:58
Lorelei
Lorelei is offline
Al dat gezeik altijd over pure damage.

Ik ben een balance druid. In een 5 man party sta ik meestal tweede of derde op de damage meter. Dat is niet omdat mijn damage zo laag is. Dat is niet omdat mijn gear zuigt. En dat is niet omdat ik niet kan spelen. Juist andersom. Als ik zie dat de healer het om wat voor reden dan ook niet bij kan houden, switch ik, cast ik een paar heals, en switch ik weer terug. Als de tank dood gaat, switch ik naar beer en tank ik zolang als mogelijk/nodig. Als ik zie dat een clothie aggro heeft, cast ik een cyclone. Dat is het punt van een hybrid. En dat geldt ook (in iets mindere mate misschien maar toch net zo goed) voor paladins en shamans.
Daarnaast moet je bedenken dat ik als balance druid ervoor zorg dat iedereens dmg omhoog gaat. Balance is niet alleen voor de 5% spellcrit aura. Balance heeft bijv ook impr faerie fire (increased chance to hit with melee or ranged attacks by 3%.. ga maar na hoeveel damage dat is in een raid.. iedereen +3% hit). Balance heeft insectswarm (decreases the targets chance to hit by 2%). Balance heeft de optie om cyclone te casten, dat lukt echt niet in treeform. Balance heeft 3 treants die de random aggro van de bosses kunnen opvangen zodat 3 raidmembers dat niet krijgen. Etc etc.
Dit telt allemaal mee. Een rogue kan je afrekenen op z'n damage. Een dps warrior kan je afrekenen op z'n damage. Bij een hybrid moet je kijken naar wat deze allemaal nog meer doet. Als ik derde op de 5 man damagemeters sta, maar weet dat ik degene ben geweest die de wipes voorkomen heeft, ben ik tevreden.
Oud 22-02-2007, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 22-02-2007 @ 11:47 :
Ja ja, maar jij telt niet.
:<

Arena 5on5 is btw echt geweldig. Ik ben nu zelfs holy/prot omg!
Oud 23-02-2007, 00:47
Verwijderd
Ik heb alleen nog 2 vs 2 gedaan, ik ken niet echt voldoende ervaren pvpers. Ben zelf ook niet al te leet, heb nu 1496 rating.

Holy/prot is pwnage. Beste pvp build met goede survivability. Makkelijk priests outhealen, tanken, en dps/offhealen in 5mans.

Trouwens ook nog Hungarfen neer op heroic, echt ziek al die mushrooms.
Oud 23-02-2007, 08:22
Verwijderd
Mja, dps zit er niet echt in bij mij, op af en toe een holy shockje na xD.

2on2 is ook fijn, dat heb ik een tijdje gedaan met mijn huisgenoot maar toch maar besloten om 5on5 te gaan om zo snel mogelijk de items binnen te slepen, daar bovenop blijkt pally/mage toch niet zo indestructable te zijn als we eerst vermoedde. Priest kan beter met mage, paladin kan chiller met warlock

http://www.wow-europe.com/en/info/ba...00000000000000

Dat is em nu, puur pvp healing dus.

edit: en de link werkt niet 8)
Oud 23-02-2007, 08:50
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
grl schreef op 22-02-2007 @ 18:58 :
Al dat gezeik altijd over pure damage.
Size matters
Oud 23-02-2007, 13:04
Q
Q is offline
Heeft er nog iemand een hele goeie shaman talent template? Het liefst voornamelijk gericht op PVP
Oud 23-02-2007, 13:35
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
41/41/41
Oud 23-02-2007, 13:36
Verwijderd
Hangt er natuurlijk nogal vanaf wat je van plan bent in pvp te gaan doen
Oud 23-02-2007, 13:39
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Reverend schreef op 23-02-2007 @ 14:36 :
Hangt er natuurlijk nogal vanaf wat je van plan bent in pvp te gaan doen
En welke stijl je aanstaat. Want bijv. Arms wordt meestal gezien als de beste Warrior PvP tree, maar ik PvP lekkerder in Prot of Fury. Dat heeft te maken met de manier waarop ik speel en dan heeft een 'betere' build geen zin.
Oud 23-02-2007, 13:46
Q
Q is offline
Gewoon mezelf kunnen verdedigen als er iemand achter me aan zit Het liefst wel met totems natuurlijk. Voor een shaman heb ik nog geen tactiek (tenzij dood neervallen een tactiek is). Ben benieuwd hoe andere mensen het invullen eigenlijk em welke tactiek ze gebruiken
Oud 23-02-2007, 13:52
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
Q schreef op 23-02-2007 @ 14:46 :
Gewoon mezelf kunnen verdedigen als er iemand achter me aan zit Het liefst wel met totems natuurlijk. Voor een shaman heb ik nog geen tactiek (tenzij dood neervallen een tactiek is). Ben benieuwd hoe andere mensen het invullen eigenlijk em welke tactiek ze gebruiken
FROSTSHOCK
EARTHSHOCK
FROSTSHOCK
heal
FROSTSHOCK
EARTHSHOCK
heal> interupted > dood
reincarnation
FROSTSHOCK

