Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-02-2007, 16:23
Ryan.
Ryan. is offline
Snap er wederom niks meer van. Zijn we weer ineens lief aan het smsen, komt het tot een soort 'date', is de geplande datum ineens toch onhandig voor ons beiden. Heeft meneer geen tijd verder, ja volgende week pas.
In mijn hoofd gaat het dan meteen van: tsja als je iemand graag wil zien heb je toch niet pas volgende week weer tijd enz enz.
Dus nu ben ik bang dat het toch weer op niets uitloopt.
Oud 27-02-2007, 16:32
Verwijderd
hij heeft na 1.5 maand al weer een nieuwe vriendin... en ik ben er nog steeds niet helemaal overheen.. *zucht* het leven is soms niet eerlijk
Oud 27-02-2007, 16:42
Balance
Balance is offline
Citaat:
Ryan. schreef op 27-02-2007 @ 17:23 :
Snap er wederom niks meer van. Zijn we weer ineens lief aan het smsen, komt het tot een soort 'date', is de geplande datum ineens toch onhandig voor ons beiden. Heeft meneer geen tijd verder, ja volgende week pas.
In mijn hoofd gaat het dan meteen van: tsja als je iemand graag wil zien heb je toch niet pas volgende week weer tijd enz enz.
En wat nou als ie gewoon overal afspraken heeft staan?
Oud 27-02-2007, 16:56
Verwijderd
Hij heeft heel lief dropjes en hoestdrank voor me gehaald
Oud 27-02-2007, 17:02
Gothic
Gothic is offline
Hij heeft bambi oogjes en hij keek me vandaag zo lief aan... hij is toch wel leuk
Oud 27-02-2007, 17:40
I C U
I C U is offline
Citaat:
Ryan. schreef op 27-02-2007 @ 17:23 :
Neuh, ik zou me er niet druk om maken. Soms komt het gewoon echt niet uit en je hebt toch het liefst dat hij echt de tijd voor je heeft? Komt helemaal goed joh
Oud 27-02-2007, 17:43
Verwijderd
Joepie! Morgen zie ik hem weer. Een leuke onderbreking van een drukke stageweek.
Oud 27-02-2007, 18:11
bloempieke
bloempieke is offline

men vriend is een week in het buitenland voor zijn werk.
ik hoor amper iets van em

max 2smsjes per dag of een kleine email, meestal gaat die dan over heel gewone zaken zoals zen werk... nooit wat liefs of 'ik mis je'

ik werd dus boos... maar hij vindt dat ik niet mag klagen.
hij heeft veel werk ed...
maar je gaat me toch niet zeggen dat je voortdurend bezig bent.
hij moet niet van de ene meeting naar de andere ofzo..

ik vind het erg dat ik nu aandacht hoef te vragen, eigenlijk wil ik dat niet, wil hem gewoon laten merken dat ik zoooo blij zou zijn met een dom loef smsje
ipv een hele boel over zen job (het weer, de collega's,...)

Oud 27-02-2007, 18:21
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
bloempieke schreef op 27-02-2007 @ 19:11 :

max 2smsjes per dag of een kleine email, meestal gaat die dan over heel gewone zaken zoals zen werk... nooit wat liefs of 'ik mis je'

ik vind het erg dat ik nu aandacht hoef te vragen, eigenlijk wil ik dat niet, wil hem gewoon laten merken dat ik zoooo blij zou zijn met een dom loef smsje

vriendin van me had dat ook, vriend ging naar NY en liet amper iets horen (wel meer dan de jouwe) en hij kwam terug en t ging uit..
dus kvind t niet echt normaal.
Oud 27-02-2007, 18:29
Thee Muts
Thee Muts is offline
Jeetje, soms vraag ik me af waarom hij zó lief is voor mij
Oud 27-02-2007, 18:30
luchtballon
luchtballon is offline
@ bloempieke: Hij heeft gewoon een drukke tijd en is daar veel mee bezig. Hij laat je tussendoor ook nog weten wat hij allemaal doet. Dat is toch ook fijn om te weten? Ik vond het altijd stom als ik niet wist waar mijn vriend zich mee bezig houdt (niet elke minuut, maar in een week vakantie natuurlijk)
En misschien mist hij je ook wel minder dan jij hem mist, want jij bent hier nog en hij is ergens ver weg met iets druk bezig en heeft het waarschijnlijk ook wel leuk en hoeft niet elke minuut aan jou te denken

OT: Jeej, hij komt morgenavond Wel alleen maar omdat hij een kijkavond heeft en donderdag om 9 uur tentamen, dus het is vooral praktisch, maar toch ook leuk!
Oud 27-02-2007, 18:35
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:

'Amper'? 2 SMSjes per dag is toch redelijk veel lijkt me...
Oud 27-02-2007, 18:52
Ladii..Inge
Ladii..Inge is offline
Citaat:
deoxyribose schreef op 27-02-2007 @ 19:35 :
'Amper'? 2 SMSjes per dag is toch redelijk veel lijkt me...
Inderdaad ja!

Vandaag 9 maanden
Oud 27-02-2007, 18:52
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:

MAAR 2 smsjes per dag?
hoeveel smsjes krijg je normaal wel niet van m dan, for god's sake.

Ik denk dat hij t gewoon erg naar zn zin heeft daar, en daar over vertelt.
Misschien moet jij een keer smsen dat je m heeeeeeel erg mist, en of hij je ook mist?
Oud 27-02-2007, 19:07
Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Crimson schreef op 27-02-2007 @ 19:21 :
vriendin van me had dat ook, vriend ging naar NY en liet amper iets horen (wel meer dan de jouwe) en hij kwam terug en t ging uit..
dus kvind t niet echt normaal.
Jij vindt 2 smsjes per dag terwijl iemand in een totaal ander wereldje druk bezig is "amper iets"?
Oud 27-02-2007, 19:10
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
tuttebel schreef op 27-02-2007 @ 19:52 :
MAAR 2 smsjes per dag?
hoeveel smsjes krijg je normaal wel niet van m dan, for god's sake.

Ik denk dat hij t gewoon erg naar zn zin heeft daar, en daar over vertelt.
Misschien moet jij een keer smsen dat je m heeeeeeel erg mist, en of hij je ook mist?
Ja haha, ik lees nu net dat die gast maar 'n week weg is, en ik maar denken dat 't 6 maanden was oid, uit de toon van de post...
Oud 27-02-2007, 19:12
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Bloem schreef op 27-02-2007 @ 20:07 :
Jij vindt 2 smsjes per dag terwijl iemand in een totaal ander wereldje druk bezig is "amper iets"?
zij kreeg minder van hem hoor, 1 smsje die hele week en verder niks.

maar bedoel meer.. als iemand niks laat horen als in lieve dingen is er vaak wel iets mis. 2 smsjes vind ik niet weinig nee
Oud 27-02-2007, 19:19
Verwijderd
Poe, toen vriendlief een week aan het klimmen was, kreeg ik misschien twee a drie smsjes in totaal en dat was met oud en nieuw (nou okee, maar om 12 uur hebben we wel gebeld). Als je een week weg bent, hoef je toch niet voortdurend contact te onderhouden? Ik bedoel, af en toe wat laten horen, okee, maar 2 smsjes per dag vind ik véél.
Oud 27-02-2007, 19:47
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Gisteravond was stiekem wel leuk hmm. Maar goed. Verder gebeurt er niets hier, in mijn sociaalgestoordewereld.
Oud 27-02-2007, 20:59
Verwijderd
Maandag heb ik met hem afgesproken, ik heb mezelf drie jaar lang in bescherming genomen, daar moet ik eens van af dus ik hoop dat ik maandag een goede stap in de richting zet want hij lijkt me wel echt heel leuk.
Verder deden een vriendinnetje en ik de hele dag super bitchy tegen elkaar en door dat en alle drukte van vandaag ben ik nu chagrijnig en zit mijn hoofd vol.
Oud 27-02-2007, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Nienna* schreef op 26-02-2007 @ 16:19 :
Juist daarom .

En ik ken het. Ik wil hem maar hij woont te ver weg.

Verder is het super fucked up op relationeel gebied. Ik kan mijn vader momenteel echt niet luchten of zien. Hij gedraagt zich echt als een verwend klein jongetje. Aargh.
Yep... hoe frustrerend Clubje oprichten?

Ontopic: aaargh ik kan dit echt niet uitstaan. M'n hele leven val ik op de verkeerde mannen, heb ik er eindelijk eentje gevonden die perfect bij me past (niet alleen volgens mij, maar zeker volgens al zijn en mijn vrienden) én lief, aardig en leuk is én mij sowieso zag zitten (maar dit zeer, zeer waarschijnlijk ook in de tegenwoordige tijd nog doet), is ie fucking BEZET.

Ik geef het maar op met de mannen. Ik kan het niet en ik heb er geen zin meer in
Oud 27-02-2007, 21:34
Muchacha
Muchacha is offline
Morgen zie'k mijn ex-flitsvriendje weer, hopelijk is het nog net zo leuk en blijven we maatjes
En volgende week ga ik speeddaten Iemand hier ervaring mee?
Oud 27-02-2007, 21:40
Luna
Luna is offline
ik weet het niet meer allemaal..
Oud 27-02-2007, 21:52
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Morgan schreef op 27-02-2007 @ 20:19 :
Poe, toen vriendlief een week aan het klimmen was, kreeg ik misschien twee a drie smsjes in totaal en dat was met oud en nieuw (nou okee, maar om 12 uur hebben we wel gebeld). Als je een week weg bent, hoef je toch niet voortdurend contact te onderhouden? Ik bedoel, af en toe wat laten horen, okee, maar 2 smsjes per dag vind ik véél.
kleine moeite toch, lijkt me.
toen ik 10 dagen naar amerika was met mijn ouders smsten we 2 a 3 keer per dag en we hebben elkaar zo'n 3 lange mails gestuurd.
ik vind het fijn om contact te houden; als we beide in nl zijn, bellen we maar 1x per week (zien elkaar elk weekend) en 2 smsjes per dag, dit is misschien weinig in vergelijking met sommige mensen, maar ik heb liever op vakantie veel contact dan normaal
Oud 27-02-2007, 21:53
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
snoopy schreef op 26-02-2007 @ 16:42 :

Oeh, en 1 van m'n beste vriendinnen staat op t punt een baby te krijgen (ze was afgelopen donderdag uitgerekend, maar meneer heeft het te goed in mama's buik )
jaaa! Hij is vanmiddag geboren en morgen ga ik naar m kijken. Ben zo benieuwd

OT: hij had weer allemaal lekkere dingen gehaald. t Blijft n schat.
Oud 27-02-2007, 22:22
Nuck
Nuck is offline
Over die sms'jes, ik vind 2 per dag niet belachelijk veel ofzo...'t Is maar net wat je gewend bent Maar om het nou weinig te noemen is ook weer zo wat.

OT: Damn good! Hij maakt me blij en komend weekend weer een paar dagen samen, word ik nogal vrolijk van
Oud 27-02-2007, 22:42
druiveke
druiveke is offline
Citaat:
Nuck schreef op 27-02-2007 @ 23:22 :
Over die sms'jes, ik vind 2 per dag niet belachelijk veel ofzo...'t Is maar net wat je gewend bent Maar om het nou weinig te noemen is ook weer zo wat.

