![]() |
||
Citaat:
Wilders hoopt juist dat mensen zijn zorgvuldig er omheen spelen doortrekken, hem voor racist uitmaken, en hem daarmee extra aanhang bezorgen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...6#post24372206 Ik blijf niet typen ![]() Nog een keer: Als je alleen moslims minacht, dan ben je een ... rechts-conservatist?? Laatst gewijzigd op 25-02-2007 om 18:24. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
wilders vind ik ook niet voorzichtig
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-02-2007 om 09:46. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Overigens vind ik vaak dat de eenzijdige kritiek op Wilders compleet misplaatst zijn. Zijn critici, die over het algemeen uit de linske hoek komen, bekritiseren vaak op een even provocerende wijze het Christendom. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
"U gebruikt RACIALE argumenten, zegt Halsema. ‘Het zijn de FEITEN. De islam is een gewelddadige religie. Als Mohammed hier vandaag leefde zou de Kamer er onmiddellijk mee instemmen om hem met pek en veren het land uit te jagen.’ " Bron: http://www.geertwilders.nl/index.php...=682&Itemid=76 Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Misschien dat sommige mensen eens wat beter hun best moet doen om uitspraken juist te interpreteren? Want daar lijkt het probleem te liggen. " Hoe interpreteer je zijn uitspraken 'juist' ? |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Wat een land, wat een land. ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Niets wijst er objectief op dat Geert Wilders een racist is. Het zou natuurlijk wel kunnen, maar dat staat verder los van zijn uitspraken.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat is er nou zo speciaal aan onze 'Westerse verworvenheden'? Dat ik na 12 uur geen tv meer aan kan zetten zonder meteen recht in de blote doos van een callgirl (een hoer met beltegoed) te kijken? Dat ik 24 uur per dag op elk moment lastig gevallen wordt met reclame om me dingen te laten kopen die ik helemaal niet nodig heb, tot op de wc aan toe (ja, op openbare toiletten hangt soms ook reclame)? Dat er zondagen worden ingericht, speciaal om te 'kopen'? Dat ik niet kan uitgaan zonder dat ik de kans loop op m'n bek geslagen te worden, enkel en alleen maar omdat ik toevallig de verkeerde kant op keek? Dat ik door Break Out en andere bladen al vanaf m'n 12e wordt aangemoedigd om onder het genot van een bak bier en een setje joints de ene slet na de andere te nemen, om erbij te horen? En DAN NOG: voor de kleingeestigen onder ons nogmaals de geschiedkundige les dat cultuur ALTIJD verandert, maar dat zal aan de bekrompen geesten wel weer verspild zijn. |
![]() |
||
Citaat:
Onderbouw aub! [/B][/QUOTE] Hoezo? Jij beschuldigt hem van racisme. Dat heb je nog niet kunnen onderbouwen.
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Mensen staat er. Deze mensen noemt hij ellende, immers mensen importeer je, geen religie. En mochten deze mensen nou toevallig moslims zijn. Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Nee, leg jij mij maar uit waarom het wél racisme is. En dus niet waarom jij vindt dat het racisme is, want dat is niet relevant. En de uitspraken waarmee je kwam zijn natuurlijk meer dan alleen kritiek op de islam. Dat snap ik ook wel. We weten van hem dat hij nationalistisch en sterk anti-immigratie is. Zijn uitgesproken motieven echter, kennen een nogal ander karakter dan dat van bijvoorbeeld de gemiddelde neo-nazi. Hij heeft het vooral over de verloedering en islamisering van Nederland en de corrumpering van onze democratie in directe zin. Dat is natuurlijk ook je reinste onzin, maar er is geen aantoonbaar verband met vreemdelingenhaat. Het kan goed zijn dat hij sterk overdrijft uit populistische overwegingen of dat hij té principieel is. Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-02-2007 om 16:23. |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Stelling: moeder Theresa is een fasciste. wachten, 1,2,3.... moeder Theresa heeft dit niet kunnen ontkennen. Dus is moeder Theresa een fasciste? Besef de onmetelijke logica achter die manier van conclusies trekken. ![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|