Oud 23-02-2007, 14:28
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Q schreef op 23-02-2007 @ 14:46 :
Mwoa. Ik probeer zo lang mogelijk in leven te blijven het het m'n tegenstanders zo irritant mogelijk te maken door langer in leven te blijven dan ze comfortabel vinden (dit als frostmage). Dus een hoop geblizzerd, gefrostnova + CoC, ice barrier en iceblock.

Tegen de tijd dat ze me dood hebben is als 't goed is onze flag ongeveer weer in onze base.

Ik speel weinig 1v1, en tegen een goeie warlock leg ik 't als frostmage waarschijnlijk toch af
Oud 23-02-2007, 19:03
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Q schreef op 23-02-2007 @ 14:04 :
Heeft er nog iemand een hele goeie shaman talent template? Het liefst voornamelijk gericht op PVP
Ik heb zelf goede ervaringen met deze spec,

klik

Nature Swiftness en Elemental Mastery was bij mij gewoon al instant 3k-3.5k Chain Lightning leuk om mee te beginnen natuurlijk. Dan gewoon wat earthshocks/frostshocks spammen en je bent klaar.
Oud 24-02-2007, 13:04
Verwijderd
Ah, feral druids nerfed en warriors buffed, werd tijd.
Oud 24-02-2007, 14:02
Kitten
Kitten is offline
Jaheem is lekker aan het questen met Barthang, zijn voidwalker. Door de hoeveelheid gevechten is zijn mana en health bijna op. Hij besluit een druppie te drinken, een stukje te eten vorodat ie verder gaat.

Plotseling wordt ie overvallen door angst en gaat willekeurig rondjes rennen terwijl hij bestookt wordt met een curse. Jaheem slaat terug, nu is die Blood Elf dood! Plots kwam ze weer tot leven en Jaheem was nu echt bijna dood... maar gelukkig! Hij maakte haar weer dood en dat bleef ze.

Wat geeft het toch een goed gevoel om met mijn lvl 36 Aflliction Warlock iedereen af te maken (zij was level 38 en op vol mana/health)
Oud 24-02-2007, 15:05
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
ze fixen raid loot met betere stats....

mooi. dan zijn epics>green zoals intended
Oud 24-02-2007, 15:07
StijnSpoortNiet
Citaat:
Kitten' 85 schreef op 24-02-2007 @ 15:02 :
Jaheem is lekker aan het questen met Barthang, zijn voidwalker. Door de hoeveelheid gevechten is zijn mana en health bijna op. Hij besluit een druppie te drinken, een stukje te eten vorodat ie verder gaat.

Plotseling wordt ie overvallen door angst en gaat willekeurig rondjes rennen terwijl hij bestookt wordt met een curse. Jaheem slaat terug, nu is die Blood Elf dood! Plots kwam ze weer tot leven en Jaheem was nu echt bijna dood... maar gelukkig! Hij maakte haar weer dood en dat bleef ze.

Wat geeft het toch een goed gevoel om met mijn lvl 36 Aflliction Warlock iedereen af te maken (zij was level 38 en op vol mana/health)
ga je een kinderboek schrijven ofzo?
Oud 24-02-2007, 15:07
StijnSpoortNiet
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 24-02-2007 @ 16:05 :
ze fixen raid loot met betere stats....

mooi. dan zijn epics>green zoals intended
waar staat dat?

ontopique: setthek halls op heroic is ez mode lel
Oud 24-02-2007, 15:49
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Citaat:
- The cost of sockets in high end items has been adjusted slightly,
the result is that most high end epic items should see an increase
in stats.
Oud 24-02-2007, 21:23
Chilli Dude
Chilli Dude is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 24-02-2007 @ 14:04 :
Ah, feral druids nerfed en warriors buffed, werd tijd.
bron?
Oud 24-02-2007, 21:31
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Chilli Dude schreef op 24-02-2007 @ 22:23 :
bron?
http://wow-en.curse-gaming.com/gener...-10-ptr-notes/

ik ben wel blij met thunderclap in defstance, zo logisch had al lang zo moeten zijn, net als die vicrush verbetering imo

en 15% meer rage is ook niet verkeerd natuurlijk, maja dat krijgen de druids ook
Oud 24-02-2007, 22:02
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
StijnSpoortNiet schreef op 24-02-2007 @ 16:07 :
ga je een kinderboek schrijven ofzo?
Misschien later. Het ging er om dat mijn warlock zo relatief ongankbaar is, terwijl mijn warrior heel gankbaar is.
Oud 25-02-2007, 11:38
Verwijderd
oh noes
Oud 25-02-2007, 13:28
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
welcome to 2006. enjoy your stay

edit: ik denk dat ze thunderclap in def doen, zodat samen met "The threat generated from the spell effect on "Thunderfury" has been substantially reduced." de de fokking overpowered aggro van lolfury nu eens wordt overtroffen door lvl 70 tank wapens. en toch de slow op bosses blijft

Laatst gewijzigd op 25-02-2007 om 13:30.
Oud 26-02-2007, 14:34
airbag
airbag is offline
<3 Felguard tanking

Windroc en Talbuk group quests solo-ed, ook de ogre king Cho'War. Nu alleen nog ff 70 worden, ik kom er maar niet aan toe (70k to go).
Oud 26-02-2007, 15:06
Paperz
Paperz is offline
Huhuhu ik heb me roeping gevonden.. boeien de 25 man encounters... Karazhan is meer dan 50% zzzz ZG mode....

Heroic instances = <3

Alleen weer jammer dat ik als hunter iig niet zoveel kan met BoJ... en primal nether is geen ingredient voor engineering :<
Oud 26-02-2007, 15:29
skeleton
skeleton is offline
Feral druids @ de volgende patch, lal;

Oud 26-02-2007, 16:07
Verwijderd
1 van onze Bear druids staat geregeld bovenaan de damage list, terwijl hij tankt...
Oud 26-02-2007, 16:28
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
skeleton schreef op 26-02-2007 @ 16:29 :

[afbeelding]
Is wel grappig, maar ik heb altijd het idee dat mensen het balancen van WoW zo onderschatten.
Oud 26-02-2007, 16:41
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
skeleton schreef op 26-02-2007 @ 16:29 :

[afbeelding]

Maar goed waarschijnlijk maakt t toch niet uit. Ik moet zeggen dat ik het wel een beetje gezien heb na ruim 2 jaar achter elkaar spelen.
Oud 26-02-2007, 16:42
Verwijderd
Ja, ook grappig dat liters gehuild worden om de forse nerf van de damage, terwijl de extra rage die warriors krijgen ook gewoon op druids van toepassing is. Maar dáár hoor je niets over.
Oud 26-02-2007, 18:27
skeleton
skeleton is offline
Warriors komen er goed vanaf deze patch, thunderclap in defensive stance dat extra threat veroorzaakt, 15 % extra rage en 1 % extra crit ong , de te benutte tijd voor victory rush van 15 naar 20 =) , en unbidded wrath is ook verbeterd schijnt \o/ .

Laatst gewijzigd op 26-02-2007 om 18:45.
Oud 26-02-2007, 19:32
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
skeleton schreef op 26-02-2007 @ 19:27 :
Warriors komen er goed vanaf deze patch, thunderclap in defensive stance dat extra threat veroorzaakt, 15 % extra rage en 1 % extra crit ong , de te benutte tijd voor victory rush van 15 naar 20 =) , en unbidded wrath is ook verbeterd schijnt \o/ .
Al met al lijkt het me wel dat de warrior nu beter te patchen is dan vroeger, omdat er nu minder verschil zit tussen de gemiddelde en de no-life warrior.
Oud 26-02-2007, 21:33
Twistingg
Twistingg is offline
Maulgar down.

Iemand anders ook al?

Gruul voor de grap nu ;p
Oud 27-02-2007, 00:57
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Twistingg schreef op 26-02-2007 @ 22:33 :
Maulgar down.

Iemand anders ook al?

Gruul voor de grap nu ;p
Juh, mijn guild heeft Maulgar 2 keer gedownd nu (in 3 avonden, tweede keer in eerste attempt ). Ik was er beide keren niet bij though.
Oud 27-02-2007, 01:45
Ymir
Ymir is offline
3-man ramparts clearen met 2 maten voor de lol is gaaf.

Fuck de e-peen leet verhalen.
Oud 27-02-2007, 09:08
Kitten
Kitten is offline
Gister naar de Stockade geweest met mijn Shaman. Wat is het toch leuk om niet vastgeroest te zijn in tanken of healen. Was heel gezellig :-D Binnekort maar eens Scarlet Monestary doen met mijn Warlock. Moeten nog wat bazen dood.
Oud 27-02-2007, 10:41
Verwijderd
Gisterochtend een nieuwe alt, orc hunter, gemaakt. Lvl 24 nu, wat een easy mode.. auto-shot ftw!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten