![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Voor het eerst de winkel alleen geopend. Het is echt rustig. Vanmiddag naar Breda, eindelijk weer orkest. En dan kan ik in de trein de harmonisatie opdracht voor een vriendin maken. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Alleen ik voel me helemaal niet goed. Ik heb bloed gegeven vanmorgen en nu ben ik net een vaatdoek. Misschien had ik het toch maar niet moeten doen ofzo, dit is echt niks. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() @ Sterrenmeisje: je bent niet onzichtbaar, ik zag wel dat jij al had uitgelegd hoe je moest onderstrepen, maar ik dacht dus dat het over het forum ging (niet goed gelezen) en dan klopte jouw uitleg niet. Maar mijne klopte dus niet ![]() OT: Computerstoring, dus daar strandde ik dan op Naarden-Bussum. Het maakte niet eens meer uit dat ik m'n trein gemist had, want die vorige is er ook niet gekomen volgens mij. Nu ben ik weer thuis. Wil eigenlijk nog naar Groningen, maar heb geen zin meer om te treinen. Maar als ik hier blijf, ga ik niks nuttigs doen. |
![]() |
||
Citaat:
Blugh, ik blijf er zenuwachtig voor. Zo zenuwachtig dat ik de afspraak bij de kaakchirurg dinsdag haast vergeet ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() *frustreert*
||
Citaat:
![]() Het gaat me heus wel lukken om nog wat te doen vanavond, alleen in een rustig tempo. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan me voorstellen dat een dwangstoornis gericht op eten en een eetstoornis nogal op elkaar lijkt. Daarnaast klopt het wel dat alleen een arts (psychiater bv) een diagnose mag stellen. Psychologen kunnen wel bijna heel zeker zeggen wat het waarschijnlijk is. Daarnaast: wat voor stikkertje het ook is, je hebt een probleem met eten. Je wilt dun worden terwijl je net een gezond gewicht hebt (en dus dun bent!), je eet vaak te weinig en schiet wel eens door in te veel, daarnaast kloppen je gedachten over je lichaam niet. Je wordt hier door belemmerd en hebt een probleem. Of het nou dwangstoornis of eetstoornis heet. Ook het boek kan je alsnog helpen. Vergeet die naam, kijk wat je klachten zijn en hoe je het op kan lossen. Het kan altijd erger en je bent idd niet zo dun als meiden met anorexia. Maar hé, dat is ook niet ideaal hoor. Jij blijft uniek en voor jou doen gaat het niet goed en heb je hulp nodig. Vergeet die anderen. En absoluut niet mager is niet hetzelfde al vet he, daar zit nog een heel groot grijs gebied tussen. *Knuff* |
![]() |
||
Citaat:
![]() vandaag bij dr Phil was een mag die woog 450 kilo DAT IS VET
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |