Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2007, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 10-03-2007 @ 18:10 :
Hebben jullie het LJH-topic dan wel eens goed gelezen?
Met 'iedereen' bedoel ik de mensen in mijn omgeving. Er is pas (2 weken geleden) iemand overleden uit mijn familie. Nu doet iedereen alweer alsof ze nooit bestaan heeft, alsof er niets gebeurd is..
Sorry, ik bedoelde het niet verkeerd..
Advertentie
Oud 10-03-2007, 18:13
Sagana
Sagana is offline
Ik ben even helemaal "into Australian Shepherds".
Het is echt zo leuk om een pup te zoeken! Het enige nadeel is dat ik waarschijnlijk nog wel even moet wachten op haar, maar ja, dan moet ik maar even geduld hebben.

En weer zaterdag. <3
Ik kan gelukkig al terug redelijk normaal gaan, maar ik mank nog wel een beetje.
Oud 10-03-2007, 18:28
Verwijderd
ja hoor, ik val weer eens in duizend stukjes. báh vieze ranzigheid , wéér stofzuigen, wéér bed afhalen
Oud 10-03-2007, 18:35
duivelaartje
duivelaartje is offline
Whoej, vanavond feesten!
Oud 10-03-2007, 18:46
Meissiej
Meissiej is offline
Ik heb straks een cake. .
En ik voel me wel redelijk goed.
Oud 10-03-2007, 19:23
Verwijderd
Oké, lichamelijk zit het niet helemaal lekker. Hoop dat ik het hele optreden volhou Maar goed, we zien wel.
Oud 10-03-2007, 19:36
Meissiej
Meissiej is offline
En toen sloeg mijn stemming ineens om...
Oud 10-03-2007, 19:48
Verwijderd
Ik heb echt weer zo'n onbestemd kutgevoel. En dan nu naar een feestje waar iedereen zich lam gaat zuipen en ik totaal geen zin in heb. Ik wil gewoon slapen nu, en kan niet eens naar huis gaan wanneer ik wil ofzo, moet per se met een taxi die pas om drie uur gaat.
OEIu;sdojf klasdjf;lkajser;j;kflzdjf;J;aiur;iJK:Fha;selkfj
Oud 10-03-2007, 20:08
Verwijderd
Jeetje ik moet gewoon wakker worden en in de realiteit stappen..
Oud 10-03-2007, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 10-03-2007 @ 18:10 :
Hebben jullie het LJH-topic dan wel eens goed gelezen?

maar dat is het moeilijke... iedereen lijkt mooiere, leukere, betere levens te leiden, terwijl toch iedereen onder de oppervlakte problemen heeft. niemand is altijd gelukkig, want dan kun je op een gegeven moment gewoon geen geluk meer voelen. zo werkt het toch ook met pijn? als alles altijd maar kut gaat wordt je vanzalf apathisch en numb...

iedereen moet gewoon in zijn achterhoofd hebben dat wat perfect lijkt, niet zo hoeft te zijn.

maar al zeg ik dat, ik voel me toch altijd een kneuzerige, lompe sukkel
Oud 10-03-2007, 20:43
Verwijderd
Citaat:
canddy schreef op 10-03-2007 @ 19:08 :
Met 'iedereen' bedoel ik de mensen in mijn omgeving. Er is pas (2 weken geleden) iemand overleden uit mijn familie. Nu doet iedereen alweer alsof ze nooit bestaan heeft, alsof er niets gebeurd is..
Ik denk dat ook de mensen uit je omgeving een minder mooi leven hebben/het minder mooi ervaren dan het er van de buitenkant misschien uitziet.
Oud 10-03-2007, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 10-03-2007 @ 19:05 :
@ Leonoor: Ja, je hebt het al eens eerder gepost, en je bent niet de enige die het tegen me zegt. Ik weet dat ik net iets teveel wil, net iets teveel doe dan goed voor me is. Maar ik wil het niet opgeven, ik kan niet kiezen wat ik dan zou moeten laten vallen!
Daarbij lijkt het uiteindelijk altijd weer goed te komen, zoals werken dat ondanks stress toch goed gaat, en dat is dan weer een teken voor mezelf van zie je wel ik moet niet zo zeiken, ik kan het best aan!
In mijn ogen doe je niet net iets te veel, maar gewoon te veel.
Waarom zie je het als opgeven? Niemand kan alles, laat staan alles heel goed, waarom zou jij daar anders in zijn dan de gemiddelde mens? Op korte termijn lijkt het misschien goed te komen, maar het is wel een steeds terugkomend iets...
Oud 10-03-2007, 20:47
Verwijderd
Ik heb het zo verschrikkelijk gehad met die stomme kutmuziekvereniging . Kutserenade midden op mn zaterdagavond, eeuwige repetities waar geen einde aankomt, kutmensen, kutgezeik. Ik wil ermee stoppen. Maar dan staat het hele huis op zn kop
Oud 10-03-2007, 20:48
Verwijderd
@rare kwast: Misschien moet je eens overwegen (nog meer dan voorheen) om hulp te zoeken en wellicht te kijken of de dingen die je nu omschrijft een bijwerking van de medicatie zouden kunnen zijn (in overleg met je huisarts/wat dan ook natuurlijk).
Oud 10-03-2007, 20:59
Verwijderd
Ik schrijf hier nooit, maar nu toch maar eens doen... Ik heb echt de laatste tijd behoefte aan iemand waar ik mijn armen omheen kan slaan en 's ochtends naar kan kijken als ik wakker word. Of in de zomervakantie in Bretagne de zon zien ondergaan in de oceaan terwijl de oceaanwind in ons gezicht blaast...

Blegh, 2 jaar vrijgezel heeft nu wel lang genoeg geduurd.
Oud 10-03-2007, 21:12
Sagana
Sagana is offline
Deze week heb ik écht weinig aan hem gedacht. Maar dat kwam eigenlijk simpelweg door het feit dat ik de hele week naar een puppy gezocht heb.
Dus ehm ja. Moet ik vanavond al eens informeren naar hoe hij erover denkt? Ik weet het niet. Misschien kan ik beter gewoon volgende week smsen. We kunnen toch nooit goed praten met al die mensen erbij.
En ik kan hem wél onder z'n neus wrijven dat hij ging smsen. Ja oké, hij was erg dronken, maar dan nog. Hij wéét goed genoeg dat hij me hoop geeft op die manier, waarom doet hij het dan in godsnaam.
Dat neemt niet weg dat het vorige week echt heerlijk was , maar hij had het gewoon niet mogen zeggen. Dat zinnetje: "ik sms, dat beloof ik" was er gewoon nét teveel aan. Mja, op dat moment klonk het geweldig voor mij, maar ik wist ook dat hij tóch niet ging smsen. "Jawel, beloofd!"
Dus. Als IK een keuze moet maken, nouja, als ik gedwóngen word ermee te stoppen en hem met rust te laten, moet hij óók wel kiezen. Alles (nuja, wat je alles noemt) of niets. Maar niet ergens er tussen in. (En nee, eigenlijk wil ik dat niet. Ik wil niet dat hij een keuze maakt. Maar anderzijds, dit is ook geen goede manier).
Oud 10-03-2007, 21:15
Verwijderd
Pfff, ik weet het ook allemaal niet meer, wil ik uberhaupt wel een master bij Nederlands volgen? Ik vind literatuurwetenschap vooralsnog volkomen nutteloos en hoewel oudere taalkunde wel interessant is, kan ik me weinig bedenken waarmee je minder kans maakt op werk. En moderne taalkunde is net iets te suf, en oudere letterkunde is op zich wel geinig maar heeft hetzelfde literatuurprobleem (hoewel, daar komt misschien wel meer geschiedenis bij kijken, dus dat heeft potentie), taalbeheersing is absoluut niks voor mij en psycholinguistiek... nja, psycholinguistiek vind ik erg interessant, maar om nou de rest van m'n leven van die testjes te verzinnen en uit te voeren... alsjeblieft niet, zeg.

