Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2002, 16:38
freggelfreak
freggelfreak is offline
dit is gewoon te kansloos voor de 2e keer heeft hiddink een kogelbrief gehad en hij denkt nu serieus aan stoppen.

welke m*ng*l*n verzieken het voetbal nou op zo'n manier. dit is echt te triest voor woorden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2002, 16:48
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
Citaat:
freggelfreak schreef:
dit is gewoon te kansloos voor de 2e keer heeft hiddink een kogelbrief gehad en hij denkt nu serieus aan stoppen.

welke m*ng*l*n verzieken het voetbal nou op zo'n manier. dit is echt te triest voor woorden
bron
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 16:51
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
tja het is triest,
ik lees het op teletekst 647
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 16:51
freggelfreak
freggelfreak is offline
eeeeuh nou ik zag het op teletekst staan en hoorde het vandaag ook op de radio
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 16:55
Krugdinho
Krugdinho is offline
ik las het ook op teletekst, zeer kansloos ja...
Oud 10-10-2002, 17:27
Flitspaal
Flitspaal is offline
Het komt allemaal door die Pim Fortuyn gast. Als die kerel niet door zijn kop was geschoten, dan zou die "kogelbrief rage" nooit gekomen zijn.....
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 17:51
GTST Rulzz
GTST Rulzz is offline
[QUOTE]freggelfreak schreef:
[B]dit is gewoon te kansloos voor de 2e keer heeft hiddink een kogelbrief gehad en hij denkt nu serieus aan stoppen.

Het is al een tijdje bekent dat hij spijt heeft van zijn beslissing om naar PSV te gaan. Hij heeft twee keer geluk gehad op het WK en nu denkt hij dat hij god is. Het is voor Hiddink dus de perfecte manier om er nu mee te stoppen bij PSV. Hiddink moet weer eens met beiden beentjes op de grond gaan staan en in zien dat hij niet zo'n goede couch is dan hij zelf denkt.
Oud 10-10-2002, 18:00
Dissolute
Dissolute is offline
Citaat:
GTST Rulzz schreef:

Het is al een tijdje bekent dat hij spijt heeft van zijn beslissing om naar PSV te gaan. Hij heeft twee keer geluk gehad op het WK en nu denkt hij dat hij god is. Het is voor Hiddink dus de perfecte manier om er nu mee te stoppen bij PSV. Hiddink moet weer eens met beiden beentjes op de grond gaan staan en in zien dat hij niet zo'n goede couch is dan hij zelf denkt.

Johan Derksen spreekt
Oud 10-10-2002, 18:16
GTST Rulzz
GTST Rulzz is offline
Citaat:
Dissolute schreef:
Johan Derksen spreekt
Juist en ik sluit me 100% aan bij die Derksen.
Oud 10-10-2002, 18:42
Verwijderd
Gewoon triest
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 19:47
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
johan derksen pff, wat een sukkel. Hij is bekend geworden om zijn domme opmerkingen
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 20:22
Krugdinho
Krugdinho is offline
[QUOTE]GTST Rulzz schreef:
[B]
Citaat:
freggelfreak schreef:

uhm,zonder hiddink waren bv song,park,en ahn niet zo goed geworden als ze nu zijn,en van een landje als zuid korea kan je niet verwachten dat ze ineens een stuk of 3 wedstrijden winnen op een wk terwijl ze eerder nog nooit een wk wedstrijd wonnen...
Oud 10-10-2002, 22:07
Verwijderd
voor de spelers is het moelijk om een bepaald verwachtings patroon van de trainer te krijgen
iedere trainer is anders met het doen en laten
guus hiddink coachte sterk bij zuid-korea das een feit
kan zijn dat zijn eigen tactiek die zuidkoreanen ligt
maar wil nie zeggen dat het bij PSV 1,2,3 net zo gaat
zijn wel andere spelers en andere situaties.
moet je nie vergeten

ff ontopic: ja rondweg belachelijk weer een dreiging
maar ik vind dat ie gewoon door moet coachen
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 23:05
superjip
superjip is offline
psv staat dan wel op 1...maar het gaat absoluut niet geweldig..

ik vind dat hiddink gewoon kansloze clubjes groot moet gaan maken zoals zuid korea...en het nederlands elftal van een tijd terug...daar slaagt ie tenminste in..

Psv loopt iets te veel op m voor heb ik het idee, niet dat die bedreigingen daardoor terecht zijn hoor
Oud 10-10-2002, 23:58
freggelfreak
freggelfreak is offline
[QUOTE]GTST Rulzz schreef:
[B]
Citaat:
freggelfreak schreef:
[B]dit is gewoon te kansloos voor de 2e keer heeft hiddink een kogelbrief gehad en hij denkt nu serieus aan stoppen.