we wonen samen
dus alle coole mededelingen en die smsjes vind ik echt niet wow
Oud 27-02-2007, 23:08
Ryan.
Ryan. is offline
Citaat:
I C U schreef op 27-02-2007 @ 18:40 :
Neuh, ik zou me er niet druk om maken. Soms komt het gewoon echt niet uit en je hebt toch het liefst dat hij echt de tijd voor je heeft? Komt helemaal goed joh
Thanks! Ik denk weer meteen ingewikkeld na enzo..terwijl ik eigenlijk niet zo veel moet analyseren want dat doet hij vast ook niet . Ga nu bij hem eten volgende week.
Oud 28-02-2007, 00:16
Verwijderd
Ik moet echt liever worden voor mijn vriendinnetjes, helemaal de relatief 'nieuwe' die me nog niet kennen in mijn buien waarin ik doordraaf en mezelf continu naar beneden haal omdat ik denk dat ik iets niet kan. Het is juist superlief van haar dat ze zich zorgen maakt om dingen die ik niet doe, maar wel zou moeten doen, zoals gewoon lessen volgen en afspraken maken over verschillende zaken. Maar het is zo verwarrend voor me, omdat ik weet dat het eigenlijk wel goed met me gaat en ik soms gewoon mijn rust nodig heb en daarnaast ook het gevoel heb dat ik voor háár moet zorgen, omdat zij het ook moeilijk heeft. Ik ben wel echt zo blij dat ik haar ken en dat we al zo snel zo close zijn geworden, meestal hou ik mensen vrij lang op afstand omdat ik nou eenmaal niet zo goed ben in vriendschappen.
En hij, eh, ja, ach.
Oud 28-02-2007, 08:27
Verwijderd
Dat gaat weer lekker hier. Gooi ik mezelf een keer helemaal open, ben ik een keer helemaal duizend eerlijk, reageren ze zo. En het stomme is dat ze ergens nog wel gelijk hebben ook. Maar hoe ga ik dat nou zeggen zonder achterlijk te klinken? Bah, ik vind het zo eng. Ik heb er echt geen zin meer in. Ik wil alleen nog maar terug naar zaterdagavond ofzo. Ik kan en wil niet meer thuis zo doen. Ik wil dat het gewoon weer goed wordt zonder al te veel gezeik. Bah. Ik heb zo gehad. Ik zit dr helemaal doorheen en wil bij iemand wegkruipen en huilen en alles vergeten en alleen nog maar op dat moment daar zijn en dat mijn hoofd daar dan ook echt is en niet ook nog s op zesduizend andere plaatsen.
Oud 28-02-2007, 09:06
Scatterheart
Scatterheart is offline
Ruzie maken voor je gaat solliciteren is niet cool. Nerveus.
Oud 28-02-2007, 09:12
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Vanavond gezellig sushi eten met mijn beste vriendinnetje <3
Morgen eten met een ander vriendinnetje.
En vrijdag eten met een groep vrienden.

Ik vind het fijn dat ik mensen in mijn leven heb waarmee ik dingen kan delen
Oud 28-02-2007, 09:49
Verwijderd
Citaat:
druiveke schreef op 27-02-2007 @ 23:42 :
we wonen samen
dus alle coole mededelingen en die smsjes vind ik echt niet wow
Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Als je samenwoont, moet je als je een keer weg bent het voor elkaar zien te krijgen om evenveel contact te hebben als wanneer je thuis bent?

Bovendien, misschien mist ie je ook helemaal niet. Een week is niet erg lang en als je dan erg druk bent en bovendien weet dat je de ander zo terugziet, zul je niet de hele tijd bezig zijn met je partner missen. Als ik een tijdje naar m'n ouders ga, mis ik 't vriendje eigenlijk ook helemaal niet, dus dan ga ik dat ook niet smsen. Degene die thuis zit, mist de ander waarschijnlijk sowieso meer dan degene die weg is.

Nou ja, ben blij dat vriendlief en ik er tenminste hetzelfde over denken, want dat is bij jullie denk ik eerder het probleem dan de hoeveelheid smsjes an sich.
Oud 28-02-2007, 10:01
stout!
stout! is offline
Hij is daar met zijn eigen dingen bezig, misschien zou jij dat ook moeten proberen. Het is een week en hij laat 2 keer per dag iets van zich horen, dat vind ik eerder veel dan weinig.
Oud 28-02-2007, 12:16
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
op kraakbed na kijk ik uit naar donderdag
Oud 28-02-2007, 12:20
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Hm we hebben alweer bijna 2 maanden en het gaat nog steeds geweldig goed

Voor de mensen die overigens benieuwd waren: hij is 30 en ik volgde begin dit studiejaar een vak bij hem (waar we elkaar niet van kennen, dat is daarna pas gebeurd). Hij werkt dus op de universiteit en daarom wilden we het even stil houden totdat hij het de belangrijke mensen zelf had verteld. En dat is nu dus gebeurd
Oud 28-02-2007, 13:10
Gothic
Gothic is offline
Het is wel leuk op msn, ik ga hem leuker vinden, dat merk ik gewoon. Het probleem alleen is dat ik hem sinds ik hem op msn heb maar 5 min echt heb gesproken, ik heb geen idee hoe het nu IRL zou zijn, terwijl ik opeens veel meer van hem weet... opzich zou ik hem best willen zoenen , maar hij is verlegen, dus hij zorgt maar dat ie daar overheen komt en actie onderneemt. Ik ga het hem niet op een presenteerblaadje aanleveren...