*diep zucht* Anders doe ik gewoon helemaal geen master bij Nederlands en alleen een master bij Engels? Maar dan heb ik zo ontzettend veel gedaan voor niets; met één jaar extra twee masters hebben, is toch wel wenselijk. Op zich.

Eigenlijk wil ik gewoon dierenarts worden of psycholoog of schrijver bij een tv-serie als Buffy, maar dat gaat dus voor geen meter. Tjaaaa. Toekomst. Argh.
Oud 10-03-2007, 21:30
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 10-03-2007 @ 21:48 :
@rare kwast: Misschien moet je eens overwegen (nog meer dan voorheen) om hulp te zoeken en wellicht te kijken of de dingen die je nu omschrijft een bijwerking van de medicatie zouden kunnen zijn (in overleg met je huisarts/wat dan ook natuurlijk).
i did.. wachtlijst bij de psychiater is lang.. heel lang en daar sta ik al op..
over 1.5 week een (eenmalig?) gesprek bij de psych binnen de luchtmacht
ik probeer dus echt een oplossing te zoeken
Oud 10-03-2007, 21:53
Verwijderd
Godver zeg, mijn gemiddelde is toch net niet een 8. Ja jezus, dan sta ik dit jaar een 8,5 ofzo en dan schiet het uiteindelijk nog geen zak op omdat ik in m'n eerste jaar iets te gemakkelijk heb gedacht over een paar vakken. Moest ik nou zo stom doen, toen?!
Oud 10-03-2007, 21:53
Hawahaai
Hawahaai is offline
Poeh, wat mis je veel als je anderhalve dag dit topic niet leest... Helaas heb ik geen puf om te reageren op anderen... Maar een *knuf* voor iedereen die 'm kan gebruiken!

Gisteren viel reuze mee. Er waren de 4 mannen van de jury en verder alleen de prijswinnaars met hun ouders en partner, en twee scriptiebegeleidsters (de mijne): 17 mensen in totaal. Mijn presentatie ging wel aardig. En zoals ik al verwacht had, ben ik 3e geworden. Ach ja, laatste van de winnaars is nog niet heel slecht, toch?
Ging uiteindelijk naar huis (met een omweg via mijn oma, omdat zij vandaag jarig is en we gisteren daar in de buurt waren) met 4 bossen bloemen. Dus we moesten zelfs nog vazen kopen, want we hadden er maar 1.
Nu slapen, ik ben kapot.
Oud 10-03-2007, 22:01
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 10-03-2007 @ 22:30 :
i did.. wachtlijst bij de psychiater is lang.. heel lang en daar sta ik al op..
ik probeer dus echt een oplossing te zoeken
Do it again. Er zijn toch wel meer mogelijkheden/opties dan alleen die psychiater...?

@HaWaHaai:
Oud 10-03-2007, 22:06
Verwijderd
uitgeput.
voel me zo raar..
lissa kusj
Oud 10-03-2007, 22:57
Ann
Ann is offline
Sara Kroos was geweldig <3 Heel emotioneel ook, mijn poster is gesigneerd en ik heb het power to tha pussy tshirt opgehaald

Ze heeft wel een hanepoten handschrift maar dat wist ik al. Op de poster staat of x Skroos, of xxSara of xxKr ik kan het niet echt lezen

Laatst gewijzigd op 10-03-2007 om 23:04.
Oud 11-03-2007, 04:48
Gothic
Gothic is offline
Gister tot 12 uur met hem op msn gezeten, dat terwijl ik half 11 al wegging . Althans, dat was het grote plan, aangezien ik dezelfde nacht al op moest, werken. Maar ik ben op. Morgen zal ik wel duf zijn. Ik moet mezelf alleen wel blijven herinneren dat hij een vriendin heeft, althans, iemand vaak ziet die hij zoent, want op hyves is ie nog steeds single. En hijzelf lijkt het soms ook te vergeten dat hij haar heeft volgens mij, of het is hetzelfde spelletje dat ie hiervoor speelde, het spelletje dat hij volgens mij met iedereen kan spelen?

Ik geniet er maar van, want het is wél gezellig. En ik weet waar ik sta, want ik ben al afgewezen, nog een keer kan niet toch? We zien wel hoe het loopt. Hij is nu toch 3 weken op andere tijden.

