Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en dat ik zo ongeduldig ben, en dingen doe waarvan ik vind dat ik het eigenlijk niet kan maken t.o mezelf, zoals roken. En wat gezonder eten zou ook wel goed zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zou graag wat duidelijker willen weten wat ik wil en niet gewoon allles willen maar ik weet niet of ik daaar wat aan doen kan
||
Citaat:
aaaaaah, over een paar jaar is de wereld weer roze
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
of je meet der met der vriend er bij, ze gaat toch niet vreemd ofzo?! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
En verder, gewoon gezond eten, blijven bewegen ondanks dat je niet sport, genoeg frisse lucht en normale slaaptijden aanhouden. Dan blijf je best fit ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en tjah... is me sig spontaan als ik het nu al weet? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh, welk een cruciale fout bij zo een zin ![]() |
![]() |
||
Citaat:
veel te veel domme woorden zijn vrouwelijk ![]() veranderen.. ik wil 2 huizen omwisselen, mijn buren die maken te veel lawaai.
Laatst gewijzigd op 01-03-2007 om 23:14. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En je sig; je 'weet' nu nog niet dat je dat ook daadwerkelijk gaat doen. Je zegt 't alleen. En op het moment dat je echt in een drive-by kapelletje staat wist je dat waarschijnlijk de ochtend van tevoren nog niet.. ![]()
||
Citaat:
IK wil graag veranderen: alle niet-ware informatie van internet en de hoeveelheid mensen die op http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1542459 posten! dat is echt hilarisch, maar er posten te weinig mensen
Laatst gewijzigd op 02-03-2007 om 11:12. |
![]() |
||
Citaat:
![]() de negatieve uitstraling van sommigen hier
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En die mensen moeten inderdaad maar mineraalwater kopen, of ze gaan maar uit de sloot zuipen.
||
Citaat:
![]() ik vind het een slecht plan ik wil graag de tijd veranderen, uur of 12 komt goed uit
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ont: Ik wou inderdaad meer discipline, dus gewoon twee keer per week naar karate, ook op woensdag ookal betekent dat dat ik meteen uit school naar karate moet en niet kan eten tussen de middag. En vroeg naar bed en vroeg opstaan. Verder zou ik willen dat ik 's ochtends de moeite nam om lunch te maken zodat ik niet alleen maar chocola eet op school ![]() ![]() En ik wil erg graag beter worden met karate, dus ook thuis oefenen! (maar daar ben ik al mee begonnen. Alleen jammer dat ik maar anderhalve vierkante meter heb om op te oefenen, best lastig met kata's ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ont: Ik wou inderdaad meer discipline, dus gewoon twee keer per week naar karate, ook op woensdag ookal betekent dat dat ik meteen uit school naar karate moet en niet kan eten tussen de middag. En vroeg naar bed en vroeg opstaan. Verder zou ik willen dat ik 's ochtends de moeite nam om lunch te maken zodat ik niet alleen maar chocola eet op school ![]() ![]() En ik wil erg graag beter worden met karate, dus ook thuis oefenen! (maar daar ben ik al mee begonnen. Alleen jammer dat ik maar anderhalve vierkante meter heb om op te oefenen, best lastig met kata's ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Last van verlegenheid anoniempje0 | 5 | 14-01-2012 09:53 | |
Liefde & Relatie |
Hoe ver zou jij gaan Verwijderd | 21 | 23-01-2010 22:07 | |
Games |
Wat wordt de toekomst van games? Verwijderd | 7 | 05-10-2009 20:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe oud word jij ingeschat? MelFi | 178 | 11-07-2006 21:01 | |
Verhalen & Gedichten |
Enquête over leesgedrag Jolyne | 26 | 18-03-2006 17:04 | |
Psychologie |
Wat zou jij aan je leven willen veranderen? Ijsklontje. | 60 | 18-12-2005 00:13 |