Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
dus kvind t niet echt normaal. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Vandaag 9 maanden ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
hoeveel smsjes krijg je normaal wel niet van m dan, for god's sake. ![]() Ik denk dat hij t gewoon erg naar zn zin heeft daar, en daar over vertelt. Misschien moet jij een keer smsen dat je m heeeeeeel erg mist, en of hij je ook mist?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar bedoel meer.. als iemand niks laat horen als in lieve dingen is er vaak wel iets mis. 2 smsjes vind ik niet weinig nee |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: aaargh ik kan dit echt niet uitstaan. M'n hele leven val ik op de verkeerde mannen, heb ik er eindelijk eentje gevonden die perfect bij me past (niet alleen volgens mij, maar zeker volgens al zijn en mijn vrienden) én lief, aardig en leuk is én mij sowieso zag zitten (maar dit zeer, zeer waarschijnlijk ook in de tegenwoordige tijd nog doet), is ie fucking BEZET. Ik geef het maar op met de mannen. Ik kan het niet en ik heb er geen zin meer in ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
toen ik 10 dagen naar amerika was met mijn ouders smsten we 2 a 3 keer per dag en we hebben elkaar zo'n 3 lange mails gestuurd. ik vind het fijn om contact te houden; als we beide in nl zijn, bellen we maar 1x per week (zien elkaar elk weekend) en 2 smsjes per dag, dit is misschien weinig in vergelijking met sommige mensen, maar ik heb liever op vakantie veel contact dan normaal |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: hij had weer allemaal lekkere dingen gehaald. t Blijft n schat.
||
![]() |
Citaat:
we wonen samen dus alle coole mededelingen en die smsjes vind ik echt niet wow |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien, misschien mist ie je ook helemaal niet. Een week is niet erg lang en als je dan erg druk bent en bovendien weet dat je de ander zo terugziet, zul je niet de hele tijd bezig zijn met je partner missen. Als ik een tijdje naar m'n ouders ga, mis ik 't vriendje eigenlijk ook helemaal niet, dus dan ga ik dat ook niet smsen. Degene die thuis zit, mist de ander waarschijnlijk sowieso meer dan degene die weg is. Nou ja, ben blij dat vriendlief en ik er tenminste hetzelfde over denken, want dat is bij jullie denk ik eerder het probleem dan de hoeveelheid smsjes an sich. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() OT: Blegh, stomme dag vandaag. Echt hé. Maar goed, wel weer half uurtje extra, dus dat is wel relaxed. Verder gaat het wel lekker, eigenlijk. Ik wil dat hij belt ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824 Martiño | 500 | 19-01-2010 19:11 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #58 Verwijderd | 500 | 18-03-2007 03:07 |