Het enige wat me zorgen baart is dat ik afgelopen 2 weken nergens anders over schrijf dan hem of m'n Engelsman...
Oud 11-03-2007, 04:55
Verwijderd
Ik wil terug bij m'n ex, maar dat kan niet

En verder gaan dingen ook lekker kut allemaal. Te veel dingen die op me af komen momenteel. Stress, stress en nog eens stress. Wat weer lijdt tot am en tot een verder negatief zelfbeeld. Ik zak alleen maar dieper weg. Ik haat dit.
Oud 11-03-2007, 07:53
Sagana
Sagana is offline
Hmm ja, al bij al nog een leuke nacht geweest. Ik heb me wel een paar uur ellendig gevoeld door een combinatie van buikkrampen en een pijnlijke knie, maar uiteindelijk is het nog goed gekomen.

En we gaan nog een keer afspreken 'om te praten'. Ja oké. Misschien wordt het echt alleen praten, misschien ook niet (en dat hoop ik natuurlijk ). Maar een goed gesprek zal in elk geval deugd doen. Hopelijk lukt het volgende week, maar daar durf ik niet echt op hopen.

En nu ga ik slapen, heel lang.
Oud 11-03-2007, 08:37
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Woeii, het was gezellig gisteravond
RebEls van het station gevist en we zijn de hele avond niet gestopt met praten volgens mij
Lekker gegeten in Den Haag en daarna naar de Lama's. Heerlijk genoten van Ruben Nicolai en de boxer van de andere Ruben

En de show was zoo anders dan die in Leeuwarden. Alleen de laatste vijf minuten waren hetzelfde (liedje: you never walk alone, waarbij heel de zaal iemand moest bellen en zijn telefoon omhoog houden)
Oud 11-03-2007, 08:44
Appeltje
Appeltje is offline
Citaat:
Faded-Away schreef op 10-03-2007 @ 15:57 :
Kun je niet naar een psycholoog of heb je vrienden waar je mee kunt praten? Klinkt idd heel heftig! Succes ermee *knuf*
Ik heb wel gesprekken met een maatschappelijk werkster en ik heb iemand die altijd heeeel lief om m'n pm'etjes reageert en dan ook vaak goede adviezen heeft. Vooral aan dat laatste heb ik heel veel en door 1 berichtje ben ik het wel wat meer gaan loslaten behalve nu dan omdat het gisteren 2 jaar geleden was. Ik weet nog dat ik 2 jaar geleden op dit moment bij Duits zat. We gingen film kijken, maar ik kon het niet volgen want ik kon m'n niet concentreren op wat er gezegd werd en ik kon de ondertitels niet lezen door de tranen in m'n ogen.

Citaat:
Nijn* schreef op 10-03-2007 @ 19:05 :
[B@ Ilse90: wat een nare herinneringen. Ik heb ook een lerares waarmee ik veel praat en die ik echt eerder als een goede vriendin zie, dan als lerares. Ik moet er niet aan denken dat haar iets zou overkomen, ik zou me echt kapot schrikken en heel erg verdrietig zijn. Sterkte ermee in ieder geval, dat soort dingen zijn niet gemakkelijk!! *knuff*
[/B]
Het rotte is ook dat ze nu wel weer terug is, maar dat alles helemaal veranderd is. Natuurlijk ben ik hartstikke blij dat het allemaal goed gekomen is, maar ik ben haar kwijt. Voor die hersenbloeding kon ik altijd bij haar terecht en nu mag het gewoon niet meer. Dat is te belastend voor haar.
Alleen afgelopen donderdag was een uitzondering. <33333333
Oud 11-03-2007, 09:18
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 11-03-2007 @ 09:37 :
Woeii, het was gezellig gisteravond
RebEls van het station gevist en we zijn de hele avond niet gestopt met praten volgens mij
Lekker gegeten in Den Haag en daarna naar de Lama's. Heerlijk genoten van Ruben Nicolai en de boxer van de andere Ruben

En de show was zoo anders dan die in Leeuwarden. Alleen de laatste vijf minuten waren hetzelfde (liedje: you never walk alone, waarbij heel de zaal iemand moest bellen en zijn telefoon omhoog houden)
Ja, het was gezellig! Echt een leuke avond. Ik heb me rot gelachen om die mannen Voor herhaling vatbaar, hihi
Oud 11-03-2007, 09:19
Yana
Yana is offline
Citaat:
canddy schreef op 10-03-2007 @ 19:08 :
Dat snap ik wel Ik bedoelde het ook niet lullig.