Het is al een tijdje bekent dat hij spijt heeft van zijn beslissing om naar PSV te gaan. Hij heeft twee keer geluk gehad op het WK en nu denkt hij dat hij god is . Het is voor Hiddink dus de perfecte manier om er nu mee te stoppen bij PSV. Hiddink moet weer eens met beiden beentjes op de grond gaan staan en in zien dat hij niet zo'n goede couch is dan hij zelf denkt. [ /B]
humm ik heb hiddink nog nooit horen zeggen dat ie zich zo goed voelt en vind het hem ook niet zo uitstralen hoor beetje domme reactie dus. hij heeft natuurlijk wel veel geluk gehad met korea maar hij is toch een goede coach, dat heeft hij wel bewezen. vind dit echt een waardeloze reactie die totaal verzonnen is
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 09:10
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
mjah das kut, maar laat het niet door dit soort gasten verzieken!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 09:59
GTST Rulzz
GTST Rulzz is offline
Citaat:
freggelfreak schreef:
humm ik heb hiddink nog nooit horen zeggen dat ie zich zo goed voelt en vind het hem ook niet zo uitstralen hoor beetje domme reactie dus. hij heeft natuurlijk wel veel geluk gehad met korea maar hij is toch een goede coach, dat heeft hij wel bewezen. vind dit echt een waardeloze reactie die totaal verzonnen is
`

Hij heeft tegen een vertrouwings persoon verteld dat hij aan deze klus liever niet was begonnen. Hij verwachte dat de spelers beter waren en hij vond dat ze geen instelling hadden. Wat voor club is dan wel goed voor hem. Manchester United, Real Mardrid, AC Milan? Als jij dit een verzonnen reactie vind moet je je beter laten voorlichten. Dus dit is een domme reactie van jou en niet van mij en volg eerst het voetbal eens voordat je andere van stomme reacties beschuldigt.
Oud 11-10-2002, 14:27
freggelfreak
freggelfreak is offline
Citaat:
GTST Rulzz schreef:
`

Hij heeft tegen een vertrouwings persoon verteld dat hij aan deze klus liever niet was begonnen. Hij verwachte dat de spelers beter waren en hij vond dat ze geen instelling hadden. Wat voor club is dan wel goed voor hem. Manchester United, Real Mardrid, AC Milan? Als jij dit een verzonnen reactie vind moet je je beter laten voorlichten. Dus dit is een domme reactie van jou en niet van mij en volg eerst het voetbal eens voordat je andere van stomme reacties beschuldigt.
beter laten voorlichten is echt onzin hier. dat zullen denk ik heel veel trainers zeggen tegen een vertrouwenspersoon, maar eeeeuh denk je echt dat ie dat tegen iemand zegt die het meteen aan de pers vertelt? net echt zal dus wel een leuk verzonnen verhaaltjuh zijn van de pers, zoals heel vaak. en dan nog mag ik zeggen dat ik jou reactie dom vind(mening) want hij heeft het nooit zelf gezegd, maar anderen. btw als je hem arrogant vind enzo, waarom niet meteen louis van gaal ofzo die ook zo'n brief krijgt?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 21:05
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Tis toch absurd voor woorden? Stelletje gekken leven er hier in dit land, wat kogelbrieven opsturen en daarvoor wil een goede trainer misschien stoppen? Alleen maar door die rot-lui!
Oud 12-10-2002, 12:48
AGH
AGH is offline
Rotjongens zijn het!
Stommerds en misschien zelfs wel stommelingen, maar laat ik maar ophouden voordat mijn favoriete club een boete krijgt vanwege kwetsende spreekkoren.

Maar wie zijn eigenlijk rotlui?
Je kunt geen duidelijke dader aanwijzen, waarschijnlijk komt de dader niet eens uit het voetbalcircuit maar is het gewoon een grappemaker die zich 's avonds aftrekt zodra hij zijn kogel op teletekst en in de kranten ziet verschijnen.
Persoonlijk zou ik het slap vinden als Hiddink met het trainen zou stoppen vanwege zulke smaakloze geintjes.

En wat voor een gekken er hier in dit land leven?
Tja, in Nederland kogelbrieven in Ierland bombrieven, in Israël bompassagiers, in Irak bommewerpers en in Amerika kernbommen.
Zo erg is het hier toch nog niet?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 12:48
AGH
AGH is offline
Citaat:
diamondvoodoo schreef:
johan derksen pff, wat een sukkel. Hij is bekend geworden om zijn domme opmerkingen
Keertje een kogelbrief sturen dan maar?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 19:18
Flitspaal
Flitspaal is offline
Citaat:
AGH schreef:
Keertje een kogelbrief sturen dan maar?
Stuur dan gewoon een doorgeladen pistool.....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten