Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2007, 13:16
MB
MB is offline
Ik heb eigenlijk een hele korte simpele vraag, want binnekort ga ik een keertje paddo's proberen en ik zou het vervelend vinden om slecht te gaan en daarom wil ik graag weten of er een mogelijkheid is om helemaal uit een trip te komen.

Het enige wat ik er ooit over gehoord heb is dat je dan kilo's suiker naar binnen zou moeten werken, maar werkt dat goed en is dat de enige optie?
Oud 02-03-2007, 13:31
Flip!
Flip! is offline
Ik weet niet hoe je uit een trip kan komen, maar ik weet wel iets om ervoor te zorgen dat de kans dat je een bad trip krijgt, kleiner word.

Wanneer je paddo's gaat eten, zorg dan dat je je op je gemak voelt. Nodig wat vrienden uit (die nuchter blijven mocht het mis gaan), zet een relax muziekje op, ga in een rustige omgeving zitten en dergelijke. Wanneer jij je goed voelt, zal je trip ook goed zijn denk ik.

Ik heb niet zoveel kennis op dit gebied, maar ik heb het zelf ervaren, dat wanneer je je goed voelt, dat je trip ook relax word.
Mocht het mis gaan, zou ik inderdaad wat suiker gaan eten, en evt. ook veel vitamine?

Veel plezier ermee!
Oud 02-03-2007, 13:41
Tuinkabouter9
Tuinkabouter9 is offline
Wat flip idd al zegt, zorg dat je je goed voelt en doe het in een vertrouwde omgeving.
Kilo's suiker is niet nodig, met 2 volle eetlepels heb je meestal al geen hallicunaties meer. Je voelt je wel nog vaag enzo, maar dat gaat vanzelf weer over is mijn ervaring.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 15:20
Risce
Risce is offline
je gaat fout jongen! fout!!

Ontopic: Weet je zeker dat je het wel wilt gaan doen als dit je insteek is?
Oud 02-03-2007, 15:45
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Risce schreef op 02-03-2007 @ 16:20 :

Komt er eindelijk eens een keer iemand die van te voren vraagt wat hij kan doen om een bad trip te voorkomen krijg je dit soort reacties. Nee daar zit je op te wachten...
Oud 02-03-2007, 15:54
Risce
Risce is offline
Sorry, kon het niet laten
Oud 02-03-2007, 15:57
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Risce schreef op 02-03-2007 @ 16:54 :
Sorry, kon het niet laten
Het zij je vergeven.
Oud 02-03-2007, 16:02
Verwijderd
Citaat:

Ik dacht dat jij het niveau wou opschroeven, misschien kunnen we beter jou weren ipv die enquetes.

Iemand die op je let is erg welkom, maar als je helemaal alleen bent, in een vertrouwde omgeving en met niet teveel begint, kan er naar mijn idee ook niet teveel mis gaan. Mijn eerste keer was 's nachts, alleen thuis en een halve portie en geen drinken of eten in de buurt en dat is goed gegaan, buiten mijn dromen toen ik sliep en het dat ik 's ochtends achterlijk brak was (en naar de kapper moest en besloot dat het drastisch eraf moest, of dat een direct resultaat was, weet ik niet ^^).

Maar ik raad aan om Cola, fruit en vitamine c bij de hand te houden. En tenslotte kun je nog altijd overgeven (wat overigens ook goed uit zichzelf kan gebeuren, mocht je je slecht beginnen voelen, zorg wel dat je op tijd bij een toilet bent).

Vermijd onbekende ruimtes, donkere cafés, flikkerende lichten en fel zonlicht (ik werd panisch toen ik naar buiten moest, bang dat ik blind zou worden) en metal . Mijn ervaring.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 17:39
Risce
Risce is offline
Citaat:
Mutant schreef op 02-03-2007 @ 17:02 :
Ik dacht dat jij het niveau wou opschroeven, misschien kunnen we beter jou weren ipv die enquetes.
Kun je nog een iets lagere opmerkingen maken, of krijg je dan kramp in je rug?
Oud 02-03-2007, 17:53
K-pax
K-pax is offline
Als je tijdens het paddo'en het gevoel krijgt bad te gaan, kan een verandering van omgeving wonderen doen. Doe een lamp uit of aan. Zet muziek aan of ga ik een andere kamer zitten.

Belangrijk is ook dat je niet teveel denk over bad gaan tijdens en voor het paddo'en. Tijdens het paddo'en word je heel snel beinvloed door je eigen stemming ( uiteraard ) en kan je een bad trip in gaan. Je moet de effecten van de paddo over je heen laten komen en je er niet tegen verzetten. Mexicaanse paddo'en zijn zover ik weet het beste voor beginners.
Oud 02-03-2007, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Risce schreef op 02-03-2007 @ 18:39 :
Kun je nog een iets lagere opmerkingen maken, of krijg je dan kramp in je rug?
Ik heb altijd al last van mijn rug, dus dat zou me niet weerhouden .

Maar als je graag een ban wilt owv offtopic posts of sfeerverpesting op D&A, ga vooral zo door Je zou de eerste zijn in zo'n 3,5 jaar beleid
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 18:04
Risce
Risce is offline
Citaat:
Mutant schreef op 02-03-2007 @ 19:02 :
Ik heb altijd al last van mijn rug, dus dat zou me niet weerhouden .

Maar als je graag een ban wilt owv offtopic posts of sfeerverpesting op D&A, ga vooral zo door Je zou de eerste zijn in zo'n 3,5 jaar beleid
Nu moet je wel bijna door je rug zijn gegaan door ook nog te gaan dreigen met een ban. Het is echt te erg voor woorden dit.
Oud 02-03-2007, 18:06
Verwijderd
niet te hard nadenken over dat je bad kan gaan..
hoe banger je bent bad te gaan, hoe groter de kans dat je het gaat..
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Risce schreef op 02-03-2007 @ 19:04 :
Nu moet je wel bijna door je rug zijn gegaan door ook nog te gaan dreigen met een ban. Het is echt te erg voor woorden dit.
Ik dreig niet, ik constateer. Jij zeikt en bent vervelend. D&A is nooit zeikerig of vervelend geweest en dat weer ik dan ook graag van dit subforum.

Verder raad ik je aan óf verdere oneensheden met me uit te vechten via pm óf je beklag te doen op BZ of M&M. Dit is namelijk offtopic.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 18:12
Verwijderd
Ik geloof niet echt in middeltjes waarvan je trip weg zou gaan. Dat zit allemaal maar tussen je oren. Er is er wel eentje die voor mij werkte, maar ik denk dat dat ook deels tussen de oren zat.

Het is wel verstandig om je goed voor te bereiden. Eet een aantal dagen van te voren goed en zorg dat je goed uitgerust bent. Zorg dat je in een ruimte bent waar je je, zoals gezegt, op je gemak voelt, met dingen die je relaxed vind en zorg vooral dat je er ook zonder al te veel moeite weg kunt.

Verder is iemand die nuchter is echt een must denk ik. Het ligt voor de hand dat het een persoon is waarbij je je op je gemak voelt. Maar diegene moet zeker ook niet zelf nieuwsgierig zijn. Het is echt extreem arelaxed als iemand de hele tijd vraagt of je al iets voelt of iets in die richting.
Verder zou ik het groepje ook klein houden, omdat je frequentie nog wel eens anders kan zijn tov anderen.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 18:13
Verwijderd
Citaat:
slobowicz schreef op 02-03-2007 @ 19:06 :
niet te hard nadenken over dat je bad kan gaan..
hoe banger je bent bad te gaan, hoe groter de kans dat je het gaat..
Is waar. Bij de eerste keren dat ik ze nam, wist ik eigenlijk amper iets van bad gaan en ben ook eigenlijk niet echt bad gegaan (buiten die dromen dus ^^ maar uiteindelijk waren die niet zo erg, ik zat alleen vast in Duke Nukem, de 2d versie zelfs).

Toen ik me er zorgen over maakte, gebeurde dat veel sneller dan voorheen.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2007, 20:36
Young Predator
Young Predator is offline
Ik heb nog wel een handige tip om geen bad-trip te krijgen:
Als je iets hebt wat je zoiezo al mooi of leuk vindt etc. moet je dat tijdens je trip binnen handbereik hebben. Ikzelf heb dit wel eens met die knikstiks ( lees, die dingen die fluoriseren als je ze knikt) gedaan. Succes
Oud 02-03-2007, 21:43
Verwijderd
Ik vond vooral het besef dat het door de paddo's kwam, wel helpen. Het was niet leuk meer, maar ik wist dat het over zou gaan. Dan is het domweg afwachten tot de trip uitgewerkt is...
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 11:05
Verwijderd
Een trip bij paddo's kan je eenvoudig onderbreken door veel suiker en/of vitamine C te gaan nuttigen.
Cola is een goeie.
Daarnaast kan eten ansich al de trip verminderen, maar dit is met paddo's vaak moeilijk, omdat je maag er soms geen trek in heeft.
Maar echt moeilijk moet t niet zijn
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 11:12
gewoonmax
gewoonmax is offline
gewoon dingen laten gebeuren en niet proberen jezelf onder controle te houden. Ook niet proberen alles wat je waarneemt gelijk te bemiddelen want je kunt in een bewustzijnstoestand komen waarbij je alleen maar dingen kunt opnemen en dus niet kunt overwegen. Ga je dat dan wel doen dan houd je je trip tegen en dan ga je bad
Oud 03-03-2007, 16:21
MB
MB is offline
Citaat:

Het is niet mijn insteek en ik ben niet ontzettend bang dat ik fout zou gaan, maar ik weet liever van tevoren wat ik kan doen als het mis zou gaan.

En wanneer ik het doe is dat met een goede vriend van mij op zijn kamer, dus de relaxede omgeving zit wel goed. En er zijn genoeg vette dingen te bekijken dan (denk ik) want je kijkt vanuit zijn kamer uit op een drukke winkel-/uitgaansstraat.

Laatst gewijzigd op 03-03-2007 om 16:24.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 17:45
Young Predator
Young Predator is offline
Oh... ik weet er ook nog een, maar die is specifiek voor de personen waarmee je het gaat doen: Zorg voor cartoons/tekenfilms op de televisie/computer. Als je vrienden een goede trip hebben en merken dat het met jou minder gaat moeten ze gewoon spongebob opzetten ofzo, dan snap je zo uit je bui.
Oud 03-03-2007, 19:39
Lenny K
Lenny K is offline
3fm opzetten, dan kom je weer een beetje terug in de echte wereld, vooral 's nachts als er veel bellers zijn helpt het. geen radio 1 met nieuws over de oorlog in irak.
Oud 04-03-2007, 22:07
Risce
Risce is offline
Citaat:
MB schreef op 03-03-2007 @ 17:21 :
Het is niet mijn insteek en ik ben niet ontzettend bang dat ik fout zou gaan, maar ik weet liever van tevoren wat ik kan doen als het mis zou gaan.

En wanneer ik het doe is dat met een goede vriend van mij op zijn kamer, dus de relaxede omgeving zit wel goed. En er zijn genoeg vette dingen te bekijken dan (denk ik) want je kijkt vanuit zijn kamer uit op een drukke winkel-/uitgaansstraat.
Als je vraag nu was (want nu ben ik een beetje in de war) hoe jet bad gaan kan voorkňmen, dan heb je hierboven al een heleboel goede suggesties. Als de vraag was wat je kunt doen om het af te wenden als het dreigt te gaan gebeuren, dan ben je er misschien bang voor en dat is niet zo'n goed idee dan. Als het dreigt te gaan gebeuren is er (denk ik) maar 1 manier om het af te wenden en dat is door de nuchtere backup persoon die je in de gaten houdt, je toe laten spreken.
Oud 05-03-2007, 09:17
Uice
Uice is offline
De hierboven gedane suggesties zijn prima, gewoon zorgen dat je op je gemak bent en dat je eventueel ergens anders heen kan, als je een bepaalde omgeving zat wordt. Wil ook nog wel eens helpen. Je zult dan waarschijnlijk je hele omgeving herontdekken.

Verder helpt niets scheidkundig gezien tegen een bad trip, maar suiker en water zijn aardige placebo's.
Oud 05-03-2007, 15:35
Little Sister
Little Sister is offline
Citaat:
Juice schreef op 05-03-2007 @ 10:17 :

Verder helpt niets scheidkundig gezien tegen een bad trip, maar suiker en water zijn aardige placebo's.
Door dit te zeggen, doe je het placebo effect dus eigenlijk teniet.
Oud 05-03-2007, 15:50
Uice
Uice is offline
Citaat:
Little Sister schreef op 05-03-2007 @ 16:35 :
Door dit te zeggen, doe je het placebo effect dus eigenlijk teniet.
Nee, een placebo werkt alleen al om het feit dat je hem accepteert als middel.
Oud 05-03-2007, 16:00
Little Sister
Little Sister is offline
Omdat je erin Gelooft als middel, als je niet in een middel gelooft kan je het moeilijk accepteren als effectief. Net zoiets als weten dat God niet bestaat, maar toch zijn bestaan erkennen...
Oud 05-03-2007, 16:06
Uice
Uice is offline
Citaat:
Little Sister schreef op 05-03-2007 @ 17:00 :
Omdat je erin Gelooft als middel, als je niet in een middel gelooft kan je het moeilijk accepteren als effectief.
Je accepteert het ook niet als effectief voordat het effectief is. Je kunt sceptisch tegenover een placebo staan, maar het kan dan toch werken omdat je het gebruikt.