Weet je, mensen rouwen allemaal op hun eigen manier. Natuurlijk vinden ze het erg wanneer er iemand overlijdt, maar voor sommige mensen is "doorgaan" de manier om het een plekje te geven. Dat wil echt niet zeggen dat ze er nooit meer bij stilstaan. Neem jouw tijd en gun anderen ook hun tijd om te rouwen..

En verder inderdaad wat Sterrenmeisje zegt. Iedereen zit wel eens ergens mee. Ik vond het in mijn vroege tienerjaren een schok toen ik er achterkwam dat volwassenen ook wel eens huilen ... Nu kan ik het me heel goed voorstellen! En daarbij inderdaad, zonder het één is het moeilijk het andere te ervaren. Maar het relativeren is sowieso wel goed. De meeste dingen lijken zwart-witter dan ze in feite zijn.
Oud 11-03-2007, 09:34
Verwijderd
@ Ilse90: Heel goed dat je over dingen praat die je dwars zitten, blijven doen!
Oud 11-03-2007, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 11-03-2007 @ 10:19 :
Dat snap ik wel Ik bedoelde het ook niet lullig.

Weet je, mensen rouwen allemaal op hun eigen manier. Natuurlijk vinden ze het erg wanneer er iemand overlijdt, maar voor sommige mensen is "doorgaan" de manier om het een plekje te geven. Dat wil echt niet zeggen dat ze er nooit meer bij stilstaan. Neem jouw tijd en gun anderen ook hun tijd om te rouwen..
Mijn tante is een tijdje terug overleden en zoals zij het zou doen: ze schopte iedereen figuurlijk onder hun kont als ze te lang bleven kniezen. Daar bedoel ik dan niet mee dat je er niet verdrietig om mag zijn, maar gewoon dat je er niet te lang in blijft hangen, dat je er ooit een beetje mee om leert gaan.
Oud 11-03-2007, 09:44
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
RebEls schreef op 11-03-2007 @ 10:18 :
Ja, het was gezellig! Echt een leuke avond. Ik heb me rot gelachen om die mannen Voor herhaling vatbaar, hihi
*kuch*bluemangroup*kuch*
Oud 11-03-2007, 10:23
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 10-03-2007 @ 23:06 :
uitgeput.
voel me zo raar..
lissa kusj
*knufje*
kus
Oud 11-03-2007, 11:21
Verwijderd
Ik voel me zo ongelooflijk verdrietig, angstig, alles tegelijk. Ik weet niet wat de toekomst brengen gaat en het nu maakt me bang. Het gaat niet goed. Ik geloof dat ik weer helemaal aan het instorten ben.
Oud 11-03-2007, 11:24
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 11-03-2007 @ 12:21 :
Ik geloof dat ik weer helemaal aan het instorten ben.
Als je dat aan voelt, geef dat dan aan irl en/of zoek hulp (trek aan de bel bij je huisarts, een hulpverlener, desnoods een noodiets, wat dan ook).
Oud 11-03-2007, 11:29
kroot
kroot is offline
Gisterenavond voelde ik me echt heel raar. Ik was moe, duizelig en beleefde alles in een soort waas, dat was echt wel eng. Dus ik heb maar een slaappil genomen en ben mijn bed in gedoken.
Vanmorgen moest ik een koor begeleiden dat was wel leuk, en met de repetitie van maandag erbij, kreeg ik 45,-
Oud 11-03-2007, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 11-03-2007 @ 12:24 :
Als je dat aan voelt, geef dat dan aan irl en/of zoek hulp (trek aan de bel bij je huisarts, een hulpverlener, desnoods een noodiets, wat dan ook).
Ik heb dinsdag een afspraak bij de psychiater. Eerder kan toch niemand iets voor me betekenen denk ik. Ik zal het tot die tijd zelf moeten redden op de een of andere manier. Ben donderdag ook al een keer behoorlijk ingestort en toen is het toch weer een beetje beter gegaan daarna.
Oud 11-03-2007, 11:33
Verwijderd
Citaat:
DarkSide schreef op 11-03-2007 @ 12:30 :
Ik heb dinsdag een afspraak bij de psychiater. Eerder kan toch niemand iets voor me betekenen denk ik. Ik zal het tot die tijd zelf moeten redden op de een of andere manier. Ben donderdag ook al een keer behoorlijk ingestort en toen is het toch weer een beetje beter gegaan daarna.
Huisartsen(posten), alarmdiensten, ed kunnen als het nodig is zeker wel eerder wat betekenen, daar zijn ze nl voor.
Oud 11-03-2007, 11:49
Verwijderd
ook een idee als je je verhaal kwijt moet en dit topic niet genoeg is: sos telefonische hulpdienst . Je krijgt dan gewoon iemand aan de lijn die naar je verhaal luistert en die je zonodig troost of met je meedenkt.
Oud 11-03-2007, 12:07
Ann
Ann is offline
Citaat:
MiniTokje schreef op 10-03-2007 @ 23:57 :

Ze heeft wel een hanepoten handschrift maar dat wist ik al. Op de poster staat of x Skroos, of xxSara of xxKr ik kan het niet echt lezen
okee,ik ben er dus achter. Er staat X Sara, en de tweede x zit aan de s vast.

Het gaat wel goed met me geloof iik
Oud 11-03-2007, 12:25
rare kwast
rare kwast is offline
ik ben zooo moe..
het liefst zou ik weer hele dagen in mn bed blijven liggen en er gewoon nooooit meer uit komen
Oud 11-03-2007, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 11-03-2007 @ 12:49 :
ook een idee als je je verhaal kwijt moet en dit topic niet genoeg is: sos telefonische hulpdienst . Je krijgt dan gewoon iemand aan de lijn die naar je verhaal luistert en die je zonodig troost of met je meedenkt.
wat goed dat dat soort dingen bestaan!
Oud 11-03-2007, 13:03
rare kwast
rare kwast is offline
nee ik word niet blij van zon/lekker weer..
flikker op
Oud 11-03-2007, 13:27
Eend
Eend is offline
Ik voel me schuldig.

Ja, en weet je waarom? Omdat ik de hulp krijg, die anderen ook goed kunnen gebruiken. Ik heb 24 uur per dag een hulpverlener, zelfs twee, aan mijn zijde. Ik kan elk moment van de dag bij iemand terecht om even te praten. De ene keer om wat steun te vinden, de andere keer om echte oplossingen te zoeken. Ik kan het allemaal!
En dan lees ik hier iedereen die het zo moeilijk heeft en moet wachten tot ze een week later een gesprek hebben. Dan denk ik echt: het is oneerlijk! Ik kan heus wel een beetje missen hoor...
Oud 11-03-2007, 13:27
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Morgan schreef op 10-03-2007 @ 22:15 :
Pfff, ik weet het ook allemaal niet meer, wil ik uberhaupt wel een master bij Nederlands volgen? Ik vind literatuurwetenschap vooralsnog volkomen nutteloos en hoewel oudere taalkunde wel interessant is, kan ik me weinig bedenken waarmee je minder kans maakt op werk. En moderne taalkunde is net iets te suf, en oudere letterkunde is op zich wel geinig maar heeft hetzelfde literatuurprobleem (hoewel, daar komt misschien wel meer geschiedenis bij kijken, dus dat heeft potentie), taalbeheersing is absoluut niks voor mij en psycholinguistiek... nja, psycholinguistiek vind ik erg interessant, maar om nou de rest van m'n leven van die testjes te verzinnen en uit te voeren... alsjeblieft niet, zeg.
Ik zou voor de dierenarts gaan Nee, studiekeuzes zijn altijd lastig en in het eerste jaar kon je toch ook nog niet weten dat je nu zo'n hoog gemiddelde nodig zou hebben? Eigenlijk reageer ik alleen maar omdat je literatuurwetenschap nutteloos noemt, nu wil ik het aan de ene kant gaan verdedigen maar aan de andere kant ga ik ook een master bij een heel andere studie doen

