![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar Ni Gakki? Nee, niet grappig genoeg. Niet afgemaakte verhalen, niet-grappige verhalen (zoals het gevecht over wat ze houden over wat de gaan doen voor het Culture Festival. Niet grappig, twee afleveringen aan besteed en geen vervolg-verhaal/-opmerking. WTF?), nutteloze parodies, te lang doorgaan over een onderwerp, een erg goedkoop en makkelijk einde. Wat vond jij er zo goed aan dan? Laatst gewijzigd op 07-03-2007 om 18:40. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() *Ino-chan geeft toe dat ze een mietje is* ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Casema levert tussen 10 a 14 dagen mn modem.. afwachten dus
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Er zijn niet zo heel veel kikkers die zich op glad ijs begeven ![]()
||
![]() |
Citaat:
dan ga ik Zeta maar ff zoeke |
![]() |
||
Citaat:
![]() kan je de laatste paar eps niet vinden ofzo?
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De zanpaktou van Rukia is echt supermooi! ![]() Maar Kuchiki Byakuya blijft de allercoolste, met Senbonzakura. ![]() |
![]() |
|
Gisteren zag ik op dattebayo dat ze Naruto 005 alsnog vrij hebben gegeven, klaar om te downloaden..
Er ztond ook bij, dat ze niet zo " stupid" waren om Pytagoras Switch te hernoemen.. ben benieuwd!
|
Ep 5 is al een dikke week uit
![]() De episode 6 die ze hebben gereleased is een joke episode (vandaar ook dat er ipv DB in de titel YHBT(You have been trolled) staat. naruto 6+7 wordt pas donderdag uitgezonden...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Een vraag:
Wat moet ik straks gaan kijken? Ik heb de volgende animeseries gezien: Azumanga Daioh Pani Poni Dash MagiPoka The Melancholy of Haruhi Sazumiya Mahou Sensei Negima En ik sta op het punt te beginnen aan Excel Saga. Als je naar de titels kijkt weet je waarschijnlijk wel wat voor soort anime mijn favoriet is. Ik heb gehoord dat er van Negima een remake is. Weet iemand daar wat meer over te vertellen? En welke series mis ik nog die met dit genre te maken hebben?
Laatst gewijzigd op 28-03-2007 om 13:12. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Komende vrijdag zijn mijn vriend en ik vrij... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Snap zn opmerking ook niet helemaal :')
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Overigens: Naruto kijk ik ook wel, maar die serie is nog niet afgelopen. Alle series die ik heb opgenoemd zijn maximaal 26 episodes lang (Negima!? schijnt trouwens een nieuw seizoen te zijn en geen remake, maar die ben ik nu ook aan het downloaden en dan zie ik het zelf wel.)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|