Citaat:
Net zoiets als weten dat God niet bestaat, maar toch zijn bestaan erkennen...
Slechte vergelijking. Bovendien niet relevant, het is gewoon bewezen dat het zo werkt als door mij net geschreven.
Oud 05-03-2007, 16:11
Little Sister
Little Sister is offline
Maar dat blijft toch apart, dat je weet dat een middel geen effect heeft, je neemt het, wetende dat het niks helpt en 'opeens' helpt het wel? Maar ik heb dan geen c00le supz0rs onderzoeken die me onderbouwen, slechts (mijn) logica

Edit: ontopic, ehh geen idee, nooit gedaan, luister maar naar m'n voorgangers

Laatst gewijzigd op 05-03-2007 om 16:14.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2007, 23:48
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Little Sister schreef op 05-03-2007 @ 17:11 :
Maar dat blijft toch apart, dat je weet dat een middel geen effect heeft, je neemt het, wetende dat het niks helpt en 'opeens' helpt het wel? Maar ik heb dan geen c00le supz0rs onderzoeken die me onderbouwen, slechts (mijn) logica

Edit: ontopic, ehh geen idee, nooit gedaan, luister maar naar m'n voorgangers
Ik denk dat het ook te maken heeft met het feit dat als je paddo's op hebt je erg makkelijk te beinvloeden bent. Als iedereen je verteld dat als je dit ( een glas sap/ whatever) neemt je, je binnen een uurtje beter voelt, je dit ook gelooft. Ookal weet je nuchter dat het effect er niet is.

Zo werkt het iig voor mij, omdat de bad trip zo kut is hou je je vast aan het idee dat het zo over is.
Oud 06-03-2007, 10:18
Flushpuppie
Flushpuppie is offline
gewoon chillen en duidelijk maken aan de nuchtere personen dat ze zich niet te veel uit eigen initiatief met jou bemoeien.
Oud 06-03-2007, 10:30
Verwijderd
sorry, maar eten en suiker en vitamine c helpt wel degelijk. Zelfde effect als wanneer je gegeten hebt paddo's niet meer werken. Ik heb hier vier naslagwerken over psychedelica, en drie daarvan vermelden het vrij expliciet.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2007, 19:10
Uice
Uice is offline
Citaat:
Little Sister schreef op 05-03-2007 @ 17:11 :
Maar dat blijft toch apart, dat je weet dat een middel geen effect heeft, je neemt het, wetende dat het niks helpt en 'opeens' helpt het wel?
Als je iets probeert, wil dat al zeggen dat je het in ieder geval het proberen waard vind. Je accepteert het dus als eventuele oplossing. Dat is al genoeg.
Dan ga je er ook nog op letten of het werkt, en dat versterkt het effect natuurlijk alleen maar.
Oud 06-03-2007, 21:09
Verwijderd
Citaat:
deadlock schreef op 06-03-2007 @ 11:30 :
sorry, maar eten en suiker en vitamine c helpt wel degelijk. Zelfde effect als wanneer je gegeten hebt paddo's niet meer werken. Ik heb hier vier naslagwerken over psychedelica, en drie daarvan vermelden het vrij expliciet.
heb je misschien links?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 09:36
wolvin_26
wolvin_26 is offline
Bad trip tegengaan:

Eten en vitamines helpen de trip te verminderen waardoor het makkelijker is uit een bad trip te komen.
Zorgen dat je lekker in je vel zit en in een zeer vertrouwde omgeving is een voorwaarde om leuk te trippen.
Daarnaast helpt het vaak om tegen jezelf te zeggen dat het aan de paddestoelen ligt en niet aan jou. Dat je gewoon even wat gaat eten en dat je je dan zo weer beter voelt. Maar goed, ik ben er gewoon goed in mezelf gerust te stellen, dat kan niet iedereen tijdens een trip.
Oud 09-03-2007, 09:35
Peacefully
Peacefully is offline
ik geloof niet in bad trips. bad trips maak je zelf in je hoofd, als je denkt: oh wat nou als, dan ga je als je ze net ophebt alleen maar denken over: wat nou als het verkeerd gaat. gewoon niet jezelf iets aanpraten en doen en als er twijfels zijn gewoon niet doen en dan krijg je ook geen bad trip.
Oud 09-03-2007, 16:52
Lenny K
Lenny K is offline
ik geloof er wel in. maar ik denk dat het nooit urenlang kan duren. een paddotrip is sowieso van de hak op de tak.
Oud 10-03-2007, 14:50
Risce
Risce is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 09-03-2007 @ 10:35 :
ik geloof niet in bad trips. bad trips maak je zelf in je hoofd, als je denkt: oh wat nou als, dan ga je als je ze net ophebt alleen maar denken over: wat nou als het verkeerd gaat. gewoon niet jezelf iets aanpraten en doen en als er twijfels zijn gewoon niet doen en dan krijg je ook geen bad trip.
believe the hype

Nee serieus, ik heb het ook wel eens gehad. Het kán gewoon gebeuren, omdat je niet weet wat je opgraaft als je paddo's neemt.
Oud 10-03-2007, 17:36
Lotte
Lotte is offline
Als je een bad trip heb valt er eigenlijk weinig anders te doen dan zorgen dat er een vriend aanwezig is waarmee je kan praten en dat je ergens zit waar het nog wel enigzins fijn voelt, als dat al mogelijk is. Vooral luisteren naar wat jouw lichaam op dat moment het slimste lijkt, bij mij was dat gewoon rustig ergens zitten met een vriend erbij.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 18:22
Verwijderd
ik vind het wel grappig.
Mocht je nou die badtrip krijgen, dan is denk ik dit gele forum met adviezen het laatste waar je aan denkt
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 09:36
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
^

Maar even serieus: een aantal dingen zijn hier nog niet genoemd, die van echt groot belang zijn. Áls je besluit om nuchtere mensen er bij te hebben, zorg dat ze degelijk ervaren trippers zijn, als ze het zelf nog nooit gedaan hebben vormen ze namelijk alleen maar een last, hoe goede vrienden het ook zijn. Eigenlijk vind ik het niet eens noodzakelijk om er een nuchter persoon bij te nemen, zeker als je de eerste keer gewoon een lage dosering neemt. Zodoende zit de hele groep op een golflengte, en is de sfeer gewoon beter. Een nuchter persoon kan de high echt belemmeren. En een lage dosering kan amper zoveel effect teweeg brengen dat men zich niet meer in de hand kunnen houden. Je kunt beter een ervaren persoon mee laten trippen, dan een nuchter onervaren persoon er bij. Onervaren mensen kunnen echt een zeer negatieve invloed op de trip hebben (op erowid zijn voorbeelden te over)

Nog een belangerijk punt, hou de groep klein. Veel mensen is veel drukte en te veel indrukken. Ga zeker niet met meer dan 3 of 4 mensen in een huiskamer zitten. Als het er per se meer moeten zijn ga dan naar buiten ofzo, lekker het bos in. Ruimte zorgt voor rust. Ruim ook de kamer waar je in zit ook op, en maak hem schoon, troep en wanorde kan ongemak veroorzaken.

Maar maak je vooral ook geen zorgen, denk niet bij de eerste de beste negatieve gedachte van ooh shit ik ga bad. Ik kan je garanderen dat bijna in elke trip een negatief momentje zit. Óf ze wel echt negatief te noemen zijn is een ander punt, maar een ding is zeker: hoe je met die gedachten omgaat is het hele euvel van het tripgebeuren. Als je open en oprecht elke gedachte accepteerd zul je zien dat de euforie alleen maar toeneemt (uiteindelijk). Probeer je nergens voor af te sluiten, laat alles gewoon fijn door je heen stromen, laat het gaan, laat het komen. Maak je niet druk, alles komt goed, alles gaat over. "Nothing lasts, but nothing is lost". Verzet levert alleen maar meer moeilijkheden op: het komt namelijk ooit wel weer terug, dus kan je het beter direct gewoon onder ogen zien. En als je daartoe niet bereid bent raad ik je paddestoelen af. Mischien niet om het een paar keer te proberen, maar wel als je de dosis opschroeft. Als je vaker tript zul je hoe dan ook een keer in moeilijkheden komen.
Oud 22-03-2007, 08:17
tsh
tsh is offline
OK komend weekend voor het eerst paddo-trippen, ouders hele weekend weg, van plan samen met een vriend van me zaterdagmiddag iets in de richting van omelet, soep of pizza te maken; iemand tips?

Kopen waarschijnlijk Mexicaanse paddo's, en dan beiden ongeveer een halve portie.

We zorgen dat we alle mogelijke maatregelen hebben getrokken, veel snoep en eten enzovoort, verder van te voren paar (hasj)jointjes draaien voor als het uit begint te werken...
Mijn zus woont vlakbij en die heeft wel ervaring enzo dus dat moet ook geen probleem worden.

Edit: Ik ben een beetje onvolledig, vriend ook nog nooit getript.
Natuurlijk ook een tripreport komende zondag.
We gaan eerst kijken hoe de trip uitvalt, en als het goed gaat gaan we proberen nog naar het bos te gaan.

Iemand nog verdere tips, of dingen die je níet kán missen om te doen of te ervaren als je paddo-tript?

Laatst gewijzigd op 22-03-2007 om 08:29.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 13:30
Verwijderd
mm paddo's op de nuchtere maag werkt beter, sneller en voorkomt misselijkheid. ik zou dus niet te veel eten, maar een soepje kan natuurlijk wel.
en verder gewoon go with the flow. dingen die nuchter interessant lijken om te doen tijdens het paddo'en zijn vaak tijdens de trip niet echt boeiend en andersom.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 13:38
Twanos
Twanos is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 13-03-2007 @ 10:36 :
blaat .
Ik vind het tijdens een trip juist heerlijk als het een gigantische bende is op m'n kamer (why?!).

Voor de rest kan ik me echt geweldig vinden in je stuk, laat het gewoon gaan, ik merk bij mezelf ook altijd dat ik mijn gedachten heel erg kan sturen. Komt er een gedachte in mijn hoofd die ik niet leuk vind, dan 'gooi' je die gewoon weg en ga je je ergens anders op concentreren.
Dat je geen nuchtere mensen erbij moet hebben kan ik zeker beamen, dat geeft echt veel 'negatieve energie'. Je hebt het gevoel dat de persoon die nuchter is, mijlenver van je afstaat, qua gedachten maar ook echt qua afstand (trippende ervaringen zijn ook echt niet fatsoenlijk uit te leggen.. )

Ow ja nog een tip: zet je telefoon uit, the last thing you want is dat je moeder je opbelt.

Laatst gewijzigd op 22-03-2007 om 13:45.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 19:15
K-pax
K-pax is offline
Citaat:
Twanos schreef op 22-03-2007 @ 14:38 :
Ik vind het tijdens een trip juist heerlijk als het een gigantische bende is op m'n kamer (why?!).
Tijdens de trip vind ik rommel ook wel te doen, maar na de trip is er altijd een neiging alles weer netjes te leggen. Even orde in het huis .
Oud 22-03-2007, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Twanos schreef op 22-03-2007 @ 14:38 :

Ow ja nog een tip: zet je telefoon uit, the last thing you want is dat je moeder je opbelt.
Tijdens mijn eerste paddo trip belde mijn broertje om te melden dat mijn opa was overleden
Met citaat reageren
Oud 22-03-2007, 20:06
pete da pornkid
pete da pornkid is offline
Citaat:
EZBlade schreef op 22-03-2007 @ 20:54 :
Tijdens mijn eerste paddo trip belde mijn broertje om te melden dat mijn opa was overleden
oe dat is naar. Ging je toen bad of viel het allemaal mee? In 1 klap nuchter misschien?
Oud 22-03-2007, 20:19
Verwijderd
Citaat:
pete da pornkid schreef op 22-03-2007 @ 21:06 :
oe dat is naar. Ging je toen bad of viel het allemaal mee? In 1 klap nuchter misschien?
het deed me eigenlijk op dat moment niet zoveel
Met citaat reageren
Oud 23-03-2007, 12:53
Lenny K
Lenny K is offline
Citaat:
tsh schreef op 22-03-2007 @ 09:17 :
info
een halve portie vind ik persoonlijk erg weinig, zeker als je ook erbij eet.
hoe is je algehele gevoeligheid voor drugs?

maar voor je eerste keer zal, als je niet al te ongevoelig voor drugs bent, een halve portie op nuchtere maag wel goed zijn.
Reageren

Regels voor berichten