OT: Ik werd middenin een droom geschokt wakker. Ik droomde dat mijn moeder mijn tas had ingepakt met allemaal verkeerde kleren, waaronder mijn zwarte vest. En toen werd ik dus wakker en realiseerde ik me dat ik heel dat vest vergeten was en het liefst wilde ik meteen mijn bed uit om te kijken waar dat dan was gebleven, hoe kon het dat ik dat heel de winter niet aan heb gehad enz. En toen zei ik tegen mezelf dat ik rustig moet blijven en dat het helemaal niet erg is dat ik dat vest niet aan heb gehad want hij is helemaal gepild of hoe heet dat en het was ook heel de winter erg warm terwijl dat vest juist voor koude dagen is en zo. Maar ik vind het gewoon zo raar dat ik dat hele vest vergeten was, dat is echt niets voor mij, ik onthoud altijd precies welke kleren ik wanneer aan heb gehad en wat ik dan de komende week aan moet trekken en zo.
Waar een mens zich al niet druk over kan maken
Oud 11-03-2007, 13:32
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Eend schreef op 11-03-2007 @ 14:27 :
Ik voel me schuldig.

Ja, en weet je waarom? Omdat ik de hulp krijg, die anderen ook goed kunnen gebruiken. Ik heb 24 uur per dag een hulpverlener, zelfs twee, aan mijn zijde. Ik kan elk moment van de dag bij iemand terecht om even te praten. De ene keer om wat steun te vinden, de andere keer om echte oplossingen te zoeken. Ik kan het allemaal!
En dan lees ik hier iedereen die het zo moeilijk heeft en moet wachten tot ze een week later een gesprek hebben. Dan denk ik echt: het is oneerlijk! Ik kan heus wel een beetje missen hoor...
lief eendje.. schuld is wel beetje veel he
je wil al delen.. das al goed
tis ook een van de redenen waarom ik gestopt ben met de gesprekken.. andere hebben t harder nodig dan ik

(ow en je krijgt een giga hug van mij)
Oud 11-03-2007, 13:33
Verwijderd
Lenteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee (l)
Oud 11-03-2007, 13:41
Eend
Eend is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 11-03-2007 @ 14:32 :
lief eendje.. schuld is wel beetje veel he
je wil al delen.. das al goed
tis ook een van de redenen waarom ik gestopt ben met de gesprekken.. andere hebben t harder nodig dan ik

(ow en je krijgt een giga hug van mij)
ja, stuur mij maar een pm en ik zal zorgen voor een leuke verpleegkundige die even met je wilt praten

Het probleem bij mij is alleen, dat ik van de hulp af wil (het aan anderen wil geven), terwijl ik het zelf ook zo hard nodig heb.
Over twee dagen ga ik naar de Langdurige Zorg. Nooit gedacht dat ik daar ooit terecht zou komen. En als je mijn toekomstige afdelingsgenoten zag...dan...dan...dan...hmmz Daar pas ik toch niet tussen?! Het zijn allemaal van die euromannetjes als je begrijpt wat ik bedoel. Mensen die bij je om een euro komen bedelen. Er is er geneen zoals ik. Vreselijk

Blugh, wat heb ik er zin in. Dus wie hulp nodig heeft...ik wil graag ruilen!

En thnx voor de Hug. *hug* terug
Oud 11-03-2007, 13:42
Faerie
Faerie is offline
Fuck ik wil hem gewoon vergeten en helemaal niet meer aan hem denken zoals hij dat ook doet maar het lukt nu gewoon niet. En dat wil ik helemaal niet!! Ik wil niet aan hem denken en toch doe ik het. Terwijl ik me verder gewoon heel goed voel en ik snap niet waarom ik dan toch steeds aan 'm blijf denken
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten