![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En ik vind Vorm ook een betere keeper dan Stekelenburg
|
Ik geef Ajax nu wel een kans kijkende naar de huidige vorm van Werder en die van Ajax. Rosenberg is gewoon gefrustreerd dat hij niet goed genoeg was voor Ajax.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar Werder is niet meer de geoliede machine van voor de winterstop, en Rosenberg is een beetje een jankerd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat de arena een sfeerloze bakbeton is wisten we allemaal al. dat wij amsterdammers alleen juichen als het goed gaat wisten we ook vind het niet zo boeiend... denk dat we eraf gaan tegen weder, zeker zonder vermaelen en grygera achterin |
![]() |
|
Wel interessant wat de laatste 2 weken gebeurt. PSV haalt slechts één punt uit de laatste 3 competitiewedstrijden en Ajax en AZ komen dichterbij. Kan nog spannend gaan worden.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk ook dat PSV het wel red, maar ze moeten niet meer teveel laten liggen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ajaxpubliek, waaronder ikzelf dus, is niet het publiek dat bij een achterstand hun ploeg oppept en naar grote hoogte schreeuwt. en idd de laatste 5 minuten stroomt standaard het halve stadion leeg, iets wat ik overigens echt nooit zou doen |
![]() |
||
Citaat:
|
Vanavond voor het eerst sinds weet-ik-veel-wanneer een thuiswedstrijd met carnaval, zal echt een teringzooi gaan worden
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
De mensen die in de 'normale'vakken schreeuwen zijn voornamelijk iritant omdat ze boel alleen maar lopen af te zeiken. Ik vind dat Ajax best wel een kutpubliek heeft, helaas.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Leuke wedstrijd gezien gisteren. In de eerste helft waren de teams aan elkaar gewaagd maar komt NAC voor en blijft de gelijkmaker uit. In de 2e helft was NAC wel iets beter en gingen we slordig met de kansen om, Salmon ging alleen op het doel af en miste..Dit overkomt hem vaker. Diba speelde geniaal, hij leek weer helemaal in zijn oude doen.
Sfeer was redelijk, de verklede mensen waren iig erg geinig om te zien.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Mooie uitslagen dit weekend voor NAC iig...
Volgende week AZ - Ajax, niet dat het nou zo belangrijk is met de play-offs in het achterhoofd, maar het zal een mooie wedstrijd worden denk ik.
||
![]() |
Citaat:
Degene die verliest valt af voor de race om het kamioenschap
|
![]() |
Ik heb psv trouwens niet gezien...
Ik hoorde dat het niet al te best was. Maar ik wil graag weten of de overwinning evengoed verdiend was en of ze wel de controle hadden over de wedstrijd.
|
Voorspelling voor dit weekeinde:
RodaJC- Heerenveen 26 januari was de laatste gewonnen wedstrijd voor Heerenveen. Met het missen van Alves is Heerenveen dus vooral offensief nog steeds zwakker. RodaJC boekt de laatste weken thuis goede resultaten. Zo werden oa PSV, FCtwente en Nec geklopt in het parkstad limburg stadion. Kortom, het thuisspelende Roda zal dit weekeinde nog te sterk zijn voor Heerenveen. PSV-FC Groningen Farfan zal misschien tegen Groningen zijn rentree kunnen maken, maar ook zijn braziliaanse vervanger Tardelli heeft zich de laatste weken redelijk ontwikkeld. Na de winst op Arsenal zal PSV blaken van het zelfvertrouwen, en ook vooral omdat het gat met de nr 2 dit weekend geslagen kan worden, met de wedstrijd Az-Ajax. Groningen zal het zonder de sfeer moeten doen die heerst tijdens de thuiswedstrijden. Deze wedstrijd zal naar PSV gaan Sparta - Heracles Heracles zal waarschijnlijk weer kunnen beschikken over topscorer Everton. Het zal echter niet veel uitmaken, want Heracles wist dit seizoen uit nog geen enkele wedstrijd te winnen. En dan tegen Sparta dat thuis oa Ajax, FC twente en PSV wist te verslaan. Heracles zal helaas weer geen punten meenemen naar Almelo. FC Twente - Willem II Fc twente heeft thuis nog nooit verloren, en dus altijd de nodige punten mee kunnen slepen. het verschil tussen Willem II en Fc twente is gewoon te groot, ookal heeft Willem II zich versterkt met spelers als Christiano. Wanneer willem II het fc twente moeilijk wil maken zal het gevaar van Christiano moeten komen. Zijn cijfers liegen er echter niet om: 3 wedstrijden, 2 goals. Hoe dan ook, Twente blijft te veel voor de Tilburgers, en zal zonder al te veel problemen de winst pakken. De rest volgt
|
AZ - AJAX
Beide clubs zullen aan elkaar gewaagd zijn. Hoewel AZ alleen door kan voetballen in de UEFA cup, mogen de Amsterdammers ook tevreden zijn met het vertoonde spel van afgelopen donderdag tegen Werder Bremen. Beide clubs zullen willen winnen om de jacht op PSV voort te zetten, en om het onderlinge puntenverschil te kunnen vergroten. Hoewel Grygera en Emanuelson weer hersteld lijken te zijn van hun blessures, lijkt de wedstrijd tegen de Alkmaarders nog te vroeg te komen voor de twee. Ik denk dat de amsterdammers met de 3 punten naar huis gaan. howel ik al zei dat beide teams aan elkaar gewaagd zijn, denk ik dat het verschil gemaakt zal worden met één goal. ADO- FEYENOORD DE laatse uitwedstrijd die feyenoord won was tegen Excelsior, 29 december 2006. Het probleem ligt dus ook vooral bij de uitwedstrijden, want in de Kuip zijn de resultaten van de Rotterdammers zeker niet slecht te noemen. Na de winst op Utrecht zal Feyenoord zich zeker niet snel gewonnen geven tege ADO. Daarentegen weet ADO dat de Rotterdammers dus nog in een slechte fase zitten, en met een beetje Haagse strijdlust het zeker niet onmogelijk is de Rotterdammers op de knieeen te krijgen. Echter ga ik voor een gelijkspel. RKC WAALWIJK - VITESSE van de laatste acht gespeelde wedstrijden wist Vitesse er slechts twee te winnen. De overige wedstrijden eindigen vooral vaak in een gelijk spel. Dit zijn echter wel de punten die RKC niet weet te pakken. Vitesse zal sterker zijn dan RKC, dus daarom de 3 punten wat mij betreft naar Vitesse. EXCELSIOR - NAC BREDA Excelsior begon het seizoen goed. de resultaten begonnen later wat tegen te vallen, en ookal wisten de Rotterdammers van Ajax te winnen, kunnen we nog niet stellen dat Excelsior op de goede weg terug is. Het resultaat van NAC is dan ook gewoon beter te noemen. Hoewel NAC niet in een bepaald patroon verkeerd, men verliest, wint, en speelt vervolgens gelijk, lijkt me NAC toch een maatje te groot voor Excelsior. NAC neemt de volle punten mee naar Breda.