En nu moet ik leren en even niet aan hem denken
Oud 28-02-2007, 13:59
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
*schaft huiswerk af*

Zo, nu hebben we tijd om gewoon even samen niets te doen.
Oud 28-02-2007, 14:11
Thee Muts
Thee Muts is offline
Vandaag alweer 2 jaar en 9 maanden
Oud 28-02-2007, 14:16
stout!
stout! is offline
Samen een broodje eten tussen colleges door . En ik zie hem vanmiddag weer op een borrel en vanavond weer en ik heb gewoon in elke keer zin . Al zijn we in dezelfde ruimte met heel andere dingen of mensen bezig, ik vind het fijn om in zijn buurt te zijn.
Oud 28-02-2007, 15:22
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 28-02-2007 @ 13:16 :
op kraakbed na kijk ik uit naar donderdag
weinig aan toe te voegen
Oud 28-02-2007, 15:58
Verwijderd
Ik ben gelukkig met hem <3
En hij met mij...
Oud 28-02-2007, 16:44
Roosje
Roosje is offline
Haha mijn vriendje is de liefste want hij had me meegenomen naar het strand. <3
Oud 28-02-2007, 16:51
Verwijderd
Hij is zoooooo lief!
En ik hoop stiekem heel erg dat hij zaterdagavond niet hoeft te werken, want dan kan die hier slapen.
Oud 28-02-2007, 18:02
I C U
I C U is offline
Citaat:
Ryan. schreef op 28-02-2007 @ 00:08 :
Thanks! Ik denk weer meteen ingewikkeld na enzo..terwijl ik eigenlijk niet zo veel moet analyseren want dat doet hij vast ook niet . Ga nu bij hem eten volgende week.
Oh, ik geloof echt niet dat je je dan zorgen hoeft te maken heur Zeker niet als hij gaat koken Have fun iig!

OT: Blegh, stomme dag vandaag. Echt hé. Maar goed, wel weer half uurtje extra, dus dat is wel relaxed. Verder gaat het wel lekker, eigenlijk. Ik wil dat hij belt
Oud 28-02-2007, 18:18
Li
Li is offline
Citaat:

M'n vriendje is net terug van z'n vakantie en ik kreeg eens in de twee dagen een smsje en 1x een belletje in anderhalve week. Lekker belangrijk, jij hebt toch ook je eigen dingen te doen?? En die van mij gaf echt geen hints dat ie het uit wilde maken hoor, heb juist heeeele mooie cadeautjes gehad en ook echt net 2 heerlijke dagen achter de rug samen.
Oud 28-02-2007, 19:11
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 27-02-2007 @ 22:53 :
jaaa! Hij is vanmiddag geboren en morgen ga ik naar m kijken. Ben zo benieuwd

OT: hij had weer allemaal lekkere dingen gehaald. t Blijft n schat.
Toevallig, gister is een collega van mij ook bevallen van een zoontje.
Oud 28-02-2007, 19:43
Verwijderd
Ik weet niet of ik uit moet zien naar maandag want ergens vind ik het doodeng Verder ben ik blij voor haar en is alles met een vriendinnetje weer helemaal okay, gelukkig.
Oud 28-02-2007, 19:45
Verwijderd
Citaat:

Ik snap dat je graag lieve woorden van hem zou willen horen, maar het feit dat hij je al zn dagelijkse dingetjes verteld, laat toch juist blijken dat hij veel aan je denkt? Als mijn vriend op zijn werk zit, is hij soms ook zo druk dat hij mij een beetje "vergeet" maar ik weet dat hij niet minder gek op me is. Ik heb zelf ook van die dagen dat ik zo met mijn hoofd ergens anders ben dat ik echt even niet zoveel aandacht heb voor hem.. dan vind ik 2 smsjes en een mailtje echt juist ontzettend veel!
Oud 28-02-2007, 20:05
Dvine
Dvine is offline
Hij is geweldig..Ik moest gisteren naar het ziekenhuis voor onderzoek en hij kwam mee. Daarna werd ik onwel en gingen we weer terug waarna we naar de ehbo moesten en daarna bleek dat ik daar moest blijven overnachten ter observatie. (dit alles duurde van 2 uur tot 9 uur) en hij zeurde niet, hij was heel lief voor me.. <3 super..En dan ook nog naar mijn huis spullen gaan halen en weer naar mij brengen.. <3 En dan nog zijn trein niet meer kunnen halen.. Bleef hij in mijn kamer slapen.. Zo lief...

ja, beetje onoverzichtelijk getypt maarja.

Regels voor berichten