Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Iemand die op je let is erg welkom, maar als je helemaal alleen bent, in een vertrouwde omgeving en met niet teveel begint, kan er naar mijn idee ook niet teveel mis gaan. Mijn eerste keer was 's nachts, alleen thuis en een halve portie en geen drinken of eten in de buurt en dat is goed gegaan, buiten mijn dromen toen ik sliep en het dat ik 's ochtends achterlijk brak was (en naar de kapper moest en besloot dat het drastisch eraf moest, of dat een direct resultaat was, weet ik niet ^^). Maar ik raad aan om Cola, fruit en vitamine c bij de hand te houden. En tenslotte kun je nog altijd overgeven (wat overigens ook goed uit zichzelf kan gebeuren, mocht je je slecht beginnen voelen, zorg wel dat je op tijd bij een toilet bent). Vermijd onbekende ruimtes, donkere cafés, flikkerende lichten en fel zonlicht (ik werd panisch toen ik naar buiten moest, bang dat ik blind zou worden) en metal ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar als je graag een ban wilt owv offtopic posts of sfeerverpesting op D&A, ga vooral zo door ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder raad ik je aan óf verdere oneensheden met me uit te vechten via pm óf je beklag te doen op BZ of M&M. Dit is namelijk offtopic. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen ik me er zorgen over maakte, gebeurde dat veel sneller dan voorheen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En wanneer ik het doe is dat met een goede vriend van mij op zijn kamer, dus de relaxede omgeving zit wel goed. En er zijn genoeg vette dingen te bekijken dan (denk ik) want je kijkt vanuit zijn kamer uit op een drukke winkel-/uitgaansstraat.
Laatst gewijzigd op 03-03-2007 om 16:24. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Zo werkt het iig voor mij, omdat de bad trip zo kut is hou je je vast aan het idee dat het zo over is.
||
Citaat:
Dan ga je er ook nog op letten of het werkt, en dat versterkt het effect natuurlijk alleen maar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee serieus, ik heb het ook wel eens gehad. Het kán gewoon gebeuren, omdat je niet weet wat je opgraaft als je paddo's neemt.
||
Citaat:
Voor de rest kan ik me echt geweldig vinden in je stuk, laat het gewoon gaan, ik merk bij mezelf ook altijd dat ik mijn gedachten heel erg kan sturen. Komt er een gedachte in mijn hoofd die ik niet leuk vind, dan 'gooi' je die gewoon weg en ga je je ergens anders op concentreren. Dat je geen nuchtere mensen erbij moet hebben kan ik zeker beamen, dat geeft echt veel 'negatieve energie'. Je hebt het gevoel dat de persoon die nuchter is, mijlenver van je afstaat, qua gedachten maar ook echt qua afstand (trippende ervaringen zijn ook echt niet fatsoenlijk uit te leggen.. ![]() Ow ja nog een tip: zet je telefoon uit, the last thing you want is dat je moeder je opbelt. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 22-03-2007 om 13:45. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
hoe is je algehele gevoeligheid voor drugs? maar voor je eerste keer zal, als je niet al te ongevoelig voor drugs bent, een halve portie op nuchtere maag wel goed zijn.
|
![]() |
|
|