Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2007, 17:16
Verwijderd
Citaat:
TRA schreef op 28-02-2007 @ 18:14 :
Geldt 't verhaal nog steeds, in ieder geval bij de oude dienstregeling keerde het gros van de bussen.
Ik ben nog even aan het bedenken wat ik interessanter vind, bus- of treindienstregelingen.
Advertentie
Oud 28-02-2007, 21:28
Magican
Magican is offline
Citaat:
wolvin_26 schreef op 28-02-2007 @ 17:52 :
Maar wat als ze dat nog nooit gedaan hebben? Dan krijg je dat gegil en gezeur weer aan je kop!
Dan houdt het idee je warm tot ze het wel gedaan hebben .
Oud 28-02-2007, 21:38
Bongalientje
Bongalientje is offline
wat is dat,

er was een onwijs knappe jongen/man aan het eten waar ik werkte, toen gooide een meisje uit zenuwen zijn glas drinken over hem heen, toen vroeg hij of ze wat met hem wlde drinken en een keer, als date

huh
Oud 28-02-2007, 22:20
Skilly
Skilly is offline
Zoo die is goed. Keep that in mind

ontopic:
Is het waar dat je leven wordt bepaald door je verleden (ervaring) van je? Als voorbeeld: ik raak geen vlam aan dat heb ik ooit in het verleden gedaan en dat was auw...
Is dat dan ook zo bij communicatie?

WEIRDD
Oud 28-02-2007, 22:23
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Skilly schreef op 28-02-2007 @ 23:20 :
Zoo die is goed. Keep that in mind

ontopic:
Is het waar dat je leven wordt bepaald door je verleden (ervaring) van je? Als voorbeeld: ik raak geen vlam aan dat heb ik ooit in het verleden gedaan en dat was auw...
Is dat dan ook zo bij communicatie?

WEIRDD
ik denk dat oude ervaringen of wetenschappen wel grotendeels bepalend zijn voor voor je handelingen..

wat ik me afvraag:

WAArom niet?
Oud 28-02-2007, 23:15
Magican
Magican is offline
Citaat:
kunst schreef op 28-02-2007 @ 23:23 :
WAArom niet?
DAArom niet
Oud 01-03-2007, 00:06
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Magican schreef op 01-03-2007 @ 00:15 :
DAArom niet
kut excuus

oke..

hoe komt je neustunnel misvormd

en waarom zou iemand die zwanger is de pil willen slikken 8-)
Oud 01-03-2007, 00:45
TopDrop
TopDrop is offline
Wat er zo moeilijk is aan de d/dt regel en waarom iedereen er zoveel moeite mee heeft. En waarom diezelfde mensen zitten te zeuren over dat allochtonen niet goed genoeg zijn geintegreerd en de nederlandse taal niet goed beheersen.

Een betere integratie begint bij jezelf [/clichematige moraliserende kutquoot]
Oud 01-03-2007, 18:58
Skilly
Skilly is offline
Of niet. Ik ben hier geboren ben slecht in dt en t en d. En dan zeurt men hier: het is met d t. Get a life idd.

Daarom is er word

ontopic
Waarom is er altijd zo'n afgunst/angst als er een moskee wordt gebouwd?
Oud 01-03-2007, 19:09
P-apple
P-apple is offline
Of mijn eigen naam voor mij hetzelfde zou klinken als ik een andere naam had. Tenminste, als ik bijvoorbeeld iemand tegen kom die Bliksem heet (ja, het komt voor..) vind ik dat een rare naam, maar zou ik Bliksem nog steeds een rare naam vinden als ik zelf zo zou heten?

Ik weet niet of iemand snapt wat ik bedoel, het is nogal vaag uitgelegd...
Oud 01-03-2007, 19:32
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
P-apple schreef op 01-03-2007 @ 20:09 :
Of mijn eigen naam voor mij hetzelfde zou klinken als ik een andere naam had. Tenminste, als ik bijvoorbeeld iemand tegen kom die Bliksem heet (ja, het komt voor..) vind ik dat een rare naam, maar zou ik Bliksem nog steeds een rare naam vinden als ik zelf zo zou heten?

Ik weet niet of iemand snapt wat ik bedoel, het is nogal vaag uitgelegd...
ik denk dat je dan wel weet dat je naam gek is, maar dat je hem zelf normaal vind ?!

iksnap je hoor, zo gek is je uitleg niet

wanneer is goed goed en wnnr is goed slecht
Oud 02-03-2007, 06:57
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Waarom jeuken korstjes/genezende wondjes? Je mag ze er niet af krabben want dan krijg je littekens, maar ze jeuken wel als de [insert nasty word here].
Oud 02-03-2007, 11:03
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Encefalopathie schreef op 02-03-2007 @ 07:57 :
Waarom jeuken korstjes/genezende wondjes? Je mag ze er niet af krabben want dan krijg je littekens, maar ze jeuken wel als de [insert nasty word here].
omdat stukje bij beetje je huid bij elkaar getrokken wordt en vastgemaakt... dus je huid rekt een beetje en verandert een beetje
denk ik

ik vroeg me af wat het goede e-mail adres is van de site www.watvoorkuddedierbenjij.nl als dat hotmail adres niet werkt en de info ook niet
Oud 02-03-2007, 18:34
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Magican schreef op 28-02-2007 @ 15:54 :
Omdat die meiden makkelijker te neuken zijn.
Maar dat wil dus eigenlijk gewoon zeggen dat jongens triest zijn.
Oud 02-03-2007, 18:58
Swlabr
Swlabr is offline
Of ik een topic over wiskunde moppen zal openen. Denk 't niet.
Oud 02-03-2007, 20:26
Magican
Magican is offline
Citaat:
Tink* schreef op 02-03-2007 @ 19:34 :
Maar dat wil dus eigenlijk gewoon zeggen dat jongens triest zijn.
Dat de jongens die die meiden leuk vinden triest zijn. En ik heb nooit gezegd dat dat niet zo is (noch dat dat wel zo is).
Oud 02-03-2007, 22:35
Skilly
Skilly is offline
Waarom denk ik toch altijd aan zoveel dingen tegelijk?
Hoe komt het dat je soms iets doet. Bv: je eet een kauwgum en je wil hem weggooien. Tegelijkertijd denk je: Ik moet die euro die ik gepint heb in me zak doen.

Vervolgens doe je het omgekeerde geld in de prullenbak en uitgekauwde kauwgum in je zak. (Niet dat het bij me gebeurd is )

Maar hoe ontstaat zoiets?
Oud 02-03-2007, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Skilly schreef op 02-03-2007 @ 23:35 :
Waarom denk ik toch altijd aan zoveel dingen tegelijk?
Hoe komt het dat je soms iets doet. Bv: je eet een kauwgum en je wil hem weggooien. Tegelijkertijd denk je: Ik moet die euro die ik gepint heb in me zak doen.

Vervolgens doe je het omgekeerde geld in de prullenbak en uitgekauwde kauwgum in je zak. (Niet dat het bij me gebeurd is )

Maar hoe ontstaat zoiets?
debiel is dat hè! hoe vaak ik al niet mn sleutels of kauwgom ofzo in de koelkast heb teruggevonden, of mn nieuwe volle pakje peuken uit de prullenbak heb moeten vissen...
Oud 03-03-2007, 16:16
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 02-03-2007 @ 23:48 :
debiel is dat hè! hoe vaak ik al niet mn sleutels of kauwgom ofzo in de koelkast heb teruggevonden, of mn nieuwe volle pakje peuken uit de prullenbak heb moeten vissen...
of je portemonnee in de grote papier container gooit?!

ik vraag me af, of hij nu niet hele rare dingen van mij denkt.
maar dat hoort meer op L&R
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:

Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:

Oud 03-03-2007, 20:18
Sawyer
Sawyer is offline
Ik vraag me elke dag af waarom de wereld en mensen bestaan, of er nog meer planeten zijn buiten ons stelsel waar ook levende denkende wezens zijn, hoe groot het universum is, waarom wij leven, waarom ik mezelf ben en niet iemand anders, waarom ik denk wat ik denk. Antwoorden hierop zijn helaas ver te zoeken.
Oud 03-03-2007, 20:52
Verwijderd
ja soms denk ik ook wel: goh, dat ik nou van alles wat ik had kunnen zijn, nou net míj moest worden. Maar dat slaat natuurlijk nergens op, want ik hád helemaal niet iets anders kunnen zijn, want dan was ik mij niet meer.
Dat is niet het laatste wat ik me afvroeg. Het laatste wat ik me afvroeg was: 'heb ik nu alle witte paaseitjes al op of is er nog wel een die ik over het hoofd zie?'. Maar dat is niet zo vreemd, denk ik.
Nu is het laatste wat ik me afvroeg: 'zouden mensen het raar vinden dat ik me dingen afvraag over paaseitjes?'
Oud 03-03-2007, 22:32
TRA
TRA is offline
Citaat:
Sarah schreef op 03-03-2007 @ 21:52 :
Nu is het laatste wat ik me afvroeg: 'zouden mensen het raar vinden dat ik me dingen afvraag over paaseitjes?'
Het verbaast mij helemaal niks Sarah.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 04-03-2007, 00:25
Verwijderd
Ik vraag me soms af waarom christelijke mensen de complexiteit van de mens en de wereld zien als een 'bewijs' voor het bestaan van een God.
Oud 04-03-2007, 00:30
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Sylph schreef op 04-03-2007 @ 01:25 :
Ik vraag me soms af waarom christelijke mensen de complexiteit van de mens en de wereld zien als een 'bewijs' voor het bestaan van een God.
Omdat het een raar idee is dat zo iets complex zo uit een knal ontstaat?
Oud 04-03-2007, 09:16
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 04-03-2007 @ 01:30 :
Er is dan ook niemand die dat denkt.
Oud 04-03-2007, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 04-03-2007 @ 01:30 :
Dat zal best, maar het een bewijst het andere niet. Het is net zo absurd als zeggen dat het feit dat bananen krom zijn komt doordat appels rond zijn. Mensen leggen verbanden die je helemaal niet kan leggen. 'De wereld is complex DUS bestaat er een God', nee, die redenering kan ik persoonlijk niet volgen.
Oud 04-03-2007, 15:22
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Sawyer schreef op 03-03-2007 @ 21:18 :
Ik vraag me elke dag af ... Antwoorden hierop zijn helaas ver te zoeken.
Ik vraag me af of jij filosofie leert

Citaat:
Sylph schreef op 04-03-2007 @ 10:36 :
Dat zal best, maar het een bewijst het andere niet. Het is net zo absurd als zeggen dat het feit dat bananen krom zijn komt doordat appels rond zijn. Mensen leggen verbanden die je helemaal niet kan leggen. 'De wereld is complex DUS bestaat er een God', nee, die redenering kan ik persoonlijk niet volgen.
Omdat het zo complex is, dat geen enkel mens het allemaal begrijpt, is het logisch te denken dat het door iets of iemand is gemaakt die zoooo veel brillianter is dan de mens dat hij/zij het wel kan maken/bedenken! Dan is God een logische redenering toch?

ik vraag me af waarom iemand van 22 zooooo kinderachtig is
Oud 04-03-2007, 17:43
Skilly
Skilly is offline
Dat is gewoon de karakter.
Hoelang kan iemand verliefd blijven?
Oud 04-03-2007, 19:08
P-apple
P-apple is offline
Of ik ooit weer zal denken zoals ik nu denk. Niet in de vorm van reincarnatie ofzo, maar gewoon weer denken als een persoon, zoals je nu soms dingen in je hoofd denkt, zoals: Ik moet vandaag nog naar de winkel of Goh, die jongen ziet er leuk uit.
Aaaah, moeilijk uit te leggen...
Oud 04-03-2007, 21:05
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 04-03-2007 @ 16:22 :

Omdat het zo complex is, dat geen enkel mens het allemaal begrijpt, is het logisch te denken dat het door iets of iemand is gemaakt die zoooo veel brillianter is dan de mens dat hij/zij het wel kan maken/bedenken! Dan is God een logische redenering toch?
Ik vind het juist geen logische redenering, omdat het een niet uit het andere volgt. Wat mij betreft is het niets meer dan met sprookjesverhalen opvullen van het gevoel van leegte. Omstreden uitspraak en er zijn zeer veel mensen die er anders over denken, maar ik ben eerlijk gezegd best wel overtuigd van m'n eigen gelijk.
Oud 04-03-2007, 21:13
Hanneke
Hanneke is offline
Inderdaad, wat Kunst zegt. Mensen willen dingen graag verklaren. Alles wat we niet kunnen verklaren schuiven we maar op God af. En tuurlijk, het is ook niet meer dan 'met sprookjesverhalen opvullen van het gevoel van leegte', maar mensen hebben liever een God die ze niet geheel kunnen begrijpen dan dat gevoel van leegte.
Oud 04-03-2007, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Hanneke schreef op 04-03-2007 @ 22:13 :
Inderdaad, wat Kunst zegt. Mensen willen dingen graag verklaren. Alles wat we niet kunnen verklaren schuiven we maar op God af. En tuurlijk, het is ook niet meer dan 'met sprookjesverhalen opvullen van het gevoel van leegte', maar mensen hebben liever een God die ze niet geheel kunnen begrijpen dan dat gevoel van leegte.
Geef mij dat gevoel van leegte maar, dat kun je ook vullen met andere dingen dan met een God.

Het is net zoiets als leven na de dood. Het idee alleen al is zo belachelijk dat ik zo moeilijk kan begrijpen dat mensen überhaupt zoiets kunnen geloven. Hoe kun je nou verder leven na je dood? Geloof is zo typisch menselijk. En wat ik ook vind is dat mensen wel heel erg veel waarde aan de mensheid hechten, terwijl we in feite wat mij betreft niet meer dan opgewaardeerde apen zijn.
Oud 05-03-2007, 10:15
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Op een site stond een keer: wij leveren ook op uw werk. Toen ik daar iets bestelde en het op school afgeleverd wilde hebben zeiden ze: "Wij leveren niet op scholen." Ze leveren dus wel op het werk maar niet op scholen, hoe moet dat dan als je leraar bent en je hebt het op je werk nodig?
Oud 05-03-2007, 15:34
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Magican schreef op 28-02-2007 @ 15:54 :
Omdat die meiden makkelijker te neuken zijn.
waarom jongens toch altijd zo snel denken te weten of je wel of niet met ze naar bed wilt..

en 2 echt rare dingen..:

kun je uitdrogen als je niets drinkt ofzo, maar je in een bad met water ligt, of past je lichaam zich dan zo aan dat je water opneemt door de huid, of doet je lichaam dat al

en wat ik me nog meer af vraag
Oud 05-03-2007, 15:42
Ray
Ray is offline
Citaat:
Encefalopathie schreef op 05-03-2007 @ 11:15 :
Op een site stond een keer: wij leveren ook op uw werk. Toen ik daar iets bestelde en het op school afgeleverd wilde hebben zeiden ze: "Wij leveren niet op scholen." Ze leveren dus wel op het werk maar niet op scholen, hoe moet dat dan als je leraar bent en je hebt het op je werk nodig?
Ik denk dat ze bedoelen dat ze niet aan leerlingen op school leveren
Oud 05-03-2007, 15:50
Appeltje
Appeltje is offline
Welke eikel heeft in godsnaam de cito-toets uitgevonden?
Oud 05-03-2007, 16:01
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Ilse90 schreef op 05-03-2007 @ 16:50 :
Welke eikel heeft in godsnaam de cito-toets uitgevonden?
Heeft een familielid van je hem net teruggekregen?
Oud 05-03-2007, 16:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nou, waarom ik droomde dat er een tsunami was in een bergopwaarts straatje in utrecht, en ik daarna kebab ging eten in datzelfde straatje en mijn forumpost naar de 8000 deed.
wat heeft dat met elkaar te MAKEN?
Oud 05-03-2007, 16:32
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
fizzle-fluffy schreef op 05-03-2007 @ 17:14 :
Nou, waarom ik droomde dat er een tsunami was in een bergopwaarts straatje in utrecht, en ik daarna kebab ging eten in datzelfde straatje en mijn forumpost naar de 8000 deed.
wat heeft dat met elkaar te MAKEN?
Ik zou zeggen:
je bent bang voor een gigantische verandering in jou leven, die compleet onrealistisch is, en dan niet alleen omdat je op dit moment geen reden hebt om last te krijgen van deze gigantische verandering maar ook nog eens omdat het praktisch gezien onmogelijk is.
En je bent geobsedeerd door het forum ?!
Oud 05-03-2007, 16:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
kunst schreef op 05-03-2007 @ 17:32 :
Ik zou zeggen:
je bent bang voor een gigantische verandering in jou leven, die compleet onrealistisch is, en dan niet alleen omdat je op dit moment geen reden hebt om last te krijgen van deze gigantische verandering maar ook nog eens omdat het praktisch gezien onmogelijk is.
En je bent geobsedeerd door het forum ?!
he ja vet
ik ga een tijdreis maken of in londen woneeeeen

onee het is onrealistisch he?
misschien krijg ik een vriend en blijf ik hem nog trouw ook (en dan bedoel ik trouw voor meer dan een maand)..

en mijn forumobsessie is duidelijk
Oud 05-03-2007, 17:41
Verwijderd
het is niet echt vreemd, maar ik vraag het me wel af.

hoe is het straks in nederland als ikw eer terugben na 4 maandn weggeweest? en wat is er veranderd? en hoeg aat het worden?tsja.
Oud 06-03-2007, 20:50
Magican
Magican is offline
Citaat:
kunst schreef op 05-03-2007 @ 16:34 :
waarom jongens toch altijd zo snel denken te weten of je wel of niet met ze naar bed wilt..

en 2 echt rare dingen..:

kun je uitdrogen als je niets drinkt ofzo, maar je in een bad met water ligt, of past je lichaam zich dan zo aan dat je water opneemt door de huid, of doet je lichaam dat al

en wat ik me nog meer af vraag
Het is een gave.

Ja, dan kan je uitdrogen. Je zwelt dan wel op (die vraag was een keer behandeld op tv, vandaar).
Oud 06-03-2007, 21:28
Little Sister
Little Sister is offline
Of dit waar ik mee bezig ben wel ethisch verantwoord is, waarschijnlijk niet.
Oud 06-03-2007, 21:47
TopDrop
TopDrop is offline
Wtf gaat ie zomaar offline?
Oud 06-03-2007, 21:50
Ray
Ray is offline
Citaat:
Little Sister schreef op 06-03-2007 @ 22:28 :
Of dit waar ik mee bezig ben wel ethisch verantwoord is, waarschijnlijk niet.
Waar ben je mee bezig dan?
Oud 07-03-2007, 13:23
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Ray schreef op 06-03-2007 @ 22:50 :
Waar ben je mee bezig dan?
dat vraag ik me ook af

ik vraag me af, wat het strandmannetje van mij denkt! hij herkent me ondertussen wel

en ik vraag me af hoe het komt dat mensen de massa dom vinden maar niemand die ze echt goed kennen tot de massa willen noemen..

en ik vraag me af waarom mijn kat niest

waarom ik beloofd training te geven als het regent

wat je doet in een afkickkliniek, de heeeele dag

en waarom een inbreker de sleutels terug geeft
Oud 07-03-2007, 13:48
Skilly
Skilly is offline
Hoe kan je een schildpad het beste laten afvallen?
Oud 07-03-2007, 13:52
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Skilly schreef op 07-03-2007 @ 14:48 :
Hoe kan je een schildpad het beste laten afvallen?
waarom moet een schildpad afvallen?? Ik denk minder voeren..?

waarom heet een lieveheersbeesje niet gewoon lievebeestje..

en :

Zijn mensen die een langere tijd single zijn minder eenzaam dan mensen die een langere tijd een relatie hebben?

ik denk ik wel

Regels voor berichten