Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
hmm kga eigenlijk nie zo vaak uit....
soms doordeweeks naar de bioscoop... ongeveer twee keer per maand een concertje ergens... eerst gingen we na het werk wel vaak naar de kroeg maar dat ister ook niet echt meer bij... ennuh als ik een disco moest kiezen doe dan maar de kobus in zeeland, willen ze zo af en toe wel eens wat leuks draaien... dr is helaas nie zo veel in deze buurt aan leuke disco's...
|
max kom eens heel rap online
![]() Ik ga op donderdagavond altijd ff wat drinken in m'n vaste café, vrijdagmiddag the same, alleen het publiek is dan anders want op donderdagavond zijn voornamelijk studenten en op vrijdagmiddag meer leeftijdsgenoten, dan ken je elkaar ook allemaal das altijd wel gezellig. Zaterdag sowieso ook altijd even daarheen, en als we nog zin hebben daarna nog uit, meestal danscafé-achtig iets.
|
![]() |
Ik ga vaak naar cybergothicfeestjes in Amsterdam en Utrecht(Cyberia,Medusa blabla) en ook naar optredens enzo(Tivoli,Melkweg blabla)
Af en toe ga ik doordeweeks of op een zaterdag naar onze Oh zo geweldige Tagrijn hier in Hilversum maar dat is ook verschrikkelijk nu met al die kindertjes die 16 schijnen te zijn maar die het niet zijn .... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
boerderij geleen
fenix (www.fenix.nl) sittard rockfabrik (www.rockfabrik.com) ubach-palenberg (D) backstage (www.backstage.nu) maastricht azijnfabriek (www.azijnfabriek.nl) roermond oefenbunker (www.oefenbunker.com) landgraaf la-fachada heerlen (rip) enzo
Laatst gewijzigd op 09-10-2002 om 09:39. |
![]() |
|
vera, de kar, de zolder, santana
allemaal in groningen that is.
|
Op donderdag meestal in Goes, op zaterdag ergens anders, meestal Now & Wow in Rotterdam of op zondag naar LaRocca in België, vlakbij Antwerpen. Maareh ------> Afterparty, zoals de meesten al eerder zeiden. Trouwens, daar staat al eenzelfde topic van S
|
Ik ga de laatste tijd echt veel meer uit dan ik me kan veroorloven
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
hmmm uitgaan naar een disco ofzo heb ik allang niet meer gedaan.....
kga liever naar een goed concert! en waar? maakt me niet uit
|
de laatste tijd ga ik weer naar totum, heel af en toe naar A'dam, maar meestal kan ik geen van de mensen om me heen overtuigen dat het de moeite waard is. Af en toe een concertje(doe ik eigenlijk veel te weinig), af en toe wat drinken bij vrienden of gewoon lekker een zaterdagje thuis kan ook wel okee zijn.
|
![]() |
|
Ben 16 en heb al een stamkroeg.. *hoe true ben ik
![]() iig als ik uitga dan ga ik dus naar de "eare" en t is leuk daar, er zijn te dure halve liters bier, nare mensen, en je word er paranoide als je stoond bent.. eigenlijk is het daar heel naar.. maar toch ga ik erheen ik ben echt een doorzettertje *waardeert zichzelf*
|
Verwijderd
|
Op vrijdag soms naar de Consul ofzo, maar meestal gewoon een beetje in de stad rondhangen met wat mensjes, op zaterdag meestal naar de Koornbeurs in Delft, de Underground dan. Da's in de kelder, een oude wijnkelder, wel apart. En heeeeel soms naar Waterfront of de Baroeg, of de Rotonde in Berkel&Rodenrijs.
Edit: En hier en daar wat concertjes natuurlijk, of thema-avonden ergens... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ga meestal hier in Zoetermeer uit , aangezien hier een aantal leuke dingesen zitten...nml discotheek de Boerderij, met rock/alt muziek...en een soort cafee achtig geval Latenstaan, is altijd erg gezelliej met muziek en bandjes enzow....
Soms nog weles in andere cafeetjes in Zmeer maar die zijn meestal niet zo boeiend... Hmzz jah soms nog naar de bios, concerten etc....en weles in Den Haag naar een cafeetje ofzow...(stairway, de paap) www.boerderij.org www.latenstaan.cjb.net |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar liever feesten bij menschen thuis, is persoonlijker, gezelliger, goedkoper bier ![]() |
![]() |
|
Ik heb niet echt veel variatie in m'n uitgaansleven
![]() Ga elke zaterdag naar de Rotonde in Berkel (ligt boven R'dam), al m'n vrienden komen er en het is meestal wel gezellig. Ze draaien er (hangt vanaf wie er draait) alternatieve muziek, metal, punk etc. Spelen ook vrij vaak bandjes (morgen Left in the Middle & Scrappy Stuff!) En heel soms gaan we wel eens naar Latenstaan, Boerderij of Baroeg maar dat is heel soms en meestal als er leuke bandjes spelen. www.rotondeberkel.nl - (p.s. heb ik gemaakt)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zijn er dan geen meisjes die ook zonder uitgaan kunnen? Jason2 | 71 | 04-06-2017 16:08 | |
Lifestyle |
Uitgaan: Tipps en dergelijke Traumtaenzer | 65 | 27-09-2006 16:45 | |
Lifestyle |
Ben ik de enige die niet van uitgaan houd? Phylestra | 158 | 06-07-2005 01:10 | |
De Kantine |
Waar ben jij heen geweest met uitgaan? Mr.Oizo | 97 | 05-10-2004 19:29 | |
Liefde & Relatie |
Uitdagend tijdens uitgaan...(man maakt vrouw gek) jungle_m | 38 | 21-02-2004 18:26 | |
Liefde & Relatie |
[Advies!] Zal ik met haar uitgaan of niet? kainie | 24 | 25-07-2003 18:28 |