Advertentie | |
|
![]() |
||
[QUOTE]GTST Rulzz schreef:
[B] Citaat:
|
Verwijderd
|
voor de spelers is het moelijk om een bepaald verwachtings patroon van de trainer te krijgen
iedere trainer is anders met het doen en laten guus hiddink coachte sterk bij zuid-korea das een feit kan zijn dat zijn eigen tactiek die zuidkoreanen ligt maar wil nie zeggen dat het bij PSV 1,2,3 net zo gaat zijn wel andere spelers en andere situaties. moet je nie vergeten ff ontopic: ja rondweg belachelijk weer een dreiging maar ik vind dat ie gewoon door moet coachen |
![]() |
|
psv staat dan wel op 1...maar het gaat absoluut niet geweldig..
ik vind dat hiddink gewoon kansloze clubjes groot moet gaan maken zoals zuid korea...en het nederlands elftal van een tijd terug...daar slaagt ie tenminste in.. Psv loopt iets te veel op m voor heb ik het idee, niet dat die bedreigingen daardoor terecht zijn hoor ![]()
||
![]() |
[QUOTE]GTST Rulzz schreef:
[B] Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hij heeft tegen een vertrouwings persoon verteld dat hij aan deze klus liever niet was begonnen. Hij verwachte dat de spelers beter waren en hij vond dat ze geen instelling hadden. Wat voor club is dan wel goed voor hem. Manchester United, Real Mardrid, AC Milan? Als jij dit een verzonnen reactie vind moet je je beter laten voorlichten. Dus dit is een domme reactie van jou en niet van mij en volg eerst het voetbal eens voordat je andere van stomme reacties beschuldigt.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Tis toch absurd voor woorden? Stelletje gekken leven er hier in dit land, wat kogelbrieven opsturen
![]() ![]() ![]()
|
Rotjongens zijn het!
Stommerds en misschien zelfs wel stommelingen, maar laat ik maar ophouden voordat mijn favoriete club een boete krijgt vanwege kwetsende spreekkoren. Maar wie zijn eigenlijk rotlui? Je kunt geen duidelijke dader aanwijzen, waarschijnlijk komt de dader niet eens uit het voetbalcircuit maar is het gewoon een grappemaker die zich 's avonds aftrekt zodra hij zijn kogel op teletekst en in de kranten ziet verschijnen. Persoonlijk zou ik het slap vinden als Hiddink met het trainen zou stoppen vanwege zulke smaakloze geintjes. En wat voor een gekken er hier in dit land leven? Tja, in Nederland kogelbrieven in Ierland bombrieven, in Israël bompassagiers, in Irak bommewerpers en in Amerika kernbommen. Zo erg is het hier toch nog niet? |
![]() |
|
|