![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
af 8. 1.renate 2. eva 3. inge |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
omdat ik het zelf ook lullig vind, geef ik toch wat punten, maar niet het maximale, omdat het dus na de tijd is die er voor staat. |
![]() |
||
Citaat:
Nou goed, als iedereen unaniem met jullie eens is, vind ik het ok en geef ik wel de punten. Maar aan de andere kant denk ik, de spelregels zijn er niet voor niets.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat is ook de reden dat ik toch flexibel wil zijn door toch punten te geven. |
![]() |
||
Citaat:
Als je een regel invoert, zorg dan tenminste dat die consequent wordt nageleefd.....
||
Citaat:
||
Citaat:
Mijn excuses hiervoor, dat als eerste. Opties: Alles na lopen en aanpassen. Of toch de volledige punten geven Of laten zoals het nu is |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Toch raar dat ik ook bij de vorige pool die regel niet heb meegekregen, aangezien ik vrij fanatiek was bij het vorige Mol-seizoen (en zeker de seizoenen ervoor) en vaak alle topics checkte. ![]() Wat mij betreft wordt de volgende keer in dikke koeienletters de regel in de beginpost gezet, en de tijd mag best opgeschoven worden naar 19:00 uur of 19:30 uur (18:30 uur vind ik zelf een beetje té). ![]()
||
Citaat:
Daarom zie ik de regel maar door de vingers en krijgt iedereen (die voor half 9 heeft gepost) gewoon de maximale punten. Hierbij komt ook dat de mensen die na half 7 gepost hebben toch niet meer kunnen winnen (anders zou hier misschien ook weer discussie over ontstaan) Als iemand het hier niet mee eens is dan hoor ik het wel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Aflevering 8 1. Renate 2. Paul 3. Inge
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 24-02-2007 om 21:31. |
![]() |
||
Citaat:
Dus even zo: Ik snap dat het vervelend is dat ik het over heb genomen zonder dat je het wist. Maar mensen in dit topic vroegen regelmatig om een tussenstand. Daarbij kwam ook dat je vanaf aflevering 3/4 niks meer van je hebt laten horen. We zitten nu al op aflevering 8. Je had geen berichtje geplaatst waarin stond dat je een tijd hier niet meer zou komen. Daarbij denk ik persoonlijk ook dat als je de verantwoordelijkheid neemt om een pool bij te houden dat je regelmatig in het topic komt om alles bij te houden en niet pas na aflevering 8 (zoals je liet blijken in je prive bericht).. maar dat terzijde. Sorry, maar ik denk dat je niet alleen de schuld naar mij toe kan schuiven.. ook een beetje naar jezelf. *Aragnabite heeft er voor gekozen om geen privéberichten te ontvangen, of de privéberichten staan uit. Je kunt hem/haar dus geen bericht sturen. edit: wil je het nu zelf weer bijhouden.. voordat er weer misverstanden ontstaan? Of zou ik verder gaan.. je zegt het maar ![]() Laatst gewijzigd op 25-02-2007 om 11:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|