|
3 punten naar Breda
![]() AZ - Ajax...Wat een dramatische leiding zeg. PSV is de lachende derde, wederom de kampioen uit Brabant dunkt me ![]()
|
AZ speelde erg matig, maar desondanks had Ajax weinig in te brengen... Wegereef floot erg vreemd, en niet alleen wat Ajax betreft.
Wat Louis al zei, het was wellicht gunstiger voor ons geweest als Davids geen rood had gekregen. Tot aan dat moment was het een leuke open wedstrijd, met AZ dat verreweg het gevaarlijkst was... Ik heb mij verbaasd over de samenvatting op talpa... Maar eigenlijk ook niet, er werken daar meerdere Ajacieden geloof ik.
||
Citaat:
![]() gevaarlijker? 1e helft was van beide kanten dramatisch, ajax had als enige nog een doelpoging met een bal die via via op de kop van huntelaar belandde en vervolgens op de paal. 2e helft was ook niet al te best, en misschien dat een 1-1 terechter was dan een 0-1. Maar wat een zaadstaaf zeg, die Wegereef. 1e geel van Davids sloeg nergens op, de beste man floot af toen ajax er met 3 man uit was tegen 1 az-er, en nog een doelpunt wat ze zelfs bij het ijshockey nog af zouden keuren
||
Citaat:
2. Schoten van Koevermans en Dembele. 3. Vrije trap van Boukhari die net uit de kruising wordt getikt. AZ was in de eerste helft veel dreigender en gevaarlijker. Ajax kwam tot niet 1 uitgespeelde kans omdat Donk en Jaliens erg goed stonden te spelen. Als die bal van Stam, die onderweg tot 3 keer toe werd aangeraakt erin was gevlogen was dit een 100% mazzelgoal geweest, en was ie compleet uit de lucht gevallen. Zeker tot dat moment was Ajax niet in de buurt geweest van Waterman. Heb jij de wedstrijd wel gezien? Of alleen de Talpa samenvatting?
||
![]() |
Citaat:
Altijd is alles maar Ajax. NOS is Ajax, rtl is Ajax, sbs is Ajax. Ik hoorde van Talpa altijd dat hetenige positieve van Talpa was dat dat de enige niet Ajax zender was. Is dat nu ook al Ajax? ![]() Waarom altijd dat gezeik, het is gewoon niet waar. Als ik zeg dat het frustratie is dan ben ik weer de Ajacied die weer arrogant is, maar vertel me dan waarom het is? Ik zie geen reden tot een minderwaardigheidscomplex voor andere clubs maar die lijkt er toch wel vaak te zijn. En dan valt het bij Feyenoorders nog mee volgens mij. Als je vandaag naar Studio Voetbal kijkt dan zie je dat Jack het opneemt voor Ajax ( waar hij ook vaak anti-Ajax doet om maar te verbergen dat hij Ajacied is ) en dat Mulder het van een heel andere kant bekijkt. Zo dat is er uit ![]()
|
![]() |
Over het algemeen lees en zie ik altijd een beetje hetzelfde. Maar over AZ - Ajax zijn de meningen verdeeld, het meeste lees, hoor en zie ik dat Ajax dominanter was, maar volgens vi was AZ dominant en beter.
Als radio luisteraar ( en samenvatting kijker )leek Ajax mij dominanter maar waren de kansen zo ongeveer gelijk.
||
Citaat:
beide keepers hebben amper iets te doen gehad, en AZ (en PSV indirect) hebben gewoon ontiegelijk mazzel gehad met de scheids gisteren. En ja, ik heb heel de wedstrijd gezien
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
PSV zal waarschijnlijk wel weer kampioen worden, Ajax en AZ wordt nog een mooi aantal laatste wedstrijden wie er tweede en derde worden. FC Twente zal (helaas) wel vierde blijven, alsnog een prachtig resultaat. Feyenoord blijft vijfde.
Nu weet ik echter niet wie ik als Twentefan in de Play-offs wil tegenkomen, AZ of Ajax. Beide zie ik als een geduchte concurrent.
||
![]() |
Citaat:
Maarja, de PSV instelling is en blijft punten pakken is het goed doen.
||
![]() |
Citaat:
Voor AZ en Ajax wel, tref je je in de eerste ronde twente dan krijg je sowieso 2 lastige wedstrijden.
|
![]() |
|
|